• Forum vBulletin altyapısından Xenforo altyapısına geçirildi, bu sebeple eski şifreleriniz ile foruma giriş yapamayacaksınız, parolamı unuttum adımından mailiniz ile şifre sıfırlayarak giriş yapabilirsiniz.

    Üyeliklerinde geçerli bir mail adresi olmadığı için sıfırlama yapamayacak kullanıcılar forum kullanıcı adlarını ve yeni şifrelerini yazarak info@maxigame.org adresine şifre sıfırlamak istediklerine dair bir mail göndersinler şifrelerini sıfırlayıp mail adreslerini güncelleyeceğiz. Şifreniz sıfırlandıktan sonra foruma giriş yapıp tekrar istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

Allods Online Tropik Ada Güncellemesi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan StrawBerry
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

StrawBerry

tropikada.jpg


Beklenen güncelleme paketi yayınlandı.Allods Online tropik ada ile artık yeni harita ve eğlencelere yelken açıyor.Güncellemenin boyutu yaklaşık 1.3Gb dır.
Tropik Ada Güncellemesi ne sağ tıklaıp fark kaydet şeklinde bilgisayarınıza indirebilirsiniz.Yamayı indirdikten sonra winrar tarzı sıkıştırma programı ile açarak Patch_MailRU_GMBH_2.0.04.53_2.0.08.26_.patch klasörünü oyunun kurulu olduğu dizindeki Patches klasörünün içine atınız.Oyunu açtıktan sonra güncellemeyi görecek ve yükleyecektir.
Peki bu güncelleme paketi ile neler değişti?



Genel


  • Yeni bölge “Tropik Ada” erişime açık. Sağlık yurduna gitmek için toplulukların başkentlerinde bulunan Gezginlerle konuşmak ve onlardan bir gümüş yıl dönümü sikkesi karşılığında bilet almak gerekir. Mercan Adası’na turistler, grup olarak giderler, bu yüzden oyuncuda bilet bulunması durumunda, Tropik Mercan Adası’na gitmeye imkân sağlayan bir diyalog noktası her 30 dakikada bir oyuncunun erişimine açık olacak. Eğer tatile gitmek için beklemeye tahammülünüz yoksa ve sıranızı beklemek istemiyorsanız, Nadir Nesne Dükkanı’ndan özel bir VIP bilet alabilirsiniz. İsteyen herkes, kokteyl hazırlama veya tatma, kelebek avlama, denizlerin derinliklerini araştırma, karaoke ve yengeç yarışları gibi etkinliklere katılabilecek. Tropik Mercan Adası’nda büyülerin veya nesnelerin kullanımı yasaktır.
  • Oyunda 5 aydan fazla süredir bulunan kullanıcılar, özel bir unvanla ve farklı bir nişanla ödüllendirilecek. Allods Online’da bir seneden daha fazla zaman geçirmiş olan en sadık oyuncular, daha yüksek kademede unvan ve nişan alacak. Oyunda bir süre sonra Allods Online’ın ödül alan en sadık oyuncularına sağlayacağımız yenilikler, son derece fark edilir olacaktır.
  • Kıvılcım Mozolesi, bizzat Tepa tarafından yapılmış olan, Astral’ın derinliklerinde bulunan çok eski bir yapıdır. Ulu büyücüler tarafından, Sarnaut’un sakinlerinin Kıvılcımları üzerinde deneyler gerçekleştirmek amacıyla kullanılmıştır. Yakın bir zamanda Lord, orada amacı bu dünyadaki en güçlü savaşçıyı ortaya çıkarmak olan bir sınav düzenlemeye karar verdi. Kahramanlar, haftada 7 defadan fazla olmamak koşuluyla, istedikleri zaman Güç Sınavı’ndan geçebilirler. Yalnızca 47. gelişim seviyesine ulaşmış olanlar katılabilirler. Fakat zirveye tek başına ulaşmak imkânsızdır.
    Güç Sınavı’na uyumlu savaşçılardan oluşan ekiplerin katılması gerekiyor. Düşman sürüleri birbiri ardına gelecek, asıl meseleyse, mümkün olduğu kadar uzun süre dayanmak!
    İyi performans sergileyen savaşçılar, süreli ödüllerin bulunduğu mektuplar alacaklar. Güç Sınavı’nın sonucunda, herkesten daha fazla düşmanla savaşan cesur savaşçılar hak edilmiş bir ödül alacaklar ve başarılarına uygun yerlere dağıtılacaklar. Ödül dağıtımında yalnızca mağlup edilen düşmanlar değil, aynı zamanda sınav bitiminde ekiplerden hangisinin en zorlu canavar dalgasının üstesinden gelmeyi ilk olarak başardığı da dikkate alınacak. Bununla beraber, sezon sona erdiğinde isimleri üst sıralarda yer alanlar, gerçekten çok değerli ödüller alacaklar: Binek hayvanlar için eşsiz renkler, unvanlar, ayırt edici Şampiyon nişanları ve karakterin durumuna uygun diğer nesneler.
  • Güncelleme ile birlikte iki yeni sınıf sizlere merhaba diyor. Uzman olarak bilinen Zadaganlı Büyücüler ile Kahin olarak bilinen Elf Mistikleri artık yeni karakter oluşturma ekranında yerlerini aldılar. Uzmanların özel yeteneği, Astral Siperdir. Kahinler ise Karanlık Kehaneti kullanarak düşmanlarının korkulu rüyası olurlar.
  • Oyuna yeni başlayacak imparatorluk oyuncuları artık kanalizasyonun kasvetli atmosferiyle değil Gökyüzü Kaplıcası isimli sağlık merkezinin rahatlatıcı ortamında Allods Online’a merhaba diyecekler. İmparatorluk ordularının en donanımlı gemisi Baybağan’dan sonra gelinecek yer olan Gökyüzü Kaplıcası, oyuncuların Nezebgrad’a geçmeden önceki son durakları olacak.
  • Launcher’da manuel olarak güncelleme yapma imkânı gerçekleşti. Bunun için güncelleme dosyalarını indirmek, dosyaları çıkartmak ve sonra güncellemenin mevcut olduğunu bildiren pencerede “Manuel Uygula” düğmesine tıklayarak SyncVersion.exe dosyanın yolunu göstermek gerekiyor.
  • Artık dans duyguları oynatılırken Paganların ve Kara Büyücülerin yavru hayvanları da sahipleriyle birlikte dans edecek.
  • Oyun karakterlerinin diyaloglarına animasyon eklendi. Artık görevlerle (görev almak veya vermek) ilgili olan aktiflik durumuna oyun karakterlerinin animasyonları eşlik edecek.
  • 45. seviyedeki ve daha yüksek seviyedeki oyuncular için yeni bir yer olan Element Krallığı ortaya çıktı. Bu yer sanki özel olarak savaşmış olmak için savaş arayanlar, huzur içinde yaşayamayanlar ve sadece güçleri yettiğince savaşmak isteyenler için yaratılmış. Element Krallığı, bilinmeyen kara deliklerden geçen Astral gezginlerin kısa süre önce keşfettiği bir Allod. Aslında burası, harabelerin ve gezginlerin etkinleştirmeyi başardığı eski Cun ışınlayıcılarının kalmış olduğu soğuk bir toprak parçası. Fakat Element Krallığı’nı değerli kılan şey bu değil. Asıl önemli olan şu ki, kısa süre önce, belki de sadece birkaç ay önce Allod’u parçalara ayıran bir volkan patlaması oldu. Tufan, bugüne kadar Allod’un derinliklerinde huzur içinde uyuyan elementlerin ruhlarını, mahlukları uykudan kaldırdı. Doğal olarak bu olay birçok kişinin ilgisini çekti ve kısa sürede Element Krallığı’nda ilk araştırmacılar ve aynı şekilde araştırmalarda yardımı dokunanları cömertçe ödüllendiren Lord’un hizmetkarlarından biri olan Nadir Nesne Toplayıcısı da göründü. Elementlerin saldırgan ruhları, bölgelerine izinsiz giren herkesi yakmaya, ezmeye ve buzdan heykele çevirmeye hazır ama eğer tehlikelerden korkmuyorsan Element Krallığı’nda değerli savaş tecrübeleri edinebilirsin ve tabii ki araştırmalardaki yardımından dolayı birçok sikke kazanabilirsin. Bu yere, toplulukların başkentlerinde bulunan ışınlanma ustalarının yardımıyla gitmek mümkün.
  • Artık görev tamamlama karşılığında karakter düzenli olarak, ek ödül mahiyetinde Acemi Sandığı’nı alacak. Bu sandığı açtığında kahraman, otomatik olarak donanmış olduğu eskimiş eşyasının yerine geçecek veya donanım dolu değilse donanımdaki boş bir yere gelecek olan yeni bir donanım nesnesi elde edecek. Bu sırada eski eşya, çantada saklanacak. Donanımın seviyeye uygun olması ve yerine geçeceği bir şey bulunmaması durumundaysa, oyuncunun seviyesine uygun şekilde para tazminatı ödenecek.
  • Ölüm Arenası yeni bir savaş sistemine geçiyor. Artık 45. gelişim seviyesine ulaşmış olan herkes, istediği zaman arenaya erişebilecek. Savaşlar eskisi gibi aynı saatte gerçekleşecek, kahramanlar savaşa günde sadece bir defa katılabilecek. Artık savaşa katılmak için özel NPC’ye başvurmak gerekmiyor. Oyun arayüzünden ilgili menüyü seçmek bunun için yeterli (Ctrl+M tuş kombinasyonu) Daha sonra katılma isteğinizi onaylayın ve savaş davetini kabul edin. Sistem sizi otomatik olarak sıraya ekleyecek ve her iki taraftan da yeterli sayıda katılımcı toplandığında, savaşa başlamanız teklif edilecek. Ölüm Arenası’nda aynı anda sınırsız sayıda yarış yapılabilir. Ayrıca ödüllerin eskisi gibi kaldığını da not etmek gerekiyor.
  • Novograd’ın Elf Mahallesi’nde ve Nezebgrad’ın Dünyanın Gözü bölgesinde Değişim Ustaları ortaya çıktı. Onunla konuşarak Değişim Odası’na gitmek, karakterinizin dış görünüşünü ve hatta cinsiyetini bile değiştirmek mümkün. Paganlar yavru hayvanlarına yeni isim verebilirler. Tabii hâliyle, tüm bu hizmetler ücretsiz değil. Her değişikliğin bir bedeli var. Para olarak da, Nadir Nesne Dükkanı’ndan alınabilen Karnaval Maskeleri kullanılacak.
  • Artık yeni koruyuculuk kademesi, belirli bir seviyeye ulaşıldığında veriliyor (karakterin 4., 15., 23. ve 30. seviyelerinde). Oyuncular, Koruyucu tarafından verilen yeteneklere artık oyun görevlerini tamamlayarak erişebilirler.
  • Eski bilgisayarlar için karakter modellerini sadeleştirilmiş olanlarla değiştirme imkânı ortaya çıktı. Oyun ayarlarında, “Gelişmiş Video Ayarları” sekmesinde, “Modelleri Sadeleştirme ayarlarında” şu seçenekler ortaya çıktı: “Nesneleri Sadeleştirme Mesafesi” ve “Modellerin Dinamik Sadeleştirilmesi”. Bazı oyuncular daha önce şehirde karakterlerin yüklenmesiyle ilgili sorun yaşadılarsa veya görüntüde çok miktarda karakter bulunduğu sırada oyun performansında düşüş hissettilerse, yeni bir ayara geçmek bu problemi çözebilir.
  • Geminin içinin kişiselleştirilmesi için yeni Kanya ve Zadagan setleri getirildi. Dekoru altınla, yıl dönümü sikkeleriyle veya gemi kuponlarıyla almak mümkün. Bunun için gemiyi yeniden donatmaya başlamak, dekorasyon bölümünü seçmek ve sonra da dekorasyonu seçmek gerekiyor.
