• Forum vBulletin altyapısından Xenforo altyapısına geçirildi, bu sebeple eski şifreleriniz ile foruma giriş yapamayacaksınız, parolamı unuttum adımından mailiniz ile şifre sıfırlayarak giriş yapabilirsiniz.

    Üyeliklerinde geçerli bir mail adresi olmadığı için sıfırlama yapamayacak kullanıcılar forum kullanıcı adlarını ve yeni şifrelerini yazarak info@maxigame.org adresine şifre sıfırlamak istediklerine dair bir mail göndersinler şifrelerini sıfırlayıp mail adreslerini güncelleyeceğiz. Şifreniz sıfırlandıktan sonra foruma giriş yapıp tekrar istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

Guild Wars 2 Irklar

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Saint
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Saint

Banlanmış Üye
Aktiflik
K.Tarihi
26 Nis 2009
Mesajlar
969
Puanı
235
Konum
İstanbul
39809605.png



Asura

hero-asura.jpg


Boyları kısa olabilir fakat yeraltında yaşayan bu büyülü mucitler ırkı entellektüel bir dev. Bu inanılmaz zeki varlıklar büyü ve zanaat bilgilerini kendilerinin doğal üstünlüğünü iddia etmek için kullanıyorlar. Asuraların dünyasında güçlü olan değil akıllı olan varlığını sürdürebilir. Diğer ırklar kendilerinin güç ve kuvvetin erdemiyle yönetilmeleri gerektiğine inanıyorlar fakat onlar kendilerini kandırıyorlar. Herşey asuraya hizmet edecek – zamanı gelince.

Ateş ejderhası Primordus'un yardakçıları tarafından Tyria'nın yüzeyine sürülen Asura, Burada huşu uyandıran Rata-sum gibi Maguuma Ormanı metropollerini temel alan yeni ve karmaşık bir toplum oluşturdular. Asura hayatı büyük araştırma kurumları olan İstatistikler, Dinamikler ve Sinerjetikler Kolejlerinde analiz edilen ve herşeyi kapsayan metafizik teorisi ebedi simya'nın araştırılması etrafında şekillenmiştir.

Asuralar büyü yeteneklerini hizmetçi golemler, asura kapıları, yıkıcı asalar ve birçok muhteşem icat yapmak için kullanıyorlar. Medeniyetleri organize fakat aynı zamanda oldukça esnek. Bu ufak dahiler büyük görevleri gerçekleştirmek için sıklıkla "krewes" adı verilen uzmanlaşmış çalışma gruplarında biraraya geliyorlar. Asura akranları arasında itibara, başarılı projelerinin portfolyosunu çıkararak ya da esrarlı bir çalışma alanında en önde gelen uzman olarak ulaşabiliyorlar. Sürekli kendi entellektüel üstünlüklerini kanıtlamaya çalışarak, asura ırkının da üstünlüğünü kanıtlamaya çalışıyorlar.

Tyria'yı yönetmeye asuradan daha uygun olan kim var? Daha ilkel, savaş meraklısı ırklar ağır birşeylerin kaldırılmasına ihtiyaç olduğuna asuranın işine yarayabilir fakat onlar kaba güçlerinin ve dayanıklılıklarının onlara iktidar hakkı kazandırdığı yanılgısı içindeler. Ne kadarda hatalılar. Herhangi bi asuranın açıklayabileceği gibi ebedi simya'ya egemenlik, Tyria'ya egemenliğe eşittir. Kim böyle bir mantığa itiraz edebilir?


Rata Sum, Asura Irkının Başkenti


Human

hero-human.jpg


İnsan ırkının dayanıklılığı bir çok kez test edildi. Güvenlikleri ve özgürlükleri için bir çok şey feda ettiler yinede yılmadan devam ediyorlar.

