• Forum vBulletin altyapısından Xenforo altyapısına geçirildi, bu sebeple eski şifreleriniz ile foruma giriş yapamayacaksınız, parolamı unuttum adımından mailiniz ile şifre sıfırlayarak giriş yapabilirsiniz.

    Üyeliklerinde geçerli bir mail adresi olmadığı için sıfırlama yapamayacak kullanıcılar forum kullanıcı adlarını ve yeni şifrelerini yazarak info@maxigame.org adresine şifre sıfırlamak istediklerine dair bir mail göndersinler şifrelerini sıfırlayıp mail adreslerini güncelleyeceğiz. Şifreniz sıfırlandıktan sonra foruma giriş yapıp tekrar istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

Total War: Warhammer ile Gelen Yenilikler

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan IMLEGEND
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

IMLEGEND

Aileden
Aktiflik
K.Tarihi
23 Nis 2009
Mesajlar
9,353
Puanı
152
Konum
Damn Of Hell
maxigamebanner1.png

maxayrac3.jpg

pxMPaqhC1j62.878x0.Z-Z96KYq.jpg


Total War ve Warhammer evrenlerini bir araya getirecek olan Total War: Warhammer hakkında PC Gamer sayesinde yeni bilgiler elde ettik. Oyunun demosunu oynayıp tasarımcı Richard Aldridge ve baş programcı Scott Pitkethly ile sohbet etme şansı yakalayan PC Gamer yazarları önemli şeyler aktardılar.

Geleneksel Total War Ordu Düzenleri Warhammer'da Bulunuyor

Total War oyunlarında, savaş sırasında ordularımızın yerleşim planlamasının payı kesinlike gözardı edilemez. Bu durum Total War: Warhammer'da da devam ediyor. Ordularımızın yerleşimi gene savaşı kazanıp kaybedeceğimizi belirleyebilecek bir konumda olacak. Richard Aldridge de bu konu hakkında "Oyun için uygun olan ve hikaye için doğru bulduğumuz yöntem bu olduğundan bu ve benzeri şeyler olacak. Hala ordularınızı enine uzatma, birimleri daha küçük gruplara bölme gibi standart düzenleri uygulayabilirsiniz. Ancak aynı zamanda oyunda ordu düzenleri de olacak. Ancak rakip orduları bodoslama saldırılarla ortadan ikiye yarmak veya sıkıştırmak gibi şeyleri soracak olursanız buna fazla imkanınız olmayacak, çünkü bu durum Warhammer ruhunun bir parçası değil." açıklamasını yaptı.

yyFH0zaSVLmv.878x0.Z-Z96KYq.jpg


RPG Tarzı 'Görev Zincirleri' ve Yağmalama Sefer Moduyla Birleşecek

Sefer oyununuz sırasında karşınıza birçok Görev Savaşları çıkacak. Bu savaşlar size Warhammer dünyasının hikayesini tattıracak nitelikte olan tanıtım sahneleriyle başlayacak. Savaşların sonunda yeni zırhlar, silahlar veya can iksirleri gibi yağmalamayla elde edilen eşyalar kazanacaksınız. Bu kazandığınız eşyaları, karakterlerinizin donanımını güçlendirmek için kullanabilirsiniz. Richard Aldridge de "Görev zincirlerinin sonunda önemli ödüller olacak. Ghal Maraz, Grimnir'in Baltası ve özel büyü itemleri gibi. Bu görevleri yapmak zorunda değilsiniz, ancak yaparsanız da oyun hikayesi daha çok genişleyecek ve bazı karakterlerin kökeni hakkında bilgiler elde edeceksiniz. Tabi kazandığınız hoş ödül de seferinizde büyük bir fark yaratacak.

