• Forum vBulletin altyapısından Xenforo altyapısına geçirildi, bu sebeple eski şifreleriniz ile foruma giriş yapamayacaksınız, parolamı unuttum adımından mailiniz ile şifre sıfırlayarak giriş yapabilirsiniz.

    Üyeliklerinde geçerli bir mail adresi olmadığı için sıfırlama yapamayacak kullanıcılar forum kullanıcı adlarını ve yeni şifrelerini yazarak info@maxigame.org adresine şifre sıfırlamak istediklerine dair bir mail göndersinler şifrelerini sıfırlayıp mail adreslerini güncelleyeceğiz. Şifreniz sıfırlandıktan sonra foruma giriş yapıp tekrar istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

Stronghold Kingdoms Birlikler Rehberi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan IMLEGEND
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

IMLEGEND

Aileden
Aktiflik
K.Tarihi
23 Nis 2009
Mesajlar
9,353
Puanı
152
Konum
Damn Of Hell
maxigamebanner1.png

maxayrac3.jpg

Silahlı Köylü

[TABLE="class: grid, width: 270, align: left"]
[TR]
[TD]
Unitbox_peasant.jpg
Armed_peasant.png
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Birim Tipi[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
25px-Army.png
Taarruz ve Savunma[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Gereken Mertebe[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
30px-Rank01.png
Köyün Delisi (1)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Gereken Araştırma[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]None[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Altın Maliyeti[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
30px-Icon_gold.PNG
Her biri 3.[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Gerekli Kaynaklar[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
30px-Icon_peasant.PNG
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Birim Alanı[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
People_unitspace_icon_03.png
1[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Silahlı köylüler oyunun başında tüm oyuncuların edinebileceği en temel birlik türüdür ve erişebilmek için herhangi bir araştırma yapılması gerekmez. Ne var ki, oyunun en zayıf birlik türü bu birimdir.

Silahlı Köylüleri Kullanma


Silahlı köylülerin edinme maliyeti düşüktür ve oyunun başında kalenizi savunmak için kullanışlıdır.

İPUCU:Kurt inlerine ve haydut kamplarına saldırmak için silahlı köylülerinizi kullanın.

İPUCU:Oyunculara veya AI kalelerine saldırırken tuzakları tetiklemek için silahlı köylüleri kullanın.

Araştırma

Silahlı köylülerin savunmada veya taarruzda daha fazla hayatta kalmalarını sağlayabilen sağlık puanlarını yükseltmek için Askere Çağrı araştırması yapılmalıdır.

Kartlar


Birliklerinizin kabiliyetlerinde veya kalenizdeki birlik sayısında anlık bir artış sağlamak için belirli kartlar oynanabilir. Bu kartların bazıları anında oynanıp kart paketleriniz arasından silinirken, bir kısmı ise belirli bir süre boyunca oyunda etkili olur. Daha fazla bilgi için lütfen kartları ayrıca inceleyin.

İPUCU:Size anında daha fazla birlik veya köylü veren kartları kullanmadan önce lütfen yeterli birim alana sahip olduğunuzdan emin olun. Bu kartlar izin verilen maksimum ordu boyutunuzu arttırmaz.


[TABLE="class: grid, width: 500"]
[TR]
[TD]Kartın Adı[/TD]
[TD]Açıklama[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Paralı Askerler[/TD]
[TD]Küçük, orta veya devasa boyutta bir silahlı köylü grubu sağlar[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Temel disiplin[/TD]
[TD]Birliklerin harita üzerinde daha hızlı hareket etmesini sağlar[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Temel Lojistik[/TD]
[TD]Gönderilen bir sonraki ordu daha hızlı hareket eder. Bu kart, bir ordu gönderilmeden önce oynanmalıdır.[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Köylüler[/TD]
[TD]Seçtiğiniz bir köye yeni köylüler gelir. Bu köylüler yeterli altına sahip olmanız halinde silahlı köylüye çevrilebilir.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Okçu

