• Forum vBulletin altyapısından Xenforo altyapısına geçirildi, bu sebeple eski şifreleriniz ile foruma giriş yapamayacaksınız, parolamı unuttum adımından mailiniz ile şifre sıfırlayarak giriş yapabilirsiniz.

    Üyeliklerinde geçerli bir mail adresi olmadığı için sıfırlama yapamayacak kullanıcılar forum kullanıcı adlarını ve yeni şifrelerini yazarak info@maxigame.org adresine şifre sıfırlamak istediklerine dair bir mail göndersinler şifrelerini sıfırlayıp mail adreslerini güncelleyeceğiz. Şifreniz sıfırlandıktan sonra foruma giriş yapıp tekrar istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

Tomb Raider: Legend Demo

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Kasabian
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Kasabian

Aileden
Aktiflik
K.Tarihi
9 May 2009
Mesajlar
341
Puanı
42
Konum
Bursa
images


jsfss1.png

Tanıtım:
Tomb Raider: Legend, duyurulmasından bu yana “efsane” olarak lanse edilen şeyin oyunun konusu mu, yoksa Tomb Raider ve Lara’nın kendisi mi olduğunu çok da kavrayamadığım bir yapım olarak aklımda yer etti diyebilirim. Ve oynadıktan sonra karar verdim ki, evet, hangisinin efsane olduğuna karar vermek hakikaten güç. Üç sene önce piyasaya çıkarak serinin fanlarını bile şoke eden Angel of Darkness’ın ardından serinin adına yaraşır bir dönüşe ihtiyacı vardı; Tomb Raider: Legend’ın işte bu bağlamda herhangi başka bir Tomb Raider oyunundan ayrıca bir önemi var. Oyun piyasaya çıkmadan evvel yapımcıların bildik vaatlerinden fazlasına ihtiyaç duyuluyordu, ki özellikle Tomb Raider tutkunu olmayanlar bile seriyi bundan yıllar sonra bile saygıyla ansınlar. Velhasıl öyle zaten; Tomb Raider konu bütünlüğünü oyuncuya iyi aktaran hatırı sayılır az sayıdaki aksiyon oyunlarından biri. Serinin son oyunu Legend’da ise bundan yaklaşık bir sene önce duyurulduğunda farklı bir şeylerin olacağı belliydi. Serinin isim haklarını elinde bulunduran Eidos, ilk Tomb Raider’dan beri beraber çalıştıkları Core Design ile yollarını ayırarak Crystal Dynamics ile anlaştı. Bunun etkisi büyük oldu denebilir; serinin önceki oyunlarıyla Legend’ın arasında gerçekçilik, karakter animasyonları ve grafiksel açıdan büyük farklar var. Eidos’un bununla yetineceğini sanmıyorum; Core Design ile 10 seneye sığan farklı konsollardaki 10’dan fazla oyundan sonra Crystal Dynamics ile de bir o kadar çalışılacağına bahse varım... ta ki Angel of Darkness gibi bir oyunu onlardan da görene kadar.
jsfss1.png

Link:
http://download.newaol.com/pub/gfiles/tomb_raider_nextgen_demo.zip
 
Geri
Üst