• Forum vBulletin altyapısından Xenforo altyapısına geçirildi, bu sebeple eski şifreleriniz ile foruma giriş yapamayacaksınız, parolamı unuttum adımından mailiniz ile şifre sıfırlayarak giriş yapabilirsiniz.

    Üyeliklerinde geçerli bir mail adresi olmadığı için sıfırlama yapamayacak kullanıcılar forum kullanıcı adlarını ve yeni şifrelerini yazarak info@maxigame.org adresine şifre sıfırlamak istediklerine dair bir mail göndersinler şifrelerini sıfırlayıp mail adreslerini güncelleyeceğiz. Şifreniz sıfırlandıktan sonra foruma giriş yapıp tekrar istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

Stronghold Kingdoms Gıda Binaları Rehberi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan IMLEGEND
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

IMLEGEND

Aileden
Aktiflik
K.Tarihi
23 Nis 2009
Mesajlar
9,353
Puanı
152
Konum
Damn Of Hell
maxigamebanner1.png

maxayrac3.jpg

Binalar:Gıda

[TABLE="class: grid, width: 1024"]
[TR]
[TH="class: wikitable, bgcolor: #F2F2F2, align: center"]Bina[/TH]
[TH="class: wikitable, bgcolor: #F2F2F2, align: center"]Resim[/TH]
[TH="class: wikitable, bgcolor: #F2F2F2, align: center"]Açıklama[/TH]
[TH="class: wikitable, bgcolor: #F2F2F2, align: center"]Üretim[/TH]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]Ambar[/TD]
[TD="align: center"]
125px-Granary.jpg
[/TD]
[TD]Gıdalar, ambarda saklanır. Köyün etkin işleyebilmesi için konumu çok önemlidir. Gıda binaları ambara ne kadar yakın olursa o kadar
fazla gıda üretir. Ambarın kapasitesi araştırma ağacının Eğitim sekmesinde bulunan Mühendislik veAmbar Kapasitesi öğeleri
araştırılarak yükseltilebilir.[/TD]
[TD="align: center"]YOK[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]Elma Bahçesi[/TD]
[TD="align: center"]
125px-Applefarm.jpg
[/TD]
[TD]Elma bahçesi, elma toplamak için kullanılır ve tüm köy tiplerinde inşa edilebilir. Ambara ne kadar yakınsa o kadar fazla üretken olur. Bu
binanın üretim oranı araştırma ağacının Tarım sekmesinde bulunan Meyve Bahçesi Yönetimi veToprak Sürme öğeleri araştırılarak
yükseltilebilir. Ayrıca Pariş Başkenti'nde Meyve İşçileri Loncası geliştirilerek de yükseltilebilir. Strateji Kartları da bir üretim bonusu
sağlayabilir. İnşa edilmesi için stok sahasından ağaç ve taş gereklidir. İlk inşa maliyeti 50 ağaç ve 25 taştır.[/TD]
[TD="align: center"]
75px-Apples.PNG
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]Süt Ürünleri Çiftliği[/TD]
[TD="align: center"]
125px-Dairyfarm.jpg
[/TD]
[TD]Süt ürünleri çiftliği, peynir üretmek için kullanılır ve tüm köy tiplerinde inşa edilebilir. Ambara ne kadar yakınsa o kadar fazla üretken olur.
Bu bina inşa edilmeden önce araştırma ağacının Tarım sekmesinden Süt Ürünleri Çiftliği öğesinin araştırılması gereklidir. Binanın üretim
oranı daha fazla Süt Ürünleri Çiftliği ve Hayvan Bakımı araştırması yapılarak ve Pariş Başkenti'nde Süt İşçileri Loncası geliştirilerek
yükseltilebilir. Strateji Kartları da bir üretim bonusu sağlayabilir. İnşa edilmesi için stok sahasından ağaç ve taş gereklidir. İlk inşa maliyeti
300 ağaç ve 100 taştır.[/TD]
[TD="align: center"]
75px-Cheese.PNG
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]Et Üretim Çiftliği[/TD]
[TD="align: center"]
125px-Pigfarm.jpg
[/TD]
[TD]Et üretim çiftliği, et üretmek için kullanılır ve tüm köy tiplerinde inşa edilebilir. Ambara ne kadar yakınsa o kadar fazla üretken olur. Bu
bina inşa edilmeden önce araştırma ağacının Tarım sekmesinden Hayvan Besiciliği öğesinin araştırılması gereklidir. Binanın üretim
oranı daha fazla Hayvan Besiciliği, Hayvan Bakımı ve Kasaplık araştırması yapılarak ve Pariş Başkenti'nde Hayvancılar Loncası
geliştirilerek yükseltilebilir. Strateji Kartları da bir üretim bonusu sağlayabilir. İnşa edilmesi için stok sahasından ağaç ve taş gereklidir. İlk