  • Karakteri hızlandıran bazı yeteneklerin kullanılması sırasında ortaya çıkan etkilerin görselleştirilmesindeki problem çözüldü.
  • Dünyada canavar öldürerek rastgele şekilde alınan bazı iyi kalite nesnelerde (yeşil), İçgüdü ve Dayanıklılık karakteristiklerinin değerleri karşılıklı olarak değiştirildi.
  • Bazı ara yüz eklentilerini en iyi hâle getirmek için çalışmalar yapıldı.
  • Karakterlerde var olan bütün “Çırak Mücevherci’nin Tomarları”, uygun miktarda “Deneyimli Mücevherci’nin Tomarı Parçası” ile değiştirilecek.
  • Bazı oyuncuların tamamlamayı reddettikten sonra, topluluğun liderinden “İblisler Şehri” görevini tekrar alamamasıyla ilgili problem çözüldü.
  • Yeteneklerin görüntülenmesine önemli derecede engel oluşturan problem çözüldü.
  • “Büyücü’nün Kutsal Gerdanlığı”, “Büyücü’nün Kutsal Küpesi”, “Kitapçı’nın Parlak Küpeleri”, “Büyücü’nün Hayırlı Broşu”, “Kitapçı’nın Işıldayan Küpeleri” nesneleri uygun şekilde “Büyü Lordu’nun Gerdanlığı”, “Büyü Lordu’nun Küpesi”, Peygamber’in Parlak Küpesi”, “Büyü Hükümdarı’nın Gerdanlığı”, “Peygamber’in Parlak Küpesi”, “Büyü Hükümdarı’nın Gerdanlığı”, “Büyü Hükümdarı’nın Küpesi” ve “Peygamber’in Elmas Küpesi” nesneleriyle değiştirilmiştir.
  • Şöhret Sembolü’nün kullanımının seviyeyle kısıtlanması kaldırıldı.
  • Artık Şöhret Sembolü müzayedeye çıkarılabilir ve tüccara satılabilir.
  • Bütün ırklar ve cinsiyetler için birer yüz tipi eklendi.
  • %92′si yüklenmişken oyuna girişte ortaya çıkan sorunun ortadan kaldırılmasıyla ilgili çalışmalar gerçekleştirildi.
  • Bosların sağlık göstergelerinin bir yerde takılı kalmasıyla ilgili hata giderildi.
  • Bütün varlıkların yolunu arama mekaniği geliştirildi. Artık canavar, savaş sırasında kendi yaşam güçlerini daha az yeniliyor.
  • Yeniden doğuşla alakalı “Kalbe Dönüş” görevinin tamamlanmasının başarısız olmasıyla ilgili hata giderildi.
Arayüz


  • Oyun sohbeti değiştirildi. Sohbet artık çok daha kullanışlı:
    • Sohbet yer imleri oluşturmak ve silmek ve her yer imi için mesaj filtresi düzenlemek mümkün.
    • Yer imlerini bir sohbet penceresine “yapıştırmak” ve onları ayrı bir pencereye “sürüklemek” mümkün.
    • Mesaj filtre sistemi daha zengin bir hâle geldi. Artık sadece oyuncuya gerçekten gerekli olan mesajların gösterilmesini ayarlamak mümkün.
    • Sohbet ayarlarını kullanmak daha rahat bir hâle geldi. Bütün temel ayarlar, sohbetin üzerindeki panele getirildi. Ayrıca ayrı pencerelerin saydamlığını ayarlamak ve onları ekrana sabitlemek mümkün.
  • Artık askeri birliğin ve grubun lideri “Maden Sorumlusu” adlı yeni ganimet paylaşma seçeneğine ve aynı adlı göreve birini atama imkânına erişebilir. Bu tür ganimet paylaşımında bütün ganimetler sorumlunun elinden geçer ve ganimetin, askeri birliğin (grubun) katılımcılarından hangisine verileceğine veya ganimet için çekiliş düzenlenmesine o karar verir.
  • Alternatif paralar karşılığı satacak malları bulunan tüccarlarla konuşurken, artık değerler sekmesi açılacak ve karakterin parasının miktarı gösterilecek.
  • Karakter oluşturmaktan vazgeçme sırasında karakterin varmış gibi gösterilmesiyle ilgili hata giderildi.
  • “Birleştirme sonrası sihirli taş miktarı” alanında sihirli taşları birleştirme sırasında artık sayıyı manuel olarak ayarlamak mümkün.
  • Mini haritanın tekrar açılmasının ardından haritada sancaktarların gösterilmemesiyle ilgili hata giderildi.
  • Hedef olarak seçilen dost karakterin menüsüne “Takip et” fonksiyonu geldi.
  • Artık ganimet paylaşımı sırasında nesnelerin kaliteleri gösterilecek.
  • Mini harita penceresindeki “Harita” kelimesine sağ tıklayarak ayarlar menüsü açılabilir.
  • “Kanyalı Şapkası” ve “Boyar Şapkası” nesneleri artık sağ alt köşede gösteriliyor.
  • Karakter oluşturma aşamasından, oyundan direkt çıkana kadar ekran görüntüsü alma imkânı geldi.
  • İmleci çantadaki yüzüğün üzerine veya ticaret penceresine getirdiğinizde, eskiden olduğu gibi bir değil, donanılan her iki yüzüğün de tasvirleri gösterilecek.
  • Sohbetten gelen bağlantıyla açılan nesne tasvirinin çarpı işaretiyle kapatılamaması ile ilgili hata giderildi.
  • Varlıkların ve NPC’ylerin konuşmaları artık sohbette beyaz renkle gösteriliyor.
  • “Karakter”, “Değerler”, “Şöhret” ve “Kabiliyetler” penceresinin açılmasına artık ses efektleri eşlik ediyor.
  • Saygın Goblin’e para takası fonksiyonu eklendi.
  • Yeni karakter tarafından oyuna giriş sırasında, karşılama ekranının zamansız ortaya çıkmasına bağlı problemler çözüldü.
  • Artık oyun sunucusu seçimi penceresinde son ziyaret edilen sunucunun tanımında zaman formatı doğru olarak gösteriliyor.
  • Nadir Nesneler Dükkanı’ndan alınan bazı nesnelerin ve onların kopyalarının tanımında, artık onları sadece bir defa kullanmanın mümkün olduğu belirtiliyor.
  • Artık Duyuru Panosu’ndaki “Birlikler” sekmesinde ücretsiz mesajlar için zamanlayıcı var.
  • Duyuru Panosu ara yüzüne tüyolar eklendi.
  • Başkentlerdeki müzayedecilere “Teminatı ve Vergiyi Sor” diyalog noktası eklendi.
  • Artık diğer karakteri inceleme penceresinde onun sihirli taşlarının seviyeleri gösteriliyor.
  • “Arkadaşlar” ve “Yok Sayılanlar” sekmelerinin sıralamasının sadece tek bir sayfada çalışmasıyla ilgili hata giderildi.
  • “Kabiliyetler” sekmesinde karakterin sahip olduğu imkânlar artık alfabe sırasına göre diziliyor.
  • Artık NPC’ylerle alternatif para karşılığı ticaret sırasında “Değerler” sekmesi açılacak.
  • Artık tüccarlar tarafından satılan nesneler eskiden olduğu gibi her zaman değil, bir ihtimal dahilinde tekrar satışa çıkacak.
  • Artık farenin sağ tuşuyla sihirli taşa tıklamak, “Sihirli Taşlar” penceresini otomatik olarak açacak.
  • Seviye yükseltirken erişilen sihirli taş hücreleri hakkındaki bilginin güncellenmemesiyle ilgili hata giderildi.
  • Artık Zadaganlıların Bayram Şapkası, müzayedede “Maskeler” sekmesinde gösteriliyor.
  • Artık Terzi Kasketi, müzayedede “Maskeler” sekmesinde gösteriliyor.
  • Artık Ölülerin Hükümdarı Maskesi, Reanimatör Gözlüğü ve Teknomant Miğferi, müzayedede “Maskeler” sekmesinde gösteriliyor.
  • Artık çantada bulunan müzik aletleri eskiden olduğu gibi “Eşyalar” sekmesine değil, “Nadir Nesneler” sekmesine yerleştirilecek.
  • Öldürülen grup arkadaşının bazen bir miktar sağlıkla gösterilmesi ile ilgili hata giderildi.
  • Sansür filtrelerinin geliştirilmesiyle ilgili çalışmalar gerçekleştirildi.
  • Sohbette çeşitli sistem mesajlarında karakterlerin isimlerine bağlantı eklendi. Bu bağlantılara farenin sol ve sağ tuşlarıyla tıklanabilir.
  • Artık savaşçının dövüş avantajıyla ilgili mesajlar, sohbetin “Savaş” sekmesinde gösterilecek.
  • Karakterin maruz kaldığı bütün etkilerin karakter üzerinde gösterilmemesiyle ilgili hata giderildi.
  • Karakterin seviyesi yükselirken Koruyucudan alınan bonusun karakteristiklere eklenmemesi sebebiyle oluşan hata giderildi.
  • Cisimleşme yeniden oluşturulduktan sonra Arkadaşlar ve Yok Sayılanlar listelerinin yok olmalarıyla ilgili hata giderildi.
  • Oyunun ana menüsü gösterilirken artık Alt+Z tuşuna basarak kullanıcı eklentilerini ekrandan kaldırmak mümkün. Bu yalnızca esas formun, eklentinin adıyla adlandırılması durumunda çalışır.
  • Artık farenin sağ tuşuyla herhangi bir karaktere tıklamak, sohbette bununla bağlantılı olarak şu menüyü açıyor: Gruba, askeri birliğe, birliğe davet et, arkadaşlara ekle veya yok say vb.
  • Sol tuşla tıklamak, eskiden olduğu gibi özel mesaj girmek için bir satır açıyor.
  • Ahır penceresinde binek hayvanın resminin yanıp sönmesiyle ilgili hata giderildi.
  • Başkentteki sihirli taş satıcılarından “En İyi Ayrıştırma Asası” nesnesini kristal parça ile takas etmenin mümkün olmamasıyla ilgili hata giderildi.
  • Sohbette verilen nesne bağlantıları, oyuncunun envanterinde o an bulunan nesne miktarını göstermeyecek.
  • Oyuna giriş sırasında, sohbette bazı renk ayarlarının kaydedilmemesiyle ilgili hata giderildi.
  • “Elfler” topluluğunun şöhretinin ikiye katlanması ve yanlış gösterilmesiyle ilgili hata giderildi.
  • Dolu çantalara sahip evli karakterlerin hediyeleri açmaları sırasında, sohbete evlilik hakkında mesaj gelmesiyle ilgili hata giderildi.
  • Artık sohbette mesaj yazan karakterin adı, bu mesajın gönderilmesine aracılık eden kanalın rengiyle aynı gösterilecek.
  • “Fısıltı” yoluyla gönderilen mesajların gösterimi değiştirildi.
  • Artık oyundan çıkarken renk ayarları sohbette kaydedilecek.
  • Birliğe davet et” noktasının, dost karakterin ilgili menüsünde çalışmamasıyla ilgili hata giderildi.
  • Sihirli taşın, otomatik olarak etkin olmayan hücreye yerleştirilmesiyle ilgili hata giderildi.
  • Artık hanlıkta yer almayan bir karakter tarafından “Birlikler” sekmesinde duyuru oluşturulmak istendiğinde, karakterin neden duyuru oluşturamayacağıyla ilgili mesaj çıkacak.
  • İşaretleme sırasında, duyuru panosunda ücretli mesaj oluşturmak için tanım eklendi.
  • Artık varsayılan seçeneğinde grup oluştururken ganimet paylaşımı “Hisse”, minimal eşya değeriyse “Sıradan”.
