• Forum vBulletin altyapısından Xenforo altyapısına geçirildi, bu sebeple eski şifreleriniz ile foruma giriş yapamayacaksınız, parolamı unuttum adımından mailiniz ile şifre sıfırlayarak giriş yapabilirsiniz.

    Üyeliklerinde geçerli bir mail adresi olmadığı için sıfırlama yapamayacak kullanıcılar forum kullanıcı adlarını ve yeni şifrelerini yazarak info@maxigame.org adresine şifre sıfırlamak istediklerine dair bir mail göndersinler şifrelerini sıfırlayıp mail adreslerini güncelleyeceğiz. Şifreniz sıfırlandıktan sonra foruma giriş yapıp tekrar istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

StarCraft 2 Bunları Biliyor muydunuz? - StarCraft II

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan IMLEGEND
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

IMLEGEND

Aileden
Aktiflik
K.Tarihi
23 Nis 2009
Mesajlar
9,353
Puanı
152
Konum
Damn Of Hell

Bunları biliyor musunuz?


Renk Haritası

Protoss

Zealot

My life for Aiur!


  • Protoss Ground Weapons Level 1 Upgrade’i yapılmış bir Zealot, Zergling’leri 3 vuruş yerine 2 vuruşta öldürebilir. Zergling’in 35 canı vardır. Zealot ise 2 seferde (8+1)x2 x2 = 36 vuruş yapar.
  • Charge’ın kullanım uzaklığı 4 karedir. Yani haritanın bir ucundan diğer ucuna Charge ile gidemezsiniz.
  • Belki de gidersiniz. =) Kendi ünitelerinizden birine yeterince yakın iken C tuşu ile Charge’ı kullanıp animasyon bitmeden önce bir düşmana A tuşu ile saldırırsanız bu düşman haritanın diğer ucunda olsa bile Zealot oraya gidecektir.
  • Charge durumundaki Zealot’lar, ünite kaçsa dahi mutlaka vururlar.
Stalker

I am here in the shadows.


  • Hunter Seeker Missile’dan kurtulmak için Blink özelliğini kullanabilirsiniz.
  • Blink’i bir yükseltiden geçerken kullanırken Shift’e basılı tutarak yakın bir bölgeye Move, Blink, Move şeklinde ilerlerseniz tüm Stalker’larınız yükseltiyi geçmiş olurlar. (Nekroses)
  • Fungal Growth atılmış Stalker’lar Blink özelliklerini kullanamazlar.
  • Göremedikleri yerlere ışınlanamazlar fakat oyundaki bir hata nedeniyle bazı yükseltilere, orayı görememelerine rağmen, ışınlanabilirler.
  • DrunkBobby’nin IdrA’ya uyguladığı muhteşem Blinker taarruzu:

  • Human’ın SuperStar’a uyguladığı muhteşem Shift+Blink taktiği:

Sentry

  • Ultralisk, Thor, Colossus ve Archon gibi Massive özelliği olan yer üniteleri, Force Field’ları üzerinden geçerek onları yok edebilirler. Mothership’in Vortex özelliği de Force Field’ları yok edebilecek güçtedir.
  • Force Field’ın içinde kalan üniteler oradan çıkamazlar.
  • Force Field ile Ghost’u Tac Nuke Strike’ın düşeceği noktadan 13 kare uzağa itekleyebilirseniz Tac Nuke Strike iptal olur. Benzer şekilde Neural Parasite özelliğini kullanan bir Infestor’u 14 kare uzağa itekleyerek ünitenizi kurtarabilirsiniz.
  • Force Field ile kaynak toplayan işçileri ittirirseniz toplamayı bırakırlar.
  • 6 Sentry kullanarak dar bir rampayı Force Field ile enerjiniz tükenmeden istediğiniz kadar kapalı tutabilirsiniz.
  • High Templar’ın Psionic Storm özelliğini daha etkili kullanmak için Force Field ile düşmanın kaçış yerlerini kısıtlayabilir veya onları köşeye sıkıştırabilirsiniz. Kapalı bölgeyi daraltarak çok sayıda birimi üst üste bindirebilirsiniz.
  • Rakip mineral hattına Sentry indirmesi (drop) yapıp Force Field kullanarak işçilerin kaçışını engelleyebilir ve kolayca onları avlayabilirsiniz.
  • Yer altında hareket edebilen üniteler Force Field’ın altından geçebilirler.
  • Guardian Shield Immortal’ların Hardened Shield özelliğini güçlendirmektedir. Immortal’lara gelen ranged vuruşlar en fazla 8 olabilir. Sıçrayan vuruşlar için bu durum geçerli değildir.
  • Guardian Shield ile havadaki ünitelerinizi, tam olarak balonun içerisinde görünmeseler bile, koruyabilirsiniz. Kalkanın yeri kestiği bölgenin içerisinde bulunmaları yeterlidir.
  • Guardian Shield ile Mutalisk’lerin sıçrayan vuruşlarını 1’e düşürebilirsiniz.
  • Üst üste Guardian Shield açarak kalkanın özelliğini arttıramazsınız.
  • Guardian Shield ile sadece Sentry ile aynı seviyede olan ünitelerinizi koruyabilirsiniz. Sentry’ye göre daha yüksek veya alçakta bulunan ünitelerinizi koruyamazsınız. Uçan üniteler için bu durum, bulunduğu noktanın yere olan izdüşümü ile hesaplanır.
  • Guardian Shield ile binaları koruyamazsınız.
  • Hallucination ile yapılmış Immortal’ların Hardened Shield özellikleri çalışmaktadır fakat Hallucination’lar 2 katı vuruş aldıklarından Immortal 20 vuruş alacaktır.
  • Hallucination üniteleri Blink ve benzeri özellikler için görüş sağlayabilir.
  • Hallucination’lar düşman Baneling’lerini patlatmak için kullanılabilirler.
  • Hallucination Phoenix’ler Point Defense Drone’ların enerjilerini çok çabuk bitirmesi için kullanılabilirler.
  • Hallucination’lar Xel’Naga Watch Tower’ları kullanabilirler.
  • Hallucination Colossus ile Force Field’ı yok edemezsiniz ama onunla yokmuş gibi üzerinden geçebilirsiniz.
  • Real’in Dragon’a uyguladığı Sentry indirme taktiği:

  • ViBe’ın HasuObs’a uyguladığı Force Field’ın altından geçme taktiği:

  • Grubby’nin üst üste bindirme taktiği:

  • Tansu Çiller’in vatandaşa uyguladığı muhteşem Hallucination taktiği:

Immortal

I return to serve.


  • Psionic Storm, Yamato Cannon, 250mm Strike Cannons ve Tactical Nuke Strike gibi vuruş özellikleri Immortal’ları, Hardened Shield’ları sanki yokmuş gibi etkiler.
  • Sentry’lerin Guardian Shield özellikleri, Immortal’ların Hardened Shield özelliğini güçlendirmektedir. Immortal’lara gelen ranged vuruşlar en fazla 8 olabilir. Sıçrayan vuruşlar için bu durum geçerli değildir.
  • Enerji kalkanı hala var ama 10’dan az ise Hardened Shield çalışmaz fakat düşmanın vuruşu 1 azalır.
Warp Prism

