• Forum vBulletin altyapısından Xenforo altyapısına geçirildi, bu sebeple eski şifreleriniz ile foruma giriş yapamayacaksınız, parolamı unuttum adımından mailiniz ile şifre sıfırlayarak giriş yapabilirsiniz.

    Üyeliklerinde geçerli bir mail adresi olmadığı için sıfırlama yapamayacak kullanıcılar forum kullanıcı adlarını ve yeni şifrelerini yazarak info@maxigame.org adresine şifre sıfırlamak istediklerine dair bir mail göndersinler şifrelerini sıfırlayıp mail adreslerini güncelleyeceğiz. Şifreniz sıfırlandıktan sonra foruma giriş yapıp tekrar istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

Euro Truck Simulator 2 - ETS2 Mod Manager Rehberi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan IMLEGEND
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

IMLEGEND

Aileden
Aktiflik
K.Tarihi
23 Nis 2009
Mesajlar
9,353
Puanı
152
Konum
Damn Of Hell

Tanıtım

Yeni mod yöneticisi ile biz paketlerini tanıtacağım. Paketler olabilir:

  • zip arşivleri - tam olarak aynı sen .scs veya .zip uzantılı önce kullanılmış.
  • Normal rehberler - her dizin ayrı mod temsil eder.
Biz mod boyutu daha küçük ve (dosyaların tam dizinde vs dosya üzerinde) son kullanıcı için daha kullanışlı hale getirmek için, mod gelişimi normal dizinleri kullanarak ve mod serbest bırakılması için zip arşivleri kullanmanızı öneririz. Paketin içinde size mod hakkında meta veri içeren bildirim dosyasını tanımlayabilirsiniz. Meta veri kullanıcı için mod görüntülemek için mod yöneticisi tarafından kullanılmaktadır. Sen açıklamayı, simge görüntüsünü ve çok daha fazlası belirtebilirsiniz.

Manifestosunu kullanma

Eğer mod paketinde "mod_package" birim tanım dosyası içeren "manifest.sii" yaratmak için ihtiyaç duyacağınız tüm meta veri bilgilerini ayarlamak için. Örnek "manifest.sii" dosyası:
Kd
Kod:
SiiNunit
{
# ".package_name" does not matter as the dot at the beginning of the file means that this unit is anonymous.
# Please keep this form to not make any conflicts with other mod packages (name collisions).
mod_package : .package_name
{
# Package version can be any string with any length.
package_version: "1.0 Release 3"
# Display name can be any string with any length.
display_name: "My mod"
# Author can be any string with any length.
author: "My Nick"
# Categories is an array of strings.
category[]: "ui"
category[]: "truck"
# Icon inside the root directory of the mod.
icon: "mod_icon.jpg"
# Description file inside the root directory of the mod.
description_file: "mod_description.txt"
# compatible_version[]: "1.19.*" # Mod is compatible with 1.19.X..
}
}

NOT: Biz uzunluğu özelliklerini sınırı yoktur ama o meta veriler görüntülenir bazı yerlerde sınırlı alana sahip. UI sığdırmak için biz değerlerin kesim gerçekleştirmek sorunları önlemek için. Kesme basitçe bir noktada dize kesme ve ekleme ".." dizesi sonunda daha fazla içerik olduğunu söylemeyi ama orada uymuyor olacaktır.
package_version
  • Tür: string
  • mod paketinin sürümü.
ekran adı
  • Tür: string
  • Mod Görünen ad. Hiçbiri uzantısı olmadan paketinin adını belirtilirse kullanılır.
yazar
  • Tür: string
  • Yazar adı.
kategori
  • Tür: dizeleri dizisi
  • Kategoriler listesi. Şu anda mod başına 2 kadar kategoriler sınırlamak. Eğer kullanırsanız ikiden fazla sadece ilk iki kullanılacaktır. Hiçbiri belirtilirse mod "Diğerleri" kategorisinde atanır. Siz tanımlanan kümesinden sadece kategoriler kullanabilirsiniz "KULLANIMI KATEGORİLER"
ikon
  • Tür: string
  • Simge görüntüsünü içeren mod paket dizinin kök içindeki dosyanın adı. Yalnızca tam boyutu ile dosyayı .jpg olabilir: 276x162px
description_file
  • Tür: string
  • Açıklama metnini içeren mod paket dizinin kök içindeki dosyanın adı. Açıklama dosyası UTF-8 kodlaması kaydedilen .txt uzantılı basit metin dosyası olmak zorunda. Açıklama dosyasının içeriği mod ayrıntıları penceresinde gösterilir ve mod kullanımı, bölümüne bakın olası metin biçimlendirme vb dahil edilen mods ek kredileri hakkında bilgi içermelidir "SİZİN MOD TANIMI"
compatible_version

Tür: dizeleri dizisi

Uyumlu oyun sürümleri listesi. Liste mevcut ve oyun versiyonu bu listeden herhangi bir sürümü uymuyorsa, kullanıcı mod kullanmak mümkün olacak ve o yazar güncelleştirmek için beklemek zorunda kalacak. Sadece harita mods gibi, kırık almak olasıdır mods için kullanılacaktır.

