• Forum vBulletin altyapısından Xenforo altyapısına geçirildi, bu sebeple eski şifreleriniz ile foruma giriş yapamayacaksınız, parolamı unuttum adımından mailiniz ile şifre sıfırlayarak giriş yapabilirsiniz.

    Üyeliklerinde geçerli bir mail adresi olmadığı için sıfırlama yapamayacak kullanıcılar forum kullanıcı adlarını ve yeni şifrelerini yazarak info@maxigame.org adresine şifre sıfırlamak istediklerine dair bir mail göndersinler şifrelerini sıfırlayıp mail adreslerini güncelleyeceğiz. Şifreniz sıfırlandıktan sonra foruma giriş yapıp tekrar istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

Skyforge Statlar

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan IMLEGEND
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

IMLEGEND

Aileden
Aktiflik
K.Tarihi
23 Nis 2009
Mesajlar
9,353
Puanı
152
Konum
Damn Of Hell
maxigamebanner1.png

maxayrac3.jpg

700



Genel (Advanced) Statlar

Karakterin hasarını arttırırlar. Ayrıca Temel starlar birbiriyle ilişkili değildir.
Bu konu içerisinde tüm statlar hakkında ihtiyacını olan bilgileri bulabilirsiniz.
Konu içerisinde CTRL+F komutu ile arama yapabilirsiniz.

1.Genel Statlar

Strength(STR) - Geliştirir Base(Temel) Hasarı
Valor - Geliştirir Bonus Hasarı
Luck(Şans) - Geliştirir Critical(Kritik) Hasarı
Spirit - Geliştirir Impulse(Darbe) Hasarı

ayrac.jpg


1.1 Strength(STR)

Kendi arttıkça maksimum ulaşılan Base(Temel) hasarı arttırır.

1.1.1 Arttırmanın Yolları

Atlas içerisinde kilitleri kaldırmak için Sparks of Balance kullanın

1.1.3 Hesaplanma Yöntemi

Base(Temel) Damage = Skill Damage + Might + Strength
Overall(Toplam) Damage = Base Damage + Bonus Damage + Critical Damage + Impulse Damage
Etki altında olmakla ilgili - Diminishing Return'de bilinmeyen durumdur

ayrac.jpg

1.2 Valor

Bonus hasarınızı etkiler.Eğer karşınızdakinin yüksek bir sağlığa sahip ise artar.

1.2.1 Arttırmanın Yolları

Atlas içerisinde kilitleri kaldırmak için (bilinmeyen) Sparks kullanılır.

1.2.2 Hesaplanma Yöntemi

Bonus Damage = Valor * 0.2
Overall Damage = Base Damage + Bonus Damage + Critical Damage + Impulse Damage
Etki altında olmakla ilgili - Diminishing Return'de bilinmeyen durumdur

ayrac.jpg


1.3 Luck(Şans)

Kritik hasarınızı etkiler.

1.3.1 Arttırmanın Yolları

Atlas içerisinde kilitleri kaldırmak için (bilinmeyen) Sparks kullanılır.

1.3.2 Hesaplanma Yöntemi

Critical Damage = Luck * 2/3
Overall Damage = Base Damage + Bonus Damage + Critical Damage + Impulse Damage
Etki altında olmakla ilgili - Diminishing Return'de bilinmeyen durumdur


ayrac.jpg


1.4 Spirit

İmpulse hasarınızı etkiler.

1.4.1 Arttırmanın Yolları

Atlas içerisinde kilitleri kaldırmak için (bilinmeyen) Sparks kullanılır.

1.3.2 Hesaplanma Yöntemi

Impulse Damage = Spirit (unsure of further calculations)
Overall Damage = Base Damage + Bonus Damage + Critical Damage + Impulse Damage
Etki altında olmakla ilgili - Diminishing Return'de bilinmeyen durumdur

ayrac.jpg

Temel (Base) Statlar

Bu statlar sırasıyla hasarı ve maksimum can havuzu ile ilgilidir.
Karakter geliştikçe artarlar.

