• Forum vBulletin altyapısından Xenforo altyapısına geçirildi, bu sebeple eski şifreleriniz ile foruma giriş yapamayacaksınız, parolamı unuttum adımından mailiniz ile şifre sıfırlayarak giriş yapabilirsiniz.

    Üyeliklerinde geçerli bir mail adresi olmadığı için sıfırlama yapamayacak kullanıcılar forum kullanıcı adlarını ve yeni şifrelerini yazarak info@maxigame.org adresine şifre sıfırlamak istediklerine dair bir mail göndersinler şifrelerini sıfırlayıp mail adreslerini güncelleyeceğiz. Şifreniz sıfırlandıktan sonra foruma giriş yapıp tekrar istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

Drakensang Online Kara Şövalyelerin Laneti: Dragan'ın Dönüşü Etkinlik Rehberi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan IMLEGEND
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

IMLEGEND

Aileden
Aktiflik
K.Tarihi
23 Nis 2009
Mesajlar
9,353
Puanı
152
Konum
Damn Of Hell
dragans-conspiracy-png.8518


Resmi Yol Haritası

Dragan'ın Dönüşü (Cadılar Bayramı 2015)

Hızlı Genel Bakış:

[TABLE="class: grid, width: 400"]
[TR]
[TD]Gereken seviyeler[/TD]
[TD]20-50 (aşağıdaki açıklamaya bakın)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Süre[/TD]
[TD]4 hafta[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Görev Sayısı[/TD]
[TD]32[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Lütfen dikkat edin: Etkinlik 20. karakter seviyesinden itibaren oynanabilir. Etkinliği kendi kendinize (tek) oynayabilirsiniz ancak grup halinde oynamanız daha kolay olabilir. Grup en fazla 5 kişiden oluşabilir.

Etkinliğe Başlama

x01-png.8463


Etkinliğe başlamak için Rabenschrei Kalesine girmelisiniz. Rabenschrei Kalesinin girişi Kingshill şehrinde, Thabo, Şövalye Hardy ve Jon Sunlair NPC'leri arasında yer alıyor. Portal'a girmeden önce Bir Şey Çürümüş adındaki ilk görevi almak için mutlaka Jon Sunlair ile konuşun. Etkinliğe başlamak için portala tıklayın ve Rabenschrei Kalesine girin. Giriş ücretsizdir.

Portalın diğer ucunda NPC Şövalye Kendrick ile karşılaşacaksınız. Şövalye Kendrick ile konuştuktan sonra ilerleyin ve kaleye girin. Kalede NPC Şüpheli John ve Tilki Janus'u bulacaksınız. Janus size başka görevler teklif edecek.

Oyuncu Dışı Karakterler (NPC'ler)

Bu etkinlikte yer alan tüm karakterlere genel bir bakış.

[TABLE="class: grid, width: 700"]
[TR]
[TD="align: center"]Portre​
[/TD]
[TD="align: center"]Adı​
[/TD]
[TD="align: center"]Yeri​
[/TD]
[TD="align: center"]Amacı ​
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
x02-png.8464
[/TD]
[TD]Jon Sunlair[/TD]
[TD]Kingshill[/TD]
[TD]Sizi Tilki Janus'a yönlendirecek[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
x03-png.8465
[/TD]
[TD]Şövalye Hardy[/TD]
[TD]Kingshill[/TD]
[TD]Gölge Krallığına Giriş görevini kabul eden
oyuncular bu görevi burada kesin olarak
tamamlayabilecek.
Görev bir daha kabul edilemez.[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
x04-png.8466
[/TD]
[TD]Bahtsız Savaşçı
Drake[/TD]
[TD]Kingshill[/TD]
[TD]Etkinlik boyunca ek görevler verecek[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
x05-png.8467
[/TD]
[TD]Şövalye Kendrick[/TD]
[TD]Rabenschrei Kalesi[/TD]
[TD]Bir yan görev boyunca sizi yönlendirecek[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
x06-png.8468
[/TD]
[TD]Tilki Janus
Ajan 001
Ajan 002
Ajan 003
Ajan 004[/TD]
[TD]Rabenschrei Kalesi[/TD]
[TD]Ana görev boyunca sizi
yönlendirecek. Tilki Janus'tan
kabul edilen bir görev onun
ajanlarından biri ile konuşularak
da teslim edilip tamamlanabilecek.[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
x07-png.8469
[/TD]
[TD]Şüpheli Jon[/TD]
[TD]Rabenschrei Kalesi[/TD]
[TD]Etkinlik ile bağlantılı nesneler
satan bir tüccar.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Rabenschrei Kalesinin içinde (Zorluk Derecesi: Normal)

Rabenschrei Kalesinin içinde zindanlara dört giriş (aşağıdaki tabloya bakın) ve iki farklı giriş daha bulacaksınız: bu iki girişten biri sizi Dragan'ın kendisine (Dragan'ın Sığınağı) götürüyor ve diğeri de Rabenschrei Kalesine, ancak bu defa daha yüksek bir zorluk seviyesinde (Rabenschrei Kalesi Zor) götürüyor.

