• Forum vBulletin altyapısından Xenforo altyapısına geçirildi, bu sebeple eski şifreleriniz ile foruma giriş yapamayacaksınız, parolamı unuttum adımından mailiniz ile şifre sıfırlayarak giriş yapabilirsiniz.

    Üyeliklerinde geçerli bir mail adresi olmadığı için sıfırlama yapamayacak kullanıcılar forum kullanıcı adlarını ve yeni şifrelerini yazarak info@maxigame.org adresine şifre sıfırlamak istediklerine dair bir mail göndersinler şifrelerini sıfırlayıp mail adreslerini güncelleyeceğiz. Şifreniz sıfırlandıktan sonra foruma giriş yapıp tekrar istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

İkariam Şehir Taşıma ve Özellikleri

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan IMLEGEND
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

IMLEGEND

Aileden
Aktiflik
K.Tarihi
23 Nis 2009
Mesajlar
9,353
Puanı
152
Konum
Damn Of Hell
maxigamebanner1.png

maxayrac3.jpg

[h=3]Şehir Taşıma ve Özellikleri[/h]Şehir Taşıma: Bir şehrimizi bulunduğu koordinattan , başka bir koordinata taşırken. 200 Ambrosia gerekir.

Eğer şehrimizi17. bölgeye taşımak istersek 400 Ambrosia gerekir. 17. bölgeye yeni sömürge kurmak istersek 250 Ambrosia gerekmektedir.

Şehirleri taşıdığımızda içersindeki , işçi sayısı, Kara birlikleri ve Deniz birlikleri Olduğu gibi taşınır. Depolar ve yığın sahaları içerisindeki hammadde ile birlikte taşınır. Müzeler olduğu gibi kültürel eşyalar ile birlikte taşınır. Yine saray yada valilik ve belediye binaları, taverna , Surlar, Büyük elçilik, Ticaret merkezi, Mucit atölyesi,İstihbarat binası , Kışla liman ve tershaneler aynen taşınır. Akademi binaları, bilim adamları ile birlikte, tapınaklar içersindeki rahipler ile birlikte taşınır.

Ancak taşınılan adadaki , tapınak sayısına ve adadaki oyuncuların tapınakları çalıştırıp , çalıştırmamasına ve yeterli rahip bulundurmalarına göre ve ada tapınağını geliştirme seviyesine göre değişir. Örneğin taşınmış olduğumuz adada hiç oyuncu yoksa ve tapınak seviyesi 0 ve yükseltilmemiş ise ada tapınak seviyesini bağışlar ile yükseltmemiz gerekir. Yine ada tapınak seviyesi ve dinden dönme payına göre şehrimizi inanç seviyesi düşebilir ve yeniden rahip basmamız gerekebilir. Eğer önceki adamızdaki tapınak demeterin bahçesi ise Örs tapınağının olduğu adaya taşındığımızda tapınak örs e dönüşür.

Şehir içersindeki , Şarap mahzeni ve Orman evi marangoz atölyesi, fişekçi, optik binası Korsan hisarı olduğu gibi taşınır.

Bağ evi cam eşya atölyesi, mermer atölyesi, simya kulesi, gibi binalar eğer gitiğimiz adanın özelliği farklı ise Örneğin mermer adasından, sülfür adasına gittiğimizde mermer atölyesi simya kulesine dönüşmez. Binalar yıkılır, tekrar yükseltmek gerekir.
 
Geri
Üst