• Forum vBulletin altyapısından Xenforo altyapısına geçirildi, bu sebeple eski şifreleriniz ile foruma giriş yapamayacaksınız, parolamı unuttum adımından mailiniz ile şifre sıfırlayarak giriş yapabilirsiniz.

    Üyeliklerinde geçerli bir mail adresi olmadığı için sıfırlama yapamayacak kullanıcılar forum kullanıcı adlarını ve yeni şifrelerini yazarak info@maxigame.org adresine şifre sıfırlamak istediklerine dair bir mail göndersinler şifrelerini sıfırlayıp mail adreslerini güncelleyeceğiz. Şifreniz sıfırlandıktan sonra foruma giriş yapıp tekrar istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

Final Fantasy IX Temel Bilgiler

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan IMLEGEND
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

IMLEGEND

Aileden
Aktiflik
K.Tarihi
23 Nis 2009
Mesajlar
9,353
Puanı
152
Konum
Damn Of Hell
Oyunla ilgili temel bilgileri arıyorsanız, doğru yere geldiniz. Yeni nesil FF’lerde öğrenmesi en kolay ve anlaşılır olan FF9’daki tüm temel bilgileri burada bulabilirsiniz.

DURUM(STATUS) ETKİLERİ

Bir karakterin savaş sırasındaki durumu, büyü, eşya veya saldırıdan dolayı değiştiyse bir Durum Etkisi oluşur. Bazı Durum Etkileri yararlıyken, diğerleri zararlıdır. Savaş sırasında, yararlı veya zararlı Durum etkisini karakterinizin üzerinden kaldırırken, karakterlerinizin o anda hangi Durum Etkilerinin altında olduğunu öğrenebileceğiniz bir pencere açılacaktır. Durum etkileri bu pencerede semboller halinde görünüyor. Bazı Durum Etkileri savaşta belli bir süre geçince kalkarken, bazıları savaş sonunda, bazıları ise savaş sonrasında dahi devam ediyor. Size zarar veren Durum Etkilerini iyi öğrenin, böylece bu etkilere doğru büyü ve eşya ile müdahale eder ve kötü Büyü Etkisini kaldırabilirsiniz.

BU DURUM ETKİLERİNE DİKKAT!!

1) Tüm Grubu etkisi altına aldığında oyunu sona erdiren Durum Etkileri: KO, Stop, Petrify, veya Venom.

2) AP ve EXP almanızı önleyen ve karakterinizin gelişmesini engelleyen Durum Etkileri: KO, Petrify, Virus, veya Zombie.

Zararlı Durum Etkileri:

İsim: Confuse
İyileştirme Methodu: Esuna, fiziksel saldırı
Etki: Hedef kontrol dışı, kendine veya takım arkadaşlarına saldırır

İsim: Berserk
İyileştirme Methodu: Gysahl Greens.
Etki: Hedefin saldırı gücü artar, ama kontrol edilemez ve düşmanlara rastgele saldırır.

İsim: Stop
İyileştirme Methodu: Dispel. Remedy.
Etki: Hedef kontrol dışı ve ATB barı dolmaz ve tur zamanı gelmez.

İsim: Poison
İyileştirme Methodu: Antidote, Esuna, Panacea, Remedy, etkinin süresinin dolması.
Etki: Hedefin HP’si gitgide azalır.

İsim: Sleep
İyileştirme Methodu: Esuna, fiziksel saldırı, etkinin süresinin dolması.
Etki: Hedef uyur ve kontrol edilemez.

İsim: Slow
İyileştirme Methodu: Dispel, etkinin süresinin dolması.
Etki: Hedefin ATB Gauge fills more slowly.

İsim: Heat
İyileştirme Methodu: Esuna, etkinin süresinin dolması.
Etki: Komut verilirse Hedef ölür..

İsim: Freeze
İyileştirme Methodu: Esuna, etkinin süresinin dolması.
Etki: Hedef donar ve kontrol edilemez. Eğer fiziksel saldırı alırsa parçalanır ve ölür.