Rastgele Canavar Büyüleri

x08-png.8470


Tüm etkinlik boyunca ortalama düşmanlardan daha güçlü olan, Şampiyon kategorisindeki düşmanlarla karşılaşacaksınız. Bütün bu canavarlar büyülenmiş olacak. Tüm olası büyülerin genel bir özeti şurada yer alıyor: Yama Notları Sürüm 155.

Rabenschrei Kalesi Zindanları

Rabenschrei Kalesinin içine girdiğinizde çok sayıda zindanı ziyaret etme fırsatına sahip olursunuz. Bu zindanların hepsi özel anahtar nesnelere ihtiyaç duyuyor; bu anahtarlar olmadan karakteriniz bunlara giremez (aşağıya bakın).

[TABLE="class: grid, width: 600"]
[TR]
[TD="align: center"]Simge[/TD]
[TD="align: center"]Adı[/TD]
[TD="align: center"]Tanımı[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
x09-png.8471
[/TD]
[TD]Lanetli İnci[/TD]
[TD]Oyun içi dükkanda bulunuyor mu (kısayol tuşu T) - Evet
Nerede bulunuyor: Rabenschrei Kalesindeki ve ilgili
zindanlardaki her bir değerli rakip bunu bırakır.
Amaç: Dragan'ın Kazı Sahası gibi zindanlara girmek
ve heykelleri etkinleştirmek için gereklidir[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
x10-png.8472
[/TD]
[TD]Dragan'ın Sığınağı için
Lanetli İnci[/TD]
[TD]Oyun içi dükkanda bulunuyor mu (kısayol tuşu T) - Evet
Nerede bulunuyor: şampiyon canavarlar,
görevler, tekrarlanabilir sandıklar
Amaç: Dragan'ın Sığınağı zindanlarına girebilmek için gereklidir.[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
x11-png.8473
[/TD]
[TD]Dragan'ın Sığınağı (Zor)
için Lanetli İnci[/TD]
[TD]Oyun içi dükkanda bulunuyor mu (kısayol tuşu T) - Evet
Nerede bulunuyor: Rabenschrei Kalesindeki
(Zor) dört şampiyon bunu bırakır ve Heybetli
Amforanın içinde yer alır
Amacı: Daha yüksek zorluktaki Dragan'ın
Sığınağına girebilmek için gereklidir.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Karanlık Çayırlar

Giriş ücreti: 30 Lanetli İnci

Bu zindan, etkinlikteki en büyük zindanlardan biridir. Burada yenilmesi gereken çok düşman olsa da, karakterinizin etrafında hareket edebileceği ve vurulmaktan kaçabileceği çok geniş bir alan bulunuyor. Çayırlar lanetli ve burada yaşayan bir zamanların masum sivil insanları şimdi Dragan'ın köleleri olarak şeytani şekerleme ve pastaları pişirmeye mahkum edildiler.

Karanlık Pasta Şefleri ve Karanlık Yardımcı Fırıncılar

x12-jpg.8474


Şefler, onları şeytani kurabiyeleri pişirirlerken rahatsız ettiğiniz için çok öfkeliler. Çok dikkatli olun, bu şefler en zorlu düşmanlarınız olmasa da Karanlık Yardımcı Fırıncılarıyla birlikte grup halinde saldırırlar ve merdaneleri çok fazla hasar verir!

Lider: Yönetici Şilin

Karanlık Çayırların üst kuzeydoğu köşesinde bir İradesiz Balkabağı Muhafızları birliğiyle ve Yönetici Şilin adındaki özel bir düşmanla karşılaşacaksınız. Liderin adı, YouTube Kanalı Spieletrend'in sahibine duyduğumuz saygıyı göstermektedir.

Liderin saldırıları nispeten savuşturulması kolay çünkü sadece İmha büyüsünü kullanıyor.

İpucu: bir düşmanın arkasına gizlenmeye çalışın ve Yönetici Şilin'in İmha büyüsünü düşmana

uygulamasını bekleyin. Büyünün kendisini vurduğu tüm düşmanlar hasar alacak!

x13-png.8475


Sülfür Çölünde Zindan

Giriş ücreti: 60 Lanetli İnci

Bu zindandaki toprak zehirli ve sürekli olarak karakterlerinizin canını emecek. Karakterinizi bu zindanın dış köşelerinde tutun, bu kısımlar güvenli alanlardır. Yine de canavarlarla karşılaşacaksınız ama bu kısımlarda en azından toprak zehirli değil. Yapışkan Sülfürik Örümcekler kitleler halinde saldırır ama zayıftırlar ve bir darbe onları ezmek için yeterli olacaktır. Bu zindandaki asıl tehlike Shadaiqan Örümcek Doğurucular.

Dragan’ın Kazı Sahası

Giriş ücreti: 90 Lanetli İnci

Bu zindan çok dar ve pek çok düşmana küçük bir grup halinde girmesi tavsiye ediliyor.

