• Forum vBulletin altyapısından Xenforo altyapısına geçirildi, bu sebeple eski şifreleriniz ile foruma giriş yapamayacaksınız, parolamı unuttum adımından mailiniz ile şifre sıfırlayarak giriş yapabilirsiniz.

    Üyeliklerinde geçerli bir mail adresi olmadığı için sıfırlama yapamayacak kullanıcılar forum kullanıcı adlarını ve yeni şifrelerini yazarak info@maxigame.org adresine şifre sıfırlamak istediklerine dair bir mail göndersinler şifrelerini sıfırlayıp mail adreslerini güncelleyeceğiz. Şifreniz sıfırlandıktan sonra foruma giriş yapıp tekrar istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

Rengarın Yetenekleri Yenileniyor

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Dulcie
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Dulcie

Aileden
Aktiflik
K.Tarihi
23 Nis 2009
Mesajlar
339
Puanı
139
Konum
İstanbul
maxigamelogo.png


lol_rengar_skin_hunter_newsplash_sd-700x413.jpg

Merhaba arkadaşlar. Riot uzun süredir Rengar'ın üzerinde çalışıyor ve bilgi sızdırmıyordu fakat Riot Scruffy sonunda yeni yetenkeleri forum üzerinden açıkladı.

Orjinal Metin
As promised, I'm here with some updates about where the Rengar rework is at and I would also like to get your feedback on the direction and changes.

Overall we hope to accomplish these goals:
-Add counterplay to ranged harass in lane
-Add counterplay overall
-Make ferocity skill choices more compelling
-Improve Bonetooth Necklace in both satisfaction and uniqueness
-Lengthen the time Rengar can fight
-Many small improvements to make all abilities more satisfying and fun

So with those goals in mind, here is our current changelist (numbers aren't final so I'll post those later):

General
-Buffs to base health regen and health per level
-All ferocity effects will deal damage based on champ level instead of the level of the spell

Passive
-Ferocity stacks will reset to 0 if they are not used or gained for 10 seconds

Q
-Cooldown lowered at all ranks
-Ferocity Q now gives the same attack speed buff as base Q
-Ferocity Q now gives 3 ferocity after it is used
-Ferocity Q damage scales on champ level instead of spell level

W
-3 Seconds after the initial roar, Rengar roars again for PBAOE damage and builds another Ferocity
-Ferocity W scales on champion level instead of spell level

E
-E is now a skillshot
-E range increased from 575 to 1000
-Damage increased
-Slow increased
-Ferocity E deals damage based on champion level not spell level
-Ferocity E root duration increased

R
-Stealth duration increased from 7s to 10s
-Rengar no longer gains movement speed while stealthed
-After exiting stealth, Rengar now gains a significant movement speed buff for 5 seconds
-The Ferocity gain begins after Rengar exits stealth instead of when the stealth begins

Bonetooth Necklace
-Now is a trinket!
-Costs 0 gold!
-Has a new active that places a temporary ward
-No longer gives AD or AD per level
-3 Trophy Bonus: Movement speed out of combat and in brush
-6 Trophy Bonus: Additional leap range
-9 Trophy Bonus: Increased Thrill of the Hunt stealth duration
-14 Trophy Bonus: Gain movement speed while stealthed in Thrill of the Hunt


These changes are still WIP so this thread is all about getting your constructive feedback and having a dialogue to help us make Rengar a more fun champ for all players. I'll be coming back to the thread later today to discuss the feedback.

-Scruffy

Yani yeni yeteneklerimiz şu şekilde.


Pasif
Öfke birikimleri artık 10 saniye boyunca kullanılmazlarsa sıfırlanacak.

Q Yeteneği
Tüm seviyelerde bekleme süresi düşürüldü.
Güçlendirilmiş Q önceki gibi saldırı hızı vermeye devam ediyor.
Güçlendirilmiş Q artık kullanıldıktan sonra 3 öfke veriyor.
Güçlendirilmiş Q yetenek seviyesine göre değil, Rengar’ın seviyesine göre hasar vuruyor.

W Yeteneği
İlk kükremeden 3 saniye sonra Rengar tekrar kükreyerek alan hasarı vuruyor ve fazladan bir öfke kazanıyor.
Güçlendirilmiş W yetenek seviyesine göre değil, Rengar’ın seviyesine göre hasar vuruyor.

E Yeteneği
Artık bir yetenek vuruşu. (Ezreal’ın Q’su ya da Corki’nin R’si gibi.)
Menzil 575′ten 1000′e yükseltildi.
Hasar artırıldı.
Güçlendirilmiş E’nin hasarı Rengar’ın seviyesine göre artıyor.
Güçlendirilmiş E’nin gerçekleşme süresi daha fazla.

R Yeteneği
Görünmezlik süresi 7 saniyeden 10 saniyeye yükseltildi.
Rengar artık görünmezken hareket hızı kazanmıyor.
Görünmezlikten çıktıktan sonra Rengar 5 saniyelik bir hareket hızı güçlendirmesine sahip oluyor.
Önceden öfke barı Rengar görünmezliğe girdiğinde dolmaya başlarken artık görünmezlikten çıktıktan sonra dolmaya başlıyor.

Ve Rengar'ın Eşyası Kemişdiş Kolye
Artık bir ziynet!
Tahmin edilebileceği üzere ücretsiz.
Geçici bir totem bırakan bir pasifi var.
Artık seviyeye göre saldırı gücü vermiyor.
3 Bonus: Çalılarda ve savaş dışında fazladan hareket hızı.
6 Bonus: Fazladan zıplama menzili.
9 Bonus: Ulti yeteneğinin görünmezlik süresi artıyor.
14 Bonus: Ulti kullanıldığında görünmezken dahi fazladan hareket hızı.

Alışmak biraz zor olacak fakat benim düşüncem yeterince artı yönü olacak bu geliştirmenin :)

İyi forumlar.​
 
Son düzenleme:
Ultisinin görünmezlikten çıktıktan sonra fury kazandırması saçma olmuş bence :S Bonetooth neck. güzel olmuş ama
 
Bonetooth ile ultiyi dengelemeye çalışmışlar. Ama dediğim gibi artı yönleride olmuş iyi oldu :)

GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 
Geri
Üst