• Forum vBulletin altyapısından Xenforo altyapısına geçirildi, bu sebeple eski şifreleriniz ile foruma giriş yapamayacaksınız, parolamı unuttum adımından mailiniz ile şifre sıfırlayarak giriş yapabilirsiniz.

    Üyeliklerinde geçerli bir mail adresi olmadığı için sıfırlama yapamayacak kullanıcılar forum kullanıcı adlarını ve yeni şifrelerini yazarak info@maxigame.org adresine şifre sıfırlamak istediklerine dair bir mail göndersinler şifrelerini sıfırlayıp mail adreslerini güncelleyeceğiz. Şifreniz sıfırlandıktan sonra foruma giriş yapıp tekrar istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

Ministry of War - MoW Kahraman Yetenekleri Bilgi - Rehber

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan IMLEGEND
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

IMLEGEND

Aileden
Aktiflik
K.Tarihi
23 Nis 2009
Mesajlar
9,353
Puanı
152
Konum
Damn Of Hell

MOW Kahraman Yetenekleri


Kahraman Yetenekleri

Güç: Güçe verilen her puan HP’yi 3, saldırı değerini %0.8 arttırır.

Emir: Emir’e verilen her puan yönetilebilen asker sayısını 1 arttırır.

Kıvraklık: Kıvraklığa verilen her puan defans değerini %0.5 arttırır.

Zeka: Zeka ‘ya verilen her puan MP değerini 3 arttırır.

Tüm puanlar paylara ayrılmıştır. Kahraman pencersinde gözükmezler.

Kıvraklık kahramanın hızını arttırmaz.

Ünite Sayısı

Kahramanların komuta edebileceği ünite sayısı aşağıdaki gibi hesaplanmaktadır. Üniteler = Kahramanın Emir Yeteneği + 40 * Kahraman Seviyesi + 10 Kahraman eğitim araştırma seviyesi


Atak

Atak = Silah Atak’ı * (1 + 0.008 * Güç) * (1 + 0.01 * Kahraman atak araştırma seviyesi)

Eğer giyilen bir silah yoksa 10 Atak puanı hesaplamaya dahil edilir.

Defans

Defans = [(50 + Zırh’dan gelen Defans) * (1 + 0.005 * Kıvraklık)] * (1 + 0.01 * Kahraman Zırh Araştırma seviyesi)

Can Puanı (HP)

Can Puanı = (500 + 3 * Güç + 10 * Kahraman seviyesi) * (1 + 0.01 * Kahraman kuvvet araştırma seviyesi) + Zırh’dan gelen Can

Her savaş bittğinde kahramanınızın canını kontrol edin, bu sayede kahramanınız sonraki savaşlar için hazır olacaktır. Özellikle NPC savaşlarında “Otomatiğe” alırsanız. Kıvraklık doğrudan HP eklemez, ama savaşlarda daha az can kaybı yaratır. Buda kahramanların “tank” olmasını sağlar. Her saniye de alınan hasar daha da azalır. Çoğu oyuncu bunu göz önüne alarak kahramanı ileri sürer ve az can kaybı yaşayan kahraman NPC’leri tutarken diğer askerler arkadan NPC’ye hasar verebilirler.

Her zaman için kahramanın can puanı tam değilse, yüzdelik şekilde can puanı artar. (Kahramanın Maksimum Can Puanının %5’i kadar.) + (Bandges yeteneğinin her seviyesinde %1) Her 4 dakikada gerçekleşir bu olay.

Hız Düşüşü

Eğer kahramanın yiyeceği biterse şehire dönmek zorunda kalır ve %17 oranında yavaşlar.
 
Geri
Üst