Lider: Yönetici Ravius

Zindanın üst Kuzeybatı köşesinde Yönetici Ravius ile karşılaşacaksın. Bu şampiyon menzilli saldırılara sahip ve saldırı hızı nispeten yavaş. Ona yaklaşmayı denemeden önce çevrelerindeki grupları yen.

x14-png.8476


Gece Demir Orman

Giriş ücreti: 120 Lanetli İnci

Bu zindan çeşitli canavarlar, özellikle lanetli şekerlerin yasa dışı üretimine dahil olan Taşıyıcı Troller tarafından kaplanmış. Bu dev trollerin haritanın çevresinde şeytani jöleli şekerleri haritanın her yerinde taşıdığını görebilirsiniz.

x15-png.8477


Lider: Yönetici Andrus

Zindanın üst kuzeydoğu köşesinde Yönetici Andrus ile karşılaşacaksınız. Tüm şampiyonlar arasında saldırı hızı bakımından en hızlısı Yönetici Andrus, ancak bunun dışında onu yenmek oldukça kolay. Bu saldırıdan kaçınmak için büyük bir hareket alanınız var.

0LllPL.png


Lider: Genç Dragan

Rabenschrei Kalesinin üst kuzeydoğu kenarında bildiğin şekilde çalış ve son odada Genç Dragan ile karşılaşacaksın. Şimdilik Dragan'ın kendisi kadar güçlü olmasa bile, ona yaklaşırken dikkatli davranmanızı tavsiye ederiz.
Genç Dragan, Kara Savaş Efendisi setindeki nesneleri bırakmıyor ama efsanevi nesneleri bırakma şansı yüksek.

x16-jpg.8478


Lider olan tüm düşmanlar daha fazla para bırakır ve etkinlik sırasında diğer tüm canavardan daha fazla efsanevi nesne bırakma şansına sahip.

Dragan’ın Sığınağı

Giriş ücreti: Dragan'ın Sığınağına Giden 1 Lanetli İnci

Boss canavar Lanetli Dragan ile karşılaşacağınız son savaş alanı burası. Dragan, son biçimini ortaya çıkarmak için 5 saniyeye ihtiyaç duyuyor ve onun ardından kahramanınıza acımasızca saldırmaya başlıyor. Kahramanınız onu yenmek için hiçbir özel öze ihtiyaç duymayacak ama Dragan'ın saldırılarına karşı uyanık ve tetikte olmalı. Dragan'ı yendiğinizde Dragan daima eşsiz Kara Savaş Efendisinin Nişanı setinden bir parça bırakacak.

Yeni: Lanetli Dragan'ı yendiğinizde sığınaktan ayrılabilir ve Kingshill'de tekrar başlamak yerine Rabenschrei Kalesine gidebilirsiniz.

Not: Kara Savaş Efendisinin Nişanı üç bölüm halinde geliyor: Kara Uşak, Kara Şövalye ve son olarak Kara Savaş Efendisi.

Kara Şövalye ve Savaş Efendisi set parçaları sadece işlenerek elde edilebilir;

Nesneler ile aşağıdaki yükseltmeler yapılabilir:

  • Kara Uşağın 4 Miğferi/Pelerini veya Omuzluğu = Kara Şövalyenin 1 Miğferi/Pelerini veya Omuzluğu
  • Kara Şövalyenin 4 Miğferi/Pelerini veya Omuzluğu = Kara Savaş Efendisinin 1 Miğferi/Pelerini veya Omuzluğu
Savaş Efendisinin Miğferi, Pelerini ve Omuzluğunu topladığınızda bir set bonusu kazanacaksınız: +%30 bloke oranı, +%30 Mana/Öfke/Buhar ve +%30 iki elli silahlarda silah hasarı. Korucunun iki elli hiçbir silahı olmadığı için Korucuya şu bonus verilecek: +%30 konsantrasyon, +%20 bloke oranı, +%10 uzun ok hasarı.

x17-png.8479


[TABLE="class: grid, width: 600"]
[TR]
[TD="align: center"]Adı​
[/TD]
[TD="align: center"]Simgeler​
[/TD]
[TD="align: center"]Tanımı​
[/TD]
[TD="align: center"]Nasıl alınır​
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Kara Uşak
Nesneleri (Tekil)[/TD]
[TD]
x18-png.8480
[/TD]
[TD]Bu set, diğer
şeylerin yanı sıra iyi
savunma
donanımları ile
donatılmıştır,
bloklama olasılığını
artırır.
Not: Üç nesne
arasında miğfer en
sık bırakılır, pelerin
ise en az bırakılır.[/TD]
[TD]Dragan'ı Dragan'ın
Sığınağında yendikten
sonra bu setin
parçalarını alırsınız.
Bırakılması garanti
değildir.[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Kara Şövalye
Nesneleri (Tekil)[/TD]
[TD]
x19-png.8481
[/TD]
[TD]Yükseltme Seviyesi
I (Yükseltildi): Bu
set, diğer şeylerin
yanı sıra iyi
savunma
donanımları ile
donatılmıştır,
bloklama olasılığını
artırır.[/TD]
[TD]Sadece işlenebilir, ayrıca Dragan'dan
düşebilir.
Birbiriyle aynı dört
nesneniz varsa,
örneğin Kara Uşağın 4
Miğferi, bu miğferleri
tezgahta Kara
Şövalyenin
miğferlerine
yükseltebilirsiniz.[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Kara Savaş
Efendisi Seti
(Tekil)[/TD]
[TD]
x20-png.8482
[/TD]
[TD]Yükseltme Seviyesi
II (Yükseltildi): Bu
set, diğer şeylerin
yanı sıra çok daha
güçlü savunma
donanımları ile
donatılmıştır,
bloklama olasılığını
artırır.[/TD]
[TD]Sadece işlenebilir, ayrıca Dragan'dan
düşebilir.
Birbiriyle aynı dört
nesneniz varsa,
örneğin Kara
Şövalyenin 4 Miğferi,
bu miğferleri tezgahta
Kara Savaş Efendisinin
miğferlerine
yükseltebilirsiniz.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Mekanizma: Ödül Sandıkları

