• Forum vBulletin altyapısından Xenforo altyapısına geçirildi, bu sebeple eski şifreleriniz ile foruma giriş yapamayacaksınız, parolamı unuttum adımından mailiniz ile şifre sıfırlayarak giriş yapabilirsiniz.

    Üyeliklerinde geçerli bir mail adresi olmadığı için sıfırlama yapamayacak kullanıcılar forum kullanıcı adlarını ve yeni şifrelerini yazarak info@maxigame.org adresine şifre sıfırlamak istediklerine dair bir mail göndersinler şifrelerini sıfırlayıp mail adreslerini güncelleyeceğiz. Şifreniz sıfırlandıktan sonra foruma giriş yapıp tekrar istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

Server Fikri

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan NR1
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

NR1

Aileden
Aktiflik
K.Tarihi
4 Tem 2014
Mesajlar
153
Puanı
31
110 Cap server kurmayı düşünüyorum,fikirlerimi görmenizi ve sizin fikirlerinizide görmek istedim.

Level ve Sp sorununu çok zor yapmayı dusunmuyorum.Sp ıcın gap zaten gereklı olmayacakta,levelı tadını kaçırmadan ınsanların zevk alacagı şekilde yapmayı dusunuyorum.

Server tamamen free silk olmayacak ama sadece silk satışta olmayacak.Bütün deviller oyunda olacak sitede satılmayacak,ımmortal astral oyunda olacak.Dressler konusunda kararsızım açıkcası.Reverse oyun başlangıcında herkese bır süre yetıcek kadar verılecek.Atıyorum 200 adet ama bunlar takas edılemeyecek.Oyunun kalanında oyuncular reverse'i oyun ıcerısınden elde edıcek.

İtem sınırı olarak;Max nova dusunuyordum ama pek tutmaz gıbı geldi,oyüzden desc ve power ıtemı max olarak dusunuyorum.
Alchemy rate;Max +8 veya +9 dusunuyorum +5 +6 ya kadar ıllallah ettırmeyecek sekılde ama o heycanı tattırıcak şekılde.+sınırıda normalde hıcbır serverda bukadar dusuk gormedım.Sebebi ise sonradan gelecek oyuncuların hevesını kırmamak ve oyunun abartıya kacmaması ıcın.

Oyunda gold bırıkmesını engelleyecek durumlar yapılacak.

Kervanın oyunda onemlı bıryerı olcak.

İtemlerin elde edilmesinin değiştirilmesini pek sevmiyorum,değiştirmeyide düşünmüyorum.Desc. set için birşeyler geliştirilebilir.

Yukarda yazdığım gibi deviller ücretli olmayacak ama oyunun başında direk s grade falan olmayacak.Sebebi oyunun devamlılığını sürdürebilmesi adına.

Unıque sürelerini fazla kısa tutmayı dusunmuyorum.Sebebi sürekli çıktığında o heycanı kaçıyor.Düşük levellı unıquelere ilgi çekici ufakta olsa çeşitli ödüller koymayı dusunuyorum.

Job kıyafetlerınde skıll bulunan ıtemıde job uzerınden aldırmayı dusunuyorum.

Sizlerinde fıkırlerını beklıyorum.

Son olarak oyunda god bless olmasınıda dusunuyorum ama TL ile degıl oyun ıcıı.Belkı daha sonradan eklenılmesıde dusunulebılır.Ozellıklerı ahım şahım olmayan god bless :)
 
Klasik şeyler kimsenin yapmadığı bir şey yapmalısın ki bir çekicilik olsun :D Bu dediklerini artık önüne gelen yapıyor.
 
Klasik şeyler kimsenin yapmadığı bir şey yapmalısın ki bir çekicilik olsun :D Bu dediklerini artık önüne gelen yapıyor.


Eldeki malzeme ile anca bukadar oluyor :D Malesef kendim edit yapamadığım için karşıdakının sınırlarına göre hareket etmek zorunda kalıyorum.Özel edıtorlerle konuştum ama dediklerime fiyat bile vermeden biz bunlarla uğraşamayız diye geri çevirdiler yada uçuk kaçık fiyatlar ortaya çıktı :D Çok fazlada coindi vs falan karıştırmak istemiyorum,şuan gördüğüm çoğu serverda 4-5 coın var :D Biraz sade ve rekabetin olacağı bir sistem istiyorum.Önerilere açığım
 
Eldeki malzeme ile anca bukadar oluyor :D Malesef kendim edit yapamadığım için karşıdakının sınırlarına göre hareket etmek zorunda kalıyorum.Özel edıtorlerle konuştum ama dediklerime fiyat bile vermeden biz bunlarla uğraşamayız diye geri çevirdiler yada uçuk kaçık fiyatlar ortaya çıktı :D Çok fazlada coindi vs falan karıştırmak istemiyorum,şuan gördüğüm çoğu serverda 4-5 coın var :D Biraz sade ve rekabetin olacağı bir sistem istiyorum.Önerilere açığım
Doğrudur kendin yapmıyorsan kesenin ağzını açman lazım. Ben 1 aydır uğraşıyorum projem ile bitmek üzere %70 felan tamamlandı. Çok iyi sistemler yaptım fakat oyunun tutup tutmayacağını bilmiyorum çünkü Türkiyede ki oyuncular sisteme bakmıyorlar neye baktıklarınıda tam olarak çözemedim zaten :D
 