  • Colossus’ları taşıyabilirler.
  • Mothership’in Mass Recall özelliği ile Phasing Mode’daki Warp Prism’leri yanınıza çekebilirsiniz.
  • Grup halindeki Warp Prism’lere Shift’e basılı tutarak Move + Phasing Mode + Move + Phasing Mode… (Warp Prism sayısı kadar) şeklinde komut verirseniz kısa sürede büyük enerji alanları üretebilirsiniz.
  • Phasing Mode’da iken de ünite alıp bırakabilirler.
  • Warp Prism’inize 1 tane Probe alıp, haritanın gözden uzak bir köşesine gidip Warp Prism’inizi Phasing Mode haline getirerek oluşturacağınız enerji alanına Dark Shrine dikip, bina tamamlanmadan geri dönebilirsiniz. Binanız bir kere oluşmaya başladıktan sonra tamamlanması için enerji alanına ihtiyaç duymaz. Eğer Research yapmayı planlamıyorsanız diğer teknoloji binalarınız için de aynısını uygulayarak düşmanınızın taktiğinizi öğrenmesine engel olabilirsiniz. (LoboMuzenza)
  • Enerji alanı bulunmayan bir yere hızlı bir şekilde bina dikmek için o bölgeye Warp Prism ile alan oluşturup binanızı üretmeye başlayabilirsiniz. Eğer hemen yanına bir de Pylon dikerseniz Warp Prism’inizi başka amaçlar için kullanmak üzere geri çekebilirsiniz. Binanız enerji alanı olmasa bile oluşmaya devam edecek ve Pylon’unuz daha erken tamamlanacağından bina üretildikten hemen sonra kullanmaya başlayabilirsiniz. (Nekroses)
  • Lost Temple haritasındaki başlangıç base’lerindeki minerallerin arka tarafındaki bölge base’lerin bulundu bölgeden yüksektir. Oraya Warp Prism gönderip Phasing Mode’a geçirebilir, Warp Gate ile ünitelerinizi oraya ışınlayabilirsiniz. Düşmanınız yine de göremeyecektir.
  • Phasing Mode’daki Warp Prism’e Neural Parasite atarsanız, altındaki düşman Protoss binaları çalışmaz.
  • Protoss Air Armor Level 1 Upgrade’i yapılmış bir Warp Prism’in ölmesi için Missile Turret’in fazladan bir vuruş yapması gerekmektedir. Gravitic Drive Upgrade’ini de yaparsanız Warp Prism’iniz Missile Turret’in menziline girip diğer tarafından canlı olarak çıkabilir.
Colossus

  • Warp Prism’ler Colossus’ları taşıyabilirler.
  • Yüksek yerlere tırmanabilmelerine rağmen Burrow olmuş zerg ünitelerinin üzerinden geçemez. Bu yöntem ile bir Colossus’u çember içine alıp durdurabilir veya Protoss iseniz bu yöntem ile Burrow olmuş üniteleri bulabilirsiniz.
  • Çok büyük olduklarından sadece havaya saldıran üniteler tarafından da vurulabilirler.
  • Çok büyük olduklarından tıpkı uçan üniteler gibi yüksek bölgeleri görebilirler.
  • Massive üniteler olduklarından Sentry’lerin Force Field’larını üzerinden geçerek yıkabilirler.
  • Eğer bir zerg ile ünite paylaşımı yapmışsanız, Nydus worm’a Colossus sokabilirsiniz.
  • Otomatik-Unborrow komutu verilmiş Zerg’lerin yanından Colossus geçerse Zerg’ler ortaya çıkmazlar.
  • Extended Thermal Lance Upgrade’i yapıldığında Siege Tank’tan sonra en uzaktan vuruş yapabilen üniteler olurlar.
Phoenix

Teleport successful.


