• Forum vBulletin altyapısından Xenforo altyapısına geçirildi, bu sebeple eski şifreleriniz ile foruma giriş yapamayacaksınız, parolamı unuttum adımından mailiniz ile şifre sıfırlayarak giriş yapabilirsiniz.

    Üyeliklerinde geçerli bir mail adresi olmadığı için sıfırlama yapamayacak kullanıcılar forum kullanıcı adlarını ve yeni şifrelerini yazarak info@maxigame.org adresine şifre sıfırlamak istediklerine dair bir mail göndersinler şifrelerini sıfırlayıp mail adreslerini güncelleyeceğiz. Şifreniz sıfırlandıktan sonra foruma giriş yapıp tekrar istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

Fortress War (Kale Savaşları) Hakkında Ayrıntılı Anlatım

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Shi-Gin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Shi-Gin

Aileden
Aktiflik
K.Tarihi
23 Ağu 2011
Mesajlar
1,138
Puanı
491
Konum
İzmir


24m8ba1.jpg




Kale savaşı ayrıntılı açıklama.

Kale savaşı 300 kullanıcının katıldığı bir guild mücadelesidir.

Silkroad'da bulunan bütün guildler çeşitli bölgelerde kaleleri işgal etmek için azılı bir çarpışmaya girer.

Kaleler geniş şehirler (geniş kaleler) ve ticari merkezlerin etrafına yerleştirilmiştir. Guildler, büyük kaleleri işgallerindeki başarıları neticesinde,bu büyük şehirlerde,vergi oranını belirleme ve toplama hakkına sahiptir. Guildler,küçük kaleleri işgallerindeki başarıları neticesinde,ticari merkezlerdeki, feribotlardaki,özel botlardaki ve tünellerdeki vergi oranını belirleme ve toplama hakkına sahip olurlar.
Kalelerde,burayı işgal eden guildlere,kale savaşları ile ilgili haber yapma,farklı taşıma (nakliyat) miktarları tayin etme ve rahat bir dinlenme için izin verilir. Kale savaşı her cuma günü yapılır ( Silkroad standart saati) Kale savaşını kazanan guilde bir hafta buraya sahip olma hakkı verilir. Bir kaleyi işgal eden guilde her cumartesi,vergi oranını belirleme ve toplaması için izin verilir. Kaleyi işgal etmeyi başaran server,Kale savaşı tamamlandıktan sonra 2 saat boyunca anasayfada duyurulur ve vergi oranı her pazar sabahı saat 00:01 de anasayfada bildirilir.

Kaleye aşağıdaki bilgiler doğrultusunda gidebilirsiniz.

Kale kapısından geçiş

Kaleye,alana yerleştirilmiş kalenin kapısına gidip giriş yapabilirsiniz. Guildlerin kaleyi savunmaları ve kaleye saldırmalarına yanlızca kale savaşları zamanında oyuna katılmaları halinde izin verilir; bunun yanında,savaşın başlamasından çok önce bunu yaparlarsa da katılabilirler. Eğer kale kalabalıksa veya Guild üyesi meslek üniforması giyiyorsa,kaleye giriş yasaktır. Kaleyi işgal eden guildler ve ittifak guildler,saldırı kapısı veya yeniden diriliş kapısına doğru,kalenin dışında bulunan ihtişam kapısına gitme hakkı verilir.
Kaleye Geri Dönme

Meslek üniforması giyen guildler kale içine alınmazlar; ve hiç bir guild kota dolduğunda içeri giremez.

Kalenin İçinden Dışarı Çıkma

Kaleyi işgal eden guildler ve ittifak guildler,saldırı kapısı,ihtişam kapısı ve en yakın şehire,dış kalenin dışına, yeniden diriliş kapısına doğru,dış kalenin içine gitme hakkı verilir.

Savaş Bilgileri & Yerleşim Planı

Bir Kale,kale savaşının anahtar rollerdeki unsurlarını içerir; Kalenin kalbi,Kale savunması için kapı; Savunma kampları, koruma kulesi,yerleştirilmiş itemler için engel,bir komut noktası ve savaş bayraklarının bulunduğu yerlerdir. Kalenin yapıları (duvarları) sadece kale imha silahları ile imha edilebilir.