Zindanların girişlerinin önünde etkinlik sandıklarını bulacaksınız; her bir girişte üç karanlık sandık ve bir tahta sandık var. Bu sandıkları açabilmek için Ajan 001, 002, 003 ve 004'ün vereceği görevleri tamamlamalısınız.

x21-png.8483


Koyu sandıklar bir kez açılır, tahta sandığı ise sadece koyu sandıkların üçünü de açtıktan sonra açabilirsiniz. Koyu sandıkların aksine tahta sandık sonsuz kez açılabilir.

x22-png.8484



Lider: Jullov

Her zindanda meşhur canavar Jullov ile karşılaşma olasılığınız var. Onu yendiğinizde Jullov'un Maymuncuğunu alacaksınız ve bunu bir Yanan Balkabağı Sandığını açmak için kullanabilirsiniz. Bir Yanan Balkabağı Sandığını her bulduğunuzda Jullov'un da yakınlarda olduğundan ya da Jullov ile karşılaştığınızda Yanan Balkabağı Sandığının yakınlarda bulunduğundan emin olabilirsiniz. Ama dikkat edin, Jullov çok başlı bir yılan gibidir: onu her kestiğinde aynısından iki tane daha ortaya çıkacak ve onlardan birini kestiğinde onun da yerine iki tane daha gelecek.

x23-png.8485


Jullov'un yerini iki Jullov’un Namussuz Eski Karısı alacak ve onların yerini dört Jullov’un Kurnaz Avukatı alacak; onların yerini ise sekiz Jullov’un Yeni Kız Arkadaşı alacak. Sadece görevler sırasında erişilebilen zindanlardan birinde Jullov ile karşılaştığında Jullov Lanetli Şekerleri bırakacak.

(Yanan) Balkabağı Sandıkları

Bu bir Cadılar Bayramı Etkinliği olduğu için odalarda yeni bir sandık türü bulunacak: Balkabağı Sandıkları. Normal Balkabağı Sandığı basit bir tıkla açılabilir. Yanan Balkabağı kilitli, bu yüzden onu açmak için Jullov'u yenmeli ve Jullov’un maymuncuğunu almalısın.

x24-jpg.8486


[TABLE="class: grid, width: 300"]
[TR]
[TD]
x25-png.8487
[/TD]
[TD]Jullov'un
Maymuncuğu[/TD]
[TD]Bir Yanan
Balkabağı
Sandığını açar[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Rabenschrei Kalesindeki Sandıklardaki Ana Ödüller

Etkinlik sırasında en prestijli ödüllere genel bir bakış elde edilebilir:

[TABLE="class: grid, width: 600"]
[TR]
[TD="align: center"]Simge[/TD]
[TD="align: center"]Adı[/TD]
[TD="align: center"]Tanımı[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
x26-png.8488
[/TD]
[TD]Gizli Kadın
Kostümü[/TD]
[TD]Oyuncuyu alevler içinde bir cadıya dönüştüren bir kostüm.
Topluluk Kostüm Oylaması 2014'ü Kazanan.
Garantili Bırakma:Karanlık Çayırların girişinin
önündeki sandıklardan birinde bulunuyor[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
x27-png.8489
[/TD]
[TD]Cehennem
Kısrağı[/TD]
[TD]Herhangi bir normal bineğin hızına sahip ölümsüz bir binek.
Garantili Bırakma:
Dragan'ın Kazı Sahası girişinin önündeki sandıklardan birinde.
Destansı binek hayvan Çürümüş At'ı üretmek için bu bineğe
ihtiyacınız olacak.[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
x28-png.8490
[/TD]
[TD]Zıplayan Kabak
Kafa[/TD]
[TD]Bu pet, toplam sağlığınızı +% 5 artırır.
Garantili Bırakma:
Gece Demir Orman girişinin önündeki sandıklardan birinden.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Rabenschrei Kalesindeki sandıklardaki ana ödüller (yenilenebilir görevler)