  • Dört basamaklı sayıya sahip karakteristikler, karakteri inceleme penceresinde doğru şekilde gösteriliyor.
  • D2 model Golem nadir nesne tüccarından Koleksiyon Sikkelerini, Altın Yıl Dönümü Sikkeleriyle takas etme imkânı ortaya çıktı.
  • Artık kısayol çubuğuna taşınan yetenekleri farenin sağ tuşuyla kullanmak mümkün.
  • Oyuncu 3 saniye süresince Tab tuşuyla hedefleri hızlı aramayı kullanmazsa, bir sonraki arama yeniden başlar.
  • Eğer karakterin üzerinde muska varsa, karakter bu muskaların sayısını arttırmak istediğinde, muskalar çantada bulunanlarla yer değiştirmeyecek.
  • Oyun sunucusu seçim ekranının tipi değiştirildi.
  • Arkadaşları davet programıyla alınan çantanın boyutu büyütülmek istendiğinde, çantanın boyutunun değişmemesiyle ilgili hata giderildi.
  • Artık açık bir çantaya yeni bir nesne geldiğinde, nesne ayrılacak.
  • Posta penceresine mektup gönderildiğinde, onu alacak olan isim kaydedilecek.
  • Oyuna tekrar girdikten sonra kısayol çubuğuna taşınan simgelerin ortadan kaybolmasıyla ilgili problem çözüldü.
  • Baskının katılımcılarından birisi ışınlanmışsa, karakterin ilgili menüsünün ortadan kaybolmasıyla ilgili hata giderildi.
  • Çantada sadece iki boş hücre varsa, karakterin “Ödül İyileştirme” görevi için gerekli olan “Arındırma Tomarı’nı” alamamasıyla ilgili hata giderildi.
  • Artık oyun güncellemesinde çıkan bütün mesajlarda, bir zamanlayıcı bulunuyor ve bu zaman sona erdiğinde “Tamam” tuşu otomatik olarak tıklanacak.
  • Artık posta arayüzündeki “Kapat” tuşuna bastıktan sonra arayüz anında kapanıyor.
  • Boş mektup silindiğinde, bir sonrakinin de boş olarak gösterilmesiyle ilgili hata giderildi.
  • Artık mektup iadesinde göndericiye uyarı verilecek.
  • Sohbete yüzden fazla karakter içeren mesaj gönderirken, oyuncunun oturum açma ve şifre menüsüne gönderilmesiyle ilgili hata giderildi.
  • Ahırda binek hayvanların parametrelerinin gösterilmemesiyle ilgili hata giderildi.
  • Duyuru panosuna sansür filtresi eklendi.
  • Şifacının çıkan tüyolarda bahsedilen faktörlerinin adları düzeltildi.
  • Pagan “Canlandırıcı İksir” kaynatmak istediğinde sohbete onun evlendiği mesajının gelmesiyle ilgili hata giderildi.
  • “Koruyucu’nun Gücü” (İttifak) ve “Koruyucu ile Tanışma” (İmparatorluk) görevleri alınırken ipucu çıkmamasıyla ilgili hata giderildi.
  • Artık arayüz ayarlarında “Seçilen Hedefin Tıklama ile Bırakılması” özelliği varsayılana dahil edildi.
  • Askeri birlikten ayrılan oyuncunun ekranında, grubun arayüzünün gösterilmeye devam etmesiyle ilgili hata giderildi.
  • Müzayede penceresinde Enter tuşunun çalışmasıyla ilgili bakım gerçekleştirildi.
  • Askeri birlik arayüzünün çalışmasındaki küçük eksikliklerin büyük bir bölümü giderildi. Liderin ve yardımcılarının hakları düzeltildi. Diğerleri gibi, npc’leri de yönetmek artık mümkün.
  • Eşin bulunduğu yeri gösteren işaretin, boşanmadan sonra bile haritada onun yerini göstermeye devam etmesiyle ilgili hata giderildi.
  • Gelen postaların gösterildiği sayfa miktarının kısıtlanması kaldırıldı.
  • Duyuru panosu tamamen yeniden yapılandırıldı.
  • Sekme miktarı arttırıldı. Artık şunlar var:
    • Grup ara
    • Genel duyurular
    • Birlikler
    • Ticaret ve hizmetler
    • Evlilikler
      Bütün duyuruların ücretsiz olduğu “Grup Ara” sekmesi dışındaki tüm sekmelere ücretli veya ücretsiz duyuru eklenebilir. Ücretli duyurular renkli verilecek ve listenin üst kısmına yerleştirilecek, bu sırada sohbet dünyasına da bildiri gönderilecek. Her duyuruya ekli bilgiden duyuru sahibinin kim olduğunu ve mesajın verilme zamanını öğrenmek de mümkün.
  • Henüz okunmamış olan mesajlar yeni olarak gösterilecek. Mesajı oluşturan kişi mesajın kalan süresiyle ilgili bilgiye ulaşabilecek.
  • Bütün bölümler için mesaj uzunluğu aynıdır ve bu uzunluk 110 karakterdir.
  • Erkek cinsiyete sahip karakter oluşturma penceresinde, ten dokusu seçenekleri ayarı erişime açık.
  • Oyundaki birçok bölgenin haritası düzeltildi. Özellikle geçilebilirliklerin, eşsiz nesnelerin işaretlerinin ve Cun taşlarının görüntüleri eklendi.
Birlikler


  • Bir ayda toplanan otorite miktarını gösteren birlik penceresinin “Otorite” sütununun adı değiştirildi ve “Aylık otorite” oldu.
  • Bos, ağır silahlı rampanın yardımıyla öldürüldüğünde, bunun birlik otoritesine eklenmemesinden kaynaklanan hata ortadan kaldırıldı.
  • Savaş kardeşliği tılsımı, artık yalnızca onaylanmasının ardından harcanacak.
  • 1. ila 15. seviyeye kadar olan birliklerin ulaşabileceği pelerin miktarı arttırıldı.
  • 10. seviyeden küçük birlikler için on gün sınırlı pelerin dağıtımı kaldırıldı.
  • “Şöhret Sembolü” ve “Bağışlar” görevinin 15. seviyeden küçük birlikler tarafından tamamlanması karşılığında verilen otorite ve sadakat arttırıldı.
  • Savaş kardeşliği tılsımı kullanıldığında, birlikte bulunan bütün karakterler 70 birim sadakat alacak fakat bunu sadece birliğin lideri kullanabilecek.
  • Artık karakter birlikten ayrıldığında sadakat göstergesi azalmayacak.
  • Lisans kullanarak arma bilgisinin sembolle değiştirilmesinde sorun çıkmasıyla ilgili hata giderildi.
  • Birlik penceresinin “Otorite” sütunu, artık bir ayda toplanan otoriteyi gösteriyor.
Sınıflar


  • Artık Kara Büyücüler ve Mistikler asa varken büyülerini onun yardımıyla uyguluyorlar.
  • “Hükümran Mahfazası’ndan” alınan tılsımların etkinleştirilmesi sırasında, karakterlerin olumlu etkilerinin sıfırlanmasıyla ilgili hata giderildi.
  • Artık Büyücüler, Şifacılar ve Paganlar asa varken büyülerini bu asanın yardımıyla uyguluyorlar. İleride büyü kullanan ve asa kullanabilen diğer sınıflar için de ilgili animasyonlar ayarlanacak.
  • Artık “Görünmezlik İlacı” ve “Kulaklıklı Şapka” nesneleri kullanıldığında, sahipleriyle birlikte Paganların ve Kara Büyücülerin yavru hayvanları da görünmez olacak.
  • Artık Cisimleştirme oluşturulduğunda karakterde, başlangıç macerası geçildikten sonra verilen silah olacak.
  • Cisimleşmiş karakterin, Nezebgrad Astral limanındaki geçidi açamamasıyla ilgili hata giderildi.
  • Bazı ırk-sınıf yeteneklerinin yer değiştirmesiyle ilgili hata ortadan kaldırıldı.
  • Öğrenilen aşamaların, bölgeye göre çalışan bazı yeteneklere etki etmemesi sebebiyle oluşan hata giderildi.
  • “Görünmezlik”, “Sağlık Mührü”, “Ağır Antrenmanlar”, “Doğa Gücü” veya “Hayır Duası” yeteneklerinin etkisi altında bulunan karakterin, binek hayvanın “Hız Savunması” yeteneğini kullanamamasıyla ilgili hata giderildi.
Büyücü
  • Artık etkin büyüler sırasında, “Sağlık Mührünün” görünmezlik etkisi doğru şekilde veriliyor.
  • “Buzdan Kuyruklu Yıldız” ve “Buzdan Meteor” yetenekleriyle verilen zararın etki alanı daraltıldı.
  • “Işınlanma” yeteneğinin farklı yüzeylerde kullanılmasında ortaya çıkan çalışma hatası giderildi.
Kara Büyücü
  • Artık “Çağırma Yeteneği” gelişim aşaması “Ertelenen Şifa” gelişim aşamasının verdiği şifayı arttırıyor ve “Kan Yenileme” yeteneğiyle gelen şifayı etkilemiyor.
  • “Kara Büyücü’nün Laneti” yeteneğinin, yavru hayvanın yaşam güçlerini yenilememesiyle ilgili problem çözüldü.
  • “Kan Sirkülasyonu” yeteneği kullanılırken artık kan damlaları bir saniyelik gecikmeyle yenilenecek.
  • “Vampirizm” ve “Hayat Alma” yetenekleri artık Kara Büyücü’nün sağlığını yenilemiyor. Bu bağlamda yetenekler ve beceriler sıfırlandı.
  • Karanlığın Eli aşamasının, “Kan Enjeksiyonu” ve “Kan Nakli” yeteneklerinin kullanılma mesafesinde haksız bir artışa yol açması sebebiyle oluşan hata giderildi.
  • Artık muhafız tarafından kara büyücünün silahsızlandırılması sırasında hedef düşmeyecek.
  • Artık sadece grup üyeleri üzerinde işe yarayan “Bağışlayan Virüs” aşaması, 1/2/3 hedef üzerinde işe yarayacak (kademeye bağlı olarak) ve periyodik olarak 8 saniye boyunca sağlığı yenileyecek.
  • Artık “Kandan Kalkan” etkisi, her “Kan Bloğu” şarjı harcandığında yenileniyor.
  • “Asit Zehirlenmesi” aşamaları artık kara büyücünün asidinden gelen zararı ve yavru hayvanının zararını her şarj başına %2 arttırıyor. Ayrıca şarjlar 2/4/6 kereye kadar biriktiriliyor ve hepsi bir anda çıkarılmıyor, her seferinde bir tane olarak çıkarılıyor.
  • Artık “Kutsal Kalkan” yeteneğinin kullanılmasından sonra olumlu etki “Her Derde Deva” kaldırılmaz.
  • Artık kara büyücünün hayata dönüşünü belirten mesaj 85 metrelik bir alanda çıkacak ve çok daha belirgin olacak.
  • Bazı Kara Büyücülerin yavru hayvanlarının, sahibinin adını almasıyla ilgili hata giderildi.
  • “Asit Patlaması” yeteneğini, gruptaki sadece bir büyücünün tek bir hedefe uygulayabilmesiyle ilgili hata giderildi.
  • “Çağırma Yeteneği” aşamasının Kara Büyücü’nün yavru hayvanının periyodik iyileştirme etkisini arttırmamasıyla ilgili hata giderildi.
Casus
  • Uygulamanın bitmesinin ardından “Atış Pozisyonu” yeteneğinin görsel efekti düzeltildi.
  • Hançer Fırlatma yeteneğiyle verilen aşırı zararla ilgili hata giderildi.
  • Artık yakın mesafeden “Patlayıcı Ok” yeteneği kullanıldığında, casusa “Muamma” etkisi verilir.