Fortress Binalarının Yapıları

Heart of Fortress - Kalenin Kalbi

Kale savaşında en uzak hedef; Bu hedefe,kale içindeki bütün koruma kulelerini yok etmeyi başaramadan saldırmak mümkün değildir.
Kale'nin kalbini yok eder etmez kaleyi fethetmek için geçici üsse girebilirsiniz.
Kalenin kalbi düşmanların HP lerini çekmek ve düşman için anormal durumlar yaratması için kendi saldırı fonksiyonlarını kullanabilir.

Castle Gate - Kale Kapısı
Yüksek dayanıklılığa ve defans kabiliyetine sahip dış kaleye giriş için tek giriş noktasıdır.İşgalci guildin komutanı,Vekil komutanı ve savaş yöneticisine bir palanga ile kapıyı açıp kapamasına izin verilir.Kale kapısı yok edildiği zaman saldırı takımına dış kaleye hareket etme şansı doğar.

Defense camps - Defans Kampları
Kamplar,Kale kapısının,Koruma kulesinin ve Kale Kalbinin etrafına kurulmuştur.Eğer kale üyeleri-işgalci guild savunma kamplarının içinde durursa,phy ve mag atakları ve atak absorve oranları artar. ( savunma kampları yanlızca işgalci guild tarafından kurulur,yandaş guild üyeleri bunu yapamaz)

Guard towers - Gardiyan(Koruma) Kuleleri
Koruma kuleleri,kale işgalinin periyoduna bağlı olarak derece derece iyileştirilir,onların öncülüğünde düşmanlara anormal durumlar ve mag ataklar meydana getirilerek kalenin kalbine savunma sağlanır. Faz II den temin atak fonksiyonları ile temin edilen,4 çeşit koruma kulesi vardır.

Çevredeki İtemlerin Yapıları

Obstacles - Engeller
Düşük dayanıklılık ve düşük savunmaya sahip itemle inşa edilen bir yapıdır.

Command post tents - Yönetim (Komut) Çadırı
Obstacle gibi bir itemle inşa edilebilen bir yapıdır. Saldıran guild burayı kullanabilir. Komut çadırı, saldırı guildinin yeniden canlanma noktası gibi görev yapar ve belirtilmiş öncül zarfında guild üyelerinin HP ve MP lerini % 100 iyileştirir.

Combat flags - Çarpışma Bayrakları
Üç çeşit çarpışma bayrağı vardır,kaleye saldırı silahlarla saldırıldığında bu bayraklar zamanla yok edilebilir veya imha edilebilirler.

- Flag of combat : 24 metrelik çapı kapsayan alanda 24 guild üyesinin Phy ve Mag ataklarını 2 dakikalık % 10 artırır.
- Flag of Defense: 24 metrelik bir çapı kapsayan alanda 24 guild üyesinin Phy ve Mag absorve özelliğini 2 dakikalık % 10 artırır.
- Flag of healing: 24 metrelik çapı kapsayan alanda 24 guild üyesinin Hp ve Mp lerini her 5 saniyede bir % 5 oranında artırır.

Binaları Onarma - İnşa Etme

Yapı İnşa Etme

Kalenin yapıları, Kale savaşı zamanı dışında,NPC,Saldırı asistanları tarafından kurulur. Kale Kalbi Kale Kapısı ve Koruma kuleleri hasar gördüğünde temin edilir.Ancak, Savunma kampları, savaş yöneticisi veya komutanı tarafından belirlenmiş yerlere kurulur.Ama, itemlerle yapılan yapıların kurulumuna sadece savaş sırasında izin verilir. Yapılar seferber itemlerinin kullanımı ile sadece belirtilmiş yerlere kurulabilir.

Yapıları Onarma (Tamir Etme)

NPC,savaş asistanı,gold karşılığında kalede kurulu yapıları tamir etmekte kullanılır.Savaş zamanında kullanılabilen araçlar vardır.Küçük ve orta tamir araçları vlerk ten temin edilir.Büyük araçlar ise demirciden spariş verilir. Tamir işlemi sadece Kale içersine kurulmuş yapılara uygulanır,itemle yapılanlara uygulanmaz.