  • Graviton Beam bina üretmekte olan SCV’lerin üzerinde kullanıldığında binanın üretimi durur. SCV serbest kaldıktan sonra üretime devam etmez.
  • Graviton Beam kullanılarak Zerg’lerin Larva ve yumurtaları havaya kaldırılıp dondurulabilirler.
  • Corruptor’lar yüksek armorları sayesinde Phoenix’lerden 0’a yakın vuruşlar alırlar. (Yeri değişecek)
  • Hareket ederken de ateş edebilirler.
  • Tac Nuke Strike gönderen bir Ghost’u Graviton Beam ile havaya kaldırırsanız, Tac Nuke Strike’dan kurtulmuş olursunuz. Nuke sayısı düşmanınızdan 1 eksilir.
  • 5 adet Phoenix ile (Terran için 6) düşmanın savunmasız bir mineral madenine girerek Graviton Beam ile sayısız işçi öldürebilirsiniz.
  • Graviton Beam ile dönüşmekte olan Baneling, Overseer, Brood Lord ve Archon’lar’ı 15 saniyeliğine durdurabilirsiniz.
  • Etkili bir kullanım ile 1 Phoenix tek başına 6-7 civarında Mutalisk’in icabına bakabilir. Daha fazla Mutalisk Phoenix’in etrafını saracağından bu onun ölümü olcaktır.
  • 1 adet Phoenix ile teorik olarak sınırsız sayıda Mutalisk öldürebilirsiniz:

  • Graviton Beam kullanarak Siege Mode’daki Tank’ları kısa süreliğine etkisiz hale getirebilirsiniz.
  • Day[9]’ın Jinro’ya uyguladığı Siege Tank durdurma taktiği:
Void Ray

Prismatic core online.


  • Şarj durumunda iken Mass Recall ile çağırıldıklarında şarj durumlarını korurlar. Destructible Rock’ların üzerinde şarj edip Mass Recall kullanarak etkin saldırılar yapabilirsiniz.
  • Void Ray’leri kendilerine, yanınızda getirdiğiniz bir Phoenix’e, Destructible Rock’lara, Terran Add-on binalarına veya düşman gaz toplama binalarına ateş ettirerek şarj edebilirsiniz. Bunlar şarj etmek için sıkça kullanılan yöntemlerdir.
  • Hareket ederken baktıkları yönde 40 derecelik bir alana ateş edebilirler fakat bu vuruş işin hedeflerini rastgele seçerler.
  • Vuruş mesafesi 6’dır ama hedef uzaklaşırsa eğer bu mesafe 8 olana kadar Void Ray vuruş yapmaya devam eder.
  • Vuruşu 3 aşama olarak gerçekleşir. 1. ve 2.’nin vuruş olarak bir farklı yoktur. Vuruş sadece tam şarj durumu olan 3. aşamada artar. İlk vuruştan sonra her aşama için 6 kesintisiz vuruş yapmak gerekmektedir. Vuruşlar 0,6 saniye sürdüğünden Void Ray’in tam şarj durumuna geçmesi için 7,2 saniye kesintisiz vuruş yapmalıdır. Tam şarj durumunda iken 5 saniye boyunca vuruş yapılmazsa Void Ray’in şarjı sıfırlanır.
  • Void Ray’in aşamaları:
1. Aşama

asama1-300x216.jpg


2. Aşama

asama2-300x216.jpg


3. Aşama

asama3-300x166.jpg


High Templar

Khassar’Detemplari.


  • Psionic Storm uçan ünitelere de aynı derecede etki eder.
  • Psionic Storm dost ünitelere de zarar verir. (Nekroses)
  • Psionic Storm binalara zarar vermez.
  • Psionic Storm yer altındaki ünitelere de etki eder.
  • Psionic Storm larvaları tek seferde öldürebilir.
  • Psionic Storm Immortal’ları, Hardened Shield’ları sanki yokmuş gibi etkiler.
  • Psionic Storm’un etkisini arttırmak için Sentry’nin Force Field özelliği ile düşman ünitelerini sabitleyebilirsiniz.
  • Üst üste Psionic Storm kullanarak etkisini arttıramazsınız.
  • Feedback’i kullanarak enerjisi canından fazla olan bir Medivac’i içindekiler ile beraber yok edebilirsiniz.
  • Ghost, Banshee, Battlecruiser, Raven, Point Defense Drone, High Templar, Sentry, Phoenix, Mothership, Infestor, Overseer, Queen ve Thor enerjiye dayalı üniteler olduklarından Feedback ile kullanımı kısıtlanabilir, etkisiz hale getirilebilir hatta bazıları öldürülebilirler. (Nekroses)
  • Canı tam ve enerjisi %75’ten fazla olan birimlerden Ghost, Medivac, Raven, Banshee, Point Defense Drone, Sentry, Phoenix, High Templar, Queen, Overseer (enerji %100 olmalı) ve Infestor Feedback ile öldürülebilirler. (Nekroses)
  • Feedback atılmış birimler kısa süreliğine kullanılamaz olurlar. Eğer görünmez veya yer altında iseler kısa süreliğine görünür olurlar. Gözünmezlik için enerji kullanılıyorsa enerjisi bittiğinden görünür olarak kalırlar.
  • MaNa’nın Fenix’e uyguladığı muhteşem Psi Storm taktiği:
Dark Templar