İsim: Mini
İyileştirme Methodu: Mini, Esuna, Remedy.
Etki: Hedef küçülür. Saldırı ve Defans puanları azalır.

İsim: Doom
İyileştirme Methodu: Hiçbirşey (Geri sayım 0 olana kadar savaşı bitirin).
Etki: Geri sayım bitince Hedef ölür.

İsim: Gradual(Kademeli) Petrify
İyileştirme Methodu: Stona, Esuna (Geri sayım 0 olana kadar savaşı bitirin).
Etki: Geri sayım bitince Hedef taşlaşır ve kontrol edilemez.

İsim: Petrify
İyileştirme Methodu: Stona, Remedy, Soft.
Etki: Hedef taşlaşır ve kontrol edilemez.

İsim: Venom
İyileştirme Methodu: Remedy.
Etki: Hedef, güçlü zehire maruz kaldığından kontrol edilemez. HP ve MP gittikçe azalır.

İsim: Silence
İyileştirme Methodu: Esuna, Echo Screen, Remedy.
Etki: Hedef büyü kullanamaz.

İsim: Darkness
İyileştirme Methodu: Esuna, Eye Drops, Remedy.
Etki: Hedef körleşir, fiziksel saldırıları düşmanla buluşturma olasılığı çok düşer.

İsim: Trouble
İyileştirme Methodu: Annoyntment.
Etki: Hedefin tüm takım arkadaşları, hedefin düşmandan aldığı her hasarın ½ kadarını alırlar.

İsim: Zombie
İyileştirme Methodu: Magic Tag.
Etki: Hedefe yapılan tüm İyileştirici eşya ve büyüler HP yerine, hasar verir.

İsim: KO
İyileştirme Methodu: Life, Auto-Life, Phoenix Down, Phoenix Pinion.
Etki: Hedef ölür ve diriltilmedikçe savaşa katılamaz ve kontrol edilemez.

Yararlı Durum Etkileri:

İsim: Auto-Life
İyileştirme Methodu: Dispel, Uygulandığında kalkar, tek kullanım.
Etki: Hedef KO etkisinden otomatik olarak kurtulur ve dirili.

İsim: Regen
İyileştirme Methodu: Dispel, etkinin süresinin dolması.
Etki: Hedefin HP’si gitgide artar.

İsim: Haste
İyileştirme Methodu: Dispel, etkinin süresinin dolması.
Etki: ATB Barı daha hızlı dolar.

İsim: Float
İyileştirme Methodu: Dispel, etkinin süresinin dolması.
Etki: Hedef havada uçar. Toprak(Earth) tabanlı büyülerden korunur.

İsim: Shell
İyileştirme Methodu: Dispel, etkinin süresinin dolması.
Etki: Hedefin büyülerden aldığı hasar azalır.

İsim: Protect
İyileştirme Methodu: Dispel, etkinin süresinin dolması.
Etki: Hedefin fiziksel saldırılardan aldığı hasar azalır.

İsim: Vanish
İyileştirme Methodu: Dispel, büyü ile hasar alma, etkinin süresinin dolması.
Etki: Hedef fiziksel saldırılardan sakınır.

İsim: Reflect
İyileştirme Methodu: Dispel, etkinin süresinin dolması.
Etki: Hedef, büyüyü kullanana yansıtır. (bazı istisna büyüler yansıtılamaz).