inşa maliyeti 2,000 ağaç ve 800 taştır.[/TD]
[TD="align: center"]
75px-Meat.PNG
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]Fırın[/TD]
[TD="align: center"]
125px-Baker.jpg
[/TD]
[TD]Fırın ekmek üretmek için kullanılır ve yalnızca Düz Arazi ve Ova köy tiplerine inşa edilebilir ve Ovalarda daha verimli çalışır. Ambara ne
kadar yakınsa o kadar fazla üretken olur. Bu bina inşa edilmeden önce araştırma ağacının Tarımsekmesinden Buğday Üretimi öğesinin
araştırılması gereklidir. Binanın üretim oranı daha fazla Buğday Üretimi, Toprak Sürme ve Fırıncılık araştırması yapılarak ve Pariş
Başkenti'nde Fırıncılar Loncası geliştirilerek yükseltilebilir. Strateji Kartları da bir üretim bonusu sağlayabilir. İnşa edilmesi için stok
sahasından ağaç ve taş gereklidir. İlk inşa maliyeti 2.000 ağaç ve 1.000 taştır.[/TD]
[TD="align: center"]
75px-Bread.PNG
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]Sebze Çiftliği[/TD]
[TD="align: center"]
125px-Vegfarm.jpg
[/TD]
[TD]Sebze çiftliği, sebze yetiştirmek için kullanılır ve yalnızca Düz Arazi ve Ova köy tiplerine inşa edilebilir. Ambara ne kadar yakınsa o kadar
fazla üretken olur. Bu bina inşa edilmeden önce araştırma ağacının Tarım sekmesinden Sebze Hasatı öğesinin araştırılması gereklidir.
Binanın üretim oranı daha fazla Sebze Hasatı ve Toprak Sürme araştırması yapılarak ve Pariş Başkenti'nde Sebze İşçileri Loncası
geliştirilerek yükseltilebilir. Strateji Kartları da bir üretim bonusu sağlayabilir. İnşa edilmesi için stok sahasından ağaç ve taş gereklidir. İlk
inşa maliyeti 3.000 ağaç ve 1.000 taştır.[/TD]
[TD="align: center"]
75px-Veg.PNG
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]Küçük Balıkçılık İskelesi[/TD]
[TD="align: center"]
125px-Fishingjetty.jpg
[/TD]
[TD]Küçük balıkçılık iskelesi balık tutmak için kullanılır ve yalnızca Nehir 1 ve Nehir 2 köy tiplerine inşa edilebilir. İskele nehrin ağzına inşa
edilmelidir. Ambara ne kadar yakınsa o kadar fazla üretken olur. Bu bina inşa edilmeden önce araştırma ağacının Tarım sekmesinden
Balıkçılık öğesinin araştırılması gereklidir. Binanın üretim oranı daha fazla Balıkçılık araştırması yapılarak ve Pariş Başkenti'nde Balıkçıla
Loncası geliştirilerek yükseltilebilir. Strateji Kartları da bir üretim bonusu sağlayabilir. İnşa edilmesi için stok sahasından ağaç ve taş
gereklidir. İlk inşa maliyeti 400 ağaç ve 200 taştır.[/TD]
[TD="align: center"]
75px-Fish.PNG
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]Han[/TD]
[TD="align: center"]
125px-Inn.jpg
[/TD]
[TD]Han, bira saklanan yerdir ve yalnızca bir (1) adet inşa edilebilir. Bu bina inşa edilmeden önce araştırma ağacının Şerbetçi Otu
Yetiştiriciliği öğesinin araştırılması gereklidir. Hanın kapasitesi araştırma ağacının Eğitim sekmesinde bulunanMühendislik ve Han
Kapasitesi öğeleri araştırılarak yükseltilebilir. İnşa edilmesi için stok sahasından ağaç ve taş gereklidir. İlk inşa maliyeti 2.500 ağaç ve
1.000 taştır.[/TD]
[TD="align: center"]YOK[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]Bira Evi[/TD]
[TD="align: center"]
125px-Brewery.jpg
[/TD]
[TD]Bira evinde bira üretilir ve tüm köy tiplerinde inşa edilebilir. Hana ne kadar yakınsa o kadar fazla üretken olur. Bu bina inşa edilmeden
önce araştırma ağacının Tarım sekmesinden Şerbetçi Otu Yetiştiriciliği öğesinin araştırılması gereklidir. Binanın üretim oranı dah
fazlaŞerbetçi Otu Yetiştiriciliği, Toprak Sürme ve Bira Yapımı araştırması yapılarak ve Pariş Başkenti'nde Bira Yapımcıları Loncası
geliştirilerek yükseltilebilir. Strateji Kartları da bir üretim bonusu sağlayabilir. İnşa edilmesi için stok sahasından ağaç ve taş
gereklidir. İlk
inşa maliyeti 500 ağaç ve 1.000 taştır.[/TD]
[TD="align: center"]
75px-Ale.png
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

 
Son düzenleme:
Geri
Üst