• Forum vBulletin altyapısından Xenforo altyapısına geçirildi, bu sebeple eski şifreleriniz ile foruma giriş yapamayacaksınız, parolamı unuttum adımından mailiniz ile şifre sıfırlayarak giriş yapabilirsiniz.

    Üyeliklerinde geçerli bir mail adresi olmadığı için sıfırlama yapamayacak kullanıcılar forum kullanıcı adlarını ve yeni şifrelerini yazarak info@maxigame.org adresine şifre sıfırlamak istediklerine dair bir mail göndersinler şifrelerini sıfırlayıp mail adreslerini güncelleyeceğiz. Şifreniz sıfırlandıktan sonra foruma giriş yapıp tekrar istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

Travian 4 de Hangi Yenilikler Var?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan IMLEGEND
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

IMLEGEND

Aileden
Aktiflik
K.Tarihi
23 Nis 2009
Mesajlar
9,353
Puanı
152
Konum
Damn Of Hell
maxigamebanner1.png

maxayrac3.jpg

Genel bakış

  • Yeni düzen/tasarım
  • Yeni kullanıcı arayüzü
  • Kahraman sistemi revize
    • Irka bağlı özel kahraman yeteneği
    • Öğeler
    • Maceralar
    • Kahraman görünümü oluşturma
    • Çeşitli
  • Açık arttırım
  • Yeni harita
  • Raporlar ve mesajlar
  • Gold Clup ve PLUS hesap özellikleri değişiklikleri
  • Binalar değiştirildi
    • Zırh ve silah dökümhaneleri
    • Taşçı
    • Merkez bina
    • Askeri üs
    • Turnuva alanı
    • Kahraman kışlası
    • Tuzakçı
    • Her ırkın şehir duvarı
    • Pazar yeri
  • Bağımsız natar köyleri
  • Çeşitli
01. Yeni Düzenleme/Tasarım

Travian-4'te tamamen değişmiş yeni ikon ve resimlerle görsel estetikliği içinde barındırıyor.

02.Yeni Kullanıcı Arayüzü

Kullanıcı isminiz ırkınız ile birlikte görünecektir. Oturum açtığınız isminize tıklarsanız profil sayfanıza ulaşırsınız.

Birlik isminiz de görünecektir. Birlik sayfanıza ulaşmak için bu isme tıklamalısınız.

Birlik görüntüsünü silahlar temsil eder. Birlik forumuna doğrudan ulaşmak için üzerine tıklamalısınız.

Eğer köy saldırı altındaysa köy listesinde her köyün önünde bir simge olarak gösterilir.

Köy ismini düzenleme seçeneğine direkt ulaşmak için köy ismi üzerine çift tıklamalısınız.

Oyun içi okunmamış mesaj miktarı gösterilir.


Okunmamış raporların miktarı gösterilir.

Açık arttırımlara direkt ulaşabilirsiniz.

Kahramanınıza direkt erişebilirsiniz.


03. Revize edilmiş Kahraman sistemi

Irka bağlı özel kahraman yetenekleri
Nesneleri
Maceralar
Kahraman görünümü oluşturma
Çeşitli

Irka bağlı Özel Kahraman Yetenekleri

  • Romalılar: Kahraman "gücü" 100 puan yerine 80 puan tecrübe olarak eklendi.
  • Galyalı: Atlı ise +5 hız
  • Cermenler: Kahraman ile yapılan tüm saldırılarda 20% “sığınak yağmalama”
Nesneler

2 tip nesne olacak: Zırh/silah ve ekipman

  • Silah/Zırh
    35 farklı silah/zırh nesnesi olacak. Bunların her birinin kalitesi 3. seviye olacaktır. Yüksek kalitede daha fazla bonus verir. Nesnenin kalitesi arttıramazsınız ama tüm kalite seviyelerini ticaret ile bulabilirsiniz.
  • Ekipman
    Bir kahramana bir ekipman öğesi kullanabilirsiniz. Nesne envanteri yığılma yağmışsa daha fazla bulabilrisiniz. Bu yüzden sadece tipine göre envanterler kullanacağız. Silah ve zırh öğeleri daha fazladır ancak ekipman da fazlacadır. Bir oyuncu böyle bir nesne kullanıyorsa nesne ile tüketim yokolacaktır.
Maceralar

Harita üzerinde bulunan bir macera için kahramanınızı gönderebilirsiniz. Kahramanın otomatik olarak köye dönüş yolunu harita üzerinde bir noktada izleyeceğiz, tabi hala hayatta ise.Kahraman bir macerada bir kaç şey bulabilme özelliğine sahiptir.Kahramanın bir macerada bulabileceği şeyler:

  • Hiçbirşey (zarar ve tecrübe hariç)
  • Silah/zırh (mümkün olan kaliteli bir seviyede)
  • Ekipman
  • Gümüş
  • Kaynaklar
  • Dağılmış askerler
Kahraman görünümü oluşturma

Kahramanın aşağıdaki parçalarını değiştirebilirsiniz:

  • Kafa şekli
  • Saç şekli
  • Kulaklar
  • Gözler
  • Burun
  • Sakal
  • Ağız
Çeşitli

  • Seviye için gereklilik %50 azaltılmış
  • Mevcut kahraman başlangıçta sağdadır
  • Yeni kahraman tecrübesi: "Kaynaklar"
  • "Yenilenme" düzeyindeki kahraman tecrübesi artmaz
  • "Savunma gücü" ve "saldırı gücü" birleşerek yeni beceri olan "savaş gücü" oluşmuştur.
04. Müzayede(Açık Artırma)

Sahip olduğun nesneleri satabilir ve açık artırma yoluyla başkalarının nesnelerini alabilirsin.

Nesne satın alabilmek için gümüşe ihtiyacın vardır.Gümüş'ü kendi nesnelerini satarak,kahramanı maceralara çıkararak ve altınla takas yaparak sahip olabilirsin.Bedeli 100 Gümüş için 1 Altındır.

05. Yeni Harita

Harite tamamen revize edilmiş ve yeni tasarım/düzenleme yapılmıştır.

Oyuncuları, birlikleri ve harita üzerinde noktaları işaretleyebilirsiniz.

Kuşatma raporları görüntülenebilir.

Daha iyi bir genel bakış için miniharita denilen haritaya sahip olacaksınız.

4 adet yakınlaştırma seviyeniz vardır.

06. Raporlar ve Mesajlar

Çevre raporları / yerel rapor
Casus raporları
Ticaret raporları
Savaş raporları
Çeşitli

Çevre raporları / yerel rapor

Köyleriniz ve komşularınızın durumları ile ilgili kısa bir rapor alacaksınız. Detaylı bir bilgi yoktur ancak oyuncu tüm haberler hakkında bilgilendirilecektir.

Seçilen köyün 15 kare içerisinde bir veya birden fazla olay meydana gelmesi durumunda çevre rapor listesi güncellenecektir.

Casus raporları

Kaynaklar üzerindeki gözetleme girişiminiz başarılı olursa, karşı köyün sığınak kapasitesini göreceksiniz ve eğer savunma üzerindeki gözetleme girişiminiz başarılı olursa (sur veköşk/saray) ve karşı köyün askeri üs seviyesini görebileceksiniz.

Ticaret raporları


Sender, recipient and alliances will be shown together with links to their profiles

Savaş raporları


  • Genel bakış sayfasındaki ikona tıklayarak tekrar saldırı/yağma gönderebilrisiniz. Aynı birim türlerinin koordinatlarına tıkladıktan sonra askeri üs se otomatik olarak eklenecektir.
  • Tam raporu okurken bir simgeye tıklayarak tekrar saldırı/yağma gönderebilrisiniz. Köy yanındaki koordinatlara tıkladığınızda askeri üs noktasına otomatik olarak eklenecektir.
Çeşitli

  • ‘Önceki’ ve ‘sonraki’ butonlarına tıklayarak raporlara gözatabilirsiniz.
  • Bu rapor sayfasından raporları arşiv sayfasına taşıyabilirsiniz.
  • Rapor sayfasından rapor silebilirsiniz.
  • Sayfa başına rapor miktarını ayarlayabilirsiniz. Varsayılan değer sayfa başına 10 rapordur. Maksimum değer sayfa başına 99 rapordur. Diğer oyuncularla raporlarınızı paylaşabilir, raporlarınıza erişimi için izin verebilirsiniz.
  • Temsilciniz IGM yolladığında, "temsilcinin isminin yazdığını" göreceksiniz.
07. Gold Club (Altın Üyelik) ve Plus hesap değişik

Altın Üyelik (Gold Club) özelliği olan "anlık geri çağırma" Travian 4 de kaldırıldı.

Gold club üyesi iseniz, kaçırma ücretsiz olarak serbesttir ama sadece sermaye kaçırmaya ayarlamalısınız. Kaçırma ayarlanırsa mümkün olacak kaçırma sayısı sonsuzdur.

"Ticaret rotası" özelliği Gold club ın parçası olarak kalır ama Travian4 de haftalık 2 altına şarj etmeniz gereklidir. Gold Club üyesi iseniz artık "ticaret rotası" sizin için ücretsizdir.

