• Forum vBulletin altyapısından Xenforo altyapısına geçirildi, bu sebeple eski şifreleriniz ile foruma giriş yapamayacaksınız, parolamı unuttum adımından mailiniz ile şifre sıfırlayarak giriş yapabilirsiniz.

    Üyeliklerinde geçerli bir mail adresi olmadığı için sıfırlama yapamayacak kullanıcılar forum kullanıcı adlarını ve yeni şifrelerini yazarak info@maxigame.org adresine şifre sıfırlamak istediklerine dair bir mail göndersinler şifrelerini sıfırlayıp mail adreslerini güncelleyeceğiz. Şifreniz sıfırlandıktan sonra foruma giriş yapıp tekrar istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

Blade And Soul Resource Sistemi Rehberi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan IMLEGEND
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

IMLEGEND

Aileden
Aktiflik
K.Tarihi
23 Nis 2009
Mesajlar
9,353
Puanı
152
Konum
Damn Of Hell
maxigamebanner1.png

maxayrac3.jpg

BnS’in en eşsiz sistemi olan resource combatlarda en önemli faktörlerden biridir.

bladeandsoulresource.png


HP barınızın hemen altındaki UI karakterinizde nekadar resource(bi nevi mana) olduğunu gösterir.

Her sınıfın resource leri kendine özgü isimlendirilmiştir;

- Blade Master- Sword chi
- Kung-fu Master – Fighting Spirit
- Force Master - -Inner Chi
- Destroyer – Rage
- Assassin – Chakra

Bu resource sistemi çoğu skilleri kullanmak için gereklidir. R combo yoluyla ya da özel bazı skiller yoluyla resource elde edilebilir.

Her Sınıf İçin Resource Yönetimi

Blade Master

blade-master.png


Sistem BM’nin defans skilli olan “Parry” nin neden bukadar OP olduğunu açıklıyor. Diğer defans skillerinin çok üstünde sadece BM defansif bir sınıf olduğundan da değil, ayrıca BM’ için combatlarda büyük bir role sahip.BM’nin resource elde etme yolları diğer sınıflara nazaran daha sınırlı olduğundan Parry skili kullanımdayken her parry ettiğiniz damage başına +1 Sword chi elde ediyorsunuz.

(Her classın resource elde etmeleri için ortak skilleri vardır R combo, stun, yada knockdown .... vb gibi)

Kung-fu Master

kung-fu-master.png


BM’nin aksine KM bir çok stun skilleri sayesinde R combo için zaman kazanarak combatın ortasında rahatlıkla Fighting Spirit elde edebilir.

Assassin

baldeandsoulassassin.png


Assassin’lerin Chakra elde etmek için bir çok kolay yola sahiptir. “Shuriken” , uzaktan vurulan bu skill +1 chakra kazandırır tabi miss geçmezse, “Leaf Throw” dan bahsetmiyorum bile hemen bu skillin arkasından vurabileceğiniz “Sneak” charge skiliyle ekstradan 2point chakra ve 6 saniyelik görünmezlik(hedefin arkasından vurursanız) elde edebiliyorsunuz.

Assasin skilleri çok yararlı olmalarına karşın çok fazla chakra tüketirler. En basit defans skilli bile “Wood Block” 2 Chakra, ve “Spine stap” görünmez moduna girdikten sonra kullanıla bilen stun skilli ekstra 4 chakra tüketir. Chakra nız full olsa bile(10
Chakra) targeti stunlamanız 6 chakra ya mâl oluyor. Assasinlerin zorluk derecelerinin 4,5/5 olmasına şaşmamalı.

Force Master

force-master_.png


FM’nin Inner Chi’si yavaş yavaş kendi dolar aynı mana gibi. FM “ Fire Bolt” ile kolayca Inner Chi elde edebilir( R tuşu skilli, targeti 5 stack kor durumuna sokar, stack lediğiniz her kor(ember) “Shock Wave” in damage ini okadar arttıracaktır. Ve “Frost
Palm” +2 ekstra inner chi kazandırır. Zorluk düzeylerinin neden en düşük seviyede olduklarına şaşmamalı.

Destroyer

destroyer_class.png


Rage diğer resourcelerden farklı olarak toplamda 100 rage den oluşan mana-tipi UI ye sahip.

destroyer_bar.png


Destroyer ı diğer sınıflardan farklı kılan sadece UI sinin görüntüsü değil. Bütün melee sınıfların ortak yönünü bi kenara Destroyerlar diğer playerlardan aldığı her damage den Rage üretir. Yani eğer BM’nin Parrysi varsa resource üretmek için Destroyer ında Body si var. BM’nin Parry skilli channel süresi boyunca aldığı her damage başına 1 Sword Chi üretirken, Destroyer ın “Iron Wall” skillide kullanıldığı süre boyunca aldığı damage e göre Rage tüketir. Rage in yettiği kadar bu skilli kullanabilir ve gelen attackları blocklayabilirsiniz. Öyle görünüyorki Destroyer, blade masterın tam tersi bi sınıf.
 
Geri
Üst