  • “Keskin Görüş” aşaması, tanımına uygun şekilde “Patlayıcı Ok” yeteneğinin atış menzilini arttırır.
  • Artık “Ateş Seli”, “Hançer Fırlatma” ve “Patlayıcı Ok” yetenekleri kullanıldıktan sonra hedefe “Acı” etkisi verilecek.
  • “Hançer Fırlatma” yeteneğinin yenilenme süresinin “Muamma” etkisi yüzünden artmamasıyla ilgili hata giderildi.
  • “Acımasız Atım” yeteneği artık anında yenileniyor.
  • “Ağır Sap” gelişim aşaması artık tanımındaki gibi enerji tüketimini azaltıyor.
  • “Güçlü Atış”, “Yıkıcı Atış”, “Boğaza Atış” ve “Görerek Atış” yeteneklerinin yenilenmesi için kalan zaman sayımı artık büyü hazırlandığı sırada başlayacak.
  • Casus, “Umut” etkisi altında bulunurken Astral’da öldüğünde dirilmeden önce okları büyülemeye başlamasıyla ilgili hata giderildi.
  • “Ok Şehri” yeteneği artık sonraki beş büyünün hazırlıklarını anında yapıyor.
Mistik
  • İkiz’in ve Hayalet Katil’in aynı anda yerleştirilmesi sırasında “İkiz Güçler” aşamasının, zararının tanımından 2 kat fazla zarar vermesi sebebiyle oluşan hata giderildi.
  • “Benzer Düşünceler” aşamasının tanımı düzeltildi.
  • Artık “Psişik Dayanıklılık” etkisi, farenin sağ tuşuyla tıklayarak kaldırılamayacak.
  • “Telepati” aşamasının tanımı düzeltildi.
  • Tek bir hedef üzerinde birkaç ikiz kullanma imkânı ortaya çıktı.
  • “Hızlı Yenilenme” aşaması artık ırk yetenekleri de dahil olmak üzere mistiğin bütün büyülerini etkileyecek.
  • “Keskin Duvar” büyüleri artık Ölüm Arenası’nın duvarlarını yok saymayacak.
  • “Sürat” yeteneğinin, “Zaman Yolculuğu” yeteneği üzerinde işe yaramamasıyla ilgili problem çözüldü.
  • “Mantık Gücü” aşamasının tanımı düzeltildi.
  • Oyundan atılmaya neden olan Mistik’in bazı yeteneklerinin kullanımıyla ilgili hata giderildi.
  • Bazı Mistiklerin “Parlak Zihin” yeteneğinin yok olması sebebiyle oluşan problem çözüldü.
  • “Zaman Yolculuğu” büyüsünü yapma süresi artık 0,5 saniye. Büyünün hazırlanması alınan zararla kesilemez.
  • Artık etkin büyüler sırasında, “Sağlık Mührünün” görünmezlik etkisi doğru şekilde veriliyor
  • Artık “Kişisel Manyetizma” aşaması, tanımına uygun şekilde çalışıyor.
  • “Dalavereci” aşaması artık “Psişik Saldırı” yeteneğinin yenilenme süresini gereği gibi %15/30/50 kısaltıyor.
  • “Psişik Saldırı” büyüsünün hedefi, artık 20 saniye boyunca bu büyüye karşı bağışıklık alıyor. Bu büyünün etki alanı düzeltildi.
  • “Psişik Saldırı” büyüsü artık hedefe, onu 20 saniyeliğine “Psişik Saldırı’ya” karşı bağışık hâle getiren “Psişik Dayanıklılık” etkisi veriyor.
  • “Kişisel Manyetizma” gelişim aşamasıyla “Nabız” yeteneğinin birlikte çalışması düzeltildi.
  • Paganların ve Kara Büyücülerin yavru hayvanları artık sahibine saldıran ikize vuramayacak.
Pagan
  • Bazı büyülerin yapılması sırasında ortaya çıkan görsel efektler düzeltildi.
  • Yavru hayvanın Hayalet Dünyası’na gitme efekti geliştirildi.
  • İksir hazırlama ve kullanma efektleri değiştirildi.
  • Yavru hayvanın enerjisi artık boslarla savaşırken sınıf panelinde doğru bir şekilde değiştirilmektedir.
  • Artık ortak saldırı sırasında Pagan, gruptaki veya baskındaki diğer paganlar tarafından verilen etkileri hedeften kaldıramayacak.
  • Bazı iksirlerin ses efektleri değiştirildi.
  • Artık yavru hayvanın “Al” ve “Kap” yetenekleri, dengesi bozulmuş rakiplere iki kat zarar vermeyecek fakat arttırılmış zarar verecek. Bu yeteneklerle verilen zarar bir miktar azaldı.
  • Yavru hayvanın “Tut” ve “Hücum” yeteneklerinin zararı arttırıldı. Açık yaralarla verilen zarar bir miktar azaldı.
  • Yavru hayvanın bütün yeteneklerinin tanımlarındaki zarar değerleri düzeltildi ve gerçeğe uygun hâle getirildi.
  • Bütün kademelerde şifa iksirinin ve şifa merheminin yardımıyla sağlık yenilenmesi zayıflatıldı. Şifa iksirinin ve şifa merheminin yenilenme süresi 5 dakikaya kadar arttırıldı. Artık şifa iksirinin yenilenme süresi, şifa veren simya ilaçlarıyla aynı.
  • “Kanlı Kefen” aşaması artık tanımına uygun şekilde çalışıyor ve paganın yetenekleriyle kritik zarar verme şansını yükseltiyor.
  • İmparatorluk paganlarının yavru hayvanları tarafından verilen zarar düzeltildi. Artık zarar göstergeleri, İttifak yavru hayvanlarınınki ile eşit.
  • Bazı yeteneklere ses eklendi.
  • Druidin yavru hayvanı artık Hayalet Dünyası’ndan sadece sahibinin komutuyla geri dönecek.
  • Artık “Fırtına” yeteneğinin tanımı, bu yetenekle verilen zarar miktarına uygun.
  • Artık oyuna girişte yavru hayvan her zaman Hayalet Dünyası’nda ortaya çıkacak.
  • Paganın körleşmesi sırasında yavru hayvanının hedefini kaybetmesi ve dövüşten çıkması ile ilgili problem çözüldü.
  • Maksimum uzaklık mesafesinde “Şimşek” darbesinin animasyonunun olmamasıyla ilgili hata giderildi.
  • Şimdi druidin takımları, onların binek hayvanı üzerinde kullanılması sırasında çalışıyor.
  • “Doğa Krallığı” yeteneğinin tanımı düzeltildi.
  • Artık yavru hayvanın bitirici saldırılarının ıskalama şansı var. Yavru hayvanın geri kalan saldırıları gibi bitirici saldırıları da paganın önsezisine bağlı.
  • Artık Paganların yaptıkları “Şifalı İksir” ve “Şifalı Balzam”, tüccarlar tarafından satılmayacak.
  • “Şimşek” ve “Alev” yetenekleri artık yere sermeyecek ama aynı olasılıkla denge bozacak. Bu yeteneklerle verilen zarar arttırıldı.
  • “Yaban Domuzu Darbesi” dengeyi bozuyor ve yere seriyor. Bütün kademelerde yeteneklerin yenilenme süreleri 60/45/30 saniyeye kadar arttırıldı, verilen zararın seviyesi yükseltildi.
  • “Tut” komutunun yenilenme süresi 15 saniyeye kadar arttırıldı.
  • “Üstat Avcı” aşaması artık büyük av etkisinin süresini gereği gibi %20/40 arttırıyor.
  • “Şimşek Taşıyıcı” aşaması artık “Kasırga’nın” hazırlanma süresini %6/12/24, kalan elektrik büyülerinin yenilenme süresini ise gereği gibi %10/20/30 azaltıyor.
  • Yavru hayvanın yaşam güçlerinin, enerjisinden önce yenilendiği durumda, hayvanın Hayalet Dünyası’ndan çıkamamasıyla ilgili hata giderildi.
  • Korku veya sağır olma etkisi altında bulunuyorsa, artık yavru hayvan Hayalet Dünyası’na gönderilemez.
  • Druidin yavru hayvanının, mistiğin ikizine saldırmamasıyla ilgili hata giderildi.
  • Artık “Alev” yeteneği kullanıldığında yavru hayvana “Av Partisi” etkisi verilecek.
  • Artık hedef Açık Yara etkisi altında bulunurken hareket ederse, zarar bir buçuk katına çıkacak.
Tapınak Şövalyesi
  • Tapınak Şövalyesi tarafından “Adaletin Kılıcı” yeteneğinin karakter üzerinde kullanılması sırasında karakterin dövüş durumundan çıkmasıyla ilgili hata giderildi.
  • “Şifalı Aura” etkisinin etkin olduğu sırada sohbete yanlış mesaj gitmesiyle ilgili hata giderildi.
  • 2 kademe geliştirilmiş yetenek ve 3 kademe sıradan yetenek zararı bağıntısı düzeltildi.
  • “Evliya Darbesi” ve “Evliya Mührü” yeteneklerinin enerji harcaması ve zararı azaltıldı.
  • Artık “Haklı Öfke” aşamaları da “İlahi Öfke” yeteneğinin süresini arttıracak.
  • “Adalet” aşamalarının çalışması düzeltildi. Artık aşama, rakiplerin mesafeli saldırılarında da işe yarayacak.
  • “Haklı Öfke” aşamasının “Kutsal Öfke” yeteneğinin etki süresini yanlış bir şekilde arttırmasından kaynaklanan problem çözüldü.
  • “Silah var” şartı, “Işığın Öfkesi” yeteneğinin tanımında gerekli şart olmaktan çıkarıldı.
  • Oyuna yeniden girdikten sonra “Işığın Kanunu’nun” ve “Temizliğin Kanunu’nun”, etki süreleri sona erene kadar yenilenmelerinin kesilmesiyle ilgili hata giderildi.
  • Artık Tapınak Şövalyesi, bazı kontrol edici büyülerin etkisi altındayken duvarlarla ilgili eylemler yapabilir.
  • “Işık Sözü” ve “Işık Dokunuşu” yeteneklerinin grupta aynı anda iki tapınak şövalyesi tarafından kullanılmasının mümkün olmamasıyla ilgili hata giderildi.
  • Artık “Temizleme Vuruşu” yeteneği “İlahi Öfke” etkisiyle doğru miktarda enerji yeniliyor.
  • Artık “Parlayan Kılıç” yeteneği hedefte kontrol edici büyülere karşı bağışıklık varsa bile zarar veriyor.
  • Artık Tapınak Şövalyesi’nin “Adaletin Kılıcı” yeteneği, “Bağlayıcı Lanet’le” yavaşlatılmış olan hedefleri yere serecek.
  • Artık Cisimleşmiş Tapınak Şövalyesi’nin “Adaletin Kılıcı” yeteneği, hedefleri yere serecek.
  • Artık “Vurucu Saldırılar” aşamaları, “Adaletin Kılıcı” yeteneğinde de işe yarıyor.
  • Bazı tip silahların “Ayırma Vuruşu” yeteneğiyle verdiği zararın yanlış hesaplanmasıyla ilgili hata giderildi.
  • Artık “Zaferin Yaklaşması” aşaması doğru şekilde çalışıyor. Tanımında da belirtildiği gibi, rakibin ölümünden sonra Tapınak Şövalyesi’nin enerjisini ve sağlığını yeniliyor.
  • Artık “Kendini İyileştirme” aşaması ölümcül darbeden kurtarmıyor. Artık “Kendini İyileştirme” aşamasının etkisi o anki Dayanıklılık değerine göre belirleniyor.
  • Artık “Kutsal Kalkan” yeteneğinin Cisimleşmesi kullanıldığında, “Sessizlik Mührünün Yenilenmesi” etkisi kaldırılmayacak.