[TABLE="class: grid, width: 270, align: left"]
[TR]
[TD]
Unitbox_archers.jpg
Archer.png
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Birim Tipi[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
25px-Army.png
Taarruz ve Savunma[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Gereken Mertebe[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
30px-Rank06.png
Köylü (6)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Gereken Araştırma[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"] 1. Seviye - Askeri
3. Seviye - Komuta
1. Seviye - Uzun Yay[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Altın Maliyeti[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
30px-Icon_gold.PNG
Her biri 20.[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Gerekli Kaynaklar[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
30px-Icon_peasant.PNG
30px-Icon_bows.PNG
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Birim Alanı[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
People_unitspace_icon_03.png
1[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Okçular , uzaktan atış yapabilen birliklerdir ve uzak bir mesafeden düşman birliklerini öldürerek yakın muharebedeki birimleri desteklemek için kullanılabilirler. Ancak göğüs göğüse muharebede çok kullanışlı değildirler.

Okçuları Kullanma


Okçular olmazsa olmaz savunma birlikleridir; taarruz ederken ise yakın muharebe (göğüs göğüse) eden birliklerin gerisinde özellikle etkili olurlar.
Okçulara erişim kazanabilmek için en az 6. Mertebe (Köylü) olmalı ve gerekli araştırma kademelerini tamamlamalısınız (lütfen sağdaki bölüme bakın).

Kaynaklar


Köylüleri okçulara çevirebilmek için yay gereklidir; yaylar ok atölyesinde üretilir ve silah deposunda saklanır. Her bir okçu bir yay ve 20 altına mal olur.

Araştırma


Okçulara erişebilmek ve taarruz ve savunma esnasında daha fazla hayatta kalmalarını sağlayabilen sağlık puanlarını yükseltmek için Uzun Yay araştırması yapılmalıdır.

İPUCU: Uzun Yay araştırmasını sonuna kadar yapmak, kalenizde güçlü bir savunma öğesini haiz olmanıza ek olarak diğer oyunculara ve AI'ye saldırırken daha dayanıklı okçulara sahip olmanızı sağlayacağından size fayda sağlayacaktır.

Kartlar

Birliklerinizin kabiliyetlerinde veya kalenizdeki birlik sayısında anlık bir artış sağlamak için belirli kartlar oynanabilir. Bu kartların bazıları anında oynanıp kart paketleriniz arasından silinirken, bir kısmı ise belirli bir süre boyunca oyunda etkili olur. Daha fazla bilgi için lütfen kartları ayrıca inceleyin.

İPUCU: Size anında daha fazla birlik veya köylü veren kartları kullanmadan önce lütfen yeterli birim alana sahip olduğunuzdan emin olun. Bu kartlar izin verilen maksimum ordu boyutunuzu arttırmaz.

[TABLE="class: grid, width: 500"]
[TR]
[TD]Kartın Adı[/TD]
[TD]Açıklama[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Paralı Askerler[/TD]
[TD]Küçük veya orta büyüklükte bir okçu grubu sağlar[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Temel disiplin[/TD]
[TD]Birliklerin harita üzerinde daha hızlı hareket etmesini sağlar[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Temel Lojistik[/TD]
[TD]Gönderilen bir sonraki ordu daha hızlı hareket eder. Bu kart, bir ordu gönderilmeden önce oynanmalıdır.[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Temel alım[/TD]
[TD]Birlik alım maliyeti düşer[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Köylüler[/TD]
[TD]Seçtiğiniz bir köye yeni köylüler gelir. Bu köylüler yeterli altın ve yaya sahip olmanız halinde okçuya çevrilebilir.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Mızraklı Asker

[TABLE="class: grid, width: 270, align: left"]
[TR]
[TD]
Unitbox_pikeman.jpg
Pikeman.png
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Birim Tipi[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
25px-Army.png
Taarruz ve Savunma[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Gereken Mertebe[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
30px-Rank06.png
Köy Ağası (11)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Gereken Araştırma[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]1. Seviye - Askeri
3. Seviye - Komuta
1. Seviye - Mızrak[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Altın Maliyeti[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
30px-Icon_gold.PNG
Her biri 50.[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Gerekli Kaynaklar[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
30px-Icon_peasant.PNG
30px-Icon_armour.PNG
30px-Icon_pikes.PNG
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Birim Alanı[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
People_unitspace_icon_03.png
1[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Mızraklı Askerler yakın muharebede kullanılan savunma ve taarruz birlikleridir.

