• Forum vBulletin altyapısından Xenforo altyapısına geçirildi, bu sebeple eski şifreleriniz ile foruma giriş yapamayacaksınız, parolamı unuttum adımından mailiniz ile şifre sıfırlayarak giriş yapabilirsiniz.

    Üyeliklerinde geçerli bir mail adresi olmadığı için sıfırlama yapamayacak kullanıcılar forum kullanıcı adlarını ve yeni şifrelerini yazarak info@maxigame.org adresine şifre sıfırlamak istediklerine dair bir mail göndersinler şifrelerini sıfırlayıp mail adreslerini güncelleyeceğiz. Şifreniz sıfırlandıktan sonra foruma giriş yapıp tekrar istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

Mistik / Keşiş Rehberi

PageMaster

Aileden
Aktiflik
K.Tarihi
4 May 2009
Mesajlar
1,205
Puanı
344
Konum
El Paso,Texas
img_begin_guide.jpg


Sınıfın Ana Özellikleri
Gaia'lı Mistik - Sonrasında <(Keşiş)> Yada Şaman..
Keşiş, Gaia Irk'ında Büyücü/Rahip Rolünde Oynamaktadır...
Çift Elli Balta (Veya İsteğe Göre Değnek) ve Büyücü Zırh'ı Giyer...
Kuvvetli Atağı Vardır, Bir o Kadarda Sihirli Atağı Vardır Ama Defans'ı Biraz Düşüktür.
Bir Çok Sersemletme Vuruşları Vardır ve Hedefi Uzun Bir Süre Hareketsiz Kılabilir...
Zayıf Olan Defansını Güçlü Olan Atağı İle Kapatır...
Ayrıcada Kendisini ve Müttefiklerini İyileştirebilir...
4x4'lük Karakter'ler Arasındadır..

Sınıfın Kullandığı Silahlar ve Özellikleri
Keşiş, Çift Elli Balta Veya Değnek Kullanır... Büyücü Zırh'ı Giyer...
Büyüleri Değnek Veya İsteğe Göre Çift Elli Balta İle Yapar..
Ama Değnek İle Atak'ları Kullanamaz Sadece Sihirleri Kullanır Ama Çift Elli Balta İle Her İkisinide Kullanabildiği İçin Çift Elli Balta Tercih Edilir...
Değnek İle Yaptığı Sihiri Balta İle'de Yapabilir Ama Değneğe Göre Biraz Daha Düşük Hasarlara Yol Açar...


Sınıfın kullandığı takılar ve ruh taşları
İsteğe Göre Sihirli Atak/Atak Veren Kolye/Küpe, ve Güç, Zeka ve Zindelik Veren Yüzükler Kullanılabilir...
Ruh Taşları İse Zeka, Güç ve Zindelik Olması Gerekiyor...
Farm'da Mp Çok Çabuk Azaldığı İçin Ağırlıklı Zeka Kullanılmasının Faydalı Olacağını Düşünüyorum...


Sınıfın kullanımına uygun petler ve özellikleri
*Solo Farm Yaparken Bu Sınıfın Kullanımına En Uygun Pet Salamandra'dır...
Birlik'te <+77 Atak / +77 Sihirli Atak> Vermektedir. Ki Keşiş'e En Çok Lazım Olan Atak ve Sihirli Atak'tır...
Ayrıca Farm'da Salamandra İyi Saldırdığı İçin Yanınızda Gezdirip Atak Yaptırabilirsiniz...
*Parti'de Kasarken Mavi Peri Veya Unicorn Kullanılmasında Fayda Var (Mavi Peri Ağırlıklı Olarak Kullanılır Çünkü Unicorn Olağan-Özel Bir Pet Olduğu İçin Fiyat Konusunda Biraz Problem Yaşanmakta. Bu Yüzden Evo2 Mavi Peri'de Kafi..)