ATE – ACTIVE TIME EVENTS (Aktif Zaman Olayları)

Grubunuzdaki karakterlerinizden biri veya birkaçı başka bir yerde olduğu zaman, bazen onların neler yaptığını ve aralarında geçen diyalogları ATE sayesinde öğrenebilecek ve izleyebileceğiz. ATE, “Active Time Event” logosu ekranın sol alt köşesinde yanmaya başlayınca, [Select] tuşuna basarak izlemek isteyeceğiniz ATE olaylarından birini seçerek izleyebilirsiniz. Bazılarını izlemesi zorunlu olarak önünüze gelecekken bazılarında izleme seçeneği sizde olacak. Özgür ATE’leri de izlemeniz hem konuyu daha iyi anlamanız, hem de karakterleri daha iyi tanımanız için önemlidir. Ayrıca, birden fazla izlenecek ATE olduğunda, o anda hangi ATE’yi seçtiğiniz, daha sonra size sunalacak ATE’yi etkileyibiliyor. Yani mesela o anda ATE-A’i seçerseniz, oyunun ileriki safhalarında ATE-A’nın devamını izleyebilirsiniz. ATE-B’yi seçtiniz diyelim bu sefer daha sonra onun devamını izleyebilirsiniz.

Savaş Sistemi

Savaş Ekranını Anlamak

İmleç: O anda komut verdiğiniz karakterin üzerinde belirir.
Komutlar: Her karakterin “Attack” ve “Item” komutları sabittir.
HP/MP: HP ve MP durumlarını görebilirsiniz.
ATB Barı: Bu bar dolunca, karakterin tur zamanı gelir.
Trance Barı: Bu bar aldığınız hasara göre dolar ve dolunca her karakterin özel Trance becerilerini ortaya çıkarabilirsiniz.
Tüm karakterlerin komutları:
Savaşı kazandığınızda, tecrübe ve AP puanları alacaksınız. Tecrübe savaş grubuna ortak olarak paylaştırılır ama AP paylaştırılmaz. Herkese aynı sayıda AP verilir.
[L1] ve [R1] tuşlarına aynı anda basılı tutarak savaştan kaçabilirsiniz.
ATB:
ATB’nin açılımı ACTIVE TIME BATTLE(Gerçek Zamanlı Savaş) ATB sisteminde zaman ve savaş akıcıdır. 2 ATB modu vardır. Bunlar; Active ve Wait. Bunları Config. Menüsünde seçebilirsiniz.
ATB modu :
Active -> Sürekli gerçek zaman, savaş esnasında zaman hiç durmaz, siz eşya veya büyü menüsünde seçim yaparken bile…
Wait -> Büyü ve eşya seçtiğinizde zaman durur.
Eğer oyuna yabancıysanız “Wait” modunu seçmenizi öneririm. Active mod’u daha tecrübeli oyunculara göredir.
Hasar, İyileştirme vs işaretleri:
Savaş esnasında kafanızın üstünde çıkan sayılar veya yazılar belirecektir. Sayılar 2 renge ayrılırlar.; Beyaz ve Yeşil .Örneğin :

[TABLE="class: grid, width: 850"]
[TR]
[TD="width: 70"]9999
9999
[/TD]
[TD="width: 328"]HP Değişimi;
Beyaz sayılar alınan veya verilen hasar anlamında
Yeşil sayılar iyileştirilen HP sayısı
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 70"]9999 M 9999 MPP[/TD]
[TD="width: 328"]MP Değişimi:
Beyaz sayılar alınan veya verilen MP anlamında
Yeşil sayılar iyileştirilen MP sayısı
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 70"]Miss[/TD]
[TD="width: 328"]Fiziksel saldırı’nın sıka geçmesi[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 70"]Critical[/TD]
[TD="width: 328"]Normalden daha güçlü fiziksel saldırı gerçekleştiğinde belirir[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 70"]Death[/TD]
[TD="width: 328"]KO olduğunuzda belirir[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 70"]Guard[/TD]
[TD="width: 328"]Status etkilerine karşı dirençli durumdayken çıkar[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Savaş Pozisyonu:

2 adet Savaş Pozisyonu ya da sırası vardır: Ön ve Arka taraf Back row.