[TABLE="class: grid, width: 500"]
[TR]
[TD="align: center"]Simge​
[/TD]
[TD="align: center"]Adı​
[/TD]
[TD="align: center"]Amaç​
[/TD]
[TD="align: center"]Nerede?​
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
x29-png.8491
[/TD]
[TD]Yarasa Kulakları[/TD]
[TD]Vahşi Yarasa için
malzeme[/TD]
[TD]Sülfür Çölü
girişinin önündeki
sandıklardan
birinden bırakılma
şansı var[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
x30-png.8492
[/TD]
[TD]Yarasa
Kanatları[/TD]
[TD]Vahşi Yarasa için
malzeme[/TD]
[TD]Karanlık Çayırlar girişinin
önündeki
sandıklardan
birinden bırakılma
şansı var[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
x31-png.8493
[/TD]
[TD]Yarasa Dişleri[/TD]
[TD]Vahşi Yarasa için
malzeme[/TD]
[TD]Dragan'ın Kazı
Sahası girişinin
önündeki
sandıklardan
birinden bırakılma
şansı var[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
x32-png.8494
[/TD]
[TD]Yarasa[/TD]
[TD]Vahşi Yarasa için
malzeme[/TD]
[TD]Gece Demir Orman
girişinin önündeki
sandıklardan
birinden bırakılma
şansı var[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
x33-png.8495
[/TD]
[TD]Vahşi Yarasa[/TD]
[TD]Kritik darbe için
+%5 şans verir[/TD]
[TD]Gremlin'in dört
parçasının hepsini
bir şehrin
Tezgahında
birleştirerek Vahşi
Yarasayı al.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Zor mod

Rabenschrei Kalesine daha zor bir modda girebilir ve normal modda bulunmayan alanları
keşfedebilirsiniz.

Rabenschrei Kalesi (Zor)

Giriş ücreti: yok

Zor moda giriş Rabenschrei Kalesinde, Tilki Janus'un yanındadır. Kaleye girdiğinizde Korkunç Çayırlar gibi zindanların artık erişilemez olduğunu göreceksiniz. Bunun yerine kuzey, güney, doğu ve batı yönlerinde yer alan 4 farklı heykel göreceksiniz.

Kahramanınız heykellere tıkladığında şampiyonlar çağrılacak. Karakterinin heykelleri etkinleştirmesi için karakterinizin Lanetli İncileri kullanması gerektiğini unutmayın. Her şampiyon Dragan'ın Sığınağı için bir anahtar (Dragan'ın Sığınağı (Zor) için Lanetli İnci) bırakma olasılığına sahiptir. Dragan’ın Sığınağına (Zor) giriş Rabenschrei Kalesi (Zor) haritasının ortasında yer almaktadır. Dört şampiyonun hepsi kahramanınızın Dragan'ın Görevlerini
tamamlamak için ihtiyaç duyduğu Lanetli Şekerleri (sadece görevler gerçekleşirken) bırakacak (bkz. Dragan'ın Görevleri).
[TABLE="class: grid, width: 700"]
[TR]
[TD="align: center"]Rabenschrei Kalesi
haritasındaki konum
[/TD]
[TD="align: center"]Heykel Adı​
[/TD]
[TD="align: center"]Etkinleştirme
Maliyeti
[/TD]
[TD="align: center"]Etkinleştirme ve Efekt için Gereken Nesneler​
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Batı Yönü[/TD]
[TD]Başsız
Heykel[/TD]
[TD]90 Lanetli İnci[/TD]
[TD]Etki: Başsız Süvarı boss canavarı çağrılacak[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Doğu Yönü[/TD]
[TD]Şeytan
Heykeli[/TD]
[TD]90 Lanetli İnci[/TD]
[TD]Etki: Çağrılan Şeytan adındaki boss canavar belirecek[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Güney Yönü[/TD]
[TD]Korkunç
Sargon
Heykeli[/TD]
[TD]90 Lanetli İnci[/TD]
[TD]Etki: Çağrılan Korkunç Sargon adındaki
boss canavar belirecek
Not: Çağrılan Sargonu yenmeniz,
Gölge Krallığına Giriş görevinin
yerine sayılır.[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Kuzey Yönü[/TD]
[TD]Kral Heykeli[/TD]
[TD]90 Lanetli İnci[/TD]
[TD]Etki: Çağrılan Kral Heredur adındaki boss canavar belirecek[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Dragan’ın Sığınağı (Zor)
Giriş ücreti: Dragan'ın Sığınağına Lanetli İnci (Zor)

Normal Dragan'ın Sığınağında olduğu gibi boss canavar Lanetli Dragan ile karşılaşacağınız son savaş alanı burası. Ancak zorluk derecesi çok daha yüksek.
Not: Daha yüksek derken, Kara Uşak omuzluklarının veya pelerinlerinin burada düşme olasılığı da normal zorluk derecesine göre daha yüksek.

Mini Etkinlikler - Dragan’ın Görevleri 1-4
Gereken Karakter Seviyesi: 20-50

Tüm etkinlik boyunca kahramanlarınız, belirli tarihlerde etkinleştirilecek olan dört mini görevi tamamlayabilecek (aşağıdaki zaman çizelgesine bakın). Dragan'ın Görevleri ana etkinliğin yanı sıra düzenlenen mini etkinliklerdir. Dört görevin her biri sadece 3 gün sürer ve sadece bir kez etkinleştirilecektir. Görevlerin her biri farklı bir ilerleme çubuğuna ve aynı zamanda farklı ödüllere sahip. Bir mini görevin ilerleme çubuğunu doldurmak için Lanetli Şekerlerini toplamalısın. Kişisel ilerleyişinizi, mini görevin ilerleme süresini ve ödülleri etkinlik izleme penceresinde istediğiniz anda görebilirsiniz (kısayol tuşu: E).