Sınıfa ait önemli yetenekler
Keşiş'in Bir Çok Yeteneği Bulunmaktadır... Bunlardan En Önemli Olanları ;
+ Atak Yetenekleri ;
*Taş Heyelanı :
Kritik Hasarlar Yaratıp Hedefi Sersemleştiren Ağır Bir Vuruş (Gereken : Çift Elli Balta, Tek Elli Balta, Çift Balta...) - (Sev.1'de 36 Mp - Sev.5'de 100 Mp),
*Kaya Kayması :
İlk Açılan Yeteneklerdendir... Çok Kullanışlı Bir Alan Atağıdır, Büyük Bir Kayanın Etraftaki Hedeflerin Üzerine Düşmesini Sağlar, (Sev.1'de 95 Mp - Sev.20'de 950 Mp)
*Şok Vakum :
Yakındaki Düşmanları Hasara Maruz Bırakıp Onları Sessiz Kılabilir, (Sev.1'de 506 Mp - Sev.10'da 1005 Mp)
*Deşen Alev :
Hedefi Yakıp Zaman Üzerine Hasara Tabi Tutar. (Sev.1'de 35 Mp - Sev.10'da 170 Mp)
*Abis Mührü (Cehennem Mührü) :
Keşiş'in En Önemli Yeteneklerinden Birisidir... Hedef'i Su Kuvvetleri İle Hapis Eder... Hedef Bir Saldırıya Uğradığı Taktir'de Serbest Kalır.. Sev.1'de 9 Saniye Mühürlerken Sev.10'da 22,5 Saniye Mühürleme Etkisi Altında Bırakır... (Sev.1'de 25 Mp - Sev.10'da 70 Mp)

+ Heal Yetenekleri ;
*Restorasyon Ruhu :
15m Genişliğindeki Bir Alanın İçerisinde Parti Üyelerinin Hp'lerini Restore Eden Geçici Bir Ruh Çağırır... Sev.1'de 205 Hp Rejene Ederken Sev.5'de 265 Hp Rejene Eder...
Partiler İçin İdealdir.. Ayrıca Bu Yetenek Müttefiklerin Hp'lerini Restore Ederken Yaratıkları Kendine Çekmez... (Sev.1'de 330 Mp - Sev.5'de 450 Mp)

*Rejenatif Su :
Bu Yetenek Hedeflenmiş Karakterin Hp'lerini Çok Hızlı Bir Şekilde Rejene Eder... Partiler İçin Çok İyi Bir Yetenek Sayılmasada Farm'da Çok İşe Yarayan Bir Yetenek'tir... Partide Kullanılmasında Bir Sakınca Yoktur Fakat Kullanıldığı Zaman Karakter'e Saldıran Tüm Yaratıkları Üstüne Çeker... (Sev.1'de 64 Mp - Sev.20'de 862 Mp)
*Rejenatif Enerji :
Hedefin Bir Kısım Hp'lerini Hemen İade Eder ve Zaman Üzerine Hp Restore Eder... (Sev.1'de 470 Mp - Sev.10'da 920 Mp)

+ Buff Yetenekleri ;
*Kutsal Ateşin Gücü :
Bu Buff Çok Önemlidir... Sev.1'de +22 Atak Verirken Sev.10'da +175 Atak Verir... (Sev.1'de 100 Mp - Sev.10'da 460 Mp)
*Kaya Enerjisi :
Bu Buff'ta Çok Önemlidir... Keşiş'in En Önemli Kutsamalarından Biridir... Sev.1'de +22 Defans Verirken Sev.10'da +175 Defans Verir... (Sev.1'de 100 Mp - Sev.10'da 460 Mp)
*Rüzgar Sürati :
Bu Kutsama Diğerleri Kadar Çok Önemli Olmasada Yinede Önemlidir.. Sev.1'de +21 Hız Verirken Sev.10'da +30 Hız Verir... (Sev.1'de 60 Mp - Sev.10'da 240 Mp)
*Silah Sihirlendirmeleri...
Not : Gaia'lı Keşiş'in Buff'ları Çok Önemlidir... Tavsiyem Yeni Bir Keşiş Kasan Varsa Atak Yeteneklerinden Önce Buff'ları Max'layın...