  • “Şifalı Aura’nın” bazı tapınak şövalyelerinde kapatılmasının mümkün olmamasıyla ilgili hata giderildi.
  • “Kendini İyileştirme” gelişim aşamasından alınan iyileşme artık emilmeyecek ve başarılı veya başarısız olamayacak.
  • “Müjdeci” aşamasının “İdam Cezası” yeteneğiyle birlikte çalışmamasıyla ilgili hata giderildi.
  • “Sessizlik Mührü” aşamaları artık “Adaletin Kılıcı” ile değil, “Bağlayıcı Lanet” ile çalışıyor.
  • Artık “Temiz Güç” aşaması, “Ayırma Vuruşu” yeteneğiyle verilen zararı arttırıyor.
  • “Doğruluk Sözleri” yeteneğinin birkaç tapınak şövalyesi tarafından bir hedefe uygulanmasının mümkün olmamasıyla ilgili hata giderildi.
  • Dövüşte kanunların yenilenmesi 20 saniyede bir değil, 15 saniyede bir gerçekleşecek.
  • “Temizleme Vuruşu” yeteneğinin yardımıyla kanunları yenileme şansı azaltıldı.
  • Enerji harcaması ve bunun gereği olarak da “Evliya Darbesi”, “Evliya Mührü” ve “Temizleme Vuruşu” yeteneklerinin zararları arttırıldı.
  • “Işığın Öfkesi” yeteneğinin enerji harcaması ve zararı azaltıldı.
  • “İnancın Kanunu” aşamasının çalışma olasılığı yükseltildi. Artık “Temizleme Vuruşu”, “Işığın Kanunu’nu” veya “Temizliğin Kanunu’nu” yenilediğinde, başka türden bir kanun daha yenilenecek.
  • “Işık Mahkemesi” aşamasının periyodik zararı yükseltildi.
  • “Güçlü Darbeler” aşamasının zararı arttırıldı.
  • “Adaletin Kılıcı” yeteneği artık kanun harcamıyor, rakibi sağır etmiyor ve bir yenilenme süresine sahip.
  • “Yakarış” yeteneğinin etki alanı arttırıldı.
  • Artık Tapınak Şövalyelerinin Şifalı Aura’sı kapalı.
  • “Şifalı Işık” aşamasının “Parlayan Kılıç” yeteneğinin yenilenme süresini azaltmasıyla ilgili hata giderildi.
  • “Yakarış” yeteneği artık sadece grup içinde çalışacak. Bu yetenek kullanıldıktan sonra Tapınak Şövalyelerinin savaş bayraklarının çekilmesiyle ilgili hata giderildi.
  • ”Temizleyici” aşamasının çalışmamasıyla ilgili hata giderildi.
  • “İntikam” yeteneğiyle “Ruhani Ceza” gelişim aşamasının çalışması düzeltildi.
  • Sınıfla ilgili önemli değişiklikler yapıldı. Birçok yeni yetenek, beceri ve gelişim aşaması ortaya çıktı, ayrıca eskileri değiştirildi. Bu değişiklikler oyun sürecine sınıfla birlikte daha fazla çeşitlilik ve ilgi getirecek. Bu bağlamda bütün yetenekler ve beceriler sıfırlandı. 15. seviye ve üstündeki bütün Tapınak Şövalyeleri, oyun içi postalarına Ölüm Suyu Damlaları alacak.
  • Işıkla verilen zarar artık sadece hünere değil, isabete de bağlı.
Şifacı
  • Artık Lütuf Faktörü’nde “Fanatizm” setinin süresi arttı.
  • “Taşkınlık” aşaması, artık eskiden olduğu gibi Fanatizmden sonra değil, “İlahi Ceza” veya “Göklerin İlahi Cezası” büyülerinin kullanılmasından sonra çalışıyor. Aşamaların çalışma olasılığı düşürüldü. Ayrıca Şifacı, Çılgınlık durumundayken Fanatizm biriktirmeye devam ediyor.
  • Bazı büyü simgeleri yenileriyle değiştirildi.
  • Gerilim Boşalması büyüsü artık 40/30/25 saniye yenilenme süresine sahip. Büyünün zararı bir miktar arttırıldı. Mana harcaması ve hazırlama süresi de azaltıldı.
  • Artık Lütuf Faktörü’nde “Fanatizm”, Şifalı/Hayat Verici Işık’ın kullanılmasıyla değil, karakterin bulunduğu grubun aldığı zarara göre biriktiriliyor. Fanatizm setinin hızı eskisi gibi kalıyor. “Yıkılmaz İrade” aşamasının etkisi aynı boyutta kalıyor.
  • Artık “Hayır Duası” yeteneği, 3 dakikalık yenilenme süresine sahip.
  • Artık “Şifa Çemberi” yeteneği, 30 saniyelik yenilenme süresine sahip ve maliyeti de arttırıldı.
  • Bazı gelişim aşamalarının ve becerilerin konumu değiştirildi. Değişikliklerle bağlantılı olarak bütün gelişim aşamaları ve beceriler sıfırlandı. 15. seviye ve üstündeki bütün Şifacılar oyun içi postalarına Ölüm Suyu Damlaları alacaklar.
  • “Şifa Çemberi” yeteneğinin kullanılmasıyla alınan sağlık miktarı arttırıldı.
  • “Kötülüğün Defi”, “Diriltme” ve “Tam Odaklanma” büyüleri kaldırıldı. İki yeni yetenek ortaya çıktı: “Işık Zerresi” ve “Zincirli Işık”.
  • “Işığın Lütfu” gelişim aşaması artık sadece “İlahi Ceza”, “Göklerin İlahi Cezası”, “Şifalı Işık” ve “Hayat Veren Işık” büyülerini etkiliyor.Yeteneğin seviyesine bağlı kalmaksızın Işık, Lütuf ve Öfke faktörlerini kullanmaya imkân sağlayan “Faktör Ustası” yeteneği eklendi.
    • Işık Faktörü, Işıkla zarar veren büyüleri geliştiriyor.
    • Lütuf Faktörü, tedavi edici yetenekleri geliştiriyor.
    • Öfke Faktörü, silahlı saldırıları geliştiriyor.
  • “Mucize Ustası” gelişim aşaması artık “Işık Zerresi” yeteneğinin hazırlanma süresini etkiliyor.
  • “Kutsal Öfke” yeteneğinin kullanılması, karaktere Patlayan Öfke etkisi vermiyor ve sonuç olarak da verilen zararı arttırmıyor. Yeteneğin yenilenme süresi, artık Hüküm’ün yenilenme süresine bağlı değil.
  • Süpüren Alev’in başlangıç zararı %30 arttırıldı.
  • 3. kademe yeteneklerin büyük bir çoğunluğunun verdiği zarar ve şifa azaltıldı.
  • “Büyük Şifa” ve “Tam Şifa” büyülerinin hazırlanma süresi 5 saniyeye kadar azaltıldı, mana maliyeti 6′da birine düşürüldü.
  • Karakter üzerindeki fanatizm etkilerinin sayısı, 3′ten fazla olamaz. Artık etki yalnızca “Işık Zerresi”, “Zincirli Işık”, “Tam Şifa” ve “Büyük Şifa” yeteneklerini etkileyecek ve hazırlanma sürelerini 0′a kadar azaltacak.
  • “Hayır Duası” yeteneğinin kullanılmasıyla alınan Şifa %20 arttı, büyünün mana maliyetiyse 2 katına çıktı.
  • “Şifa” yeteneği artık 2 kat fazla mana harcıyor ve Lütuf Faktörü’nde 0′a kadar azalan 2 saniyelik temel hazırlanma süresine sahip.
  • “Hüküm” ve “Aforoz” büyüleriyle verilen zarar azaltıldı.
  • “Şifalı Işık” ve “Hayat Veren Işık” yetenekleri kullanılarak alınan Şifa, %15 azaltıldı.
  • “Berrak Zihin” gelişim aşaması artık Önsezi’ye bağlı olmaksızın Ruh göstergesini %3, 6 veya 9 arttırıyor.
  • “Hekim” gelişim aşaması artık sadece Bilgelik’i arttırıyor.
  • “Kutsal Alev” gelişim aşaması artık Süpüren Alev’in etkisine maruz kalan hedefi değil, Şifacı’da Işık Faktörü olması şartıyla, bütün hedeflere verilen zararı arttırıyor.
  • “İlahi Hüküm” gelişim aşaması ek olarak “Işık Zerresi” ve “Zincirli Işık” yeteneklerine de etki ediyor, aşamanın etkisinin süresiyse 20 saniyeye kadar arttırıldı.
  • “Kaçınılmazlık” gelişim aşaması artık Gerilim Boşalması’nın etki alanını arttırmıyor. Artık Kaçınılmazlık hem Gerilim Boşalması’nın hem de Zincirli Işık’ın verdiği zararı arttırıyor, ayrıca zarar alındığında bu büyülerin hazırlıklarının kesilme olasılığını azaltıyor.
  • “Tam Konsantre” gelişim aşaması artık hem “Kutsal Kalkan” yeteneğinin yenilenme süresini azaltıyor hem de Faktörleri etkinleştiren büyülerin mana maliyetlerini ve yenilenme sürelerini azaltıyor.
  • “Çılgınlık” gelişim aşaması artık kademesine bağlı olmaksızın %15 olasılıkla çalışıyor. Kademe, artık Çılgınlık’ın gerçekleşme olasılığını etkiliyor.
  • “Ani Gerilim Boşalması” gelişim aşaması, Çılgınlık etkisinin çalışma şansını arttıran “Taşkınlık’la” yer değiştirdi.
  • “Işık Cömertliği” gelişim aşaması artık “İlahi Ceza” büyüsü kullanıldığında Şifacı’yı iyileştirmiyor, “Işık Zerresi” büyüsünün verdiği zararı arttırıyor.
  • “Işık Eli” gelişim aşaması artık Işık Faktörü’nde büyülerin etki mesafesini arttırıyor, ayrıca “Işık Zerresi” yeteneğinin ardından yapılan saldırıda hedefi yavaşlatıyor.
  • “Kutsal İntikam” gelişim aşaması artık karakter kritik zarar aldığında kademeye bağlı olarak %10, 20 veya 30 olasılıkla karakteri fanatizm durumuna getiriyor.
  • “Yıkılmaz İrade” gelişim aşaması artık kademeye bağlı olarak fanatizme girme şansını %5, 10 ve 15 olasılıkla arttırıyor.
  • “Boğaz Düğümü” yeteneğinin yenilenme süresi bir dakikaya kadar arttırıldı.
  • “Ceza Bileti” gelişim aşaması artık “Körleşme” büyüsünün yenilenme süresini etkilemiyor.
  • “İman Gücü” gelişim aşaması artık “Kutsal Öfke” büyüsünün yenilenme süresini etkilemiyor.
  • “İnanç Yandaşları” gelişim aşaması artık “Işık Zerresi” veya “Zincirli Işık” büyüleri kullanıldıktan sonra Kutsal Öfke’nin yenilenme süresini azaltıyor.
  • “Cezalandırıcı Fanatizm” gelişim aşaması yenisiyle, yani “Öfkeli Fanatizm” ile değiştirildi. Öfkeli Fanatizm, kademeye bağlı olarak her 24, 16 veya 8 saniyede bir karakteri fanatizm durumuna getiriyor.
  • “İnancın Koruyucusu” gelişim aşaması artık iblislere verilen zararı arttırmıyor. İnancın Koruyucusu, artık Işık Faktörü’nde ikinci kademede “Kutsal Söz” yeteneğini sadece iblisler üzerinde kullanma imkânı sağlamıyor.
  • “Işığın Affı” gelişim aşaması artık bu aşamayla ilgili büyülerin maliyetini kademeye bağlı olarak %10, 20 veya 30 azaltıyor.
