• Forum vBulletin altyapısından Xenforo altyapısına geçirildi, bu sebeple eski şifreleriniz ile foruma giriş yapamayacaksınız, parolamı unuttum adımından mailiniz ile şifre sıfırlayarak giriş yapabilirsiniz.

    Üyeliklerinde geçerli bir mail adresi olmadığı için sıfırlama yapamayacak kullanıcılar forum kullanıcı adlarını ve yeni şifrelerini yazarak info@maxigame.org adresine şifre sıfırlamak istediklerine dair bir mail göndersinler şifrelerini sıfırlayıp mail adreslerini güncelleyeceğiz. Şifreniz sıfırlandıktan sonra foruma giriş yapıp tekrar istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

ATI Catalyst™ Control Center (CCC) Ayarlar ve Açıklama..

PageMaster

Aileden
Aktiflik
K.Tarihi
4 May 2009
Mesajlar
1,205
Puanı
344
Konum
El Paso,Texas
62596316.jpg




ATI Catalyst™ Control Center'ı Kullanma


ATI Catalyst™ Control Center Nasıl Kullanılır?

ATI Catalyst™ Control Center İçindeki Ayarlar Neyi İfade Eder?

Standart Ayarlar

edoc0936.jpg


ATI Catalyst™ Control Center: 3D - Örtüşme Önleme (Örnek)
Standart Ayarlar sayfası, her türlü 3D uygulamanın tüm standart 3D ayarlarını aynı anda yapabileceğiniz genel bir kaydırıcı denetimi sağlar. Kaydırıcı genel sistem performansını, genel 3D görüntü kalitesini veya bu ikisi arasındaki dengeyi ayarlamanızı sağlar.
Bu sayfa uygulamanızda hangi tür 3D ayarlarının kullanıldığını bilmediğinizde veya uygulamanızı hızla yapılandıran genel bir ayarlama denetimi kullanmak istediğinizde faydalıdır.

Değişiklikleri önizleme
Önizleme görüntüsü ayarlarınızı otomatik olarak görüntüler. Windows Vista™ ile çalışan sistemlerde yeni ayarların önizleme penceresinin sol yarısında, geçerli ayarların sağ yarısında görüntülendiğini görebilirsiniz.
İsterseniz, Windows® XP veya Windows® 2000 ile çalışan sistemlerde yaptığınız ayarların tam ekran görünümü için 3D Önizleme'yi çift tıklayın. Tam ekran Önizlemeden çıkmak için Esc tuşuna basın.
Önizleme bölmesindeki X düğmesine tıklayarak Önizlemenin etkinliğini kaldırabilirsiniz. Ayrıca, önizleme bölmesindeki || düğmesine tıklayarak Önizlemeyi duraklatabilirsiniz. Duraklat düğmesine tekrar basıldığında önizleme devam eder.
Standart Ayarları Yapma

Varsayılan seçim
Dengeli'dir.
  1. Grafik Ayarları ağacından 3D'yi tıklayın.
  2. Standart Ayarlar'ı tıklayın.
  3. Gerekirse, Özel ayarları kullan onay işaretini kaldırın.
  4. Yüksek veya En Uygun Performans'ı seçmek için Denetim kaydırıcısını tıklayıp sola veya Yüksek ya da En Uygun Kalite'yi seçmek için sağa kaydırın.
Örtüşme Önleme

edoc1323.jpg


ATI Catalyst™ Control Center: 3D - Örtüşme Önleme (Örnek)
Örtüşme önleme (AA), gösterilen 3D görüntülerde yaygın olan pürüzlü kenarlar, parlama ve pikselasyon sorunlarını gidermek için tasarlanmış bir gösterim tekniğidir. Örtüşme önleme tekniği pikselin ortasındaki tek bir konumu örnekleyerek görüntülenecek rengi belirlemek yerine, her pikseldeki birden fazla konumu örnekler ve nihai rengi oluşturmak için sonuçları bir araya getirir.
Örtüşme Önleme sistemin işlem performansı veya görüntü kalitesini artıracak şekilde ayarlanabilir veya uygulama aşağıdakileri belirleyebilir:


  • Performans ayarı, 3D görüntü hareketli olduğunda en iyi şekilde kullanılır ve düzgün hareket göz önünde bulundurulması gereken en önemli unsurdur.
  • Kalite ayarı, yüksek ayrıntı içeren ve gerçekçi 3D nesneler en önemli husus olduğunda en iyi şekilde kullanılır.
  • Örtüşme önlemenin nasıl yapılandırılacağından emin değilseniz, bunu uygulamaya bırakın. Daha sonra örtüşme önleme düzeyini uygulamanın içinde denetleyebilirsiniz.
SmoothVision™ teknolojisini içeren ATI Radeon™ grafik kartlarında, çok örnekli örtüşme önleme (MSAA) olarak bilinen bir örtüşme önleme yöntemi kullanılmaktadır. Bu yöntem örnekleri her pikseldeki 2×, 4× veya 6× programlanabilir konumdan alır ve düzgün çokgen kenarlar oluşturmak için gama düzeltme örnek karıştırma yöntemini kullanır.

CrossFire™ İle Süper Örtüşme Önleme

CrossFire™ konfigürasyonları, örnek konumlarının aralığını programlanabilir 2×, 4× veya 6× konumlarından, 8×, 10×, 12× ve 14× konumlarını içerecek şekilde genişleterek standart MSAA yeteneklerini geliştirir. CrossFire™ konfigürasyonlarında örtüşme önleme hem MSAA kipini, hem süper örnek örtüşme önleme (SSAA) adı verilen başka bir kipi kullanır. SSAA bir görüntüdeki her bir pikseli etkiler ve en çok bazı doku türlerinin, özellikle de MSAA teknikleriyle giderilemeyen örtüşme sergileyen saydam bölümleri olanların kalitesini geliştirmede etkilidir.

NOT: SSAA
yalnızca ATI çoklu GPU sisteminde, CrossFire™ etkinleştirildiğinde kullanılabilir.
SSAA önce ekrana giden çıkıştan daha yüksek çözünürlüğe sahip bir sahne gösterir ve daha sonra bu ekran çözünürlüğüne azaltılarak örneklenir. Aynı zamanda yakın yatay ve yakın dikey kenarlarda daha iyi örtüşme önleme işi yapan daha etkili bir örnek deseni kullanarak genel görüntü kalitesini artırabilir.
ATI Radeon™ X2900 ve sonraki sürümleriyle süper Örtüşme Önleme

X2900 serisiyle başlayarak, MSAA'ya ek olarak ATI Radeon™ grafik kartlarının kullanımı SSAA yetenekleri sağlar ancak burada, CrossFire™ konfigürasyonundan farklı bir yöntem kullanılır. ATI Radeon™ X2900 serisi, etkili örnek sayısını artıran örtüşme önleme filtreleri kullanır. Örneğin 8×'lik örtüşme önleme düzeyinde geniş fitilli filtre seçilerek, etkili örnekleme hızı 16× olur, ki bu da CrossFire™ örtüşme önleme yeteneğine yakındır.
ATI Radeon™ X2900 Örtüşme Önleme filtreleri:


  • Kutu - Yalnız geçerli pikseldeki örnekleri kullanır. Tüm örnekler eşit ağırlıktadır. (en net görüntü ve en hızlı performansı oluşturur.)
  • Dar fitilli - Geçerli pikseldeki ve çevredeki örnekleri kullanır. Örnek ağırlıkları piksel merkezine olan mesafelerine göre belirlenir. (Daha yumuşak bir görüntü oluşturur, biraz daha yavaştır.)
  • Geniş fitilli - Geçerli pikseldeki ve çevredeki örnekleri kullanır. Geniş fitilli filtre tarafından seçilen örnekler, dar filtrelerin kullandığı örneklere göre geçerli pikselden biraz daha uzak alanları içerir ancak geçerli piksel çapının 1.25 katı mesafeden daha uzak alanları içermez. Örnek ağırlıkları piksel merkezine olan mesafelerine göre belirlenir. (Daha yumuşak bir görüntü oluşturur; biraz daha yavaştır.)
Örtüşme Önleme tercihini manüel olarak ayarlama
  1. Grafik Ayarları ağacından 3D'yi genişletin.
  2. Örtüşme Önleme'yi tıklayın.
  3. Uygulama geçersiz kılmanın etkin olmadığından emin olun. Bunu yapmak için, Uygulama ayarlarını kullan onay kutusunun temizlendiğinden emin olun. Kaydırıcı denetimi kullanılabilir duruma geçer.
  4. Düzey kaydırıcısını tıklayın ve seçiciyi tercih ettiğiniz ayara ilerletin:
    • İşlem performansını artırmak için, kaydırıcıyı sola ilerletin.Görüntü kalitesini artırmak için, kaydırıcıyı sağa ilerletin.