Yönetim (Komut) Çadırı
(1) Yapıyı tamir etmek için seçiniz..
(2) Seçili yapının etki alanı içinde uygun tamir araçlarını kullanınız..
(Sadece işgalci guildin komutanı ile kale komutanı bu araçları kullanabilir..)
(3) Tamir işlemi sırasında tamir araçları ile yapının dayanıklılığı artar ve başarılı şekilde tamir edilir..
(Tamir işlemi sırasında saldırı olursa bu işlem durdurulur ve tamir işlemi sırasında başka bir şey yapılamaz!)

Yapıları Güçlendirmek & Geliştirmek

NPC'ye belirli bir Gold ve GP karşılığında,kale içersinde kurulmuş yapılar geliştirilebilir.Daha fazla seviyedeki gelişmeler,daha uzun zaman alır ve ödenilecek Gold ve GP bu oranda artar. Eğer yapının bir sonraki aşaması karakterlerin seviyesinden yüksek ise gelişme işlemine izin verilmez. Eğer dayanıklılık %100 den az ise tamir etme işleminden sonra gelişme işlemine izin verilir. III. ve IV. aşamadaki geliştirme,belirli bir periyodun geçmesine bağlıdır.

Yapıların Durumları

Herhangi bir yapının dayanıklılığı %100 den az ise tamir etme işlemi gereklidir.%* dayanıklılık % 0'a inerse yapı yıkılır.Yıkılmış yapı mouse tıklaması ile seçilemez.Kale savaşına katılan her tarafa yıkılmış yapı ile ilgili bir uyarı verilir.(Bu yapılar ; Kale kapısı,savunma kuleleri,komut çadırları, kalenin kalbi'dir.)

Yapıların Çalışması

Bir menüyü açıp kapatarak yapılara uygulanabilecek operasyonlar sınırlanır.Kale kapısı yıkılmışsa sınırlandırılmış operasyona izin verilmez.Menü kullanımının yetkisi,işgalci guildin komutanı,vekil komutanı ve kale yöneticisi ile sınırlıdır.


Kale Yönetimi

1.Bölüm
Kayıt Olmak
İmperial Place Bölgedeki Npc'nin Yanına Gidiyoruz ...

Ardından İlk Seçeneği Seçiyoruz Ve Apply Diyoruz

Ve Sonra Burdan Yes'e Tıklayarak Kayıt Yaptırıyoruz
İstenen Miktar 5m
Kaydımız Tamamlanmıstır ..

Kale savaşları İçin Guild İtemleri Alımı

Bunlar Gerçek Para Karşılıgı Alınıyor Örnekler Aşşağıdadır

(Not: Burdaki Hammer'ları Kullanmak İçin Guild Master Tarafından Pozisyon Verilmiş Olması Gereklidir)
2. Bölüm
Guild için pozisyon dağıtımı.

Bunu Sadece Guild Master'lar Yapabiliyor ""U"" Tıkladıkdan Sonra Bir Kişi Seçip Position Allocating Seçiyoruz


Bunu Uyguladıkdan Sonra Kişiye Savaş Esnasında Görevleri Dağıtıyorsunuz


Muhafız/Kale Canavarı:

Muhafızlar

Muhafızlar kale güvenliğinden sorumlu NPC’lerdir. Muhafızları kullanma ve konumlandırma yetkisi lonca efendisi (kale savaşındaki kumandan) ve kale savaşı yöneticisiyle sınırlandırılmıştır. Muhafız türleri her kaledeki görevlerine göre tanımlanır: Muhafız ve hareket birimlerinin seviyeleri aşağıdaki gibidir:
Muhafız görevleri