From the shadows I come.


  • Görünmez olmalarına rağmen Xel’Naga Watch Tower’ları kullanabilirler.
  • İşçileri tek vuruşta öldürebilirler. Bu nedenle maden tacizi için idealdirler.
  • Warp edilirken de görünmezdirler. (Oneghaze)
Archon

The merging is complete.


  • Archon yapmak için 1 High Templar ile 1 Dark Templar kullanabilirsiniz.
  • Dönüşümleri tamamlandığında canları tamamen dolar.
  • Hiç bir vuruşa karşı zayıf değildir yani hiçbir vuruştan diğer ünitelere göre daha fazla etkilenmezler.
  • Vuruşları vurduğu üniteye komşu olan diğer düşman ünitlerini de etkiler.
  • 350 enerji kalkanları olmasına rahmen sadece 10 canları vardır.
  • Üretilmekte olan Archon’lar tek başlarına hareket edemezler ama başka üniteler ile onları ittirebilirsiniz.
  • Üretimi için gereken üniteler Archon’dan daha kullanışlıdır. Bu nedenle o üniteler kullanışlığını yitirene kadar dönüştürmeniz önerilmez.
  • Massive üniteler olduklarından Sentry’lerin Force Field’larını üzerinden geçerek yıkabilirler.
  • Archon Toilet olarak bilinen Protoss’un en güçlü kitle imha stratejisi, gücü azaltılmış olsa da hala büyük ölçüde işe yaramaktadır. Mothership ile bol miktarda düşman ünitesini Vortex içine almayı başardığınızda içeriye göndereceğiniz her bir Archon rakibe tonla hasar verecektir.
  • KiWiKaKi’nin Stephano’ya uyguladığı Archon Toilet taktiği:
Carrier

Carrier has arrived.


  • Armor’u 6 olan bir Ultralisk bir Zealot’u öldürene kadar bir Carrier onu öldürebilir.
  • Build Interceptor özelliğine sağ tıklayarak otomatik Interceptor üretmesini sağlayabilirsiniz.
  • Üretildiklerinde 4 Interceptor’e sahiptir ve en fazla 8 Interceptor taşıyabilirler.
  • Interceptor’ler 5 vuran 2 atış yaparlar. Her Upgrade’de bu vuruşlar 1’er artar.
  • Vuruşu zırhlı ünitelerden çok etkilenir çünkü Interceptor’ler 2 atış yaparlar ve toplamda 8 tanedirler. Zırhı 1 olan bir üniteye saldırıldığında vuruş 2 x 8 = 16 düşer.
  • Protoss Air Weapons Upgrade’i her yapıldığında Carrier’ın vuruşu 16 artar. Tüm Protoss Air Weapons Upgrade’leri yapılmış bir Carrier, zırhsız bir Viking’i tek vuruşta öldürebilir.
  • Carrier’lara vurkaç ve Attack-Move gibi taktikler işlemez. Onurunuzla savaşın!
  • Tüm Interceptor’lerini savaşa sürmesi 3,5 saniye sürer. Graviton Catapult Upgrade’i yapıldığında bu süre 1,375 saniyeye düşer.
  • Interceptor’lerini düşmana 8 kare uzaktayken salarlar. Saldıktan sonra bir miktar geri çekerek vuruş uzaklığını toplamda 14 kareye çıkartabilirsiniz. Bu Siege Tank’ın vuruş uzaklığından bile fazladır.
  • Carrier: Vuruş uzaklığı[RESIZE=800]