2. Temel Statlar

Stamina
Might

ayrac.jpg

2.1 Stamina

Karakterinizin maksimum can havuzuna bağlıdır.
Temel statlar ile ilgilidir

2.1.1 Arttırmanın Yolları

Atlas içerisinde kilitleri kaldırmak için (bilinmeyen) Sparks kullanılır.

2.1.2 Hesaplanma Yöntemi

Şuan için bilinmiyor.

ayrac.jpg

2.2 Might

Karakterinizin (Base) temel hasarı ile ilişkilidir.

2.2.1 Arttırmanın Yolları

Atlas içerisinde kilitleri kaldırmak için Sparks of Destruction kullanın.
Silah ve yüzük giyildiğinde de artar.

2.2.2 Hesaplanma Yöntemi

Base Damage = Skill Damage + Might + Strength
Overall Damage = Base Damage + Bonus Damage + Critical Damage + Impulse Damage
Etki altında olmakla ilgili - Diminishing Return'de bilinmeyen durumdur

ayrac.jpg

Özel (Special) Statlar

Karakterinizin ekipmanlarından etkilenen statlardır.
Followers( Takipçi ) ve adepts sayısından , yakın dövüş silahı ve Hasarından, attack hızı, Kritik vurma şansınız, gibi.

3. Özel Statlar

3.1 Combat Stats - Açıklama Henüz Yok
3.2 Defensive Stats - Açıklama Henüz Yok
3.3 Additional Stats - Açıklama Henüz Yok
3.4 Proficiency
3.5 Leadership
3.6 Critical Chance
3.7 Discharge Recovery
3.8 Accuracy
3.9 Temper

ayrac.jpg

3.4 Proficiency

Karakterinizi daha güçlü ekipmanlarla donatmak için gerekli olan yeterlilik puanıdır.

3.4.1 Arttırmanın Yolları

Atlas İçerisinde ki bazı noktalarda Proficiency yükseltebileceğiniz alanlar vardır.

ayrac.jpg

3.5 Leadership

Maksimum sayıda tapınak oyuncusuna ulaşmanız için gereken stattır.

ayrac.jpg

3.6 Critical Chance

Kritik şans luck ile kritik hasarın hesaplanmasında ilişkilidir.

3.6.1 Hesaplanma Yöntemi

Critical % = (Unknown)
Critical Damage = Luck * 2/3
Overall Damage = Base Damage + Bonus Damage + Critical Damage + Impulse Damage
Etki altında olmakla ilgili - Diminishing Return'de bilinmeyen durumdur

ayrac.jpg

3.7 Discharge Recovery

Discharge, Recovery Spirirt ile İmpulse hasarın hesaplanmasında ilişkilidir.

3.7.1 Hesaplanma Yöntemi

Discharge Recovery % = (Unknown)
Impulse Damage = Spirit (Rest of calculation Unknown)
Overall Damage = Base Damage + Bonus Damage + Critical Damage + İmpulse Damage
Etki altında olmakla ilgili - Diminishing Return'de bilinmeyen durumdur

ayrac.jpg

3.8 Accuracy

Accuracy, Spirirt ile İmpulse hasarın hesaplanmasında ilişkilidir.

3.8.1 Hesaplanma Yöntemi

Accuracy % = (Unknown)
Base Damage = Strength + Might (Rest of calculation Unknown)
Overall Damage = Base Damage + Bonus Damage + Critical Damage + Impulse Damage
Etki altında olmakla ilgili - Diminishing Return'de bilinmeyen durumdur

ayrac.jpg

3.9 Temper

Temper,Valor ile Bonus hasarın hesaplanmasında ilişkilidir.

3.9.1 Hesaplanma Yöntemi

Temper % = (Unknown)
Bonus Damage = Valor (Rest of calculation Unknown)
Overall Damage = Base Damage + Bonus Damage + Critical Damage + Impulse DamageEtki altında olmakla ilgili - Diminishing Return'de bilinmeyen durumdur.

ayrac.jpg

78f5784687.jpg


Bazı kelimeler RPG terim anlamı olduğu için Türkçeye çevirilmemiştir.
Ayrıca bu durum terimlerin oyun içerisinde ki yerlerini saptamaya kolaylık sağlayacaktır.


 
Geri
Üst