Mızraklı Askerlere erişim kazanabilmek için en az 11. Mertebe (Köy Ağası) olmalı ve gerekli araştırma kademelerini tamamlamalısınız (lütfen sağdaki bölüme bakın).Mızraklı Askerleri Kullanma

İPUCU: İç kalenin içine ve çevresine mızraklı asker koymak, mükemmel bir son savunma hattıdır.

Kaynaklar

Köylüleri, Mızraklı Asker birlik türüne çevirebilmek için mızrak ve zırh gereklidir. Mızraklar, Mızrak Atölyesinde yapılır ve silah deposunda saklanır. Zırh, Zırh Atölyesinde yapılır ve silah deposunda saklanır. Her bir Mızraklı Askerin maliyeti; bir mızrak, bir zırh ve 50 altındır.

Araştırma

Mızraklı Askerlere erişebilmek ve taarruz ve savunma esnasında daha fazla hayatta kalmalarını sağlayabilen sağlık puanlarını yükseltmek için araştırma ağacının Askeri sekmesinden Mızrak araştırması yapılmalıdır.

Kartlar


Birliklerinizin kabiliyetlerinde veya kalenizdeki birlik sayısında anlık bir artış sağlamak için belirli kartlar oynanabilir. Bu kartların bazıları anında oynanıp kart paketleriniz arasından silinirken, bir kısmı ise belirli bir süre boyunca oyunda etkili olur. Daha fazla bilgi için lütfen kartları ayrıca inceleyin.

İPUCU: Size anında daha fazla birlik veya köylü veren kartları kullanmadan önce lütfen yeterli birim alana sahip olduğunuzdan emin olun. Bu kartlar izin verilen maksimum ordu boyutunuzu arttırmaz.

[TABLE="class: grid, width: 500"]
[TR]
[TD]Kartın Adı[/TD]
[TD]Açıklama[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Paralı Askerler[/TD]
[TD]Küçük bir mızraklı asker takımı edinmenizi sağlar.[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Temel disiplin[/TD]
[TD]Birliklerin harita üzerinde daha hızlı hareket etmesini sağlar[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Temel Lojistik[/TD]
[TD]Gönderilen bir sonraki ordu daha hızlı hareket eder. Bu kart, bir ordu gönderilmeden önce oynanmalıdır.[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Temel alım[/TD]
[TD]Birlik alım maliyeti düşer[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Köylüler[/TD]
[TD]Seçtiğiniz bir köye yeni köylüler gelir. Bu köylüler yeterli altın, mızrak ve zırha sahip olmanız halinde mızraklı askere çevrilebilir.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Kılıçlı Asker

[TABLE="class: grid, width: 270, align: left"]
[TR]
[TD]
Unitbox_swordsman.jpg
Swordsman.png
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Birim Tipi[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
25px-Army.png
Taarruz ve Savunma[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Gereken Mertebe[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
30px-Rank06.png
Efendi (13)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Gereken Araştırma[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"] 1. Seviye - Askeri
4. Seviye - Komuta
1. Seviye - Kılıç[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Altın Maliyeti[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
30px-Icon_gold.PNG
Her biri 80.[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Gerekli Kaynaklar[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
30px-Icon_peasant.PNG
30px-Icon_armour.PNG
30px-Icon_swords.PNG
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Birim Alanı[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
People_unitspace_icon_03.png
1[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Kılıçlı Asker Stronghold Kingdoms dünyasının en güçlü saldırı birliklerinden biridir.

