• Forum vBulletin altyapısından Xenforo altyapısına geçirildi, bu sebeple eski şifreleriniz ile foruma giriş yapamayacaksınız, parolamı unuttum adımından mailiniz ile şifre sıfırlayarak giriş yapabilirsiniz.

    Üyeliklerinde geçerli bir mail adresi olmadığı için sıfırlama yapamayacak kullanıcılar forum kullanıcı adlarını ve yeni şifrelerini yazarak info@maxigame.org adresine şifre sıfırlamak istediklerine dair bir mail göndersinler şifrelerini sıfırlayıp mail adreslerini güncelleyeceğiz. Şifreniz sıfırlandıktan sonra foruma giriş yapıp tekrar istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

StarCraft 2 3-Rax Stim - Rehber - StarCraft II

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan IMLEGEND
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

IMLEGEND

Aileden
Aktiflik
K.Tarihi
23 Nis 2009
Mesajlar
9,353
Puanı
152
Konum
Damn Of Hell

3-Rax Stim


Genel Bakış

Stimpack bittiğinde Marauder ağırlıklı bir zamanlı saldırı yapmaya müsait bir açılıştır. Diğer erken saldırılar gibi bu saldırı için işçi üretimini durdurmanız gerekmez ve ana üssünüz 24 işçi ile doyurulduğu zaman 2. Command Center’ınız inşa etmeye başlayabilirsiniz.

Temel İnşa Sırası

  • 10 – Supply Depot
  • 12 – Barracks (1)
  • 13 – Refinery
  • 15 – Orbital Command Upgrade
  • 15 – Marine (1) > Tech Lab (1) > Stimpack
  • 16 – Supply Depot
  • 19 – Barracks (2) > Reactor
  • 22 – Barracks (3) > Tech Lab (2) > Concussive Shells
Not:

Duvarınızı Bunker ile ördüğünüz takdirde rakibiniz sizin stratejinizden bihaber olacak ve tam olarak cevap verebilmesi gecikecektir. Eğer saldırınız savunulursa, 7-10 SCV çekerek ya hep ya hiç stratejisini uygulayabilir ya da yeni bir üs alabilirsiniz.

Uygulama


– İlk saldırınızla yeterince hasar verdiğinizde geri dönüp bunker ile doğal üssünüzü koruyabilir ve yeni üssünüz alabilirsiniz. Rakibiniz üssünü almaya kalkıştığında yine hasar vermek için ordunuzla hareket edebilirsiniz.

– SCV’lerinizin yarısını alarak ya hep ya da hiç stratejisi uygulayabilirsiniz.


Haritalar


Eğer ana üssünüze giriş 2 Supply Depot ve 1 Barracks ile kapatılamıyorsa bu açılış erken saldırılara karşı zayıf kalır. Rakibinizle ne kadar yakın olursanız saldırılarınızın da etkisi buna paralel olarak artacaktır.
 
Geri
Üst