• Forum vBulletin altyapısından Xenforo altyapısına geçirildi, bu sebeple eski şifreleriniz ile foruma giriş yapamayacaksınız, parolamı unuttum adımından mailiniz ile şifre sıfırlayarak giriş yapabilirsiniz.

    Üyeliklerinde geçerli bir mail adresi olmadığı için sıfırlama yapamayacak kullanıcılar forum kullanıcı adlarını ve yeni şifrelerini yazarak info@maxigame.org adresine şifre sıfırlamak istediklerine dair bir mail göndersinler şifrelerini sıfırlayıp mail adreslerini güncelleyeceğiz. Şifreniz sıfırlandıktan sonra foruma giriş yapıp tekrar istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

Transformice XML Referansları - Rehber

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan IMLEGEND
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

IMLEGEND

Aileden
Aktiflik
K.Tarihi
23 Nis 2009
Mesajlar
9,353
Puanı
152
Konum
Damn Of Hell
Merhaba arkadaşlar Bazı arkadaşlarımız XML ile ilgili sorunlar yaşıyor ve soruyor; Bir zemini diğerini nasıl bağlayacağım, Haritada belirli bir süre sonra zemin nasıl kaybolur işte cevabı bu XML Referansların'da bulacaksınız.

Orjinal arka plan rengi: 6a7495
Çift dönme: 9423000 (9423045 için 45 derece, vb.)
Maksimum 16bit özellikleri: 0x7fff (32767)
Maksimum 32bit özellikleri: 0x7fffffff (2147483647)

<P />

N=""
Karanlık Mod

m=""

Çivi gizlemek için kullanılır

v="" (milisaniye)

Milisaniye olarak zemini yok eder

Lua = "id" (LUA komut dosyaları ile kimlik etkileşimi)

Lua dosyaları için kimlik etkileşimi sağlar

HTUUphG.png


defilante="Xxxx"
defilante="hız, ivme, maksimum hız, ekran dışında ölüm, serbest hareket ettirme"

Hız: Sabit bir başlangıç hızı belirler.

İvme: Verdiğini miktar kadar hızı sürekli arttırır.

Maksimum hız: Maksimum hız eklendiği zaman ivme maksimum hıza ulaşana kadar devam eder. Sürekli devam etmesini isterseniz büyük bir sayı girebilirsiniz.

Ekran dışında ölüm: Ekran dışında kalırsanız ölüp ölmeyeceğinizi belirleyebilirsiniz. 0 yaparsanız öldürür, 1 yaparsanız öldürmez.

Serbest hareket ettirme: Eğer bir oyuncu haritanın hızında daha hızlı giderse, oyuncu haritanızda ilerde ise devam etmesini istiyorsanız 1 yapın, öteki türlü 0 yapın.

Ca=""
Her şeyi gizlemek için kullanılır offscreen(ekran dışı)

L="uzunluk"
Uzunluk: sahne uzunluğu (maksimum 4800)

H="Yükseklik"
Yükselik: sahne yüksekliği (maksimum 4800)

DS="y;y1"
y1: Fareler doğacaktır bu y ve x ekseni boyunca rastgele dağılmıştır. (0-800)

DS="m;x1,y1,x2,y2"
x1,y1: x/y koordinatları ilk spawn noktası
x2,y2: x/y koordinatlarını ikinci spawn noktası
x3,y3: devam etmek isterseniz kordinaatlar için spawn noktaları belirleyebilirsiniz.


<O /> (sadece çap noktası)

Mp="Güç" Mv="hız"
güç: Döndürme kuvveti için kullanabilirsiniz.
hızı: Dönüş hızı; 0.4 varsayılan CW , -0.4 varsayılan CW


<L />


DISTANCE JOINT [ORTAK MESAFE]

<JD
M1="bağlamak için ilk zemin"
M2="bağlamak için ikinci zemin"
HZ="Sıklıkla geri çekme ivme hızı (30 varsayılan ayardır.)"
AMP="Gücü geri çekme (0-1, 1 varsayılan)"
c="(isteğe bağlı): renk,genişlik (max 255),donukluk,ön plandaki görülebilen eklem rengi (varsayılan 0,1,1,0)"

/>

REVOLUTE ORTAK (SERBEST DÖNDÜRME)
<JR
M1="bağlamak için ilk zemin; köken"
M2="ikinci zemin bağlamak; köken etrafında döner"
P1="x,y bağlamak için bir zeminde VEYA toprak etrafında dönmesine"
MV="gücü (Sonsuzluk),hız (0.4 CCW, -0.4 CW)"
LİM1="Düzeltme göreli dönüş (C mükemmel çivi; hiçbir değer)"

/>

PRISMATIC JOINT (Prizmatik ve Kitli Ortak Döndürme)
<JP
M1="bağlamak için ilk zemin; kök zemin"
M2="bağlamak için ikinci zemin; hamle olan"
MV="gücü (Sonsuz),hız (0.4)"
EKSEN="hareket x (0, 1, -1),hareket y (0, 1, -1)"

/>

PULLEY JOINT (Ortak Makara )
<JPL
M1="bağlamak için ilk zemin"
M2="bağlamak için ikinci zemin"
P1="(isteğe bağlı):M1 çapı (x,y; merkezi varsayılan)"
P2="(isteğe bağlı): M2 çapı (x,y; merkezi varsayılan)"
P3="Top x1,y1 makara"
P4="Top x2,y2 makara"
c="(isteğe bağlı): renk,genişlik (max 255),donukluk,ön plandaki görülebilen renk (varsayılan 0,1,1,0)"

/>
 
Geri
Üst