İki tür muhafız vardır: Sabit ve gezici devriye muhafız. Büyük kalede en fazla 30, küçük kalede ise en fazla 15 muhafız görevlendirilebilir.
Muhafızları görevlendirmek için muhafız seferberlik emirlerini kullanın. Muhafızları görevlendireceğiniz yerleri sol fare düğmesiyle tıklatın.
(Muhafızlar sadece sarı daire ile belirtilen alanlar için görevlendirilebilir. Alan kırmızı daireyle belirtilmişse muhafız görevlendirilemez.) Muhafızlar sadece kale savaşına hazırlık dönemi sırasında konumlandırılabilir; yapıların üzerine görevlendirilmelerine izin verilmez. Ayrıca, işgal altındaki kalelerin haricindeki kalelerde muhafızların görevlendirilmesine izin verilmez.
Muhafızları açığa alma ve eleme

Muhafızı açığa almak için muhafızların Hedef penceresinde D düğmesine ve Doğrula penceresinde Tamam düğmesine basın.
Muhafızı açığa alma yetkisi lonca efendisi (kale savaşındaki kumandan) ve kale savaşı yöneticisiyle sınırlandırılmıştır.
Eylem anında öldürülen muhafızlar yeniden oluşturulamaz, elenirler.

Muhafızların PK kuralları

Muhafızlar kaleyi işgal eden lonca ve müttefikiyle dostane ilişki içindedirler ve kale savaşı ve işgal döneminde bağımsız olarak saldırılamazlar. Kaleyi işgal eden lonca ve müttefiki olan lonca üyelerinin muhafızlara etkili bir şekilde saldırmasına izin verilir. Kullanıcı düşman loncanın bir üyesiyse ya da katilse muhafızlar kullanıcıya saldırır. (İşgal eden lonca ya da müttefikinin katil üyesi saldırı almaz.)

Kale canavarı

Kale canavarı kalenin bir simgesidir ve kale savaşında canavarları harekete geçirme yetkisi lonca efendisiyle (kale savaşındaki kumandan) sınırlandırılmıştır.
İki tür kale canavarı vardır: Üretim canavarları kalede üretilirken satılık canavarlar da kale görevlisinden edinilebilir.

Üretim canavarları kale içindeki demirci tarafından üretilir.
Üretilen canavarlar sadece ilgili kalede çalıştırılabilir.

Satılık canavarlar büyük şehirlerin kendi kale görevlilerinden edinilip herhangi bir kalede çalıştırılabilir.

Kale canavarının seviyesi hareketli biriminkine benzerdir ve her canavar dev canavarın yeteneklerini taşır.
Kale canavarı, hayat puanı (HP) sıfırın altına düştüğünde ya da harekete geçirildikten 20 dakika sonra otomatik olarak kaybolur.


Kale savaşı

Kale Savaşına Hazırlanma ve Savaşı Başlatma:

Kale savaşı için hazırlanma

Kale savaşı Perşemce günü gerçekleşir ve ilk savaşın başlamasından sonraki her hafta devam eder.
Kale savaşını kazanan loncaya, kaleyi bir hafta işgal etme hakkı tanınır.
Kale savaşı gerçekleştiği zaman kale savaşına yapılacak başvurular Pazartesiden Çarşambaya kadar olan dönemde kale görevlisine gönderilmelidir.


Kale savaşı süreci üç bölümden oluşur: Aşağıdaki resimde gösterildiği gibi kale savaşına hazırlanma, kale savaşını yürütme ve kale savaşını tamamlama:

Lonca efendisine (kale savaşındaki kumandan) kale savaşında dört adede varan kumandan vekili ve on taneye kadar askeri mühendis atama hakkı tanınmıştır.
Kale savaşı için ilgili görevlerin yetkileri aşağıdaki tabloda gösterildiği gibidir:

Kale savaşını başlatma

Kaleye saldıran lonca

Kale savaşı başladıktan sonra kale saldırısı için başvuran tüm loncalar saldıran loncalar olarak düşünülür. Her lonca, diğer saldıran loncalar kadar savunan loncaları da düşman olarak tanır ve bunlara karşı saldırı gerçekleştirir. Saldıran loncalar, genel PK kurallarına göre düşmana saldırmaktan dolayı ceza almayacaktır. (Bu önlem yalnızca kale içindeki durumlara uygulanır.)

Kaleyi savunan lonca

Kale savunması için başvuruda bulunmuş kaleyi işgal eden lonca ve müttefiki olan loncalar savunan loncalar olarak sınıflandırılır ve saldıran loncaların düşmanı olurlar. Saldıran loncalar, genel PK kurallarına göre düşmana saldırmaktan dolayı ceza almayacaktır. (Bu önlem yalnızca kale içindeki durumlara uygulanır.)