      NOT:
      Düzey kaydırıcı, Çok Örnekli Örtüşme Önleme kullanılarak alınan ve işlenen örneklerin sayısını denetler. Ne kadar çok örnek alınırsa, görüntü kalitesi o kadar yüksek olur.
      1. Grafik kartı filtreleri destekliyorsa, Filtre kutusunda tercih ettiğiniz görüntü kalitesini oluşturmak için bir filtre türü seçin.
      Geçici Örtüşme Önlemeyi ayarlama (SmoothVision™ HD ile)

      Daha az görüntü örneğini daha yüksek bir hızla alarak, performansı etkilemeden görüntü kalitesini artırır.

      1. Grafik Ayarları ağacından 3D'yi genişletin.
      2. Örtüşme Önleme'yi tıklayın.
      3. Uygulama ayarlarını kullan onay kutusunu temizleyin.
      4. Geçici örtüşme önleme onay kutusunu seçin.
      Uyumlu örtüşme önleme

      edoc2137.jpg


      TI Catalyst™ Control Center: 3D - Uyumlu Örtüşme Önleme (Örnek)
      Uyumlu örtüşme önleme, kenar düzgünlüğünü ve ince ayrıntıları geliştirmek için çoklu örnekleme (MSAA) ve süper örnekleme (SSAA) kombinasyonu uygulayan bir tekniktir. Bu özellik daha gerçekçi saydamlık içeren 3D nesneler oluşturur ve performansı korurken, olağanüstü düzeylerde görüntü kalitesi sağlar.
      Uyumlu Örtüşme Önleme düzeyini belirleme
      1. Grafik Ayarları ağacından 3D'yi genişletin.
      2. Uyumlu Örtüşme Önleme'yi tıklayın.
      3. Uyumlu Örtüşme Önlemeyi Etkinleştir onay kutusunu seçin.
      4. Uyumlu Örtüşme Önleme kaydırıcısını tıklayarak istenilen ayara sürükleyin.
      Yönbağımlı Filtreleme

      edoc2214.jpg


      ATI Catalyst™ Control Center: 3D - Yönbağımlı Filtreleme (Örnek)
      Yönbağımlı filtreleme, üç boyutlu perspektif içeren yüzeylerde ayrıntıları koruyan ve artalanda kaybolmalarını sağlayan bir tekniktir. Mipmapping ile bağlantılı kullanıldığında en iyi şekilde çalışır.
      Yönbağımlı filtreleme, sistemin işlem performansında bir artışa veya görüntü kalitesinin artmasına yardımcı olacak şekilde ayarlanabilir:

      • Performans ayarı, CAD uygulamalarında görünenlere benzeyen düzgün, basit yüzeyleri olan nesneleri görüntüleyen uygulamalarla en iyi şekilde kullanılır.
      • Kalite ayarı, CAD uygulamalarında görünenlere benzeyen düzgün, basit yüzeyleri olan nesneleri görüntüleyen uygulamalarla en iyi şekilde kullanılır.
      • Yönbağımlı filtrelemenin nasıl yapılandırılacağından emin değilseniz, Uygulama ayarlarını kullan seçeneğini kullanın. Ekranınız otomatik olarak uygulama gereksinimlerine göre ayarlanır.
      Yönbağımlı Filtreleme tercihini manüel olarak ayarlama
      1. Grafik Ayarları ağacından 3D'yi genişletin.
      2. Yönbağımlı Filtreleme'yi tıklayın.
      3. Uygulama geçersiz kılmanın etkin olmadığından emin olun. Bunu yapmak için, Uygulama ayarlarını kullan onay kutusunun temizlendiğinden emin olun. Kaydırıcı denetimi kullanılabilir duruma geçer.
      4. Denetim kaydırıcısını tıklayın ve seçiciyi tercih ettiğiniz ayara götürün:
        • İşlem performansını artırmak için, kaydırıcıyı sola ilerletin.
        • Görüntü kalitesini artırmak için, kaydırıcıyı sağa ilerletin.
      Yönbağımlı Filtrelemeyi otomatik tercih olarak belirleme
      1. Grafik Ayarları ağacından 3D'yi genişletin.
      2. Yönbağımlı Filtreleme'yi tıklayın.
      Uygulama geçersiz kılmanın etkin olduğundan emin olun. Bunu yapmak için, Uygulama ayarlarını kullan onay kutusunun seçildiğinden emin olun.

