• Forum vBulletin altyapısından Xenforo altyapısına geçirildi, bu sebeple eski şifreleriniz ile foruma giriş yapamayacaksınız, parolamı unuttum adımından mailiniz ile şifre sıfırlayarak giriş yapabilirsiniz.

    Üyeliklerinde geçerli bir mail adresi olmadığı için sıfırlama yapamayacak kullanıcılar forum kullanıcı adlarını ve yeni şifrelerini yazarak info@maxigame.org adresine şifre sıfırlamak istediklerine dair bir mail göndersinler şifrelerini sıfırlayıp mail adreslerini güncelleyeceğiz. Şifreniz sıfırlandıktan sonra foruma giriş yapıp tekrar istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

Diablo 3 Reaper of Souls’un Öne Çıkan Özellikleri: Zorluk Dereceleri Paragon 2.0

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan IMLEGEND
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

IMLEGEND

Aileden
Aktiflik
K.Tarihi
23 Nis 2009
Mesajlar
9,353
Puanı
152
Konum
Damn Of Hell
maxigamebanner1.png

maxayrac3.jpg

Reaper of Souls’un Öne Çıkan Özellikleri: Zorluk Dereceleri, Paragon 2.0

Bugünkü öne çıkan özelliklerde, zorluk dereceleri ve Paragon sistemleri’nin ne derecede ve nasıl değiştikleri konusuna ışık tutmaya çalışacağız. Yarın, Klan ve Topluluklar hakkında yepyeni bir konuyla karşınızda olacağız. Bunun yanında değişen tüm skill ve rune leri de yarın işleyeceğiz.

Zorluk Dereceleri

Reaper of Souls’taki zorluk dereceleri bütünüyle bir revizyondan geçti. Artık Normal, Nightmare, Hell ve Inferno ya da Monster Power bile yok. Bunlar artık oyuna başlamadan önce seçebileceğiniz yeni bir sisteme dönüştüler. Yeni zorluk dereceleri bazı çok hoş ödüller sunuyor ancak hali hazırda oldukça zor...

Özet

• Normal, Nightmare, Hell ve Inferno artık yok. Zorluk derecelerinin kilidini artık sırasıyla açmak yerine
diğer birçok oyunda olduğu gibi oyuna başlamadan önce menü üzerinden seçebileceksiniz.
• Bir zorluk derecesinin kilidini açmak için artık oyun hikayesini sonuna kadar bitirmenize gerek yok. Karakteriniz belli bir levele geldiği zaman otomatik olarak açılıyorlar. Örneğin Torment zorluk derecesi level 70’te açılıyor.
• Eğer zorluk derecesi size çok zor geldiyse oyundan çıkmadan direk olarak oyunun içinde zorluk derecesini azaltabiliyorsunuz. Ancak zorluk derecesini artırmak için oyundan çıkmanız gerekiyor.
• Monster Power oyundan kaldırıldı ve yeni zorluk derecelerine farklı şekilde dahil edildi. Canavar yoğunluğu şu an itibariyle patch 1.0.8 öncesi durumunda, fakat Beta’nın ilerleyen dönemlerinde bu durum da muhtemelen dengelenecek.
• Monster Power derecelerinin, yeni zorluk sistemine direk bağlantılı (doğru oranlı) bir dönüşümü söz konusu değil.
• Yeni zorluk dereceleri Normal, Hard (Zor), Expert (Uzman), Master (Usta) ve Torment (İşkence) oldu. Burda Torment, seviye VI (6) ‘ya kadar artırılabiliyor.
• Kullanılan zorluk derecesine göre Ödüller:
o Normal - Ödül Yok.

o Hard - %75 ekstra altın/xp

o Expert - %100 ekstra altın/xp, Ödül Avcılığı (Bounty) ‘den kazandığınız ödül iki katına çıkar.

o Master - %200 ekstra altın/xp, Ödül Avcılığı (Bounty) ‘den kazandığınız ödül iki katına çıkar, yeni efsanevi eşya tarifleri düşebilir.

o Torment - %300 ekstra altın/xp, , Ödül Avcılığı (Bounty) ‘den kazandığınız ödül iki katına çıkar, yeni efsanevi eşya tarifleri düşebilir, %250 efsanevi eşya düşme şansı.

o Torment seviye I-VI ”“ Her seviyede ek altın/xp/efsanevi eşya düşme şans oranı artar.