Kale savaşını başlatma

Kale savaşı başladıktan sonra kaleyi işgal eden loncadaki kullanıcılar hariç tüm kullanıcıların ekranında 5 saniyelik bir geri sayım görüntülenir. Kullanıcılar daha sonra beş saniyelik geri sayımın tamamlanmasının ardından zorla en yakın köye hareket ettirilir.

Kale savaşı sırasında ölme

Saldıran loncanın dirilme noktaları

Saldıran loncanın üyeleri, kumanda noktası çadırının yakınındaki bir noktada dirilebilir; lonca bir kumanda noktası oluşturmamışsa en yakın şehirde dirilirler.

Savunan loncanın dirilme noktaları

Kaleyi işgal eden lonca: Kale içersindeki Dirilme Kapısının önünde dirilmeye izin verilir.
Müttefik lonca: Kale içersindeki Kale Kapısının önünde dirilmeye izin verilir.

Kaydı olmayan dirilmiş üye

Kapıdan geçerken ya da kale savaşından dirilirken, kullanıcılar yenilmez duruma geçerler bu durumda 10 saniye boyunca bu üyelere saldırılamaz ya da bu üyeler saldırı yapamaz.

Kale Savaşının İlerleyişi ve Sonlandırılması:

Kale savaşının ilerleyişi

Kale savaşının ilerleyişi, dış kaleye girme, muhafız kalelerini yıkma ve kale merkezini yok etme sırasıyla yapılır.

Dış kaleye girme
Dış kaledeki muhafız kalelerinin tümü yok edilmelidir. Muhafız kulelerinin tümü yıkılmadıkça kale merkezine saldırma izni verilmez. Kale savaşının tüm katılımcılarına, sadece tüm muhafız kuleleri yıkıldığında kale merkezinin yok edilebileceğini belirten bir bildiri geçer.
Tüm muhafız kulelerinin yıkılmasından hemen sonra kale merkezine saldırma izni verilmediğini lütfen unutmayın. Kale içindeki bütün muhafız kulelerini yıktıktan üç dakika sonra kale merkezine saldırma izni verilir. Kale merkezine saldırma zamanını, kale savaşı durum simgesinin araç ipucu ya da bir bildirim belirtir.

Kale merkezini yok etme
Kale merkezi yıkıldıktan sonra merkezin dayanıklılığına en fazla zarar veren loncalar ve müttefik loncalar savunan lonca durumuna geçer; diğer loncalarsa saldırıya geçer. Daha sonra oyun aşağıdaki şekilde ilerler:

① Kale merkezi yıkıldığı anda tüm kale savaşı katılımcılarına kalenin geçici şekilde işgal edildiğini belirten bir bildirim dağıtılır.
② Kale merkezi yok edildikten sonra saldıran tüm loncalar kale dışındaki 3 kale kapısından birine yönlendirilir. ③ Geçici işgalden sonraki beş dakika boyunca saldıran loncaların kaleye girmesine izin verilmez.
④ Kale geçici olarak işgal edildiğinde yapıların dereceleri bir derece azaltılır. Maksimum azalma bir derecedir.
Azaltılan derece, kale savaşı tamamlanana kadar düzeltilemez. (Derecesi düşürülen yapılar: Kale merkezi, kale kapısı ve muhafız kuleleri)
⑤ Kale geçici olarak işgal edildikten sonra kale kapısının dayanıklılığı %100 durumuna geri getirilir ve kapalı tutulur.
Ek olarak kale merkezi ve muhafız kulelerinin dayanıklılığı da %100 durumuna geri getirilir.
⑥ Savunma kamplarının derecesi düşmez; ancak dayanıklılığı düzeltilmez.
⑦ Kale işgal eden yeni bir lonca tüm kumanda noktası çadırlarını yok eder.
⑧ Tüm bayraklar ve harekete geçirilmiş canavarlar yok olur.
⑨ Kaleyi geçici olarak işgal eden loncanın NPC kullanmasına izin verilmez ve mevcut tüm muhafızlar açığa alınır.
⑩ Savunan lonca tarafından kurulan tüm setler yok olur.
⑪ Yapıların azaltılan derecesi, kale savaşı tamamlandığında düzeltilemez.
⑫ Kale savaşının tamamlanmasından sonra bir lonca kale saldırısında başarılı olduğunda tüm yapıların derecesi birinci dereceye sıfırlanır.

