• Forum vBulletin altyapısından Xenforo altyapısına geçirildi, bu sebeple eski şifreleriniz ile foruma giriş yapamayacaksınız, parolamı unuttum adımından mailiniz ile şifre sıfırlayarak giriş yapabilirsiniz.

    Üyeliklerinde geçerli bir mail adresi olmadığı için sıfırlama yapamayacak kullanıcılar forum kullanıcı adlarını ve yeni şifrelerini yazarak info@maxigame.org adresine şifre sıfırlamak istediklerine dair bir mail göndersinler şifrelerini sıfırlayıp mail adreslerini güncelleyeceğiz. Şifreniz sıfırlandıktan sonra foruma giriş yapıp tekrar istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

Stronghold Kingdoms Ziyafet Verme Binaları Rehberi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan IMLEGEND
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

IMLEGEND

Aileden
Aktiflik
K.Tarihi
23 Nis 2009
Mesajlar
9,353
Puanı
152
Konum
Damn Of Hell
maxigamebanner1.png

maxayrac3.jpg

Binalar:Ziyafet Verme

Ziyafet malzemeleri Köy Merkezinde saklanır ve size onur kazandıran ziyafetler vermek için kullanılır. Köy Merkezinin kapasitesi Eğitim araştırma sekmesinde bulunan Mühendislik ve Köy Merkezi Kapasitesi araştırılarak yükseltilebilir.