[TABLE="class: grid, width: 850"]
[TR]
[TD="width: 68"]Ön Taraf:[/TD]
[TD="width: 446"]Fiziksel hasarlarınızı bu pozisyonda yüksek verirsiniz, ama karşılığında yüksek hasar alırsınız.[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 68"]Arka Taraf:[/TD]
[TD="width: 446"]Fiziksel saldırılarınız düşük olacaktır, ama büyüleriniz aynı hasarı verecektir. Bu pozisyonda düşük de hasar alacaksınız.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Order seçeneği ile bu ayarlamalarınızı yapabilirsiniz. Ayrıca savaş sırasında “CHANGE” komutu ile Arka veya Ön taraf arasında seçim yapabilirsiniz. Buna ek olarak büyü veya uzun mesafeli silah kullanacaksanız arka tarafta da ön taraftaymış gibi aynı hasarı verebilirsiniz. Düşük seviyelerdeyken, savaş pozisyonunu ayarlamak hayatınız çok kurtaracaktır.

YETENEKLER

Her savaş kazandığınızda, tecrübe ve altının yanısıra Ability(Yetenek) puanları da kazanacaksınız. AP nedir? En basit olarak, karakterlerinizi silah veya armor ile donattığınızda, her silahın veya armorun belli bir yetenek listesi vardır. Bu listede o yeteneğin öğrenilmesi için kaç AP gerektiğini öğrenebilirsiniz. Ayrıca o yeteneği öğrenmeden sadece o yeteneği öğreten silah veya armoru giyerekte o yeteneği kullanabilirsiniz.

Ayrıca öğrendiğiniz yetenekleri kullanmak için önce menüden Ability listesinden, kullanmak istediğiniz yeteneği seçebilirsiniz. Ama her yetenek belli bir AP kristali istiyor ve her karakterin belli bir AP kristali limiti var ve bu AP kristal limiti de HP, güç veya defans gibi her seviye atladığınızda artacaktır. Örneğin, Insomniac yeteneğini öğreten bir Coral Sword ile karakterinizi donattınız diyelim. Insomniac yeteneğini kullanmak için 2 AP kristali ve öğrenmek için 30 AP gerekiyor. Bu nedenle maximum 12 kristaliniz varsa, bu yeteneği kullanınca 10 kalacak ve silahı donatmadan kalıcı kullanmak için de 30 AP öğrenmelisiniz.

Element Nitelikleri

Final Fantasy IX dünyasında toplam 8 element niteliği vardır:

Fire(Ateş), Ice(Buz), Thunder(Şimşek, Earth(Toprak), Water(Su), Wind(Rüzgar), Holy(Kutsal), ve Shadow (Karanlık). Bu elementleri saldırırken veya savunmadayken bilip avantajınıza kullanmak sizi her zaman rakiplerinizden bir adım önde tutacaktır. Ama düşmanlarda bu avantajı sağlamaya çalışacaktır, asla unutmayın. Elementleri bilmek için onların doğasını da anlamalısınız.

[TABLE="class: grid, width: 850"]
[TR]
[TD="width: 78"]Fire[/TD]
[TD="width: 451"]Ice tabanlı & Undead düşmanlara karşı etkili.[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 78"]Ice[/TD]
[TD="width: 451"]Insect(Böcek),Fire tabanlı, ve Ejderha-Cinsi düşmanlara karşı etkili.[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 78"]Thunder[/TD]
[TD="width: 451"]Su yakınında karşılaşılan düşmanlara karşı etkili.[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 78"]Earth[/TD]
[TD="width: 451"]Uçan düşmanlara karşı etkisiz.[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 78"]Water[/TD]
[TD="width: 451"]Fire tabanlı düşmanlara karşı etkili.[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 78"]Wind[/TD]
[TD="width: 451"]Uçan düşmanlara karşı etkili.[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 78"]Holy[/TD]
[TD="width: 451"]Shadow tabanlı düşmanlarına karşı etkili.[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 78"]Shadow[/TD]
[TD="width: 451"]Holy tabanlı düşmanlara karşı etkili.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Bunlara ek olarak bir de element no-elemental niteliği de var. Bunun özelliği hiçbir element tabanlı saldırının extra bir etkisinin olmamasıdır. Umarım döngüyü anlamışsınızdır, biraz kaptığınız zaman gerisi zaten gelecektir.