Yapay Zekaya Müdahale Edebilirsiniz

Richard Aldridge oyun yapay zekası hakkında "Attila'nın yapay zekası hoşunuza gittiyse iyi haberi verelim. Attila'da olduğu gibi Warhammer'da da Bayrakları ve sancakları indirip ikonları değiştirebilirsiniz. Sinematik görünüme geçebilir ve ordunuzu yönetmeye devam edebilirsiniz. Ciddi anlamda bir masa oyunu oynuyormuş gibi hissedeceksiniz. Bir yandan şu anki hayran kitlemize hitap etmeye çalışıyor, bir yandan da bu kitleyi genişletmeye çalışıyoruz." açıklamasını yaptı.

xwA5M3Iy19gS.878x0.Z-Z96KYq.jpg


Daha İyi Optimizasyon Daha İyi Performans

Önceki Total War oyunlarının bazılarında FPS ve performansta ciddi sıkıntılar vardı. Stratejik görünümdeyken bir sıkıntı yokmuş gibi görünse de yüzlerce askerin bulunduğu savaş ortamına biraz yakınlaştığımızda performansta güçlü donanımlara rağmen bir azalma meydana gelebiliyordu. Ancak PC Gamer'ın söylediklerine göre Warhammer; karakter modellemelerine yakınlaştığınızda bile şaşırtıcı derecede akıcı ve hızlı çalışıyor. Baş Programcı Scott Pitkethly bu durum için "Karakter modellerini oluşturma tarzımız sayesinde daha iyi optimize edilmiş bir Warhammer oluşturduk." dedi.

Tasarımlar İçin Creative Assembly Büyük Çaba Harcıyor

Ordulara yakınlaştığımızda cücelerin, goblinlerin ve diğer tüm canlıların detaylı tasarımları muhteşem görünüyor. Sıçraya sıçraya yürüyen örümcekler, silah darbeleri yüzünden feryat eden goblinler ve savaş ortamı yapımcı ekibin çabasını gözler önüne seriyor.

Scott Pitkethly bu ortamı oluşturabilmek oyun motoruna nasıl yenilikler yapıldığından bahsediyor "Her modeli detaylıca tasarlayabilmek için kişi tabanlı bir dövüş çözünürlük sistemi oluşturduk. Önceden eş zamanlı hareketler içeren şeyler tasarladığımızdan birkaç model birbirine bağlı olarak değişiyordu, ancak Warhammer'da sahip olduğumuz fırsatlar göz önüne alındığında bu sistem pek de iyi olmazdı. İki cüce bir trolle dövüşüyorsa veya bir dev kraliyet askeriyle çekişiyorsa oluşturmamız gereken birçok farklı animasyon var demektir. Yani animasyonlar yaratırken savaşı daha gerçekçi hissettirecek yöntemi bulduk. Yapay zekadan dolayı dövüşmek için sırasını bekleyen canlılar yerine anında tepki veren ve mücadele eden şeyler yarattık. Savaş çok daha canlı ve vahşi olacak. Ayrıca bir trollün bir cüceyi hava kaldırıp onu parçalaması, Arachnarok'un bir askeri yakalayıp onu yemesi gibi birçok gerçekçi animasyon oluşturduk"

CWj5XtmW8YeY.878x0.Z-Z96KYq.jpg



Sefer Modunda Ordu Oluşturma

Rome 2'de hatırlayacağınız üzere oyuna Roma olarak başlarsanız güç ve zırh açısında zayıf olan birliklerle başlayıp, teknoloji, paralı askerler ve fetihlerin yardımıyla daha iyi durumdaki Triarri birlikleri ve lejyonerlere kadar gidebiliyorduk. Bu durum Richard Aldridge'e sorulduğunda ise Aldridge "Oyunda sunacağımız her ırkın birim bakımından oldukça farklı ve zengin olacağını söylemiştik. Farklı birimler doğal olarak farklı silahlar barındıracak." dedi ve ekledi "Ordunuzu genişletmek için fırsatlarınız olacak. Örneğin cüceleri baz alacak olursak daha teknolojik birimler yerine Slayerlar gibi verdiği hasar daha fazla olan askerler yetiştirebilirsiniz."
 
Geri
Üst