• Forum vBulletin altyapısından Xenforo altyapısına geçirildi, bu sebeple eski şifreleriniz ile foruma giriş yapamayacaksınız, parolamı unuttum adımından mailiniz ile şifre sıfırlayarak giriş yapabilirsiniz.

    Üyeliklerinde geçerli bir mail adresi olmadığı için sıfırlama yapamayacak kullanıcılar forum kullanıcı adlarını ve yeni şifrelerini yazarak info@maxigame.org adresine şifre sıfırlamak istediklerine dair bir mail göndersinler şifrelerini sıfırlayıp mail adreslerini güncelleyeceğiz. Şifreniz sıfırlandıktan sonra foruma giriş yapıp tekrar istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

Guild Wars 2 WvW Haritası - Desert Borderlands

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan IMLEGEND
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

IMLEGEND

Aileden
Aktiflik
K.Tarihi
23 Nis 2009
Mesajlar
9,353
Puanı
152
Konum
Damn Of Hell
maxigamebanner1.png

maxayrac3.jpg


THE DESERT BORDERLANDS




Genel Bakış

. Desert Borderlands haritası şu anki borderlands haritası olan Alpine Borderlands'in yerine geçecek ve artık Desert Borderlands'te oynayacağız.

. Haritanın merkezinde yeni bir event.

. Yeni kaleler.

. Shrine isimli yeni hedefler.

. Yeni bir siege weapon.

Estetik ve Tasarım


. Haritanın genel teması çöl, fakat bu her yer kum demek değil.

. Çöl boyunca yeraltı kalesine giden geçitler ve mekanlar bulacaksınız.

. Haritanın merkezinde dinazorlarla kaynayan bir vaha var.

. Haritanın bir köşesinde içinde Undead Lich olan bir korku teması hakim.

. Haritanın bir bölümü kanyonlardan oluşuyor ve dibinde büyük bir kale olan bu kanyonlar köprüler ile birbirlerine bağlı.


Qc3iS9a.jpg



dcXEojK.jpg



IRLBog9.jpg


Hedef Tasarımı ve Arazi Çeşitliliği

. Normalde bir kapıyı savunurken savunmacılar kapı üzerinde sıralanmak zorundadırlar. Bu da savunmayı zor kılar, çünkü saldıranlar sizi apaçık görür.
Şimdi ise kale kapılarını çevreleyen daha fazla duvar ve köprü koyduk. Bu sayede artık savunmacıların hareket edebileceği daha fazla alanları varken, saldıranlar kapıya saldırmak için savunmacıların altında durmak zorundalar.

. Şu anki kuleler size puan verirken düşman hedeflerine trebutchet ile saldırmanızı sağlıyor. Yalnız, düşmanlar rahatça sizin çevrenizi sarıp her yandan saldırabilir.
Yeni kuleler ise araziyi avantajlarına kullanacak şekilde tasarlandı ve yanlarındaki dağlar onları saldırılara karşı korur.

. Bu haritada stratejik hedeflere sahip olmak çok önemli. Kale ve kulelere sahip olmak sizi belli yerlere bütün yolu koşarak gitmekten kurtarır.

. Haritanın daha derin bir oynanabilirliği var. Bir çok dar ve gizli geçit ve oynanabilecek daha fazla alan var.


7srJuHa.jpg



AqzQvvJ.jpg



YarMiVn.jpg


Keep ve Shrine'lar

. Şu anki borderlands'te olduğu gibi 3 tane kale (keep) vardır; Hava, Toprak ve Ateş kaleleri.

. Her kaleyi çevreleyen 3'er tane elemental shrine vardır. Bu shrine'lar kale duvarları dışındadır ve elde tutuldukça savunmacılara elemental bonus verir.

. Shrine'lar saldıranlar tarafından ele geçirilip etkisiz hale getirilebilir.

. Shrine'ları tek başınıza ele geçirebilirsiniz.

. Ayrıca shrine'lar onlarla etkileşimde bulunduğunuz zaman size shrine'ın türüne göre 5 dk'lık hız, +10% güç veya -10% hasar ya da fazladan crit buff'ı verir. Buff almak için shrine'ı ele geçirmenize gerek yoktur.

Hava Kalesi

. İlk hava shrine'ının ele geçirilmesi kanyonlar üzerinde savunmacıların kaçmasına ya da kuşatmacıları çevrelemesine yardım edecek sıçrama platformları açar.

. İkinci shrine'ı ele geçirmek ise dar geçitler, köprüler ve merdivenlerdeki kuş heykellerini aktive eder. Bunlar oyuncuları aşağı düşüren rüzgar taretleridir. Kuşatmacılar bunları stability veya dodge ile aşabilirler. Burada bir çok zerg telef olacaktır.

. Üçüncü shrine'ı ele geçirmek ise takımınızın kale çevresindeki kanyondan düşünce hasar almamasını sağlar. Bu sayede sıçrama platformları ile en tepeye, zirveye çıkıp, sonrada aşağı düşmanın tepesine atlayabilirsiniz.

. Hava kalesi Tengu Lordu tarafından korunmaktadır. Bu boss havaya sıçrar, düşman çevresine rüzgardan bir duvar örer, alev atar, oraya buraya ışınlanır ve düşmanı yere düşürür. Lord savaşta gayet önemlidir ve ciddi yardım sağlar.