Kılıçlı Askerler, göğüs göğüse muharebede yüksek kuvvetleri sayesinde mükemmel taarruz birimleridir.Kılıçlı Askerleri Kullanma

Kılıçlı Askerlere erişim kazanabilmek için en az 13. Mertebe (Efendi) olmalı ve gerekli araştırma kademelerini tamamlamalısınız (lütfen sağdaki bölüme bakın).

Kaynaklar


Köylüleri, Kılıçlı Asker birlik türüne çevirebilmek için kılıç ve zırh gereklidir. Kılıçlar, Demircide yapılır ve silah deposunda saklanır. Zırh, Zırh Atölyesinde yapılır ve silah deposunda saklanır. Her bir Kılıçlı Askerin maliyeti; bir kılıç, bir zırh ve 80 altındır.

Research

Kılıçlı Askerlere erişebilmek ve taarruz ve savunma esnasında daha fazla hayatta kalmalarını sağlayabilen sağlık puanlarını yükseltmek için Kılıç araştırması yapılmalıdır.

Kartlar


Birliklerinizin kabiliyetlerinde veya kalenizdeki birlik sayısında anlık bir artış sağlamak için belirli kartlar oynanabilir. Bu kartların bazıları anında oynanıp kart paketleriniz arasından silinirken, bir kısmı ise belirli bir süre boyunca oyunda etkili olur. Daha fazla bilgi için lütfen kartları ayrıca inceleyin.

İPUCU: Size anında daha fazla birlik veya köylü veren kartları kullanmadan önce lütfen yeterli birim alana sahip olduğunuzdan emin olun. Bu kartlar izin verilen maksimum ordu boyutunuzu arttırmaz.

[TABLE="class: grid, width: 500"]
[TR]
[TD]Kartın Adı[/TD]
[TD]Açıklama[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Temel disiplin[/TD]
[TD]Birliklerin harita üzerinde daha hızlı hareket etmesini sağlar[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Temel Lojistik[/TD]
[TD]Gönderilen bir sonraki ordu daha hızlı hareket eder. Bu kart, bir ordu gönderilmeden önce oynanmalıdır.[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Temel alım[/TD]
[TD]Birlik alım maliyeti düşer[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Köylüler[/TD]
[TD]Seçtiğiniz bir köye yeni köylüler gelir. Bu köylüler yeterli altın, kılıç ve zırha sahip olmanız halinde kılıçlı askere çevrilebilir.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Mancınık

[TABLE="class: grid, width: 270, align: left"]
[TR]
[TD]
Unitbox_catapult.jpg
Catapult.png
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Birim Tipi[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
25px-Army.png
Taarruz[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Gereken Mertebe[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
30px-Rank06.png
Bey (15)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Gereken Araştırma[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]1. Seviye - Askeri
5. Seviye - Komuta
1. Seviye - Mancınık[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Altın Maliyeti[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
30px-Icon_gold.PNG
Her biri 200[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Gerekli Kaynaklar[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
30px-Icon_peasant.PNG
30px-Icon_catapult.PNG
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Birim Alanı[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
People_unitspace_icon_03.png
1[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Mancınıklar duvarları, kuleleri ve geçitleri yıkmak ve onlara hasar vermek için uzun mesafeden atış yapan taarruz araçlarıdır. Mancınık üretmeye başlayabilmek için en az 15. Mertebe (Bey) olmalı ve ilgili araştırmayı tamamlamalısınız (sağdaki kutuya bakın).

Mancınık yerleştirdikten sonra onları rastgele ateşleyebilir veya ateş etmek için belirli bir hedef seçebilirsiniz.Mancınık
Kullanma


Mancınıkları seçmek için mancınığa sol tıklayıp sürükleyin.

200px-Cata0.png


Seçtikten sonra bir hedef belirlemek için düşman kalesinde bir bölgeye sağ tıklayın.

200px-Cata1.png


İPUCU: Başka bir oyuncunun kalesine saldırırken mancınıklarınızı korumaya çalışın. Tünellerden çıkan köylüler veya iç kaleden hücuma kalkan şövalyeler mancınıkları yok edebilir.