[TABLE="class: grid, width: 500"]
[TR]
[TD]
x34-png.8496
[/TD]
[TD]Lanetli Şeker[/TD]
[TD]Görevlerde ilerlemek için bu nesneye ihtiyaç
duyulur.Karakteriniz her seferinde Lanetli
Şekerleri toplar. Karakterinin saldırı hızını 5 dakika
için +%0,5 artıran bir destek verilir.
Not: Lanetli Şeker sadece bir görev
etkin olduğunda
kullanılabilir.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Görevlere nasıl katılırsınız

Görevler listelenen tarihlerde otomatik olarak etkinleştirilecek (zaman çizelgesine bakın). Tüm yapmanız gereken zor güçlük derecesinde Rabenschrei Kalesine girmek. Kaleye girdikten sonra yeni girişlerin bulunduğunu göreceksiniz. Önce birincisini tanıyalım:

Görev No. 1 - Profesör Jullov'un Laboratuarı

Giriş ücreti: 100 Lanetli İnci

Önerilen grup boyutu: tek başına yapılabilir

Zindana girin ve Profesör Jullov'u yenerek ona ve başarısız deneylerine son verin! Zindan çok geniş değil, korucular, canavar gruplarının onları yok edebileceği çıkmaz yol veya köşelere sıkışmamaya dikkat etmeli. Profesör Jullov ve bu zindandaki tüm şampiyonlar Lanetli Şeker bırakacak.

1 numaralı görevin ilerleme çubuğundan elde edilebilen en prestijli ödüller
[TABLE="class: grid, width: 800"]
[TR]
[TD="align: center"]Simge​
[/TD]
[TD="align: center"]Adı​
[/TD]
[TD="align: center"]Tanımı​
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
x35-png.8497
[/TD]
[TD]Paslı At Nalı[/TD]
[TD]Destansı binek hayvan Çürümüş At'ı üretmek için bu nesneye
ihtiyacınız olacak.[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
x36-png.8498
[/TD]
[TD]Kara Şövalyelerin
Pelerini[/TD]
[TD]Bu nesne kendi başına kullanılabilir ya da işlenerek Kara Savaş
Efendisinin Pelerinine dönüştürülebilir[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
x37-png.8499
[/TD]
[TD]Dragan’ın Mühür
Yüzüğü[/TD]
[TD]Bu nesne kendi başına kullanılabilir ya da işlenerek Dragan'ınGüçlü Mühür Yüzüğü'ne dönüştürülebilir[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
x38-png.8500
[/TD]
[TD]Profesör J.'nin
Çılgınlığı[/TD]
[TD]Görev No. 1'i tamamlayın. Başarının kilidini açmak için
gerekmektedir:
Antonia Hayalet Festivalinin Koruyucusu[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Görev No. 2 - Gece Mistra
Giriş ücreti: 120 Lanetli İnci
Önerilen grup boyutu: tek başına yapılabilir

Bu zindan, durumun aşırı kızışması halinde büyük canavar gruplarından kaçmak

için yeterince büyük. Terk Edilmiş Balıkçı Köyünün yakınlarında şampiyon canavar Kiklop Bobbus ile karşılaşacaksın. En hızlı düşmanın olmasa da, son derece güçlü olduğu için onun saldırısından kaçınmalısın. Bobbus her türlü sersemletme veya yavaşlatma saldırılarına karşı bağışıklığa sahiptir, bu nedenle Demir Alın gibi saldırılara güvenmeyin. Lanetli Şekeri şampiyon canavarlar ve her türlü iskelet düşman bırakır. Bobbus dışındakiler, üzerinde et varsa Lanetli Şeker bırakmaz.

x39-png.8501


Görev no. 2'deki ilerleme çubuğundan alınabilen en prestijli ödüller

[TABLE="class: grid, width: 600"]
[TR]
[TD="align: center"]Simge​
[/TD]
[TD="align: center"]Adı​
[/TD]
[TD="align: center"]Tanımı​
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
x40-png.8502
[/TD]
[TD]Kıvrak Dizginler[/TD]
[TD]Destansı binek hayvan Çürümüş At'ı
üretmek için bu nesneye ihtiyacınız olacak..[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
x41-png.8503
[/TD]
[TD]Çürümüş
Tohumlar[/TD]
[TD]Destansı binek hayvan Çürümüş At'ı
üretmek için bu nesneye ihtiyacınız olacak..[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
x42-png.8504
[/TD]
[TD]Çürümüş At
(Destansı Binek
Hayvan)[/TD]
[TD]Aşağıdaki nesneleri herhangi bir tezgahta birleştirin:
Paslı At Nalı
Çürümüş Tohumlar
Kıvrak Dizginler
Cehennem Kısrağı[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
x43-png.8505
[/TD]
[TD]Dragan’ın Mühür
Yüzüğü[/TD]
[TD]Bu nesne kendi başına kullanılabilir ya da
işlenerek Dragan'ın Güçlü Mühür Yüzüğü'ne
dönüştürülebilir[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
x44-png.8506
[/TD]
[TD]Ada Ateşi[/TD]
[TD]Görev No. 2'i tamamlayın. Başarının kilidini açmak için
gerekmektedir:
Antonia Hayalet Festivalinin Koruyucusu[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Görev No. 3 - Kara Şövalyelerin Savaş Alanı
Giriş ücreti: 135 Lanetli İnci
Önerilen grup boyutu: en az 2 oyuncu

Bu zindanda elit Kara Öncülere karşı savaşma seçeneğin var. On İki Ölümcül Kara Şövalye bir çember halinde seninle savaşmayı bekliyor. Ne yazık ki hiçbir Lanetli Şeker bırakmıyorlar çanı çalış canavar dalgalarıyla dövüşmeye başlamadan önce onları yenmeniz tavsiye edilir. Bekleyen Ölümcül Kara Şövalyelerin alacağı tüm saldırı onların da size saldırmaya başlamasına yol açacak ve ihtiyaç duyacağınız en son şey, bir canavar dalgası sırasında başka bir güçlü şampiyonun size saldırması olacaktır!