Trance

Bir karakter Trance moduna geçince, o karakteri büyülü bir hava saracaktır ve karakteri olduğundan çok daha güçlendirecektir Hem fiziksel, hem de büyü tabanlı olarak. Çoğu karakterin komut listesinde yeni bir komut çıkacaktır. İşte Trance hakkındaki bilgiler;

Trance hakkında

1. Trance barı düşmandan her hasar aldığınızda dolacaktır.
2. Trance barı diğer karakterlerinizden aldığınız hasar sonucu asla artmaz.
3. Zombie veya KO etkisindeyseniz, Trance barı tamamen sıfırlanacaktır.
4. Trance barı tamamen dolunca, parti zamanı!

Trance’ı sıfırlayan faktörler

1. Savaş sonu. Bir savaşta Trance moduna geçen bir karakterin savaş sonunda Trance barı sıfırlanır.
2. Zombie / Death(Ölüm) etkisi. Bu ikisinden biri olursa, Trance barı her koşulda sıfırlanacaktır.

Trance
’lar

ZIDANE: Dyne
Zidane’nın komut listesindeki “Skills” komutu yerine Dyne geliyor. “Dyne” ile Zidane tek veya çoğul düşmanlara karşı oldukça güçlü saldırılar gerçekleştirebiliyor.
VIVI: Dbl Blk
Vivi’nin “Blk Mgc” komutu yerine “Dbl Blk” komutu geliyor. Ve Vivi ile böylece bu komutu kullanarak bi seferde 2 büyü yapabiliyorsunuz.
DAGGER: Eidolon
Dagger’ın “Summon” komutu yerine “Eidolon” gelecektir. “Eidolon” komutu ile, Dagger’ın çağırdığı bir eidolon, sadece bir kez çağrılmasına karşın savaş boyunca saldırmaya devam edecektir.
STEINER: N/A
Steiner’ın bir Trance komutu yok. Ama onun yerine fiziksel gücü artacaktır ve fiziksel saldırılarda normalden çok daha fazla hasar verecektir.
FREYA: N/A
Freya’nın da Steiner gibi bir Trance komutu yok. Bunun yerine ‘Jump’(Zıpla) komutunu seçerseniz, normalde olduğundan daha fazla havada kalacak ve her tur zamanı geldiğinde düşmana mızrak yağdıracaktır.
EIKO: Dbl Wht
Eiko’nun “Wht Mgc” komutu yerine “Dbl Wht” komutu gelecektir. “Dbl Wht” komutu ile Eiko tek seferde 2 büyü ardarda yapabilecektir.
AMARANT: Elan
Amarant’ın “Flair” komutu yerine “Elan” gelecektir. “Elan” komutu ile Amarant yapabileceği yeteneklerin hepsini artık tek kişiye değil tüm gruba ya da karşıdaki tüm düşmanara yapabilir.
QUINA: Cook
Quina’nın “Eat” komutu yerine “Cook” gelecektir. “Cook” komutu ile, Quina’nın “Eat” komutunun başarıya ulaşması için gerekli olan düşmanın HP’sinin 1/8’inin kalması, düşmanın 1/4 HP si kalması olarak artacaktır.