İPUCU: Savunma birlikleri olan bir Kumandan ve bir gecikme komutu mancınıklara ekstra koruma sağlar.

İPUCU: Mancınıklar, vurabileceği duvar veya kule kalmayınca dost birliklere de zarar verebilir. Mancınıklara köşegen ateş açtırmak bu birliklere zarar verilmesini bir miktar önler.

Kaynaklar

Mancınıklar Mancınık Atölyesinde üretilir ve silah deposunda saklanır. Köylüler tarafından kullanılır.

Araştırma


Mancınık araştırması ilerletilerek daha fazla ateş açmalarını ve zarar vermelerini sağlayarak ateş oranları arttırılabilir.

Kartlar



[TABLE="class: grid, width: 500"]
[TR]
[TD]Kartın Adı[/TD]
[TD]Açıklama[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Temel disiplin[/TD]
[TD]Birliklerin ve mancınıkların harita üzerinde daha hızlı hareket etmesini sağlar[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Temel Lojistik[/TD]
[TD]Gönderilen bir sonraki ordu daha hızlı hareket eder. Bu kart, bir ordu gönderilmeden önce oynanmalıdır.[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Temel alım[/TD]
[TD]Birlik ve mancınık alım maliyeti düşer[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Köylüler[/TD]
[TD]Seçtiğiniz bir köye yeni köylüler gelir. Bu köylüler yeterli altına sahip olmanız halinde mancınık kullanıcısına çevrilebilir.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Kumandan

[TABLE="class: grid, width: 270, align: left"]
[TR]
[TD]
Unitbox_captain.jpg
Captain.png
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Birim Tipi[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
25px-Captain_red.png
Taarruz ve Savunma[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Gereken Mertebe[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
30px-Rank12.png
Şehir Ayanı (12)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Gereken Araştırma[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]1. Seviye - Askeri
1. Seviye - Liderlik
1. Seviye - Kumandanlar[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Altın Maliyeti[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
30px-Icon_gold.PNG
1000 (+1000 her bir yeni birim için)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Gerekli Kaynaklar[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
30px-Icon_peasant.PNG
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #B5B5B5"]Birim Alanı[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #DBDBDB"]
People_unitspace_icon_03.png
1[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Kumandanlar benzersizdir ve köy satın almak/zapt etmek/yıkmak için gereklidir. Ayrıca her biri araştırılması gereken çeşitli taktiklere sahiptirler. Kumandanlar oluşturulmadan önce oyuncunun araştırma ağacının asker sekmesinde bulunanKumandanlar öğesini araştırması gereklidir. Tamamladığınız araştırma kademesine bağlı olarak köy başına birden fazla kumandan edinmek mümkündür.

Taarruz eden bir orduyla birlikte gönderildiğinde kumandan, taktiksel araştırma seviyenize bağlı olarak çeşitli taktikler kullanabilir. Kumandanın kullanacağı taktikleri seçmek için bir saldırı emri vermeden önce kumandan figürüne tıklayın. Bu taktik seçimi panelini açacaktır. Her bir komut, harekete geçilmeden önce belirli bir süreliğine (5 ila 200 saniye) geciktirilebilir.

Her bir kumandan satın alışınızda maliyeti 1.000 altın (ilk kumandan 1.000 altınsa, ikinci kumandanın maliyeti 2.000 altındır) daha fazla olacaktır. Bununla birlikte, kumandanın bir savaşta ölmesi halinde, maliyet bir önceki seviyeye geri döner. Kumandan, bir köyü zapt etmek veya satın almak için başarıyla kullanılırsa maliyet artışı değişmez.

İPUCU: Bir kerede, her birine farklı bir taktiksel komut (araştırma seviyenize bağlı olarak) verilerek birden fazla kumandan kullanılabilir.
İPUCU: Kumandanlar bir şövalyeyle aynı oranda zarar verir ve en yüksek sağlık puanına sahiptirler.