[TABLE="class: grid, width: 1024"]
[TR]
[TH="class: wikitable, bgcolor: #F2F2F2, align: center"]Bina[/TH]
[TH="class: wikitable, bgcolor: #F2F2F2, align: center"]Resim[/TH]
[TH="class: wikitable, bgcolor: #F2F2F2, align: center"]Açıklama[/TH]
[TH="class: wikitable, bgcolor: #F2F2F2, align: center"]Üretim[/TH]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]Avcı Kulübesi[/TD]
[TD="align: center"]
90px-Huntershut.jpg
[/TD]
[TD]Avcı kulübesi ziyafet malzemesi olarak av eti üretir ve tüm köy tiplerinde inşa edilebilir. Kulübe Köy Merkezine ne kadar yakınsa o
kadar fazla üretken olur. Bu bina inşa edilmeden önce araştırma ağacının Endüstri sekmesinden Avcılık öğesinin araştırılması
gereklidir. Binanın üretim oranı daha fazla Avcılık araştırması yapılarak ve Pariş Başkenti'nde Avcılar Loncası geliştirilerek
yükseltilebilir. Strateji Kartları da bir üretim bonusu sağlayabilir. İnşa edilmesi için ağaç, taş ve altın gereklidir. İlk inşa maliyeti 200
ağaç, 200 taş ve 100 altındır.[/TD]
[TD="align: center"]
75px-Venison.png
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]Marangoz Atölyesi[/TD]
[TD="align: center"]
100px-Carpentersworkshop.jpg
[/TD]
[TD]Marangoz atölyesi ziyafet malzemesi olarak mobilya üretir ve tüm köy tiplerinde ağaçların yanında inşa edilebilir. Atölye Köy
Merkezine ne kadar yakınsa o kadar fazla üretken olur. Bu bina inşa edilmeden önce araştırma ağacının Endüstrisekmesinden
Marangozluk öğesinin araştırılması gereklidir. Binanın üretim oranı daha fazla Marangozluk araştırması yapılarak ve Pariş
Başkenti'nde Marangozlar Loncası geliştirilerek yükseltilebilir. Strateji Kartları da bir üretim bonusu sağlayabilir. İnşa edilmesi için
ağaç, taş ve altın gereklidir. İlk inşa maliyeti 500 ağaç, 500 taş ve 200 altındır.[/TD]
[TD="align: center"]
75px-Furiture.png
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]Metal Eşyalar Atölyesi[/TD]
[TD="align: center"]
100px-Metalwareworkshop.jpg
[/TD]
[TD]Metal eşyalar atölyesi ziyafet malzemesi olarak metal eşyalar üretir ve Düz Arazi, Dağlık Arazi ve Dağ Zirvelerinde inşa edilebilir.
Demir yataklarının yanına inşa edilmelidir. Atölye Köy Merkezine ne kadar yakınsa o kadar fazla üretken olur. Bu bina inşa edilmedenönce araştırma ağacının Endüstri sekmesinden Metal Dövme öğesinin araştırılması gereklidir. Binanın üretim oranı daha
fazla Metal Dövme araştırması yapılarak ve Pariş Başkenti'nde Metal İşçileri Loncası geliştirilerek yükseltilebilir. Strateji Kartları da bir
üretim bonusu sağlayabilir. İnşa edilmesi için ağaç, taş ve altın gereklidir. İlk inşa maliyeti 750 ağaç, 750 taş ve 300 altındır.[/TD]
[TD="align: center"]
75px-Metalware.png
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]Terzi Atölyesi[/TD]
[TD="align: center"]
125px-Tailors.jpg
[/TD]
[TD]Terzi atölyesi ziyafet malzemesi olarak kıyafet üretir ve tüm köy tiplerinde inşa edilebilir. Atölye Köy Merkezine ne kadar yakınsa o
kadar fazla üretken olur. Bu atölye inşa edilmeden önce araştırma ağacının Endüstri sekmesinden Terziliköğesinin araştırılması
gereklidir. Binanın üretim oranı daha fazla Terzilik araştırması yapılarak ve Pariş Başkenti'nde Terziler Loncası geliştirilerek
yükseltilebilir. Strateji Kartları da bir üretim bonusu sağlayabilir. İnşa edilmesi için ağaç, taş ve altın gereklidir. İlk inşa maliyeti 1,000
ağaç, 1,000 taş ve 500 altındır.[/TD]
[TD="align: center"]
75px-Clothing.png
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]Üzüm Bağı[/TD]
[TD="align: center"]
125px-Vineyard.jpg
[/TD]
[TD]Üzüm bağı ziyafet malzemesi olarak şarap üretir ve Vadi Kenarı köy tipinde inşa edilebilir. Bağ Köy Merkezine ne kadar yakınsa o
kadar fazla üretken olur. Bağ inşa edilmeden önce araştırma ağacının Endüstri sekmesinden Şarap Üretimiöğesinin araştırılması
gereklidir. Binanın üretim oranı daha fazla Şarap Üretimi araştırması yapılarak ve Pariş Başkenti'nde Şarap Tüccarları Loncası
geliştirilerek yükseltilebilir. Strateji Kartları da bir üretim bonusu sağlayabilir. İnşa edilmesi için ağaç, taş ve altın gereklidir. İlk inşa
maliyeti 1,200 ağaç, 1,200 taş ve 600 altındır.[/TD]
[TD="align: center"]
75px-Wine.png
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]Tuz Tesisi[/TD]
[TD="align: center"]
125px-Saltpan.jpg
[/TD]
[TD]Tuz tesisi ziyafet malzemesi olarak tuz üretir ve Tuz Yatakları köy tipinde inşa edilebilir. Tesis köydeki tuz yataklarının üstüne inşa
edilmelidir. Bu tesis inşa edilmeden önce araştırma ağacının Endüstri sekmesinden Tuz İşleme öğesinin araştırılması gereklidir.
Binanın üretim oranı daha fazla Tuz İşleme araştırması yapılarak ve Pariş Başkenti'nde Tuz İşçileri Loncası geliştirilerek
yükseltilebilir.Strateji Kartları da bir üretim bonusu sağlayabilir. İnşa edilmesi için ağaç, taş ve altın gereklidir. İlk inşa maliyeti 1,000
ağaç, 1,000 taş ve 500 altındır.[/TD]
[TD="align: center"]
75px-Salt.png
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]Baharat Rıhtımı[/TD]
[TD="align: center"]
125px-Spicedock.jpg
[/TD]
[TD]Baharat rıhtımı ziyafet malzemesi olarak baharat üretir ve Nehir 1 köy tipinde inşa edilebilir. Tesis köydeki nehir ağzına inşa
edilmelidir. Rıhtım inşa edilmeden önce araştırma ağacının Endüstri sekmesinden Baharat Ticareti öğesinin araştırılması gereklidir.
Binanın üretim oranı daha fazla Baharat Ticareti araştırması yapılarak ve Pariş Başkenti'nde Baharat Tüccarları Loncası geliştirilerek
yükseltilebilir. Strateji Kartları da bir üretim bonusu sağlayabilir. İnşa edilmesi için ağaç, taş ve altın gereklidir. İlk inşa maliyeti 2,000
ağaç, 2,000 taş ve 500 altındır.[/TD]
[TD="align: center"]
75px-Spice.png
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]İpek Rıhtımı[/TD]
[TD="align: center"]
125px-Silkdock.jpg
[/TD]
[TD]İpek rıhtımı ziyafet malzemesi olarak ipek üretir ve Nehir 2 köy tipinde inşa edilebilir. Tesis köydeki nehir ağzına inşa edilmelidir.
Rıhtıminşa edilmeden önce araştırma ağacının Endüstri sekmesinden İpek Ticareti öğesinin araştırılması gereklidir. Binanın üretim
oranı daha fazla İpek Ticareti araştırması yapılarak ve Pariş Başkenti'nde İpek Tüccarları Loncası geliştirilerek yükseltilebilir. Strateji
Kartları da bir üretim bonusu sağlayabilir. İnşa edilmesi için ağaç, taş ve altın gereklidir. İlk inşa maliyeti 2,000 ağaç, 2,000 taş ve 500
altındır.[/TD]
[TD="align: center"]
75px-Silk.png
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

 
Son düzenleme:
Geri
Üst