Seviye Atlama Tablosu

[TABLE="class: grid, width: 850"]
[TR]
[TD="width: 48, bgcolor: #DDDDDD, align: center"]Seviye/Lv[/TD]
[TD="width: 73, align: center"]Tecrübe/Exp[/TD]
[TD="width: 52, bgcolor: #DDDDDD, align: center"]SEviye/lv[/TD]
[TD="width: 73, align: center"]Tecrübe/Exp[/TD]
[TD="width: 55, bgcolor: #DDDDDD, align: center"]Seviye/Lv[/TD]
[TD="width: 60, align: center"]Tecrübe/Exp[/TD]
[TD="width: 61, bgcolor: #DDDDDD, colspan: 2, align: center"]Seviye/lv.[/TD]
[TD="width: 74, align: center"]Tecrübe/Exp[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 48, bgcolor: #dddddd"]1[/TD]
[TD="width: 73"]0[/TD]
[TD="width: 52, bgcolor: #dddddd"]26[/TD]
[TD="width: 73"]41194[/TD]
[TD="width: 55, bgcolor: #dddddd"]51[/TD]
[TD="width: 60"]511919[/TD]
[TD="width: 61, bgcolor: #dddddd, colspan: 2"]76[/TD]
[TD="width: 74"]2373113[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 48, bgcolor: #dddddd"]2[/TD]
[TD="width: 73"]16[/TD]
[TD="width: 52, bgcolor: #dddddd"]27[/TD]
[TD="width: 73"]47291[/TD]
[TD="width: 55, bgcolor: #dddddd"]52[/TD]
[TD="width: 60"]551285[/TD]
[TD="width: 61, bgcolor: #dddddd, colspan: 2"]77[/TD]
[TD="width: 74"]2496372[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 48, bgcolor: #dddddd"]3[/TD]
[TD="width: 73"]47[/TD]
[TD="width: 52, bgcolor: #dddddd"]28[/TD]
[TD="width: 73"]54041[/TD]
[TD="width: 55, bgcolor: #dddddd"]53[/TD]
[TD="width: 60"]592878[/TD]
[TD="width: 61, bgcolor: #dddddd, colspan: 2"]78[/TD]
[TD="width: 74"]2624372[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 48, bgcolor: #dddddd"]4[/TD]
[TD="width: 73"]101[/TD]
[TD="width: 52, bgcolor: #dddddd"]29[/TD]
[TD="width: 73"]61488[/TD]
[TD="width: 55, bgcolor: #dddddd"]54[/TD]
[TD="width: 60"]636782[/TD]
[TD="width: 61, bgcolor: #dddddd, colspan: 2"]79[/TD]
[TD="width: 74"]2757232[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 48, bgcolor: #dddddd"]5[/TD]
[TD="width: 73"]186[/TD]
[TD="width: 52, bgcolor: #dddddd"]30[/TD]
[TD="width: 73"]69680[/TD]
[TD="width: 55, bgcolor: #dddddd"]55[/TD]
[TD="width: 60"]683080[/TD]
[TD="width: 61, bgcolor: #dddddd, colspan: 2"]80[/TD]
[TD="width: 74"]2895074[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 48, bgcolor: #dddddd"]6[/TD]
[TD="width: 73"]314[/TD]
[TD="width: 52, bgcolor: #dddddd"]31[/TD]
[TD="width: 73"]78664[/TD]
[TD="width: 55, bgcolor: #dddddd"]56[/TD]
[TD="width: 60"]731858[/TD]
[TD="width: 61, bgcolor: #dddddd, colspan: 2"]81[/TD]
[TD="width: 74"]3038020[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 48, bgcolor: #dddddd"]7[/TD]
[TD="width: 73"]496[/TD]
[TD="width: 52, bgcolor: #dddddd"]32[/TD]
[TD="width: 73"]88490[/TD]
[TD="width: 55, bgcolor: #dddddd"]57[/TD]
[TD="width: 60"]783202[/TD]
[TD="width: 61, bgcolor: #dddddd, colspan: 2"]82[/TD]
[TD="width: 74"]3186196[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 48, bgcolor: #dddddd"]8[/TD]
[TD="width: 73"]746[/TD]
[TD="width: 52, bgcolor: #dddddd"]33[/TD]