      NOT: Kaydırıcı denetimi kullanılamaz duruma geçer.
      Catalyst® A.I.


      edoc1094.jpg



      ATI Catalyst™ Control Center: 3D - Catalyst® A.I. (Örnek)
      Catalyst® A.I., 3D uygulamaların performansını en iyi duruma getirmek için görüntü kalitesini sürdürürken ve hatta geliştirirken ATI'nin yeni doku analiz teknolojisini kullanır. Her bir dokuyu görüntülemenin en iyi ve en hızlı yolunu belirlemek için tek tek dokuları analiz eder.
      Performansı etkilemeden en iyi sonuçları elde etmek için Standart kaydırıcıyı kullanın. Performansı en az şekilde etkileyerek daha iyi sonuç almak için Gelişmiş kaydırıcıyı kullanın.
      Catalyst® A.I. Doom 3, Half Life 2 motoru, Unreal Tournament 2003, Unreal Tournament 2004, Splinter Cell, Race Driver, Prince of Persia ve Crazy Taxi 3 gibi birçok oyun ve motorlar için uygulamaya özgü algılama da içerir.
      Catalyst® A.I.'nin Etkinliğini Kaldırma

      1. Grafik Ayarları ağacından 3D'yi genişletin.
      2. Catalyst® A.I. seçeneğini işaretleyin.
      3. Onay kutusuna onay işareti koymak için Catalyst® A.I. Etkinliğini Kaldıröğesini işaretleyin.
      Catalyst® A.I. ayarlarını belirleme
      1. Grafik Ayarları ağacından 3D'yi genişletin.
      2. Catalyst® A.I. öğesini tıklayın.
      3. Gerekirse, Catalyst® A.I Etkinliğini Kaldır onay işaretini temizleyin.
      Tıklayın ve istenilen ayara sürükleyin.

      NOT: Catalyst™ A.I. Gelişmiş olarak ayarlandığında bazı oyunların performansı artar. Daha fazla bilgi için oyunun yayıncısına veya AMD Müşteri Hizmetlerine başvurun.
      Mipmap Ayrıntı Düzeyi


      edoc0699.jpg


      ATI Catalyst™ Control Center: 3D - Mipmap Ayrıntı Düzeyi (Örnek)
      Mipmapping, artalana hareket ettiği sırada bir 3D nesnenin üzerindeki ayrıntıları koruyan bir doku tekniğidir. Bir dizi yüksek ve düşük çözünürlüklü doku haritası bellekte saklanır ve gerekli ayrıntı düzeyine dayanarak nesne yüzeyini yaratmak üzere seçici biçimde kullanılır.
      Mipmap ayrıntı düzeyi, sistemin işlem performansında bir artışa veya görüntü kalitesinin artmasına yardımcı olacak şekilde ayarlanabilir:


      • Performans ayarı, 3D görüntü hareketli olduğunda en iyi şekilde kullanılır ve hareketin düzgünlüğü göz önünde bulundurulması gereken en önemli unsurdur.
      • Kalite ayarı, yüksek yüzey ayrıntı düzeyi gerektiğinde, özellikle de hareketli nesne döndüğünde veya artalana hareket ettiğinde en iyi şekilde kullanılır.
      Mipmap ayrıntı düzeyini belirleme
      1. Grafik Ayarları ağacından 3D'yi genişletin.
      2. Mipmap Ayrıntı Düzeyi'ni tıklayın.
      3. İşlem performansını artırmak için kaydırıcıyı tıklayıp sola veya görüntü kalitesini artırmak için sağa sürükleyin.
      Tüm Ayarlar
      edoc1298.jpg


      ATI Catalyst™ Control Center: 3D - Tüm Ayarlar (Örnek)
      Tüm Ayarlar sayfası, temel 3D özelliklerinin tümünü önizleme penceresi olmadan tek bir sayfada toplar ve hızlı erişim ve ayarlama sağlar. Bu sayfa, efekt zaten bilindiği veya anlaşıldığı için yapılan ayarların önizlemesi gerekmediğinde faydalıdır.
      Örtüşme Önleme tercihini manüel olarak ayarlama