Ascalon un savage charr tarafından istilasından, Orr'un kayıp krallığının denizlerin derinliklerinden doğuşuna kadar, insanlık yıprandı ve zarar gördü. Anayurtlarını kaybettiler, duaları sessiz gökyüzüne ulaştı. Şimdi, insanlığın kalan çocukları ve kızları son yurtlarına sahipler, Kraliçe Jennah tarafından yönetilen Kryta. İnsan ırkının tekrar yükselişini sadece onların cesareti, iradeleri ve birlikleri sağlayabilir.

Yüz yıldan fazla bir süredir, flamalar Divinity's Reach şehrinin üzerinde dalgalandı, medeniyet ve barışın şehri. Ascalonda, Ebonhawke kalesindeki kahraman savaşçılar direnişin son kıvılcımını yaşatmak için mücadele veriyorlar.Bir gün kayıp vatanlarını geri kazanmaya ve atalarının şehrini asla kaybetmeyeceklerine yemin ettiler.

İnsanlığın mumu kendini adamış cesur kahramanları olmasaydı şimdiye kadar sönmüş olurdu. O koruyucular en iyiler ve insanlığın son umudu onlar. Diğer olasılıklara rağmen, insalık tanrıya olan inançlarının verdiği cesaret, kraliçeye olan bağlılıkları ve geleceğe dair parlak rüyaları sayesinde herşeyin üstesinden gelecek. Düşmanlarının karşısında bir duvar gibi tekrar duracak ve başarısız olmayacaklar.

Kryta, Son İnsanların Anavatanı


Guild Wars 2 : Kryta - The Last Human Homeland Official Trailer [HD] - YouTube

Sylvari

hero-sylvari.jpg


Uzun zaman önce, yorgun bir asker Maguuma Ormanın’ın derinliklerinde bir yere garip bir tohum ekti. Asırlar boyunca bu solgun ağaç, dalları tüm ormanı kaplayarak nihayet 25 yıl önce çiçek açana kadar büyümeye devam etti. Ve “ilkdoğan” dünyaya ilk adımını attı. Mevsimler boyunca bu garip dünyada şaşkın gözlerle kendi amaçlarını arayan kardeş Sylvari halkı “İlkdoğanı” takip etti. Uyanmadan önce ilk olarak onları besleyen “Rüya” tarafından biçim verilen Sylvari şimdi dünyada macera arayarak seyahat ediyor. Onlar merağı görevle, sabırsızlığı kahramanlıkla, savaşı ise onurla dengede tutmak için çaba sarfediyorlar.

“Rüya” hala uzak bir şarkının yankısı gibi ruhlarında yer alıyor. Rüya sayesinde ırklarının kötü durumunu ve akışını sezebilir, tüm Sylvari arasında öne çıkan bağlantıları hissedebilir, bilgiyi ve keşiflerini bir nehrin akıntısına karışan sular gibi paylaşırlar. Yer ve onun barındırdığı zenginliklerle derin bir bağlantıları vardır ve bilirlerki büyüyen ve çiçek açan her şey onların kardeşidir. Kutsal Ventari tabletlerine kazınmış olan bilgilerin kılavuzluğu ile ormanın içinde bir şehir kurmuş ve büyünün gizemini çelik gibi sağlam bir kararlılıkla iyilik adına kullanmak için kendi kültürlerini yaratmışlardır.

Fakat tüm Sylvari soylu ve tüm “Rüyalar” güzel değildir. Solgun ağacın bazı çocukları gölgeli bir yol seçtiler,ve kendilerini yüzeyde kaynayan, kara ayları, şeytani eğlenceleri ve gece yarısında uğuldayan korkunç sırları fısıldayan bir karabasana adadılar.
Karabasan Mahkemesi (Nightmare Court) kardeşlerinin faziletlerini red eder ve tüm Sylvari’yi kendi uğursuz felsefesine çekmeye çalışır. Eğer durdurulmazlar ise Rüya’yı şeytani davranışları ile yozlaştıracak, solgun ağacı çürütecek, soylu Sylvari halkını yozlaşmış ve çürümüş bir geleceğe mahkum edecekler.
Rüya ve karabasan arasındaki savaşta, Tyria’nın en yeni halkının kaderi kahramanlar tarafından belirlenecek.