[TD="width: 73"]99208[/TD]
[TD="width: 55, bgcolor: #dddddd"]58[/TD]
[TD="width: 60"]837202[/TD]
[TD="width: 61, bgcolor: #dddddd, colspan: 2"]83[/TD]
[TD="width: 74"]3339727[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 48, bgcolor: #dddddd"]9[/TD]
[TD="width: 73"]1078[/TD]
[TD="width: 52, bgcolor: #dddddd"]34[/TD]
[TD="width: 73"]110872[/TD]
[TD="width: 55, bgcolor: #dddddd"]59[/TD]
[TD="width: 60"]893947[/TD]
[TD="width: 61, bgcolor: #dddddd, colspan: 2"]84[/TD]
[TD="width: 74"]3498741[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 48, bgcolor: #dddddd"]10[/TD]
[TD="width: 73"]1510[/TD]
[TD="width: 52, bgcolor: #dddddd"]35[/TD]
[TD="width: 73"]123535[/TD]
[TD="width: 55, bgcolor: #dddddd"]60[/TD]
[TD="width: 60"]953529[/TD]
[TD="width: 61, bgcolor: #dddddd, colspan: 2"]85[/TD]
[TD="width: 74"]3663366[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 48, bgcolor: #dddddd"]11[/TD]
[TD="width: 73"]2059[/TD]
[TD="width: 52, bgcolor: #dddddd"]36[/TD]
[TD="width: 73"]137233[/TD]
[TD="width: 55, bgcolor: #dddddd"]61[/TD]
[TD="width: 60"]1016040[/TD]
[TD="width: 61, bgcolor: #dddddd, colspan: 2"]86[/TD]
[TD="width: 74"]3833734[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 48, bgcolor: #dddddd"]12[/TD]
[TD="width: 73"]2745[/TD]
[TD="width: 52, bgcolor: #dddddd"]37[/TD]
[TD="width: 73"]152082[/TD]
[TD="width: 55, bgcolor: #dddddd"]62[/TD]
[TD="width: 60"]1081576[/TD]
[TD="width: 61, bgcolor: #dddddd, colspan: 2"]87[/TD]
[TD="width: 74"]4009976[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 48, bgcolor: #dddddd"]13[/TD]
[TD="width: 73"]3588[/TD]
[TD="width: 52, bgcolor: #dddddd"]38[/TD]
[TD="width: 73"]168082[/TD]
[TD="width: 55, bgcolor: #dddddd"]63[/TD]
[TD="width: 60"]1150232[/TD]
[TD="width: 61, bgcolor: #dddddd, colspan: 2"]88[/TD]
[TD="width: 74"]4192226[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 48, bgcolor: #dddddd"]14[/TD]
[TD="width: 73"]4612[/TD]
[TD="width: 52, bgcolor: #dddddd"]39[/TD]
[TD="width: 73"]185312[/TD]
[TD="width: 55, bgcolor: #dddddd"]64[/TD]
[TD="width: 60"]1222106[/TD]
[TD="width: 61, bgcolor: #dddddd, colspan: 2"]89[/TD]
[TD="width: 74"]4380618[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 48, bgcolor: #dddddd"]15[/TD]
[TD="width: 73"]5840[/TD]
[TD="width: 52, bgcolor: #dddddd"]40[/TD]
[TD="width: 73"]203834[/TD]
[TD="width: 55, bgcolor: #dddddd"]65[/TD]
[TD="width: 60"]1297296[/TD]
[TD="width: 61, bgcolor: #dddddd, colspan: 2"]90[/TD]
[TD="width: 74"]4575290[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 48, bgcolor: #dddddd"]16[/TD]
[TD="width: 73"]7298[/TD]
[TD="width: 52, bgcolor: #dddddd"]41[/TD]
[TD="width: 73"]223710[/TD]
[TD="width: 55, bgcolor: #dddddd"]66[/TD]
[TD="width: 60"]1375904[/TD]
[TD="width: 61, bgcolor: #dddddd, colspan: 2"]91[/TD]
[TD="width: 74"]4776379[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 48, bgcolor: #dddddd"]17[/TD]
[TD="width: 73"]9012[/TD]