  • “Öfkeli Vaaz” gelişim aşaması artık ışıkla verilen zararı %40 arttırıyor.
  • “Işık Mührü” gelişim aşamasının etkisi artık “Şifa” yeteneğine yayılmıyor.
  • “Yemin” gelişim aşaması artık Büyük Şifa ve Kutsal Şifa büyülerinin hazırlanma sürelerini etkilemiyor, onların kullanımıyla alınan şifayı kademeye bağlı olarak %10, 20 veya 30 arttırıyor.
  • “Kalp Gözü” gelişim aşaması artık “Hüküm”, “Aforoz” ve “Kutsal Öfke” yeteneklerinin hedefe ışıkla verdiği zararı arttırıyor.
  • “Kutsal Kalkan” yeteneği artık “Hipnoz” etkisi altında bulunurken kullanılabilir.
Savaşçı
  • “Eksiksiz Saldırı” yeteneğinin sebep olduğu kanamanın verdiği zararın “Güçlü Saldırı” yeteneğinin sebep olduğu kanamanın zararından daha az olmasıyla ilgili hata giderildi.
  • “Derin Doğrama” gelişim aşamasının çalışması düzeltildi.
  • “Şanslı Hamle” gelişim aşamasının çalışmasında, “Kıyım Yuvası” yeteneğiyle kritik zarar verme şansının artmamasından kaynaklanan hata ortadan kaldırıldı.
  • Artık “Kıyım Yuvası” yeteneğinin uygulanması “Püskürtme’nin” bir etkisini çıkaracak, hepsini bir anda çıkarmayacak.
Binek Hayvanlar


  • “Kara Yele’nin Tüyleri” ve “Altın Yele’nin Tüyü” artık müzayedeye çıkarılabilir.
  • Binek hayvanı çağıran karakter üzerinde “Metamorfin” nesnesinin kullanılması sırasında çağırma etkisinin havada kalmasıyla ilgili sorun giderildi.
  • Binek hayvan üzerinde yıl dönümü sikkelerinin kullanılması sırasında karakter artık bineğinden inmeyecek.
  • Zırhlı Savaş Gemisi’nin Enerjik kalkanının, Gromoboy’un etkisinden korumamasıyla ilgili hata ortadan kaldırıldı.
  • Karakter görevi binek hayvanın üstünde geçmişse, hayvanın ters gitmesiyle ilgili problem çözüldü.
  • Bazı binek hayvanlardan inme animasyonunun düzgün çalışmamasıyla ilgili hata giderildi.
  • Binek hayvan simgesinin ahır penceresinden kısayol çubuğuna taşınamamasıyla ilgili hata giderildi.
  • “Hız Savunması” yeteneği kullanıldığında, görünmezlik etkisinin karaktere anında geçmemesiyle ilgili hata giderildi.
  • Eğer ilgili simge yetenek paneline taşınmışsa, atın renginin doğrudan değiştirilmesine imkân sağlandı.
  • Kurye atlarıyla ilgili görevleri tamamlamak için gereken “Aydanus’un Paketi” ve “Kolovrat’ın Kesesi” nesneleri, artık atılabilir.
  • İblisler Şehri’ndeki Trol’ün Sandığı’ndan alınan ganimette artık binek hayvanlar için eşsiz renkler bulmak mümkün.
Dünya


  • Astralda ve İblisler Şehri’nde yaşayan varlıkların karakteristikleri düzeltildi.
  • Yura Kupara ve Lubay Kuraşan NPC’leri bütün topluluklar için dost.
  • Büyük haritalarda ışınlanmalar, Cun dikilitaşları ve Astral kürelerin yolları belirlendi.
  • Artık bütün Geçit Muhafızlarının “Muhafız’ın ihtiyacı nedir?” konuşma noktası erişime açık.
  • “Kan Sembolü” nesnesi artık karaktere verilen zararı büyük oranda iyileştiriyor.
  • Sancaktar öldürüldüğünde, ilgili mesajın her zaman çıkmamasıyla ilgili hata giderildi.
  • Işınlanma ağının çalışması değiştirildi. Artık Gezgin Taşı’nın kullanılmasıyla ve Geçit Muhafızı’nın yardımıyla hareket etmek mümkün. Bölgede “Kabiliyetler” sekmesinden yeni bir geçit açtıktan sonra İmkânlar listesinde ilgili nokta görünür.
  • Artık oyun görevlerini tamamlamak çok daha kolay bir hâle geldi:
    • “T” tuşuyla görevleri tamamlamak için gerekli olan canavarları diğerlerinden ayırt edebilirsiniz.
    • Görevler için gerekli olan nesneler ve canavarlar artık işaretli. İmleci onların üzerine götürdüğünüzde, çıkan ipucunda onların hangi görevler için gerekli olduğu gösterilecek.
    • Bu yeniliğin henüz test aşamasında olduğunu ve her yerde çalışmayabileceğini bilginize sunarız.
  • “Tefeci’nin Trençkotu” ve “Tefeci’nin Pelerini” nesnelerinin karakteristiklerinde zırh göstergesinin yer almasıyla ilgili hata giderildi
  • Büyücülerin Er’in Sandığı’ndan beş tane almak yerine sadece bir İlimler Cildi almasıyla ilgili hata giderildi.
  • Dünyada canavar öldürerek rastgele şekilde alınan bütün yayların ve Tatar yaylarının “Saniyede verilen zarar” parametresinin yanlış verilmesiyle ilgili problem çözüldü.
  • 3. gelişim aşamasına ulaşıldığında başlangıç macerasında yanlış ipucu olan “Anahtar seviyenin” verilmesiyle ilgili hata giderildi.
  • Canavar öldürürken olağanüstü (mavi) nesnelerin kaybolma şansları azaltıldı.
  • Daha önce normalden az gösterilen donanımdaki karakteristikler yeniden hesaplandı.
  • Donanım maliyeti değiştirildi. Zırhların fiyatı %10 arttı. Kemerlerin, kollukların, yüzüklerin, pelerinlerin ve sol elle kullanılan nesnelerin fiyatı %25 arttı. Omuzlukların fiyatı %17 arttı. Gömleklerin fiyatı %37,5 arttı. Tek ellik silahlar %29, iki ellik silahlar %50 ucuzladı, özel silahların fiyatıysa %150 arttı.
  • Artık karakter oluştururken oyuncu, başlangıç macerasının bireysel olarak geçileceği konusunda uyarılacak.
  • “Kan Sembolü” tılsımı kullanılarak yenilenen yaşam güçlerinin miktarı arttırıldı.
  • “Ayin Efsunu” tılsımı artık diğer tılsımları da etkileyen, kendine ait bir yenilenme süresine sahip.
  • Tenebra ve Kara Sular artık İttifak’a ait bölgeler, karşı topluluktan oyuncuların buraları ziyaret etmesi hâlinde otomatik olarak savaş bayrağı çekilecek, İttifak vatandaşları da Yabani Adaları ve Ölü Deniz’i ziyaret ettiklerinde aynısı yaşanacak.
  • Artık etnografların görevlerini tamamlamaktan vazgeçildiğinde, görevleri tamamlamak için gerekli olan nesneler çıkarılmayacak.
  • Nadir Nesne Dükkanı’nın bulunduğu yere artık kapının yanındaki bankada bulunan ışınlanma aracılığıyla gidilebilir.
  • Yorgunluk sistemi kaldırıldı. Artık oyun sırasında karakter, tecrübenin tamamını anında alacak. Toplanan yorgunluk yenilendikten sonra, kullanılmamış olan yorgunluk tecrübeye dönüştürülür. Alınan tecrübe “1. seviyeye kadar tecrübe” değerini aşamaz. Bu sınırı aşan her şey, bonus görünümünde karakterin tecrübesine eklenecek.
  • Birinci seviyeden yirmi sekizinci seviyeye kadar olan bütün varlıklar zayıflatıldı.
  • Artık günlük etkinliklere katılma karşılığında ödül olarak alınan altın miktarı, olay takviminde doğru gösteriliyor.
Gizemli Ada
  • “Ak Ayı’nın” artık küçük bos simgesi var.
  • Artık Ton Rüzgar’la konuşarak Novograd’a gitmek mümkün.
  • “İntikamcı” görevini tamamlamak için gerekli olan büyük kızıl vaşağın dirilme süresi azaltıldı.
Nezebgrad
  • İmparatorluk’un başkenti görsel olarak değiştirildi.
  • Oyun görevlerinden ve penceredeki karakter şöhretinden Maceracı şöhreti kaldırıldı.
  • “Yakından Bak” görevinde gereken “Kaçakçı Tılsımı” nesnesi artık bir hücrede 15 tane olarak doğru şekilde muhafaza ediliyor.
  • “İmparatorluk” topluluğuna ait karakter, Nezebgrad yakınında arenada öldüğünde, Koruyucu Muskalar harcanmayacak.
  • Grup görevi olan Vahşi Yosun’un tamamlanmasına engel ıolan problem çözüldü.
  • “Bitkiciliğin Püf Noktaları: Birinci Adım” görevinin demirci rehberine teslim edilmesiyle ilgili hata giderildi
  • Artık “Şampiyona Hazırlıkları” görevinin tanımı etaplarına uygun.
  • Artık “Bitkiciliğin Püf Noktaları: Birinci Adım” görevi geçildiğinde şöhret doğru olarak hesaplanıyor.
  • 47. seviye karakterlerin birlik kayıt memurundan “İntikam Sözü” görevini alamamalarıyla ilgili hata giderildi.
Novograd
  • Oyun görevlerinden ve penceredeki karakter şöhretinden, Maceracı şöhreti kaldırıldı.
  • İttifak’ın meslek rehberlerinde diyalog noktası “Ustanın Notları’nı Uzatıver’in” olmamasıyla ilgili hata giderildi.
Aydınlık Orman
  • “Ayı Yağı” ve “Arı Zehri” görevlerinin işaretlerinin yerleri değiştirildi.
  • “Örümcek Fobisi” görevi grup görevi olmaktan çıkarılarak tek kişilik görev hâline getirildi.
  • “Druid İksiri” görevi için gerekli olan varlıkların tekrar ortaya çıkması için kalan süre azaltıldı.
  • Haritaya “Soylu Tüccar” görevini geçme işareti eklendi.
  • Aydınlık Orman bölgesindeki bazı görevler, oyuncuların daha rahat geçmeleri için değiştirildi.
  • “Kayboldum!” görevinin görev kitapçığında Nezebgrad bölgesine ait olarak gösterilmesiyle ilgili hata giderildi.
  • “Orman Sorunu” görevi için gerekli olan “Baltazar” canavarının tekrar ortaya çıkması için kalan süre azaltıldı.
  • “Soylu Tüccar” görevi artık dünyanın sırrı olarak işaretlendi.
  • Artık “Çetin Ceviz” görevi tamamlanırken karakter mancınıkta sıkışmayacak.
  • Atader Gulanas öldürüldükten sonra tekrar ortaya çıkma süresi azaltıldı.
  • “Casusların Sırları” görevi artık en az 12. gelişim seviyesine ulaşılmadan alınmıyor.
  • “Anahtar Kule” görevini tamamlarken “Nabızölçer” nesnesinin bazen çalışmamasıyla ilgili hata giderildi.
Genç Topraklar
  • “Ejder Avı” görevi grup görevi olmaktan çıkarılarak tek kişilik hâle getirildi.
Kara Sular
  • “Gri Kurt Avı” görevi için gerekli olan “Kurt Kapanı” nesnesinin tekrar ortaya çıkması için kalan süre azaltıldı.
  • Artık Çim Mantarı varlığının öldürülmesi, “Endişeli Bataklık” görevinde dikkate alınacak.
  • Artık Şeytani Asker Termit öldürüldüğünde ganimet olarak “Kara Sular Sembolleri” görevi için gereken bir nesne alınabilecek.