Sylvari'nin Anavatanı


Charr

hero-charr.jpg


İlerleyen savaş makinalarının gümbürtüsü öteki alçak ırkları korkudan titretiyor. Onlar Charr ve fetih onların doğuştan gelen hakkı.

Charr ırkı savaşın acımasız potasında işlendi. Bu onların bildiği tek şey, Savaş onları tanımlıyor ve hakimiyet kazanma görevi onları ileri, daima ileri sürüyor. Zayıf ve aptal Charr'ın içinde yer bulamaz.

Birçok kuşak önce charr, dini kastı devirip, askeri kültürlerinin temeli olan kadim Lejyonlarını yeniden kurdular. Charr uydurma tanrılara sırtını dönüp, en az kendileri kadar ölümcül, amansız silahlar ve savaş makinaları yaratmalarını sağlayan endüstriyi kucakladılar. Onlar düşmanlarını ezmek için olabilecek her yolu kullanırlar; pusu, bombalama, pençe ve tırnak. Hangi yolla veya bedeli ne olursa olsun önemli olan tek şey

Charr gençliğinden itibaren savaşçı olmak için çalışır. Toplumları, savaş grupları, bölükler ve dört büyük lejyon şeklinde organize edilmiştir. Kül Lejyonu, Kan Lejyonu ve Demir Lejyonu gevşek şekilde ittifak halindedir, buna karşılık Ateş lejyonundaki kalleş dini fanatikler diğerlerine karşı komplo kurmaktalar. Günümüzde, fethedilmiş Ascalon kudretli Demir lejyonunun anayurdu fakat charr hakimiyeti altında dahi Ascalon'da savaş sürmekte. Devasa Black Citadel'den operasyonlarını sürdüren üç lejyon, insan asilere, uzun zaman önce mağlup edilmiş Ascalonluların hayaletleriyle ve kendini tanrı yapmak için çabalayan Ateş Lejyonunu tiranıyla savaşıyorlar. Charr hiçbir zaman düşman kıtlığı çekmemiştir ve onlar da başka türlü olmasını asla kabul etmezler.

Charr Irkının Arazisi


Norn

hero-norn.jpg


Onlar, donmuş kuzeyden seslenir — norn, kahramanların ırkı. Bu büyük, şekil değiştiren savaşçılar, yiğitliği ve zaferi herşeyden üstün tutarlar. Onlar, sadece çeliğin gücüne güvenir.

Norn, yalvarmaz, veya tanrıların iyiliği için yere kapanmaz, hayır. Onun yerine, onlar, hayvanların ruhlarına hürmet eder, ve onlardan kuvvet alır. Norn, onların dinsel totem hayvanlarının formuna dönüşebilir — kar leoparı, kuzgun kurt — ve onların gücünü savaştıkları herzaman çağırır.

Uzak kuzeydeki evlerinden buz ejderhası Jormag tarafından sürülen Norn ırkı, Shiverpeak Dağlarının dondurucu tepelerinde yeni yurtlarını kılıçlarıyla şekillendirdi. Büyük buz ejderhasının gölgesi bu onurlu sürülenlerin üstüne düşer, bazıları, yozlaşmış olanlar - Svanir'in Çocukları - yüce Totem ruhu olarak Jormag' a tapar. Acımasız ve kanlı bir kader, bu hainleri bekler.

Bağışlamayan Shiverpeaks boyunca dağılan norn, büyük salon Hoelbrak gibi ortak salonlarda yaşadı. Onlar zayıf ırkların yönetimlerini daima küçük görür, norn takip etmez, takip edilir. Hiçbir norn bir kralın veya kraliçenin karşısında diz çökmemiştir ve aslada çökmeyecek.

Her norn bilirki sadece cesur ve güçlü ölümsüzlüğe ulaşır. Galibiyetler hikayelerde ve şarkılarda kutlanır, zayıf olanlar unutulur, zaman altında gömülü kalır. Bu kahramanın, nornun yoludur.
 
Geri
Üst