[TD="width: 52, bgcolor: #dddddd"]42[/TD]
[TD="width: 73"]244006[/TD]
[TD="width: 55, bgcolor: #dddddd"]67[/TD]
[TD="width: 60"]1458031[/TD]
[TD="width: 61, bgcolor: #dddddd, colspan: 2"]92[/TD]
[TD="width: 74"]4984025[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 48, bgcolor: #dddddd"]18[/TD]
[TD="width: 73"]11012[/TD]
[TD="width: 52, bgcolor: #dddddd"]43[/TD]
[TD="width: 73"]267787[/TD]
[TD="width: 55, bgcolor: #dddddd"]68[/TD]
[TD="width: 60"]1543781[/TD]
[TD="width: 61, bgcolor: #dddddd, colspan: 2"]93[/TD]
[TD="width: 74"]5198368[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 48, bgcolor: #dddddd"]19[/TD]
[TD="width: 73"]13327[/TD]
[TD="width: 52, bgcolor: #dddddd"]44[/TD]
[TD="width: 73"]292121[/TD]
[TD="width: 55, bgcolor: #dddddd"]69[/TD]
[TD="width: 60"]1633258[/TD]
[TD="width: 61, bgcolor: #dddddd, colspan: 2"]94[/TD]
[TD="width: 74"]5419552[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 48, bgcolor: #dddddd"]20[/TD]
[TD="width: 73"]15989[/TD]
[TD="width: 52, bgcolor: #dddddd"]45[/TD]
[TD="width: 73"]318076[/TD]
[TD="width: 55, bgcolor: #dddddd"]70[/TD]
[TD="width: 60"]1726570[/TD]
[TD="width: 61, bgcolor: #dddddd, colspan: 2"]95[/TD]
[TD="width: 74"]5647720[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 48, bgcolor: #dddddd"]21[/TD]
[TD="width: 73"]19030[/TD]
[TD="width: 52, bgcolor: #dddddd"]46[/TD]
[TD="width: 73"]344724[/TD]
[TD="width: 55, bgcolor: #dddddd"]71[/TD]
[TD="width: 60"]1823824[/TD]
[TD="width: 61, bgcolor: #dddddd, colspan: 2"]96[/TD]
[TD="width: 74"]5883018[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 48, bgcolor: #dddddd"]22[/TD]
[TD="width: 73"]22486[/TD]
[TD="width: 52, bgcolor: #dddddd"]47[/TD]
[TD="width: 73"]375136[/TD]
[TD="width: 55, bgcolor: #dddddd"]72[/TD]
[TD="width: 60"]1925130[/TD]
[TD="width: 61, bgcolor: #dddddd, colspan: 2"]97[/TD]
[TD="width: 74"]6125592[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 48, bgcolor: #dddddd"]23[/TD]
[TD="width: 73"]26392[/TD]
[TD="width: 52, bgcolor: #dddddd"]48[/TD]
[TD="width: 73"]406386[/TD]
[TD="width: 55, bgcolor: #dddddd"]73[/TD]
[TD="width: 60"]2030598[/TD]
[TD="width: 61, bgcolor: #dddddd, colspan: 2"]98[/TD]
[TD="width: 74"]6375592[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 48, bgcolor: #dddddd"]24[/TD]
[TD="width: 73"]30786[/TD]
[TD="width: 52, bgcolor: #dddddd"]49[/TD]
[TD="width: 73"]439548[/TD]
[TD="width: 55, bgcolor: #dddddd"]74[/TD]
[TD="width: 60"]2140342[/TD]
[TD="width: 61, bgcolor: #dddddd, colspan: 2"]99[/TD]
[TD="width: 74"]6633167[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 48, bgcolor: #dddddd"]25[/TD]
[TD="width: 73"]35706[/TD]
[TD="width: 52, bgcolor: #dddddd"]50[/TD]
[TD="width: 73"]474700[/TD]
[TD="width: 55, bgcolor: #dddddd"]75[/TD]
[TD="width: 60"]2254475[/TD]
[TD="width: 61, bgcolor: #dddddd, colspan: 2"][/TD]
[TD="width: 74"]9999999[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
 
Geri
Üst