Paragon 2.0

Paragon 2.0, Reaper of Souls’tan önce gelecek olan yamada mevcut olacak değişikliklerden biri. Eski Paragon bonusları kaldırılırken, yeni ve isteğe göre özelleştirilebilir olanları eklendi. Şimdi Paragon levellerinizi alırken, size karakter yapınızı nasıl kuracağınıza dair bir takım seçenekler sunuluyor.

Genel Bakış

• Mevcut Paragon bonusları kaldırıldı. Bu da bonus MF/GF ve statların artık olmayacağı anlamına geliyor.
• Tüm karakterlerinizin mevcut Paragon levellerine ait tüm experience (deneyim) ları şimdi yeni Paragon sistemi içerisinde tekrar hesaplanarak birleştirilecektir. Reaper of Souls’ta hangi Paragon levelde olacağınızı görmek için yapmış olduğumuz bu kullanışlı
tabloyu kullanabilirsiniz.
• Ulaşılan her yeni Paragon level, her bir karakterinize 1 Paragon puanı vermekte. (Normal ve Hardcore mod elbette farklı)
• Paragon puanlarınızı harcayabileceğiniz 4 farklı sekme var ”“ Core (Çekirdek), Offensive (Saldırı Odaklı), Defensive (Savunma Odaklı), ve Utility (Yararlı Şeyler)
Her bir sekme 4 stat barındırıyor ve bunlardan istediğinizi artırabiliyorsunuz.
• Mevcut durumda, her yeni almış olduğunuz Paragon levele ait Paragon puanınız bu 4 sekmeye dönüşümlü olarak sırayla veriliyor. İlk aldığınız puan Core için, sonra Offensive, sonra Defensive ve en son Utility için, sonra tekrar baştan...
• Hali hazırda Offensive, Defensive ve Utility sekmelerinde her bir stat için 50 puan sınırı mevcut. Bu da demek oluyor ki Paragon level 800’de 3 sekmeniz de dolmuş olacak. Diğer taraftan Core herhangi bir sınırlamaya sahip değil ve 800 üzerindeki her Paragon levelde yeni bir puan eklemeye devam edeceksiniz.
• Eğer level 1 yeni bir karakter oluşturursanız tüm Paragon puanlarınızı bu karakter üzerine dağıtmanız da gayet mümkün.
Sekmeler ve Statlar
• Core
o Strength (Puan başına 5)

o Dexterity (Puan başına 5)

o Intelligence (Puan başına 5)

o Vitality (Puan başına 5)
• Offensive
o Attack Speed (Saldırı Hızı) (Puan başına 0.20%)

o Critical Hit Chance (Kritik Vuruş Şansı) (Puan başına 0.20%)

o Critical Hit Damage (Kritik Vuruş Gücü) (Puan başına 1.00%)

o Cool-down Süre Azaltımı (Puan başına 0.20%)
• Defensive
o Life (Hayat) (Puan başına 0.50%)

o Armor (Zırh) (Puan başına 0.50%)

o Dodge (Kaçınma) (Puan başına 0.20)

o Resist All (Tüm Elementlere Direnç) (Puan başına 5)
• Utility
o Maksimum Kaynak (Puan başına 0.50)

o Büyülü Eşya Bulma Şansı (MF) (Puan başına 2.00%)

o Hareket Hızı (Puan başına 0.50%)

o Altın Toplama Yarıçapı (Puan başına 0.5)


Eski Esnaf Materyallerinin Geleceği

Reaper of Souls eşya tariflerinde eski esnaf materyallerinin kullanılmayacak olması oyuncuları, şimdiye kadar Diablo 3’e vermiş oldukları emek ve zamanın boşa olduğu yönünde izlenim ve kaygılara yöneltti. Bu sebeple Veneras, eski materyallerin bundan sonra ne şekilde kullanılacağı hususundaki planları içeren kocaman bir gönderi yayınlama gereği duydu.