      1. Grafik Ayarları ağacından 3D'yi genişletin.
      2. Tüm Ayarlar'ı tıklayın.
      3. Örtüşme Önleme bölümünde, uygulamayı geçersiz kılmanın etkin olmadığından emin olun. Bunu yapmak için, Uygulama ayarlarını kullan onay kutusunun temizlendiğinden emin olun. Kaydırıcı denetimi kullanılabilir duruma geçer.
      4. Düzey kaydırıcısını tıklayın ve seçiciyi tercih ettiğiniz ayara ilerletin:
        • İşlem performansını artırmak için, kaydırıcıyı sola ilerletin.
      Görüntü kalitesini artırmak için, kaydırıcıyı sağa ilerletin.

      NOT: Düzey kaydırıcı, Çok Örnekli Örtüşme Önleme kullanılarak alınan ve işlenen örneklerin sayısını denetler. Ne kadar çok örnek alınırsa, görüntü kalitesi o kadar yüksek olur.

      1. Grafik kartı filtreleri destekliyorsa, Filtre kutusunda tercih ettiğiniz görüntü kalitesini oluşturmak için bir filtre türü seçin.
      Geçici Örtüşme Önlemeyi Belirleme
      1. Gelişmiş Görünümde 3D'yi genişletin.
      2. Tüm Ayarlar'ı tıklayın.
      3. Örtüşme Önleme bölümünde Uygulama ayarlarını kullan onay kutusunu temizleyin.
      4. Geçici örtüşme önleme onay kutusunu seçin.
      Yönbağımlı Filtreleme tercihini manüel olarak ayarlama
      1. Grafik Ayarları ağacından 3D'yi genişletin.
      2. Tüm Ayarlar'ı tıklayın.
      3. Yönbağımlı Filtreleme bölümünde, uygulamayı geçersiz kılmanın etkin olmadığından emin olun. Bunu yapmak için, Uygulama ayarlarını kullanonay kutusunun temizlendiğinden emin olun. Kaydırıcı denetimi kullanılabilir duruma geçer.
      4. Denetim kaydırıcısını tıklayın ve seçiciyi tercih ettiğiniz ayara götürün:
        • İşlem performansını artırmak için, kaydırıcıyı sola ilerletin.
        • Görüntü kalitesini artırmak için, kaydırıcıyı sağa ilerletin.
      Yönbağımlı Filtrelemeyi otomatik tercih olarak belirleme
      1. Grafik Ayarları ağacından 3D'yi genişletin.
      2. Tüm Ayarlar'ı tıklayın.
      Yönbağımlı Filtreleme bölümünde, uygulamayı geçersiz kılmanın etkin olduğundan emin olun. Bunu yapmak için, Uygulama ayarlarını kullanonay kutusunun seçildiğinden emin olun.

      NOT: Kaydırıcı denetimi kullanılamaz duruma geçer.
      Catalyst™ A.I. ayarlarını belirleme

      1. Grafik Ayarları ağacından 3D'yi genişletin.
      2. Tüm Ayarlar'ı tıklayın.
      3. Catalyst™ A.I. öğesine gidin
      4. Kaydırıcı denetimini tıklayın ve işlem performansını artırmak için sola veya görüntü kalitesini artırmak için sağa taşıyın.
      Mipmap ayrıntı düzeyini belirleme
      1. Grafik Ayarları ağacından 3D'yi genişletin.
      2. Tüm Ayarlar'ı tıklayın.
      3. Mipmap Ayrıntı Düzeyi'ne gidin.
      4. Kaydırıcı denetimini tıklayın ve işlem performansını artırmak için sola veya görüntü kalitesini artırmak için sağa taşıyın.
      Dikey yenileme için Bekleme süresini belirleme
      1. Grafik Ayarları ağacından 3D'yi genişletin.
      2. Tüm Ayarlar'ı tıklayın.
      3. Dikey yenileme için bekle'ye gidin.
      4. Kaydırıcı denetimini tıklayın ve işlem performansını artırmak için sola veya görüntü kalitesini artırmak için sağa taşıyın.
      Uyumlu Örtüşme Önleme düzeyini belirleme
      1. Grafik Ayarları ağacından 3D'yi genişletin.
      2. Uyumlu Örtüşme Önleme'yi tıklayın.
      3. Uyumlu Örtüşme Önlemeyi Etkinleştir onay kutusunu seçin.
      4. Uyumlu Örtüşme Önleme kaydırıcısını tıklayarak istenilen ayara sürükleyin.
      ATI Radeon™ 9500 Series ve Önceki Sürümler İçin 3D API'ye Özgü Ayarlar
      edoc1371.jpg