Bende 110 cap bir proje üzerinde çalısıyorum editörlükten pek anlamadığım zamanlarda açtığım bir oyunda 450 civarı online ile 2 ayda 12 bin ciro yapmıştım o başarıyı birdaha sağlayamadım :)

Fark şu o zaman editlerden pek anlamıyordum photoshop ile grafiklerle oynayıp duruyordum sıkıldıkça sanırım oyuncu görselliği görünce biraz daha bağlanıyor. Şimdi de bol bol savaşçı kız fotoğraflarıyla donattım bakalım ne olacak :) bende %70 civarlarındayım silk satışlı olucak 12 sınır ve kervan sisteminin yeri küçük genel olarak ticaret yapabilecekleri yada yapmak isteyecekleri bir oyun düşünüyorum.

Kısacası editlerin çok pek önemi yok sw de sistem güzel olsun yeterli :). Hiç unutmam kapanmadan önce playsro cons fw den başka hiç bir editi yoktu full orjinal ve silk baya pahalıydı sadece premium 40 liraya geliyordu yinede 900 civarı oyuncusu vardı her sw sinde.
 
Bende 110 cap bir proje üzerinde çalısıyorum editörlükten pek anlamadığım zamanlarda açtığım bir oyunda 450 civarı online ile 2 ayda 12 bin ciro yapmıştım o başarıyı birdaha sağlayamadım :)

Fark şu o zaman editlerden pek anlamıyordum photoshop ile grafiklerle oynayıp duruyordum sıkıldıkça sanırım oyuncu görselliği görünce biraz daha bağlanıyor. Şimdi de bol bol savaşçı kız fotoğraflarıyla donattım bakalım ne olacak :) bende %70 civarlarındayım silk satışlı olucak 12 sınır ve kervan sisteminin yeri küçük genel olarak ticaret yapabilecekleri yada yapmak isteyecekleri bir oyun düşünüyorum.

Kısacası editlerin çok pek önemi yok sw de sistem güzel olsun yeterli :). Hiç unutmam kapanmadan önce playsro cons fw den başka hiç bir editi yoktu full orjinal ve silk baya pahalıydı sadece premium 40 liraya geliyordu yinede 900 civarı oyuncusu vardı her sw sinde.

PlaySro zamanında ortalıkta bu kadar oyun yoktu. Silk satışlı oyunlar genelde tutmuyor ve oyuncular direk oyunun bırakabiliyorlar silk bittikten sonra ama item satışlı oyunlar uzun süreli oluyor item aldıkları için oynuyorlar ara sıra bakım yaparak yeni sistemler getirip oyunu canlandırmak yeterli oluyor.
 


PlaySro zamanında ortalıkta bu kadar oyun yoktu. Silk satışlı oyunlar genelde tutmuyor ve oyuncular direk oyunun bırakabiliyorlar silk bittikten sonra ama item satışlı oyunlar uzun süreli oluyor item aldıkları için oynuyorlar ara sıra bakım yaparak yeni sistemler getirip oyunu canlandırmak yeterli oluyor.
İtem satışlı oyun dediğin gibi çok uzun ömürlü oluyor ama oyuncusunu bulduğun sürece. Hızlı bir başlangıç gerekiyor bu tip oyunlarda ki 120 cap açtığımda da item satışlı planlıyorum
 


PlaySro zamanında ortalıkta bu kadar oyun yoktu. Silk satışlı oyunlar genelde tutmuyor ve oyuncular direk oyunun bırakabiliyorlar silk bittikten sonra ama item satışlı oyunlar uzun süreli oluyor item aldıkları için oynuyorlar ara sıra bakım yaparak yeni sistemler getirip oyunu canlandırmak yeterli oluyor.

Evet Elitesro'da ona baska bır ornek.Buradan aldıgın zaman premium 90 lıraya falan gelıyordu telefon ıle,paypal falan yıne oda 40-50 oluyordur.dedıgın gıbı ozaman serverlar yoktu.


Oyuncuların neye baktığını bende pek anlamadım,ne serverlar var boş kalıyor.Bızım gozumuzde hcı degerı olmayan server doluyor :D
 
Evet Elitesro'da ona baska bır ornek.Buradan aldıgın zaman premium 90 lıraya falan gelıyordu telefon ıle,paypal falan yıne oda 40-50 oluyordur.dedıgın gıbı ozaman serverlar yoktu.


Oyuncuların neye baktığını bende pek anlamadım,ne serverlar var boş kalıyor.Bızım gozumuzde hcı degerı olmayan server doluyor :D
Aynen öyle işte gözümüzde değeri olmayan oyunlar nedense hep dolu oluyor. Adam paintle tasarım yapıp konu açmış oyun 500+ çekiyor :D
 
Geri
Üst