Soru:
Umarım bu soruma bir Mavi cevap verir. Yayınlardan anladığım kadarıyla öyle görünüyorki mevcut elimizde bulunan materyallerden sadece brimstone ‘u ek pakette ve bundan sonraki içerikte kullanabileceğiz. Şunu sormak istiyorum, elimizde bulunan eski materyalleri RoS materyallerine dönüştürme şansımız örneğin 1’e 10 olacak mıdır? Aksi takdirde şu an Diablo 3 oynamak için herhangi bir sebep göremiyorum. XP farm edebilirsiniz, ancak birden fazla paragon 100 kasmadığınız sürece hesap bazında paragon levellerin şu an bir verimliliği ve hasılası bulunmuyor. Ve eğer altın ve diğer materyaller RoS’ta beş para etmeyecekse, neden şu an oynamaya zahmet edelim ki? (zaman öldürmekten başka)

Cevap:
Şu an itibariyle aslında bu cevaplaması oldukça zor bir soru OioxFûl, çünkü RoS’taki el sanatları ve esnaf işçiliği halen geliştirme aşamasında ve değişime tamamen açık durumda.

Loot 2.0 ile başarılmak istenen hedeflerden bir tanesi de oyundaki eşyaları daha heyecan verici ve daha ödüllendirici bir hissiyata sahip şekilde yapmak, ve yapabildiğimiz ölçüde oyunda edinilen “Allah belanı vermesin senin gibi eşyanın” faktörünü azaltmak istiyoruz. Dolayısıyla hedeflediğimiz şey, oyun sırasında düşürseniz de esnaflardan craft etseniz de, ne şekilde olursa olsun düzgün eşya yükseltmelerinizin/iyileştirmelerinizin olmasını ve bunların oyunun ödüllendirici doğası gereği gerçekleştiği hissiyatını siz kullanıcılarımıza vermek istiyoruz.

Bu bağlamda, insanların sonradan RoS materyal dönüşümleri için şimdiden vanilya materyalleri istif etmeleri hakkında bazı endişelerimiz var. Eğer insanlar eskiden yeniye bu tür bir dönüşüm yapabilselerdi, düşüncemiz o ki bu, insanların ek paket çıktıktan kısa bir süre sonrasında potansiyel en iyi eşyaları, çok hızlı bir şekilde bu yolla edinebilecekleri yolunda oldukça gerçek bir risk teşkil ederdi. Ve bu sebepten ötürü, daha baştan en son eşyayı craft edebilseydiniz eğer, bu durum oyunda ilerleme, gelişim ve normalde oyunda gerçekleştirdiğiniz çeşitli başarılar sayesinde kazandığınız ödüllendirme hissini tamamen saptırır yada ciddi anlamda azaltarak zarar verirdi.

Reaper of Souls devreye alındığında, mevcut plan şu anda sahip olduğunuz orijinal esnaf materyallerinin mevcut Inferno el işçiliği rütbesi bağlamında dönüştürülmesi, ve bunun sonucunda insanların şu anda mevcuden erişebildikleri bütün eşyaların bu insanlar tarafından craft edilmesinin sürdürülmesine izin verilmesidir. Sonrasında insanlar level 61 sonrası eşya rütbelerini görmeye başladıktan sonra, bu eşyalar yeni esnaf materyallerine Demirci (Blacksmith) tarafından indirgenip level 61’den 70’e kadar olan eşyaları craft edebilmek için kullanılabileceklerdir.

Tekrar söylemeliyim ki, bazı şeyler değişebilir, dolayısıyla bu plan dokunulmaz gibi düşünülmemelidir.

Alıntıdır.
 
Geri
Üst