Bir şövalyeye vurduğunuzda yerini terk ederek size saldıracak. Aynı anda sadece bir şövalyeye saldırdığınızdan ve onu üzerinize çektiğinizden emin olun. Bunların her bir sersemlemeye ve yavaşlatıcı saldırılara karşı bağışıklığa sahip bu yüzden onları yenmek kolay olmayacak.

Canavar dalgalarını başlatmak için çana tıklayın. Şu andan itibaren size son lider belirmeden önce en az 5 canavar dalgası saldıracak. Dalgadan gelen her canavar Lanetli Şekeri arkada bırakma şansına sahip. Son liderin bunu bırakması garantilidir.

Kara Şövalye Yüzbaşısını ve Kara Şövalye Eğitmenini çağırmak için Görkemli Dragan Heykeline tıklayın. Şampiyonların her birini çağırmak için 35 Lanetli İnciye ihtiyacınız olacak. Ölümcül Kara Şövalyelerin aksine Eğitmen ve Yüzbaşı onları sersemleten veya donduran saldırılara karşı bağışıklığa sahiptir. Her iki şampiyon da Lanetli Şekerleri atacak.

3 numaralı görevin ilerleme çubuğundan elde edilebilen en prestijli ödüller

[TABLE="class: grid, width: 600"]
[TR]
[TD="align: center"]Simge​
[/TD]
[TD="align: center"]Adı​
[/TD]
[TD="align: center"]Tanımı​
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
x45-png.8507
[/TD]
[TD]Güçlendirilmiş
Oniks Kafatası
(x2)[/TD]
[TD]Bu mücevher bir miğfer veya pelerindeki yerine
yerleştirildiğinde saniyede 8,0 sağlık puanını üretecek.
Güçlendirilmiş Oniks Kafatasını üretmek için bu nesneye
ihtiyacınız olacak.[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
x46-png.8508
[/TD]
[TD]Keskin Gözlü Karga[/TD]
[TD]Oyuncunun bir becerisini artırır (+ %5 Tüm direnç değerleri)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
x47-png.8509
[/TD]
[TD]Dragan’ın Mühür
Yüzüğü[/TD]
[TD]Bu nesne kendi başına kullanılabilir ya da işlenerek Dragan'ın
Güçlü Mühür Yüzüğü'ne dönüştürülebilir[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
x48-png.8510
[/TD]
[TD]Yuvarlak
Şekerleme
Şövalyeleri[/TD]
[TD]Görev No. 3'i tamamlayın. Başarının kilidini açmak için
gerekmektedir:
Antonia Hayalet Festivalinin Koruyucusu[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Görev No. 4 - Gece Vahşi Orman
Giriş ücreti: 150 Lanetli İnci
Önerilen grup boyutu: en az 4 oyuncu

Dikkatli olun, tüm orman kahramanının sağlığını hızla emen zehirli buharlar ile kaplı. Kuyuya doğru ilerleyin ve kovayı kuyuya bırakın. Bunu yaptığınızda buharlar kaybolur ama beş Zehirli Eşekotu, kuyuyu tekrar zehirlemek için ona ulaşmaya çalışır. Ormanda Ormanın Yozlaştırıcılarını ara ve onları yenerek Orman Kanını al. Güç Kazanına yürü ve Ormanın Kanı nesnesini ekle. Böylece kahramanın Ormanın Gücü desteğini alacak ve ondan sonra Lanetli Şeker yığınları bırakacak olan Zehirli Eşekotlarına zarar verebileceksiniz.

4 numaralı görevin ilerleme çubuğundan elde edilebilen en prestijli ödüller
[TABLE="class: grid, width: 600"]
[TR]
[TD="align: center"]Simge​
[/TD]
[TD="align: center"]Adı​
[/TD]
[TD="align: center"]Tanımı​
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
x49-png.8511
[/TD]
[TD]Güçlendirilmiş
Oniks Kafatası (x2)[/TD]
[TD]Bu mücevher bir miğfer veya pelerindeki
yerine yerleştirildiğinde saniyede 8,0
sağlık puanını üretecek.Size saniyede
20,0 sağlık iksiri üretimi sağlayan
Güçlü Oniks Kafatasını işlemek için
bu nesneye ihtiyacınız var.