Kale savaşı için savaş konumları

Lonca üyelerine kale savaşındaki PK düşmanlarının sayısına bağlı olarak geçici savaş konumları sağlanır ve bu konumlar koruma etkisi oluşturur. Savaş konumları ve koruma etkilerinin kullanımına sadece kale savaşı sırasında kale içerisinde izin verilir ve konumların yükseltilmesinden hemen sonra uygulanır.
Üye bir sonraki yüksek konuma yükseldiğinde, önceki konumun koruma etkisini kaybeder ve yeni konumu için yeni koruma etkileri elde eder.
Üye öldürülse bile koruma etkileri bozulmadan kalır. Savaş konumu ve koruma etkileri kale savaşı tamamlandığında yok olur.
Savaş konumu ve koruma etkileri aşağıdaki gibidir:
① Elektrik veren piyade: 10 dakika boyunca vuruş oranını %5 oranında artıran koruma etkisi
② Elektrik veren baş piyade: 10 dakika boyunca vuruş oranını ve kaçış oranını %5 artıran koruma etkisi
③ Yüz kıta komutanı: 10 dakika boyunca HP/MP iyileşmesini %100 oranında artıran koruma etkisi
④ Elektrik veren piyade komutanı: 10 dakika boyunca fiziksel/büyülü hasarı %10 oranında artıran koruma etkisi
⑤ Elit muhafız: 10 dakika boyunca sırasıyla fiziksel/büyülü hasarı ve HP’yi %10 oranında artıran koruma etkisi
⑥ Kumandan: 30 dakika boyunca sırasıyla fiziksel/büyülü hasar vermeyi ve fiziksel/büyülü hasar emilimini %10, hareket hızınıysa %20
oranında artıran koruma etkisi
Kale savaşının sonlandırılması

Kale savaşı tamamlandığında kaleyi işgal eden lonca kalenin sahibi olur.

Kaleyi işgal etmeyi başarma

Kaleye saldırı başarılı olduğunda ve kale sahibi değiştiğinde tüm yapılar birinci dereceye sıfırlanır, NPC açığa alınır ve üretim ve talimdeki malzemeler ve COS iptal edilir.

Kaleyi savunmayı başarma

Kale savunması sırasında azaltılan derece düzeltilemez. Ayrıca yok edilen yapılar otomatik olarak geri getirilmez.
Ancak, üretim ve talimdeki NPC, malzemeler ve COS ve kale konumu bozulmadan kalır.

Genel

Kale savaşına katılan karakterlerin PK sayısı, koruma gibi savaş kayıtları ve kale canavarları kale savaşı tamamlandığında yok olur.
Ayrıca kale savaşı sırasında kurulan tüm setler, kumanda noktası çadırları ve bayraklar da kaybolur.
Kaybeden lonca zorla en yakın köye tahliye edilir ve kalede sadece kazanan lonca ile müttefik lonca kalır.

Diğer Sistemler

Kale savaşı için PK kuralları

Kale savaşı için PK kuralları sadece kale savaşı sırasında kale içerisindeki duruma uygulanır.
Dost loncalar için PK kuralları

Kale savaşına katılan müttefik loncalar aralarında dostane ilişkiler kurarlar. Bu nedenle herhangi bir dost loncanın başak bir dost loncaya saldırı girişiminde bulunmasına izin verilmez.

Düşman loncalar için PK kuralları

Saldıran loncalarla savunan loncalar arasında düşmanca bir ilişki kurulur. Düşmanlık ilişkisi kurulduğunda genel saldırıya izin verilir.
Müttefik değillerse saldıran loncalar arasında düşmanlık ilişkisi kurmak mümkündür.
Üyeler düşmana karşı PK’de başarılı olsa bile katil olmaz. Üye PK sorunu yaşıyorsa genel deneyim kaybeder. (Malzeme düşürülmez.)