+ En Kullanışlı Yetenekler ;
(*)Doğal Büyü :
Bu Yetenek Keşiş'in Can Damarı Denecek Yetenek'tir.. Keşiş'e "Merhaba" Dediğiniz andan İtibaren Sev.11 Olması Gerekir Aksi Taktirde Alt Yeteneklerin Çoğunu Açamassınız/Kullanamassınız...
*Kök Salma :
Bu Benim En Sevdiğim Yeteneklerden Biridir. Hedefi Ayaklarından Yakalayıp Zaman Üzerine Hasara Tabi Tutar...
*Taşlaştıran Patlama :
Hedefi Taşlaştırır ve zaman Üzerine Hasara Tabi Tutar... Bu Yetenek Keşiş'in Önemli Yetenekleri Arasındadır...
*Taşlaştıran Umutsuzluk :
PvP'de Kullanılabilecek En İyi Yeteneklerden Bir Tanesi... Hedefi ve Etrafındaki Bütün Yaratıkları Taşlaştırabilir... Hedefin Hp Oranını %50 İndirir Yazıyor Ama Heralde Bug'da Kalmış Hedefin Hp'si %50 İnmiyor...
*Doğa Ananın Kökleri :
Bir Grup Düşmanı Felç Edip Zaman Üstüne Hasara Tabi Tutar...
*Yak Ayaklanması :
Bu Yeteneğe Bayılıyorum, Hedefi Yaka Çevirir :) Blokaj Yeteneklerini Artırır Ama Atak İle Sihir Güçlerini İndirir...
*Salgın Cehennem Ateşi :
Atak Gücünü Artırır Ama Defans'ı Azaltır. Kutsama Süresince Devamlı Hp Tüketir...
*Salgın Şimşekler :
Atak Gücü İle Zaman Üzerine Yayılan Hasara Direnci Artırır. Kutsama Süresince Devamlı Hp ve Mp Tüketir...
*Salgın Toprak Güçleri :
Bu Yetenek PvP ve PvE de Çok Kullanışlıdır... Maruz Kalınacak Hasarları Sev.1'de %50 Azaltırken Sev.5'de %58 Azaltır...
*Salgın Su Güçleri :
Kutsama Süresince Sihirli ve Fiziksel Defans'ı Azaltır. Ama Sihir Gücü İle Hızını Artırır...
*Rüzgarlar Desteği :
Kısa Bir Süreliğine Sizin Veya Bir Müttefikinizin Hızını Baya Artırır...
*Zihinsel Konsantrasyon :
Kısa Bir Süreliğine Kritik Vuruşu Oldukça Artırır (Gaia Ortak Yeteneğidir...)

*Ruh Yanması : Hedefin Üzerine Onu Bir Süreliğine Sihirden Koruyan Bir Rüzgar Kalkanı Çağırır... Sihir Atağı Aldığınız Zaman Verdiği Hasarın Bir Kısmını Saldırana Döndürür...
*Vücut Yansıması :
Hedefin Üzerine Onu Bir Süreliğine Ataklardan Koruyan Bir Rüzgar Kalkanı Çağırır... Atak Aldığınız Zaman Verdiği Hasarın Bir Kısmını Saldırana Döndürür...

- Sınıfın partideki yeri ;
Keşiş, Parti'de Atacker, Buffer ve Çok Sıkışılırsa Rahip Rolünde Oynamaktadır...
Rahip Yorulduğu Yerde Yerini Keşiş'e Bırakır... Keşiş Kuvvetli Atak Yapabildiği Gibi Tüm Partiyi Kutsayabilir ve Hp'lerini Restore Edebilir, Ama Yinede Rahib'in Yerini Tutmasada İş Görücek Kapasitededir...
Partinin Olmazsa Olmazlarındandır. Keşiş'siz Parti Olmaz Değil Ama Keşiş Olursa Normalden Daha Seri Kasılırlar...
-------------------------------------------------/Ek Bilgi/-------------------
- Seviye'ye Göre Nerelerde Farm Yapılmalı ve Solo Kasılmalıdır ;
*20-35 Arası : Tuz Madeni, Mehtap Tapınakları Bölgesi,
*35-50 Arası : Wolha Mezarı, Rondo-Batı Kapısı,
*50-65 Arası : Çeriu Çölü Harabeleri,
*65-80 Arası : Kara Orman,
*80-95 Arası : Kara Orman, Marduka Krallığı,
*95-140 Arası : Marduka Krallığı,
*140+ : Kayıp Ada...


- Öneri / Tavsiye ;
*Gaia'lı Mistik Tüm Karakterlerde Olduğu Gibi Seviye 50 ve Ssev 40 Olduğu Zaman Sınıf Değğiştirebilir Olabilir... (Tavsiyem Ssev 50 Olmadan Sınıf değişimi Yapmamanızdır... Her Sınıf Seviyesini 1 Artırdığınızda Tüm İstatistikler +1 Artacağı İçin Ssev 40'ta Sınıf Değiştirirseniz Tüm İstatistikleriniz Ssev 50'de Sınıf Değiştirmiş Birine Göre -10 Daha Düşük Olacaktır...)

*Büyücü Zırh'ı Giydiği İçin Defans'ı Düşük Olmaktadır... Eğer İmkan Varsa Tüm Kıyafetler ve Zırh Seviye 10+4 Olmalıdır...

*Silah'a Zeka - Zindelik - Güç - Zeka Taşları Basılmalıdır... Zırh'a ve Zırh Parçalarına İse Zeka-Zindelik Basılmasında Fayda Vardır...
 
Geri
Üst