. Kuş heykelleri Lord odasında da vardır. Bunlar shrine'lardan bağımsızdırlar ve düşmanı rüzgarlar ile yere düşürürler.


INWzbJ3.jpg



UUP7quS.jpg



8RhslUp.jpg


Ateş Kalesi

. Tamamen yeraltında olan lavlarla kaplı bir kaledir.

. İlk shrine kalenin merkezinde periyodik olarak Cehennem Yumurtası(Inferno Egg) çıkaran bir sunağı aktive eder.
Bu yumurta ile etkileşimde bulunan oyuncular süper tanksı, güçlü ve sert olan ve düşman üzerine alev yağdırabilen Cehennem Köpekleri'ne(Inferno Hounds) dönüşür.

. İkinci shrine ise düşman üzerine ateş topları fırlatan ve kale çevresinde tüm mağara boyunca bulunan Gargoyle heykelleri aktive der.

. Üçüncü shrine'ı ele geçirmek takıma lavlar üzerinde yürümenizi sağlayacak olan ateşe karşı bağışıklık sağlar. Ayrıca bu sayede lav havuzlarını kestirme yol olarak kullanabilir, içlerine dalıp kale dışına çıkabilir ya da içine girebilirsiniz.


HICodqI.jpg



FNJV4yV.jpg



nu1fGbk.jpg


Toprak Kalesi

. Elemental güçler ile dövülmüş bir Asura kompleksi.

. İlk shrine takımınıza kaya duvarlar verir. Kale çevresindeki kanyonun kumlarının içinde duran bu duvarlar düşman geldiği zaman yükselip yolu kapatarak, düşmanın başka bir yol aramasına neden olur.

. İkinci shrine etraftaki toprak taretleri aktive eder. Bu taretler yanlarından geçenlere Cripple debuff'ı verir.

. Üçüncü shrine ise kum fırtanısı verir. Takımınız kum fırtınasının içindeyken görünmez olur, fakat düşmana saldırdığınız an tekrar görünür hale gelirsiniz.


Ob1mt14.jpg



uwjAnXQ.jpg



5D6Iltu.jpg


Kuleler (Towers)

Büyücü Okulu (Mage Collage)

Ateş ve buz bilimleri ile bir Büyücü Lord (Mage Lord) tarafından korunan bir köy ile çevrelenmiş büyülü bir kule. Bu Lord bir çok ateş ve buz temalı AoE kullanır ve etrafa ışınlanır.


WgaDdZt.jpg


Ogre Kulesi

Bir thief olan Ogre Lord'un fazlasıyla görünmezlik yeteneği var ve durmadan görünmez olup birini bıçaklar.


mPb63Z6.jpg


Charr Kulesi

Bu savaş deposu bir grup charr tarafından korunur. Lord elinde koca bir çekiç olan ve bir çok grup kontrolü (crowd control) yeteneğine sahip iri bir charr'dır. Sizi çekecek, ittirecek, hareketsiz bırakacak ve üzerinize bir güzel patlatacak.


iZgKUDh.jpg


Lich Kulesi

Bu kale haritanın korku ormanı temalı bölgesindedir. Lich Lord kendisine uygulanan kondüsyonları (zehir, kanama gibi) saldıranlara gönderir. Ayrıca bir ışın ile AoE patlama hasarı verir.


yAxbCKZ.jpg


Vaha Etkinliği (Oasis Event)

. Bu etkinlik her 3 saatte bir haritanın merkezindeki dinazor dolu vahada olur. Vahanın merkezinde içinde büyük bir eneji silahı olan altın bir tapınak vardır. Bu silahı şarj etmek için etraftaki dinazorlardan enerji çekirdekleri toplayıp civardaki 3 Priory kampına getirmeniz gerekir.

. Silah bir kere şarj olduğunda tekra tekrar gökyüzüne ateş eder ve atışlarını her bir düşman hedefe indirir. Bu her bir düşman hedefin dış kapısına hasar verir. Kalelerin(keep) 2 kapısı varken kulelerin(tower) sadece 1'er kapıları vardır.

. Bu size eğer heryeri kaybettiyseniz düşmanı yakalamanız için bir fırsat verir.

. Dinazorları kesmek çok zor olmadığından sadece küçük bir akıncı birliğiyle bu eventi halledebilirsiniz.


QspWYtv.jpg



mGb1BMZ.jpg


Yeni Kuşatma Silahı (Siege Weapon): Kalkan Jeneratörü (Shield Generator)

. Bu yeni silah bir arrow cart'ın menziline sahiptir ve ilk kontrol ve destek kuşatma silahıdır.

. İlk skill olan Force Ball düştüğü yerdeki düşmanı geri iter ve etrafta bir kaç kere seker.

. İkinci skill olan Force Wall düşmenın geçmesine izin vermeyen bir duvar örer. Bu skill ile geçitleri kapatabilir ya da zergleri bölebilirsiniz.

. Üçüncü skill olan Force Dome ise düştüğü yerde bir kubbe oluşturarak içindeki düşman kuşatma silahlarından korur ve stability sağlar.


GiBkpzz.jpg



5UQA1xe.jpg



V8CZvf6.jpg



JLqDy2J.jpg
 
Geri
Üst