• Forum vBulletin altyapısından Xenforo altyapısına geçirildi, bu sebeple eski şifreleriniz ile foruma giriş yapamayacaksınız, parolamı unuttum adımından mailiniz ile şifre sıfırlayarak giriş yapabilirsiniz.

    Üyeliklerinde geçerli bir mail adresi olmadığı için sıfırlama yapamayacak kullanıcılar forum kullanıcı adlarını ve yeni şifrelerini yazarak info@maxigame.org adresine şifre sıfırlamak istediklerine dair bir mail göndersinler şifrelerini sıfırlayıp mail adreslerini güncelleyeceğiz. Şifreniz sıfırlandıktan sonra foruma giriş yapıp tekrar istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

Battle Royale 4.0.0 Güncelleme Notları – 4. Sezon Başladı!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan xTrip
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

xTrip

OldSchool Player
Aileden
Aktiflik
K.Tarihi
28 Tem 2016
Mesajlar
1,200
Puanı
175
4. Sezon çok ÇARPICI başlıyor! Devasa bir meteorun koca koca parçaları haritaya düştü ve yer şekillerini değiştirdi. Yerçekimine meydan okuyan Hafifleten Taşları keşfedin ve yepyeni oynama biçimleri üretin. Hemen oynamaya başlayın, seviye atlayıp Savaş Biletinizi yükselterek yepyeni ganimetler elde ederken bir yandan da meteor çarpmasından sonra olanları keşfedin.Yeni kozmetik içerik, ifadeler ve spreyler gibi yepyeni, şahane ödüllerle gelen 100 aşamalık 4. Sezon Savaş Bileti oyuna geliyor.


4. SEZON BAŞLADI – YENİ HARİTA GÜNCELLEMESİ

Haritaya meteor parçaları düştü! Bu parçalar yüzünden pek çok konum değişime uğradı. Tüm yeni bölgeleri keşfedin, inmeyi en sevdiğiniz yerin değişip değişmediğine bakın.



HAFİFLETEN TAŞLAR


Meteor, adada büyük bir iz bıraktı. Kratere giderseniz, çevresinde pek çok parlayan taş göreceksiniz. Bu taşları kullanırsanız, yerçekimi sizin için hafifleyecek.


4.0.0 Güncelleme Notları

Oynanış


  • [*=center]Başlangıç adasındaki yapılar artık yok edilebiliyor. Ama Savaş Otobüsü yok edilemiyor tabii.
    [*=center]Ateş ettiğinizde öncelik kafadan vuruşlara verilecek.
-Artık karakterlerin diğer organları, yukarıdan ya da tam karşıdan gelen kafadan vuruşları bloke edemeyecek.
-Mesela; iyi hedef aldıysanız, rakibinizin eline isabet eden bir atış elini delerek kafasına saplanacak. Normal hasar yerine kafadan vuruş hasarı vermiş sayılacaksınız.
-Aşağıdan gelen ve vücudun bacak, gövde, el, omuz, kol gibi bir bölgesine isabet eden vuruşlar ise, karakterin kafasına son derece yakın bir yere isabet etmediği sürece normal hasar verecek.
-Bu değişiklik, Roketatar ve Bomba Atar dışındaki tüm silahları etkileyecek.


  • [*=center]Oyuncu ellerinin isabet alanı küçültüldü.
    [*=center]Artık oyuncu seyrederken alınan ve verilen hasar miktarları görülebilecek.
    [*=center]Bir oyuncuyu adadan düşürmek, yüksek bir yerden düşürerek hasar vermek gibi avlama puanı alınmasını sağlayacak.
    [*=center]Bir oyuncu rakibini düşmeye zorladığında, düşme mesafesi avlama kaydında görüntülenecek.
    [*=center]Başlangıç adasındaki diğer oyuncuları ve inşa ettikleri yapıları, eskisine göre 3 kat kadar daha uzakta göreceksiniz.
    [*=center]
Kullanıcı Arayüzü




  • [*=center]Artık Dolabınızdaki eşyaları favori olarak işaretleyebilirsiniz.
    [*=center]Dolaptaki her kozmetik eşya yuvasına “Rasgele” özelliği eklendi.
    [*=center]Artık ifade tekerleğinizdeki altı yuvayla sınırlı değilsiniz. Her maçta, sahip olduğunuz tüm İfadeleri ve Spreyleri kullanabilirsiniz!
-Dolabım yuvaları bir tür ön ayar alanı işlevi görür, ama favori olarak işaretlediğiniz tüm ifadeler ve ardından türüne göre sıralanmış tüm ifadeler arasında geçiş yapabilirsiniz. (PS4: L1/R1; Xbox One: LB/RB; PC: Fare tekerleği; Mobil: Dairesel menünün yanına düğmeler eklendi).