    carrierrangedemostratio.jpg
    [/RESIZE]
  • Day[9]’ın Carrier Rush incelemesi:
Mothership

Justice has come.


  • Bir Nexus Mothership üretirken, Probe üretimine göre çok daha fazla ışık yayar.
  • Vortex Sentry’lerin Force Field’larını yok edebilecek güçtedir.
  • Vortex dost üniteleri de içine çeker.
  • Vortex’in içerisine girmiş üniteler oradayken ve çıktıktan sonra 1,5 saniye kadar seçilemezler veya zarar verilemezler.
  • Vortex ile Ghost’ların Tac Nuke Strike özellikleri aynı süre sonunda bitmektedir. 2v2 ve daha kalabalık oyunlarda eğer arkadaşınız ünite kontrollerini sizinle paylaşıyorsa oldukça etkili bir saldırı yapabiliriniz. Benzer şekilde 1v1’de Vortex kullanmış bir Protoss’un ünitelerini Vortex’e girmeye zorlayıp 1,5 saniye sonra Nuke yollarsanız rakibinize acı bir kayıp yaşatabilirsiniz.
  • Çok miktarda Baneling’i Vortex’e almışsanız, içine sadece 1 tane Archon gibi canı fazla olan ve mümkünse sıçrayan (splash) vuruşlar yapabilen bir yer ünitesi sokun. Tüm Baneling’lerden kurtulmuş olursunuz.
  • Mothership ile bol miktarda düşman ünitesini Vortex içine almayı başardığınızda içeriye göndereceğiniz her bir Archon rakibe tonla hasar verecektir.
  • Bir Siege Tank Vortex’e girerse, ordan normal moda dönüşmüş olarak çıkar.
  • Tac Nuke Strike gönderen bir Ghost’u Vortex’e sokarsanız, Nuke’ten kurtulmuş olursunuz. Nuke sayısı düşmanınızdan 1 eksilir.
  • Mass Recall ile takım arkadaşınızın larva veya yumurtalarını ışınlayamazsınız.
  • Mass Recall ile Phasing Mode’daki Warp Prism’leri yanınıza çekebilirsiniz.
  • Void Ray’ler şarj durumunda iken Mass Recall ile çağırıldıklarında şarj durumlarını korurlar.
  • Mass Recall ile çağırılan üniteler Mothership’e en yakın uygun alana ışınlanırlar.
  • Mothership:

Terran

SCV

SCV ready!


  • Repair özelliğine sağ tıklayarak onun otomatik tamir etmesini sağlayabilirsiniz. Başka bir iş ile ilgilenmediği zaman veya işi bittiğinde tamire başlayacaktır.
  • Move komutu ile bir üniteye yönlendirildiğinde SCV onu takip eder ve otomatik olarak onu tamir eder. Sadece tamir komutu verilirse SCV o üniteyi tamir ettikten sonra bulunduğu noktada bekler.
  • Diğer ırkların mekanik olan tüm ünitelerini tamir edebilirler. Binalar için bu durum geçerli değildir. (gimmeluck)
  • Point Defense Drone ve Auto-Turret gibi ücretsiz üretilen mekanik birimler tamir edilebilirler.
  • Otomatik tamir talimatı verip Move komutu ile gerekli yere gönderip Shift tuşu ile Gather Resources görevi verirseniz, SCV gönderdiğiniz yerdeki tüm birimleri tamir eder ve sonra işinin başına döner.
  • Bir rampayı kapatmak için bina üretirken Halt komutu ile üretim yarıda kesip SCV’yi başka işlere yönlendirebilirsiniz. Üretilmeye yeni başlanmış bile olsa o binalar rampayı kapatacaktır.
  • Yarıda bırakılmış binaların üretimleri iptal edilebilirler.
  • İçerisinde SCV bulunan bir Command Center yok edildiği taktirde eğer yerde ise SCV’ler kurtulur, havada ise ölürler.
  • Canları diğer işçilerden 5 fazladır.
  • Birbirlerini tamir edebilirler.
  • Tamir masrafı, tamir edilen birimin gerçek masrafının %25’i kadardır.
  • Tamir süresi, tamir edilen birimin üretim süresi ile aynıdır. Ücretsiz üretilmiş üniteler için süre 60sn’dir. SCV sayısı arttıkça süre aynı oranda azalır.
  • Auto-Turret tamiri:

Marine

Make way, comin’ through.


  • Stim Pack özelliğini kullanmış Marine’ler oyunda en hızlı vuran ünitelerdir.
  • Stim Pack kullanıldığında ünitenin üzerinde yeşil renkli yıldırım işareti oluşur. Stim Pack’in etkisi geçtiğinde ise kırmızı renkli yıldırım işareti görülür.
  • Canı 10 veya daha az olan bir Marine’e Stim Pack kullandığınızda ölmez. Canı 1’e düşer.
  • Oyundaki vuruş/fiyat oranı en yüksek ünitedir.
  • Sentry’nin Guardian Shield özelliği, Marine’lerin vuruşlarını 1/3 oranında azaltır.
  • Medivac ile düşman minerallerine bırakılan ve Stim Pack upgrade’i yapılmış 8 Marine, madeni saniyeler içinde yok edebilir.
Marauder

Kaboom, baby!


  • İçi Marauder dolu bir Medivac’ı baneling grubunun ortasına tek tek Unload ederseniz en az kayıpla onlardan kurtulmuş olursunuz.
  • Stim Pack kullanıldığında ünitenin üzerinde yeşil renkli yıldırım işareti oluşur. Stim Pack’in etkisi geçtiğinde ise kırmızı renkli yıldırım işareti görülür.
  • Canı 20 veya daha az olan bir Marauder’e Stim Pack kullandığınızda ölmez. Canı 1’e düşer.
  • Concussive Shells düşmanın hareket hızını %50 azaltır fakat vuruş hızını ise etkilemez.
  • Concussive Shells upgrade’i yapılmış ve Stim Pack kullanan bir Marauder’den hiçbir ünite kaçamaz.
  • Chargelot’lar için Marauder’ler çerezdir. EMP yemiş olsalar bile icaplarına bakarlar.
  • Tüm Mech ünitelerinden daha hızlıdırlar.
Reaper

The grim reaper has arrived.


  • Rakibiniz yeni bir maden ele geçirdiğinde genellikle orayı koruyabilmek için ana üssünü savunmasız bırakır. Bu durum Reaper’lar için bulunmaz bir fırsattır. 6-8 reaper ile düşman üssüne hızla girip birçok işçiyi öldürdüp rakibiniz yetişemeden kaçabilirsiniz. Buna ek olarak rakip ordu bölgeye ulaştığında bu kez yeni almış olduğu maden savunmasız kalacağından kalan ordunuzu tam o sırada oraya yönlendirerek rakibinize ciddi kayıplar verdirebilirsiniz.
  • Protosslar yavaş gelişirler. Bu nedenle bir Protoss Stalker üretene kadar Reaper’larla tüm Probe’ların icabına bakabilir, hatta şanslıysanız Nexus’u bile indirebilirsiniz.
  • Nitro Pack Upgrade’i yapılmış Reaper’lar ile hız upgrade’i yapılmış Zergling’lere bile vurkaç yapabilirsiniz.
 
Geri
Üst