x50-png.8512
​[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
x51-png.8513
[/TD]
[TD]Hortlak[/TD]
[TD]Emote: Yaşayan ölüler kahramanınızı almak için geri geliyor![/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
x52-png.8514

x53-png.8515
[/TD]
[TD]Dragan’ın Mühür
Yüzüğü[/TD]
[TD]Bu nesne kendi başına kullanılabilir ya da
şlenerek Dragan'ın Güçlü Mühür Yüzüğü'ne
dönüştürülebilir.

x54-png.8516


Dragan’ın Güçlü Mühür Yüzüğü kritik darbe değeri
ile ilgili bir miktar bonusun yanı sıra şu etkiyi verir:
Sağlık puanların %33'ün altına düşerse bir Kara
Uşak çağrılır ve 10 saniye boyunca düşmanları
üstüne çekerek onlarla savaşır. Bu etki sadece her
120 saniyede bir meydana gelebilir.[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
x55-png.8517
[/TD]
[TD]Tatlılarla Dolu
bir Havuz[/TD]
[TD]Görev No. 4'i tamamlayın. Başarının kilidini açmak için
gerekmektedir:
Antonia Hayalet Festivalinin Koruyucusu[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Görevlerin zaman çizelgesi

Dragan Mini Görev #1
Sunucular: Heredur, Werian, Grimmag & Balor
Başlama:16 Ekim 16:00
Bitiş: 19 Ekim 16:00

Sunucu: Agathon
Başlama:16 Ekim 22:00
Bitiş: 19 Ekim 22:00

Sunucu: Tegan
Başlama:16 Ekim 01:00
Bitiş: 19 Ekim 01:00

Dragan Mini Görev #2
Sunucular: Heredur, Werian, Grimmag & Balor
Başlama: 23 Ekim 16:00
Bitiş: 26 Ekim 16:00

Sunucu: Agathon
Başlama:23 Ekim 22:00
Bitiş: 26 Ekim 22:00

Sunucu: Tegan
Başlama: 23 Ekim 01:00
Bitiş: 26 Ekim 01:00

Dragan Mini Görev #3
Sunucular: Heredur, Werian, Grimmag & Balor
Başlama:30 Ekim 16:00
Bitiş: 2 Kasım 16:00

Sunucu: Agathon
Başlama:30 Ekim 22:00
Bitiş: 2 Kasım 22:00

Sunucu: Tegan
Başlama:30 Ekim 01:00
Bitiş: 2 Kasım 01:00

Dragan Mini Görev #4
Sunucular: Heredur, Werian, Grimmag & Balor
Başlama: 6 Kasım 16:00
Bitiş: 9 Kasım 16:00

Sunucu: Agathon
Başlama:6 Kasım 22:00
Bitiş: 9 Kasım 22:00

Sunucu: Tegan
Başlama:6 Kasım 01:00
Bitiş: 9 Kasım 01:00

Sık Sorulan Sorular:

Dragan'ı yendikten sonra istediğim nesneleri almadım. Ne yapmalıyım?
Dragan, yenildiğinde hemen ölmeyecek. Onun yerine boss odası olan Dragan’ın Sığınağından kısa süre için kaybolacak. Siz de odadan çıkın ve "Dragan'ın Sığınağı için Lanetli İnciye" sahip olduğunuz anda boss odasına girebilir ve Dragan ile savaşınıza tekrar başlayabilirsiniz. Bunu dilediğiniz kadar tekrarlayabilirsiniz. Ama tabii ki sadece etkinlik devam ettiği sürece.

Etkinlik sonrasında Lanetli İncilere ne olacak?
Etkinlik sonrasında elinizde bir miktar kalırsa bunlar envanterinizde duracak. Lanetli İncileri saklamanızı öneririz. Gelecekteki etkinliklerde de muhtemelen bunlara ihtiyaç duyacaksınız.

Neden Draken'a ihtiyacım var?
Bu bizim etkinlik para birimimiz. Etkinlik boyunca sadece Draken kazanabilirsiniz. Bunlar, Gnob adındaki etkinlik uygulayıcısı bazen Kingshill'e uğrayarak sadece Draken ile satın alınabilen zel nesneler sattığı için yararlı olacaktır.

Dragan'ı yenemem. Bu çok zor. Hiç ipucu var mı?
Olayı grup halinde oynamanızı öneririz. Ancak, tek başınıza oynuyorsanız o zaman sürekli hareket etmeniz gerektiğini unutmayın. Ejder Nefesinin güç kaynağını etkisizleştirmeye çalışın aksi halde canınız çoğunu tüketebilir. Aynı zamanda kendinizi Dragan'a karşı savunun... güçlü zırh parçaları giyerek veya örneğin şehirde yaşam gücünüzü artırmak için takviyeler toplayarak savaşa iyi hazırlanın. Böylece Dragan'a karşı daha uzun süre direnebileceksiniz.
Sakin olun ve sakın pes etmeyin, büyük olasılıkla etkinlik boss'u Dragan'ı yenecek ve değerli nesneler kazanabileceksiniz.

Çağrılan Korkunç Sargon'dan Sargon'un Korkunç Zırhı setinin herhangi bir nesnesini alma şansı var mı? Hayır,
maalesef yok. Set parçaları şu anda henüz 50. seviye için mevcut Değil. Sadece 40 ve 45. seviyeler için mevcut. Bu nedenle bu etkinliğe dahil edilmelidir.
 
Geri
Üst