• Forum vBulletin altyapısından Xenforo altyapısına geçirildi, bu sebeple eski şifreleriniz ile foruma giriş yapamayacaksınız, parolamı unuttum adımından mailiniz ile şifre sıfırlayarak giriş yapabilirsiniz.

    Üyeliklerinde geçerli bir mail adresi olmadığı için sıfırlama yapamayacak kullanıcılar forum kullanıcı adlarını ve yeni şifrelerini yazarak info@maxigame.org adresine şifre sıfırlamak istediklerine dair bir mail göndersinler şifrelerini sıfırlayıp mail adreslerini güncelleyeceğiz. Şifreniz sıfırlandıktan sonra foruma giriş yapıp tekrar istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

Minecraft [1.7] Türkçe Yenilikler - World Generator Update [Sadece Maxigame'de !]

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Dentrax
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Dentrax

Aileden
Aktiflik
K.Tarihi
20 Şub 2011
Mesajlar
3,041
Puanı
707
Konum
Isparta
2liivc6.png


Çıkış Tarihi: Bilinmiyor
Çıkış Saati: Bilinmiyor
Yayım: 28 Ağustos 2013

İnglizce

Hey hey!

I thought it was time I gave you an update on the world generator changes we’ve been working on. The last time we did any major changes to the generator was back in March 2012, when the jungle biome was added.

In case you don’t know what a “biome” is, it’s a climate zone used in the game to set what kind of surface the ground has (sand? grass?), whether it should rain or snow, what trees grow there, and sometimes also what kind of animals that are allowed to spawn there. The biome is also used to determine how hilly it should be, although this is a technical solution because biomes are generated before the elevation (the old generator created the elevation first, and decided on biomes based on elevation).

One reason why we rarely do changes to the world generator is because every little change off-sets the world seed and causes noticeable borders between new and old terrain. A lot of people don’t mind about these borders, but we still want to avoid creating them. So, in order to avoid needing to change the world generator again in the nearest future, we try to do as many changes now as possible.

There have been three main problems we have wanted to address:

Too large oceans
Too uneven/random biome placement
Not enough variation

The solution to these problems have been,

Tweaks to add more islands and checks to avoid huge oceans
Biomes have been put into four main categories: snow-covered, cold, medium, and dry/warm. Biomes will avoid getting placed next to a biome that is too different to itself (sometimes this still happens, but it’s very rare now and not all over the place)
We’ve added a whole bunch of new biomes…
… and most biomes have uncommon/rare variations that you may run into
We’ve also added a bunch of new terrain features, such as new flowers and trees

Türkçe [Google Translate]

Merhaba, Merhaba!

Ben zaman ben size üzerinde çalışıyoruz dünya jeneratör değişiklikleri ile ilgili bir güncelleme verdi olduğunu düşündüm. Biz jeneratör herhangi bir önemli değişiklik yaptı son kez ormanda biyom eklendi Mart 2012, yılında geri döndü.

Bir "biyom" ne olduğunu bilmiyorum durumda, o yere sahip yüzeyinin ne tür ayarlamak için oyunda kullanılan bir iklim bölgesi var (kum? Çim?), Bu ağaçlar orada büyümeye ne, yağmur veya kar olup olmadığını, ve bazen de ne tür var yumurtlamaya izin hayvanların.Biyom da canlılarını yükseklik (eski jeneratör ilk yükseklik oluşturulan ve yükseklik dayalı canlılarını karar) önce oluşturulan çünkü bu teknik bir çözüm olmasına rağmen, nasıl olması gerektiği dağlık belirlemek için kullanılır.

Her küçük değişiklik dünya tohum off-setleri ve yeni ve eski arazi arasındaki fark sınırları neden olur çünkü biz nadiren dünya jeneratör değişiklik yapmak bir nedeni de budur. Birçok insan bu sınırları hakkında umursamıyorum, ama biz hala onları yaratmaktan kaçınmak istiyorum. Yani, yakın gelecekte dünya jeneratör değiştirmek gerek önlemek için, şimdi mümkün olduğunca çok değişiklik yapmaya çalışın.

Biz ele almak istedim üç ana sorunları olmuştur:

Çok büyük okyanuslar
Çok düzensiz / rastgele biyom yerleştirme
Yeterli varyasyon


Bu sorunların çözümü olmuştur,

Tweaks büyük okyanuslar önlemek için daha fazla ada ve denetim eklemek üzere
Karla kaplı, soğuk, orta ve sıcak / kuru: canlılarını dört ana kategoriye konulmuştur. Canlılarını kendisine çok farklı bir biyom yanında yer almamak olacaktır (bazen bu hala olur, ama bu yerde şimdi ve tüm çok nadir)
Biz yeni canlılarını bir sürü ekledim ...
... Ve en canlılarını içine çalıştırabilirsiniz bu nadir / nadir varyasyonları
Biz de yeni çiçekler ve ağaçlar gibi yeni arazi özellikleri bir grup, ekledim

1.6 Biome Map

overviewMap.png

1.7 Biome Map

overviewMap_new.png

Not: Harita ölçekleri 16384 × 12288 blok uzaklıktadır.

Video




Ayrıntı bilgi için buraya tıklayın.

Daha ayrıntılı bilgi için buraya tıklayın.

- Maxigame -
 
Son düzenleme:
Geri
Üst