İPUCU: Köy zapt etmek için kumandanların varlığı çok önemli olduğundan, savaş sonuna kadar hayatta kalmaları gereklidir. Bu nedenle kumandanları birliklerinizin geri kalanının gerisine yerleştirerek onları kaybetme ihtimalinizi azaltabilirsiniz.

[TABLE="class: grid, width: 500"]
[TR]
[TD]
31px-Timer_green.png
[/TD]
[TD]wiki notu: Temel Asker Alımı gibi birlik satın alım maliyetini düşüren hiçbir kart, Kumandan alım maliyetini etkilemez.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Kumandanı Kullanma

Kumandanların Stronghold Kingdoms'da çok farklı rolleri vardır. Yalnızca köy zapt etmek/satın almakla kalmaz, aynı zamanda ordulara liderlik edebilir, onları yönetebilir ve gerekirse iyileştirilebilirler.

Kumandanlara erişim kazanabilmek için en az 12. Mertebe (Şehir Ayanı) olmalı ve gerekli araştırma kademelerini tamamlamalısınız (lütfen sağdaki bölüme bakın).

Bir köyü Zapt Etme/Satın Alma

WorldMapIcons_Captain.jpg

Yeni bir köy kurulabilir bölge satın almak veya bir köyü zapt etmek için bir kumandan gereklidir.

[TABLE="class: grid, width: 500"]
[TR]
[TD]
31px-Timer_green.png
[/TD]
[TD]wiki notu: Bir Kumandan, köy zapt ettikten veya satın aldıktan sonra bir daha kullanılamaz. Ancak, asıl köyde daha fazla Kumandan alabilmek için maliyetteki artış aynı kalır.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Birlik Kabiliyetleri


  • Capt_delay.jpg
    Gecikme
    • Kumandanın çevresindeki beş (5) karelik alanda bulunan birlikleri geciktirir. Bu kabiliyet anında kullanılabilir; Araştırma gerektirmez ("Taktikler" aracılığıyla).
    • İPUCU: Okçular veya mancınıklar ateş açarken belirli birlikleri geride tutmak kullanışlı olabilir.

  • Capt_rallyingcry.jpg
    Toplu Tedavi
    • 5 kare yarıçapı dahilinde uzun süre etkili olan küçük sağlık arttırmaları serisi kullanarak Kumandan'ın çevresindeki birlikleri tedavi eder.
    • Kumandan'ın sağlığının artış gücü, çevresindeki birliklerin iki katıdır.
    • Etki süresince tekrar eden animasyonla bir yeşil artı işareti + etkilenen tüm birliklerin üstünde belirir.

  • Capt_arrowvolley.jpg
    Okla Yaylım Ateşi
    • Düşman birliklerini öldüren harita bölgesine ok atar.
    • Aynı maksimum menzilde, mancınık birlikleriyle aynı şekilde hedef alır.
    • Birkaç saniye süresince etkili olan çok sayıda okla yaylım ateşi (normal hızda oynandığında).
    • Okla Yaylım Ateşi'nden sorumlu Kumandan birimi, ateş başlayana dek ilerlemez.
    • Ateşle yayılan oklar normal oklardan daha fazla zarar verir.

  • Capt_battlecry.jpg
    Savaş Çığlığı
    • Kumandan'ın 5 kare çevresindeki birliklerin duvarlara ve hendeklere verdiği hasarı arttırır.
    • Etki süresince tekrar eden animasyonla bir kırmızı ünlem işareti ! etkilenen tüm birliklerin üstünde belirir.

  • Capt_catvolley.jpg
    Mancınık Yaylım Ateşi
    • Haritanın belirli bir bölgesine birkaç saniye süresince etkili olan çok sayıda kaya ateşi açar (normal hızda oynandığında).
    • Aynı maksimum menzilde, mancınık birlikleriyle aynı şekilde hedef alır.
    • Mancınık Yaylım Ateşi'nden sorumlu Kumandan birimi, ateş başlayana dek ilerlemez.
    • Ateşle yayılan kayalar normal kayalardan daha fazla zarar verir.

 
Geri
Üst