  • [*=center]Yeni “Dolap İfade Yuvası” düğme atamaları eklendi. Böylece önceden ayarladığınız 6 ifade ya da spreyden herhangi birini anında devreye sokabilirsiniz.
    [*=center]Otomatik Koş devredeyken bir simge gösterilecek.
    [*=center]Oyun Seçenekleri sekmesi daha kullanışlı hale getirildi ve görünümü güzelleştirildi.
    [*=center]Oyuncular size yakın olduklarında başlarının üstünde görüntülenen ok küçültüldü.
    [*=center]“Varsayılana Sıfırla” seçeneği kullanıldığında, dördüncü ve beşinci silah yuvaları Z ve X tuşlarına değil 5 ve 6 tuşlarına sıfırlanacak.
    [*=center]4:3 ekran oranı artık destekleniyor.
    [*=center]
Silahlar + Eşyalar


  • [*=center]Arbalet mahzene kaldırıldı.
    [*=center]Roketatar nişan noktası artık oyuncunun hareketinden bağımsız olarak aynı boyutta kalacak.
    [*=center]İsabet işaretleri artık dürbünden bakarken de görünecek.
    [*=center]Kazmaların Mühimmat Lamalarına verdiği hasar artarak vuruş başına 50 hasara çıktı.
    [*=center]
Tekrar Sistemi


  • [*=center]Tekrarlara oyundaki oyuncular listesi eklendi.
    [*=center]Artık bir Tekrardan çıkınca Tekrar tarayıcısına döneceksiniz.
    [*=center]Tekrarların isim değişikliklerine 32 karakter sınırı getirildi.
    [*=center]Tekrar tarayıcısındaki isim sütunu genişletildi.
    [*=center]
Çizim ve Animasyon


  • [*=center]Av Tüfeği’nin model iskeleti ve animasyonları güncellendi.
    [*=center]Pompalı Tüfeklerin, Altıpatlar’ın, Ağır Tabanca’nın ve Roketatar’ın kuşanma animasyonları geliştirildi. Artık kuşanma süresiyle eşit olacaklar.
    [*=center]Bir oyuncu yere indiğinde kalkan tozu artık tüm oyuncular görecek.
    [*=center]Fırtına rüzgarı artık fırtınanın içinde kalan ağaçları etkileyecek.
    [*=center]
Ses


  • [*=center]Tüm Pompalı Tüfeklerin kuşanma seslerinin zamanları ayarlandı. Silahın kurulma sesi artık ateş edilmeden hemen önce çalacak.
    [*=center]Sert ve yumuşak iniş sesleri arasındaki ses yüksekliği farkı arttı.
    [*=center]Bodur ağaçlara, çalılara ve mısır bitkilerine çarpıldığında farklı sesler çıkacak.
    [*=center]
Performans


  • [*=center]Ağ güncelleme hızı arttırılarak, başlangıç adasında diğer oyuncuların hareketlerinin daha akıcı görünmesi sağlandı.
    [*=center]Karakter parçalarının etkisi azaltılarak ekranda çok sayıda oyuncu olduğunda gösterilen performans büyük ölçüde iyileştirildi.
    [*=center]Nesne toplanırken yaşanan takılmalar optimizasyonla giderildi.
    [*=center]Çok miktarda inşaat yapılan oyunlarda yaşanabilen takılmalar giderildi.
    [*=center]Dolambaçlı Dehlizler’deki ve Sifon Sanayi’deki yapıların ayrıntı düzeyi optimize edildi.
    [*=center]Konsollarda takılmaları azaltmak ve yükleme sürelerini kısaltmak için giriş/çıkış performansı optimize edildi.
 
Geri
Üst