Genel kurallar

① Kale savaşı sırasında lonca üyeleri karargah üniforması giyse bile kale içinde PK kuralları uygulanabilir.
② İş üniforması giyen lonca üyelerinin kaleye girmesine izin verilmez.
③ PK kuralları kale savaşı sırasında loncalar arasındaki savaşlar için bile kale içinde uygulanabilir.
④ Savaş sırasında kale içinde geri dönme metni ve ters geri dönme metni kullanılamaz; ancak canlandırma metinlerine izin verilir.
⑤ PK sayısı kale savaşı sırasında kale içinde ne yükselir ne de azalır.
⑥ Kalede talim gören Behemot ve Kara Ejderha Katili saldırma özelliğine sahip ulaşım aracıdır. Bunlarla bir düşmana PK yapılırken karakter PK'sindeki kuralların aynısı geçerlidir.
Kale savaşı için lonca kuralları

① Kale savaşı sırasında ittifaktan çekilen ya da çıkartılan tüm müttefik loncalar önceki müttefik loncayla düşman ilişkileri kurar ve sonra zorla en yakın büyük şehre tahliye edilir.
Çekilen ya da çıkarılan lonca kaleyi işgal ediyorsa geride kalan müttefik loncalar zorla tahliye edilir.
② Kaleyi işgal eden lonca lağvedilemez.
③ Kale savaşı sırasında saldırı ya da savunma için başvuran herhangi bir lonca kale savaşı sona erene kadar lağvedilemez.
④ Kale savaşı sırasında saldırı ya da savunma için başvuran herhangi bir lonca yeni bir üye kabul edemez ya da eski bir üyeyi çıkaramaz.
Kale savaşı işaretleri

Kale savaşı işaretleri kale savaşı sırasında kale içerisinde görüntülenir.
Saldıran lonca

① Dost loncanın kimliği beyaz renkle işaretlenir.
② Dost lonca kumandanın başı üzerinde beyaz kumandan işareti belirtilir.
③ Dost lonca kumandan vekilinin başı üzerinde beyaz kumandan vekili işareti belirtilir.
④ Savunan düşman loncanın kimliği kırmızı renkle işaretlenir.
⑤ Savunan düşman lonca kumandanın başı üzerinde kırmızı kumandan işareti belirtilir.
⑥ Savunan düşman lonca kumandan vekilinin başı üzerinde kırmızı kumandan vekili işareti belirtilir.
⑦ Saldıran düşman loncanın kimliği mor renkle işaretlenir.
⑧ Saldıran düşman lonca kumandanın başı üzerinde mavi kumandan işareti belirtilir.
⑨ Saldıran düşman lonca kumandan vekilinin başı üzerinde mavi kumandan vekili işareti belirtilir.
⑩ Aynı tarafların kimliği yeşil renkle işaretlenir.

Savunan lonca

① Dost loncanın kimliği beyaz renkle işaretlenir.
② Dost lonca kumandanın başı üzerinde beyaz kumandan işareti belirtilir.
③ Dost lonca kumandan vekilinin başı üzerinde beyaz kumandan vekili işareti belirtilir.
④ Savunan düşman loncanın kimliği kırmızı renkle işaretlenir.
⑤ Savunan düşman lonca kumandanın başı üzerinde kırmızı kumandan işareti belirtilir.
⑥ Düşman lonca kumandan vekilinin başı üzerinde kırmızı kumandan vekili işareti belirtilir.
⑦ Aynı tarafların kimliği yeşil renkle işaretlenir.

 
emeğe saygı teşekkürü çok görmiyelim derim eline sağlık tüm bunları bilsenizde adam uğraşmış sonuçta çok da güzel olmuş teşekkürler
 
İnsanın içinden okumak gelmiyor :/
Nedeni ;
Resim yok ve yazı rengı yeşil gözümü alıyor.
 
Kale savasında parayı nasıl alıyoruz ben jangan ı aldım ama para vermiyor ayrıntılı bi açıklama bkliorum
 
Geri
Üst