  • Bölgedeki müzik değiştirildi.
  • “Kanya Milis Kuvveti Forması” görevinden vazgeçtikten sonra “Basit Sepili Domuz Derisinden Zırh Yelek” nesnesinin ortadan kaybolmasıyla ilgili problem çözüldü.
  • “Kardeşler” görevi için gerekli olan eksik işaret haritaya eklendi.
  • “Tek Gözlü” canavarının tekrar ortaya çıkması için kalan süre azaltıldı.
  • “Yağmacı Pençe” canavarının tekrar ortaya çıkması için kalan süre azaltıldı.
  • Artık “İvanov günü” görevinin işareti doğru şekilde gösteriliyor.
  • “Altın Balık” görevi için gerekli olan Eski Batırılmış Sandık’ın tekrar ortaya çıkması için kalan süre azaltıldı.
  • Bölgede yaşayan ve bos olan Isırılan Ayı zayıflatıldı.
Siveriya
  • “Novograd’a geri dönüş” görevinin ödülünün olmamasıyla ilgili hata giderildi.
  • “Siveriya Sembolleri” görevi için gerekli olan nesneleri, artık şu canavarları öldürüp ganimet olarak almak mümkün: Olgun Tayga Ayısı, Olgun Tüylü Örümcek, Men-Hattona’nın Lanetli Katili.
Tenebra
  • “Konsey Daveti” görevinin tamamlanmasıyla ilgili ortaya çıkan hata giderildi.
  • Artık Şeytani Alacakaranlık Yarasası öldürüldüğünde ganimet olarak “Tenebra İşaretleri” görevi için gereken bir nesne alınabilecek.
  • Artık Şeytani Alacakaranlık Yarasası’nın öldürülmesi, “Karanlığın Kanatları” görevinde dikkate alınacak.
  • “Vampirin Günlüğü” görevinin alınmasının mümkün olmamasına sebep olan hata giderildi.
  • İmparatorluk topluluğunun oyuncuları bölgede öldükten sonra Novograd Limanı’nda dirilecekler.
Eldzhun
  • İblise tapan kültistlerin yandaşlarının haksız bir şekilde aşırı zarar vermesiyle ilgili hata giderildi.
  • Bölgedeki çeşitli görevler için gerekli olan canavarların ve varlıkların tekrar ortaya çıkması için kalan süre azaltıldı.
  • “Güpegündüz Soygun” görevinde gerekli olan nesnenin kullanılmasında, karakter formunun değişmemesiyle ilgili problem çözüldü.
  • “Dürüst Anlaşma” görevinin işaretinin yerleştirilmesi düzeltildi.
  • “İblis’in Kalbi” görevinden vazgeçmenin mümkün olmaması sebebiyle oluşan hata giderildi.
  • “Güpegündüz Uyku” görevinin tamamlanacağı yeri belirten işaret eklendi.
  • Naim Koray artık küçük bos olarak görünüyor.
  • Sarhan Mont artık küçük bos olarak görünüyor.
  • “Kutsal Pelerin” nesnesini giymeden “Bodur Hapşırığı Kadar” görevinin tamamlanmasının mümkün olmamasına sebep olan hata giderildi.
  • Islıkçı ve Kuk Tolaştan Yera canavarları güçlendirildi.
  • “Dolanan Gulyabani” görevi için ikinci işaret eklendi.
  • “Karakol’un Müdafaası” ve “Duvarlara!” görevlerinin başarısız olmasına rağmen tamamlanmasıyla ilgili hata giderildi.
  • Yer haritaları önemli derecede geliştirildi ve daha bilgilendirici oldu.
  • “Temsilci” görevini geçme işareti artık doğru şekilde gösteriliyor.
  • Gersa Malakov’un çok sayıda kopyasının oluşmasıyla ilgili hata giderildi.
  • “Ayı Kayranı Geçidi” görevini tamamlamak için gerekli olan varlıkların seviyeleri artık görevin seviyesine uygun (27).
Koba Platosu
  • “Zem Harabelerinin Gizemi” görevinin işaretinin yerleştirilmesi düzeltildi.
  • “Zem Sorunları” görevinin tamamlanması için gereken “Zem Araba Yağı” nesnesinin alınma olasılığı yükseltildi.
  • “Zem Sorunları” görevinin tamamlanması için gereken “Zem Araba Yağı” nesnesinin alınma olasılığı yükseltildi.
  • Artık herhangi bir “Kızıl Bantlar” haydudunu öldürmek, “Madenciler” topluluğu şöhretini arttıracak.
  • Grupla tamamlanan “Neyle Çalışacağız?” görevinin tamamlanması sırasında “Araç Gereç Kutusu” nesnesinin alınmamasıyla ilgili problem çözüldü.
  • “Kırmızı Ölüm” görevinin grupla tamamlanmasında zorlukların ortaya çıkmasıyla ilgili hata giderildi.
  • “Yamyam Avı” görevi için gerekli olan “Kanlı Diş” canavarının tekrar ortaya çıkması için gerekli süre azaltıldı.
  • “Yetişkin Ogre Yamyamı” ve “Dişli Kurban” canavarlarının “Büyük Kurban” ve “Dişli Kurban” görevlerinin tamamlanmalarında dikkate alınmamasıyla ilgili hata giderildi.
  • “Mancınığın Denenmesi” görevinin tamamlanması sırasında bazen karakterlerin ölmesiyle ilgili problem çözüldü.
  • Bütün nesneler değiştirildi. Artık nesneler platonun sınırları dışında kullanılabilir. Bazı nesneleri kullanarak alınan etkiler güçlendirildi.
Rüya Fabrikası
  • “Bodurlar nasıl beslenir?” görevi için gereken varlıkların sayısı arttırıldı.
  • Artık, karakter bölgeden ayrılırsa, “Yasker’in Antrenmanı” görevini tamamlamak için gerekli olan “Antrenmanın Devamı” etkisi sıfırlanacak.
Avilon
  • Bazı görevlerin ödülleri tekrar gözden geçirildi.
  • Haritadaki bölge navigasyonunu geliştirmek amacıyla bazı nesneler belirlendi.
Ejder Yüzüğü
  • “Drakonidlerin Silahları” görevini tamamlamak için gerekli olan nesnelerin tekrar ortaya çıkması için kalan süre azaltıldı.
  • Bazı görevlerin ödülleri tekrar gözden geçirildi.
  • “Ejder Yüzüğü İşaretleri” görevi için gerekli olan canavar sayısı arttırıldı.
  • Bölgedeki navigasyonun geliştirilmesi üzerinde çalışmalar yapıldı.
  • Bölgede yaşayan varlıklar artık Umarus de Vuvar’a saldırmayacak.
  • Bölgede olgun sıfatlı varlıklar belirdi: Ajan İblis, Muhafız İblis, Savaşçı Drakonid ve Ateş Ejderi.
Buz Toprakları
  • Stratejik Olarak Önemli Kaynak”, “Meteroit Demir Fiyatı”, “Dolandırıcı’nın Hazinesi” ve “İnşaatçı Ödülü” görevlerinin tamamlanmasıyla verilen ödüllerden Savaş Onuru puanları kaldırıldı.
  • Bazı görevlerin ödülleri tekrar gözden geçirildi.
Yazes Kesimi
  • Ada Gorba artık küçük bos olarak görünüyor.
  • “Kaçınılmaz Ceza” görevinin işareti düzeltildi.
  • Şeytan NPC’sinin diyalog noktasından erişilen Ölüm Arenası’nın tanımı artık gerçeğine uygun.
  • Gözcü iblisler ortaya çıktığında, bütün npc’lerin onlara saldırmalarıyla ilgili hata giderildi.
  • Sancağın kaldırılmasını engelleyen hata giderildi.
Gipat Parçası
  • “Gösterinin Hataları” görevini tamamlamak için gereken nesnelerin miktarı değiştirildi.
  • Vahşi Goblin Avcısı varlığının tekrar ortaya çıkması için kalan süre azaltıldı.
  • Bazı görevlerin ödülleri tekrar gözden geçirildi.
  • “Sahne Arkasında!” görevi artık dünyanın sırrı olarak işaretlendi.
  • Gipat Mağaralarında Geçit Muhafızı’na saldırmanın mümkün olmasıyla ilgili hata giderildi.
  • Yer haritasına en önemli nesnelerin işaretleri eklendi.
  • “Hayalet Zırh” görevini tamamlamanın mümkün olmamasıyla ilgili hata giderildi. Artık görev için 8 “Kalın Deri” nesnesi gerekiyor.
  • Artık Gipat Parçası, genel geçit ağına dahil edilmiş durumda. Solucan Suratların Mağarası’nda, Kavşak’ta ve Yerleşim’de yeni geçitler açıldı.
  • Oyuna tekrar girdikten sonra “Taş Devrinin Düellosu” görevi için gereken canavarı öldürmenin mümkün olmamasıyla ilgili problem çözüldü.
  • Artık “Babur’un Gizli Bileşenleri” görevi tamamlandıktan sonra canavar öldürdüklerinde karakterler, bu görev için gerekli olan nesneleri almayacak.
  • “İlk Kurnazlık” görevi alındıktan sonra paganların yavru hayvanlarının ortadan kaybolmalarıyla ilgili hata giderildi.
  • Envanterde “Hasır Sandaletler” nesnesine sahip olmadan “Çok İyi Giden Bir Mal” görevini tamamlamanın mümkün olmasıyla ilgili hata giderildi.
  • Artık çantadan ”Canlılar Arasında Ölülere Yer Yok” görevini tamamlamak için gerekli olan nesne atıldığında, görev başarısız olacak.
  • Artık çantadan ”Çok İyi Giden Bir Mal” görevini tamamlamak için gerekli olan nesne atıldığında, görev başarısız olacak.
  • “Hayalet Ganimetleri” görevini tamamlamak için gereken nesnelerin miktarı azaltıldı.
  • Tek darbede öldürülen Hayalet kurbağaların ve kurtların “Hatip’in Açık Ricası” görev sayacında sayılmamalarıyla ilgili hata giderildi.
  • Hayalet Gipat Sakini’ndeki “Pabucu teklif et” diyalog noktası artık sadece karakterin çantasında “Hasır Sandaletler” nesnesi bulunduğunda erişilebilir.
Kirah
  • Bölgenin müziği değiştirildi.
  • “Dehşet Verici Bozguncu İblis” canavarının tekrar ortaya çıkması için kalan süre azaltıldı.
  • Canavar ırkları düzeltildi. Önceden bazı iblisler insansıydı.
  • “İttifak Gönüllüsü” npc’sinin yol aramada sorun yaşamasıyla ilgili problem giderildi.
  • “Sönmeyen Ateş Pıhtısı” görevinin tanımındaki hata giderildi.
  • “İmha Savaşı” için gerekli olan Üçüncü Yok Edici artık dövüş bitene kadar geçen süre boyunca ortadan kaybolmayacak.
  • Zaman Fırtınası’nın etki ettiği sırada ortaya çıkan Olasılık Nesnelerinin açılma hızları azaltıldı.
  • Olasılık Mahlukları artık savaştayken Zaman Fırtınası sona erdikten sonra ortadan kaybolmayacak.
  • Krokozorların ortaya çıkma hızı arttırıldı. Artık aniden ve aynı anda ortaya çıkmayacaklar, ilk iki dakika içinde eşit aralıklarla ortaya çıkacaklar.
  • Haritada “Dört Gün” görevinin işaretlerinin bulunmamasıyla ilgili hata giderildi.
  • ”İmha Savaşı” görevi için gerekli olan “Ayin Bıçağı” nesnesi kullanıldıktan sonra, 11 yerine 16′ya kadar arkadaş alınmasıyla ilgili hata giderildi.
  • “Ejder Kalbi” görevinde “Baş Şeytan’ın” tekrar ortaya çıkması için kalan süre arttırıldı.