Not: Eğer mod tüm sürümleri ile uyumlu olmasını istiyorsanız sadece bu parametreyi atlayın. Bu yüzden kullanmak etmeyiniz, bu sürüm mevcut değil: aynı zamanda (1.18.1s örneğin) "s" son eki ile Buhar sürümünde bu biçimlendirmeyi unutmayın.
Listeden her öğe joker aşağıda gösterilen biçimlendirme destekler:

Kod:
compatible_versions[]: "1.19.*"

Bu mod, tüm "1.19.x" versiyonları, örneğin numara 1.19 ile başlayan tüm yamalar uyumlu ile uyumlu olduğu anlamına gelir. Dizesi için tablo gösterisi uyumlu oyun sürümleri Örnekleri "1.19 *."

Versiyon Uyumlu?

1.18.1 hayır
1.19.1 evet
1.19.1.3 evet
1.19.4 evet
1.20.4 hayır

Ayrıca biz oyunu küçük yamalar arasında bir sürü değişiklik yok gibi tavsiye edilmez oyunun sadece bir revizyonu için destek belirtebilirsiniz.

Örneğin:
Kod:
Kod:
compatible_versions[]: "1.19.1"

Bu kullanım mod 1.19.1 sürümü ile sadece iş olacak gibi iyi bir fikir değil.

Bazı düzeltmeyi serbest olacaksa, mod, sadece onunla uyumsuz olacaktır.

Ayrıca bu gibi birden fazla uyumlu versiyon tanımları kullanabilirsiniz:
Kod:
Kod:
compatible_versions []: ". 1.19 *"
compatible_versions []: ". 1.20 *"

Bu şekilde hem 1.19 ve 1.20 yamaları desteklemektedir.

UNUTMAYIN! Eğer sürümlerinin çok kısıtlı bir dizi belirtirseniz, yalnızca sürüm numarasını değiştirmek zorunda ve mod son sürümü ile% 100 uyumlu olsa bile, senin mod kullanıcıların mod için sıcak bir düzeltme serbest bırakmak için, seni bekleyeceğim olabilir.
[*]Onlar için Mod tipleri ve konfigürasyonları:
  • Harita modsKod:
Kod:
compatible_versions []: "XX *"

  • Büyük oyun versiyonu parçası eşleşirse Sadece kontrol edin. Biz büyük yamalar arasındaki harita uyumluluğu (örneğin 1.17> 1.18) bozabilir böylece yeniden harita editörü re-export için harita mod var. Yamalar arasında (1.18.1> 1.18.2) gibi biz formatları harita ve böylece uyumluluk kırmak için bazı kritik değişiklik tanıtacak çok küçük bir şans var.
  • Parçaları, kamyon, model setleri ve diğer Tuning
    en iyi yolu mod kırık olacağını çok küçük bir şans olduğu gibi bu değişken kullanmak değildir.
Kategoriler kullanmak

Eğer "kategorisinde" dizi girdilerinin değeri olarak kullanabileceğiniz geçerli kategoriler ayarlayın:

  • kamyon
  • treyler
  • tuning_parts
  • ai_traffic
  • ses
  • paint_job
  • cargo_pack
  • harita
  • ui
  • diğer
Mod Açıklaması

Açıklama metin uzunluğu sınırlı değildir. Üstelik BBCode etiketleri ile mod açıklamasını renklendirmek için ek yeteneği de vardır.

Mevcut renk etiketleri listesi:

Tag Result color
[red] #FF2626
[green] #75FF00
[blue] #12ABE5
[normal] Default font color used in UI
[white] #FFFFFF
[orange] #FFAE00

Önerğin:

[red]Hello [green]Wor[orange]ld

Sonuç: Hello World

Örnek mod

Sen apaçık bir örnek mod indirebilirsiniz. İndirme linki
 
Son düzenleme:
Geri
Üst