      ATI Catalyst™ Control Center: 3D - Diğer Ayarlar (Örnek)
      Özellikle Direct 3D® ve OpenGL® Uygulama Programlama Arayüzleri (API) için olan ayarları seçmek üzere Diğer Ayarlar iletişim kutusunu kullanın. Bu ayarlar, bu API'lerden birini kullanan 3D uygulamalardaki bazı uyumsuzlukları çözmek üzere sağlanmıştır.
      3D uygulamanızın hangi API türünü (Direct 3D® veya OpenGL®) kullandığını biliyorsanız ve API'ye Özgü belirli bir özelliği seçmek istiyorsanız bu iletişim kutusunu kullanın.
      3D uygulamanızın hangi API'yi kullandığından emin değilseniz, 3D uygulamanızın belgelerine başvurun.
      Geometri örneklemeyi etkinleştir ayarı

      Geometri Örnekleme, ekrandaki her bir öğe için tamamen yeni bir modele geçmek yerine, GPU'nun tek bir geometrik modelden birden fazla nesne yaratmasını sağlar. Bu, yaprak veya çimen gibi görüntülerin gösterim hızını artırır.

      1. Grafik Ayarları ağacından 3D'yi genişletin.
      2. Diğer Ayarlar'ı tıklayın.
      3. Geometri örneklemeyi etkinleştironay kutusunu seçin.
      Direct 3D® için DXT doku formatları desteği ayarı

      Bu seçenek DirectX® sıkıştırmalı doku formatlarını desteklemeyi sağlar. DXT, belleğin yarısının aynı doku miktarını çekmesini gerektirir. Bu da yüksek kalitede grafikler oluştururken belleği boşaltır.

      1. Grafik Ayarları ağacından 3D'yi genişletin.
      2. Diğer Ayarlar'ı tıklayın.
      3. DXT doku formatları desteğionay kutusunu seçin.
      Direct 3D® için alternatif piksel merkezi ayarı

      Bu, dokuların çevresinde yatay ve dikey çizgiler görüntüleyen veya metinleri hatalı görüntüleyen bazı Direct 3D® oyunlarındaki sorunları ortadan kaldırabilir. Bu ayar yalnızca bu sorunları yaşıyorsanız etkinleştirilmelidir; aksi takdirde diğer oyunlarda sorunlara yol açabilir.

      1. Grafik Ayarları ağacından 3D'yi genişletin.
      2. Diğer Ayarlar'ı tıklayın.
      3. Alternatif piksel merkezionay kutusunu seçin.
      OpenGL® için üçlü arabelleğe alma ayarı

      Üçlü arabelleğe alma etkinleştirildiğinde, çerçeve hızı yenileme hızından düşükse, dikey senkronizasyon etkinleştirildiğinde oyun çerçeve hızı artar. Belleğin düşük olduğu durumlarda Üçlü arabelleğe alma etkinleştirilirse, doku ve geometri verileri için daha az çerçeve arabelleği olacağından uygulamanın performansı düşebilir. Üçlü arabelleğe almayı desteklemeye yetecek bellek yoksa, etkinliği otomatik olarak kaldırılır.

      1. Grafik Ayarları ağacından 3D'yi genişletin.
      2. Diğer Ayarlar'ı tıklayın.
      3. Üçlü arabelleğe almaonay kutusunu seçin.
      OpenGL® için 24 bit Z arabellek derinliğini zorla ayarı

      Z arabellek derinliğini net olarak belirlemenizi sağlar. Çoğu uygulama, bu ayarın Etkinliği kaldırıldığında en iyi şekilde çalışır.

      1. Grafik Ayarları ağacından 3D'yi genişletin.
      2. Diğer Ayarlar'ı tıklayın.
      3. 24 bit Z arabellek derinliğini zorlaonay kutusunu işaretleyin.​






2rxvhgl.png
 
Çok gereksiz bir şey ekranı ters çevirmek gibi bir özelliği kim istesin ki ?
 
Geri
Üst