  • Artık bazı envanter nesnelerinin kullanımında karakter, binek hayvanından inmeyecek.
  • “Velud’un Anahtarı” görevi alındıktan sonra Velud, biraz daha hızlı tepki verecek ve karaktere saldıracak.
  • Haritadan “X Objesi: Çözüm Arayışı” görevinin işaretlerinin yok olmasıyla ilgili hata giderildi.
  • “Üstünlük İşareti” nesnesinin simgesi değiştirildi.
  • “Geçmiş’in Yaratıkları: Akbabalar” görevini tamamlamak için gerekli olan Leş Yiyenlerin tekrar ortaya çıkması için kalan süre azaltıldı.
  • Artık “Zaman Gemisi” görevi tamamlanırken “Şişe” nesnesi atılırsa, görev başarısız sayılacak.
  • İttifak Gazilerinin ve Maden Muhafızlarının sayısı arttı.
Vahiy Adası
  • “Lord Hisarı Geçidi’nin Anahtarı” nesnesinin lanetli olması sebebiyle oluşan hata giderildi.
  • “İkinci Alıştırma” görevinin tamamlanma sürecinde alınan “Ölüm’ün Yükümlüsü” etkisinin, eğer karakter “Kutsal Kalkan” yeteneğini kullanmışsa karakteri öldürmesi problemi çözüldü.
  • Şeytani Yok Edici Ölü ve Huzursuz Ölü canavarlarının tekrar ortaya çıkmasında problem olmasıyla ilgili hata giderildi.
  • Bazı günlük görevlerde para ödüllerinin olmamasıyla ilgili problem çözüldü.
  • Artık tekrar edilen görevler hemen değil, görev zincirini tamamladıktan sonra erişilebilir olacak.
  • Bazı görevleri tamamlamak için gerekli olan canavar sayısı arttırıldı.
  • Artık “Hayalet Denizciler” görevi “Avcılara Yardım” zincirindeki görevlerle birlikte erişilebilir olacak.
  • Artık “Huzursuz Ölüler” ve “Yirmi Yumurtalı Omlet” görevlerinin tamamlanması karşılığında ödül olarak İyi Niyet Göstergesi yerine altın verilecek.
  • Karakter başka bir karaktere ait yandaş Drakonid’e çeşitli etkiler vermişse, karakterin savaş bayrağının çekilmesiyle ilgili hata giderildi.
  • Artık “Drakonidlerin Araştırması” görevi için gerekli olan tılsımlar çantada bir hücrede 10 taneye kadar yerleştirilebiliyor.
  • Paslı Bataklıklar’ın alt bölgesine ışınlanma eklendi.
  • Artık karakter “Lord Mabedi’nde” binek hayvan üzerinde hareket edemeyecek.
  • Karaktere “Bataklık Hidrası Kanı” kullanıldığında verilen “Mide Bulantısı” etkisinin süresi yarıya indirildi.
  • Analizör’ün çalışma şansı arttırıldı, Paralizör’ün tekrar kullanılması için kalan süre azaltıldı.
  • Kaya Alligatoru’nun Kanı artık 20 saniyede bir kullanılabilir.
Karanlık Ada
  • Zor geçilebilir yerlerdeki bölgenin topolojisi düzeltildi.
  • Ağıtçı İblis canavarlarının sayısı arttırıldı.
  • “Gümbürdek gürlemesi” görevinin işaretlerinin gösterilmesi düzeltildi.
  • Geçidin patlamasından sonraki etki değiştirildi.
  • Artık “İnleyen” görevi için gerekli olan Ağır Silahlı Rampa, başka bir bölgede kullanılamayacak.
  • Artık “Kırık Zincir” görevini diğer oyuncularla paylaşmak yasak.
  • Artık “Geçiş” görevi için gereken nesneleri başka bölgede kullanmak yasak.
  • “Düşünce Gücü” görevinin tamamlanması sırasında başka karakterin kültist kılığı olmadan görülebilmesiyle ilgili hata giderildi.
  • “Haklı Öfke” görevinin tamamlanmasında bütün öldürülen canavarların dikkate alınmamasıyla ilgili hata giderildi.
  • Karanlık Ada bölgesindeki geçidin açılması için gereken “Geçit Muhafızı” bir miktar zayıflatıldı.
  • “Gerçeğin Değeri” görevinin tamamlanması için gerekli olan “Kana Bulanmış Tomarın Yarısı” nesnesinin kaybolma şansı biraz arttırıldı.
  • Artık “Gümbürdek Gürlemesi”, “İblisler için Yem” ve “Büyüye Karşı Dişler” görevleri Dünyanın Sırlarını açmak için gerekli.
  • Artık bos Artist Zolobon öldürüldüğünde ödül olarak sadece ilgili görevde lazım olan nesne veriliyor.
  • “Karanlık Ada’nın Silahları” görevini tamamlarken topla verilen zararlar arttırıldı.
Doğa Krallığı
  • Karakter 7. gelişim seviyesine ulaşmamışsa artık bölgeye gitmek mümkün değil.
  • Artık “Eve Dönüş” görevini tamamlamaktan vazgeçildiğinde, Kaynak Suyu ve Kurt Meyvesi çıkarılmayacak.
  • Eski’nin seviyesi 45′e çıkarıldı.
  • Artık birlik mezarlıklarında savaşmak yasak.
  • Astral gemiden hareket ederek bölgeye gitmek artık mümkün değil.
IAA
  • “Esrarengiz Heykel” görevinin tamamlanmasının ardından “Sırtlan Kanı” nesnesinin verilmemesi sebebiyle oluşan hata giderildi.
  • IAA sıhhiyecisi varlığının saldırı mesafesi azaltıldı.
  • “Mavilere Sürpriz” görevinde gerekli olan “Katılaşan Sürüngen” nesnesinin var olma süresi arttırıldı.
  • “Sakat Goblin” görevinin tamamlanmasının “Üç Goblin” görevinin alt görevi olarak sayılmaması sebebiyle oluşan hata giderildi.
  • “Sakat Goblin” görevinin tamamlanmasının “Üç Goblin” görevinin alt görevi olarak sayılmaması sebebiyle oluşan hata giderildi.
  • “Ölümsüz Ordu” görevini tamamlamak için gereken nesnelerin miktarı arttırıldı.
  • “Muarra Etlisuna’nın Raporu” nesnesinin kaybedilmesinden sonra “Rapor Notu” görevinden vazgeçmenin mümkün olmamasıyla ilgili problem çözüldü.
  • Koruyucu Frunt, “İkinci Gönder”, “Bayrağın Orada Dövüş”, “IAA’nın Can Düşmanları” görevlerini tamamlamak için gerekenler arasına eklendi.
  • Muhafızların “Askerlik Şubesi Geçidi” göreviyle çağrılan Geçit Muhafızı’nı öldürebilmeleriyle ilgili hata giderildi.
  • “Mavilerin Kavgacıları” görevinin “Çavuşun Apoletlerinin” takılması sırasında dikkate alınmasıyla ilgili problem çözüldü.
  • “Mavilerin Kavgacıları” görevi için gerekli olan “Gong” nesnesinin tekrar kullanılabilmesi için gerekli süre azaltıldı.
  • “Kutsal Kalkan” yeteneğinin “Esrarengiz Heykel” görevini tamamlamak için gereken etkiyi sıfırlamasıyla ilgili hata giderildi.
  • Haritadaki bölge navigasyonunu geliştirmek amacıyla bazı nesneler belirlendi.
  • Bölgedeki bazı görevler, oyuncuların daha rahat geçmeleri için değiştirildi.
Ölü Deniz
  • “Dev Akrep Avı” görevinin tamamlanması karşılığında ödül olarak aynı nesnenin verilmesiyle ilgili hata giderildi.
  • “Dev Akrep Avı” için gerekli olan Dev Akrep’in Hayaleti’nin yok olması için gereken süre arttırıldı.
  • İttifak topluluğunun oyuncuları bölgede öldükten sonra Nezebgrad Limanı’nda dirilecekler.
Yabani Adalar
  • Şeytani kartal artık “Gromoboy’a Kurban” görevinin tamamlanmasında dikkate alınıyor.
  • “Tek Gözlü Sorun” görevi grup görevi olmaktan çıkarılarak tek kişilik görev hâline getirildi.
  • Artık Kana Susamışlar Hanlığı’nın savaşçıları çok daha hızlı dirilecek.
  • Bölgede yaşayan vahşi gergedanlar daha hızlı dirilecek.
Asee-Teph
  • “Serbest Tüccarlar” görevini tamamlamak için gereken tropikal kaplumbağa sayısı arttırıldı.
  • “Misyoner Belgeleri” görevini tamamlamak için gerekli olan İttifak misyoneri varlığının tekrar ortaya çıkması için kalan süre azaltıldı.
  • “Sürüngenler” görevini tamamlamak için gereken nesnelerin miktarı arttırıldı.
  • Artık “Kutsal Adalet” nesnesi bölgedeki herhangi bir mür tüccarından alınabilecek.
  • “Örümcek Salyası” görevi için gerekli olan işaretin yerleştirilmesi düzeltildi.
  • “Komuta Sığınağı” görevi için gerekli olan işaretin yerleştirilmesi düzeltildi.
  • “Hazine Arayışı” görevinde gerekli olan nesnenin iki yerde bulunmasıyla ilgili hata giderildi.
  • Bölgedeki navigasyonun geliştirilmesiyle ilgili çalışmalar yapıldı.
  • “Kutsal Adalet” nesnesinden artık en fazla 20 adet alınabilir. Nesnenin fiyatı düşürüldü. 28. seviyeye kadar olan oyuncular tarafından kullanılabilir.
  • Bu nesneyi kullanabilen bütün karakterlerde artık “Kutsal Adalet” etkisi olacak. Eğer bu etkinin taşıyıcısını “Kutsal Adalet” nesnesinin uygulanabileceği karakter öldürürse, katilin kendisi ölür ve olumsuz bir etki olan “Kutsal Adalet Prangaları” etkisini alır, bu etki binek hayvan üzerindeyken de yayayken de hareket hızını azaltır. Bu olumsuz etki birkaç kere verilebilir.
  • Artık Şifacı’da “Kutsal Kalkan” etkisinin olması, Kara Büyücü’de “Ölümsüzlük” etkisinin olması, ayrıca “Cun Kalkanı” etkisinin olması Kutsal Adalet’in kullanılmasına engel olmuyor.
  • Öldürüldüklerinde, sayıları “Asee-Teph’in lanetli düşmanları” görev sayacına eklenen varlıkların sayısı arttırıldı.
Meslekler


  • Artık tüm simya iksirlerinin kullanımına görsel efektler eşlik edecek.
  • El işi araçları artık seviyeye bağlı değil.
  • Şu görevlere engel olan hata giderildi: “Demirciliğin Püf Noktaları: İkinci Adım” ve “Demirciliğin Temelleri: İkinci Adım”.
  • El işleri. Yüksek seviyeli nesnelerin çok düşük meslek kabiliyetleriyle sökülmesi hatası giderildi.
  • El işleri. Canavar öldürerek rastgele şekilde alınan nesnelerin, hep eski parçalara ayrılmasıyla ilgili problem çözüldü.
  • El işleri. Karakter, yeterli kabiliyet gelişimi seviyesine sahip olmama nedeniyle kullanamadığı aleti kullanmaya çalıştığında, artık bununla ilgili bir uyarı verilecek.
  • El işleri. NPC’yle görüşürken “Başarısız Göğüslükler” nesnesinin verilmesiyle ilgili hata giderildi.
  • Simyacılık. “Kıvılcımlı Pudra” nesnesi oluşturulurken “Muazzam Arif İlacı” elde edilmesiyle ilgili hata giderildi





 
Son düzenleme:
Geri
Üst