Ayrıca artık "ticaret rotası" için bir köy ayarlayabilirsiniz.

Mesajlar ve raporların tarihe göre sıralaması şimdi herkes için geçerlidir.

Kendi köyleri/diğer oyuncuların köyleri arasındaki ticaret raporları almak seçenekleri arasında yok.

Plus hesap özelliği olan "sıra bekliyor" 60 saniye ve daha fazla binalar için artık yok.

08. Değiştirilen Binalar

Zırh dökümhanesi ve silah dökümhanesi
Taşçı
Merkez binası
Askeri üs
Turnuva alanı
Kahraman kışlası
Tuzakçı
Her ırkın surları
Pazaryeri


Zırh dökümhanesi ve silah dökümhanesi

Zırh ve silah dökümhaneleri -> Zırh dökümhanesi denilen bir binada birleşti. Saldırı ve savunma değerlerini etkileyen bir birim güncelleme yapılmıştır. Birleşik yapı için yeni önkoşullar: Merkez bina seviye 3 ve akademi seviye 1.

Taşçı


“Saray seviye 3”³ önkoşulu kaldırıldı.

Merkez Bina

Merkez bina seviyesi on ya da yüksek olan bir binayı tamamen yıkabilirsin. (Önceden seviye seviye yıkılıyordu)

Askeri Üs

  • Her başlık genel bakışı ilerletmek için renklendirilecektir. Başlıkları için renk kodları :
    • Kırmızı = Karşı saldırı veya yağmalama
    • Yeşil = Gelen destek ve geri dönen asker
    • Sarı = Giden asker hareketi
    • Mor = Bu köye bağlı bir vahaya gelen askerler
  • Köy isminin yanı sıra köye saldırı, destek veya yağma gönderebilme ve köy koordinatlarını görmek mümkün olacaktır.
  • Eğer saldırıdaki tüm ünitelerin sayısı en son savunma köyünün askeri üs levelinden düşükse savunan ünite tiplerini köyüne saldırı/yağma yaklaşımını görür. Sadece birim türlerinin tam sayılarını göremeyeceksiniz.
  • Bir saldırı çıkarmaya hazırlanırken, bu oyuncu birlik üyesi veya birleşmedeki bir birliğin üyesi veya ateşkes anlaşması yapılmış bir birliğin üyesi ise bir bildirim alacaksınız.
  • “Favori çiftlikleriniz" listesi ve "yağma istatistikleri" tamamen yeniden tasarlanmıştır.
  • Mancınık ile saldırı gönderilirken askeri üste hedef seçilebilir.
Turnuva Alanı

Askerlerin 20 kareden sonra daha hızlı olacak(eskiden 30 kareydi).

Kahraman kışlası

  • Köylerin fethedilmiş vahaları hakkında genel bakış
  • Her bir vaha tarafından sağlanan üretim bonusu genel gösterimi.
  • Tüm fethedilmiş vahalar ve sahipleri kışlada gösterilir.
  • Bir kahraman kışlası seviye 1 iken inşaat devam ederken kahramanı kontrol edebilirsiniz (eskiden seviye 1 olduktan sonra kahramanı gönderebiliyorduk)
Tuzakçı

  • Seviye 1 için maliyet:
    • 80 odun (önceden 100 odundu)
    • 120 tuğla (önceden 100 tuğlaydı)
    • 70 demir (önceden 100 demirdi)
    • 90 tahıl (önceden 100 tahıldı)
  • Bir tuzak kurmak için maliyet: 35 odun (eskiden 20 odundu ”“ geri kalanı daha önceki gibidir).
  • Askerleriniz karşı saldırı ile serbest kalırsa tuzakçı askerlerin %25 i kaybolur. (Eskiden tuzaktaki tüm askerler eve döndü).
  • Esir alınan askerler başarılı bir şekilde serbest bırakıldığında tuzakların hiçbiri otomatik tamir edilmez (eskiden 33% ü otomatik tamir oluyordu).
Her ırkın şehir duvarı

Bir köy için temel savunma değeri duvar inşaa edilerek elde edilebilir. Her duvar seviyesinin sağladığı bonus o ırka bağlıdır. Duvarlar mevcut birimlere yüzdelik savunma bonusu verir. Bir köy için temel savunma bonus değeri duvarın ek getirisidir.

Irk başına ek bonus:


  • Romalılar suru: Seviye başına +10 savunma puanı
  • Galyalı çiti: Seviye başına +8 savunma puanı
  • Cermen toprak siperi: Seviye başına +6 savunma puanı
Pazar yeri

Her kaynak türünden son bir kaç saat içinde işlem görenlerin yüzdesini görmek mümkün olacaktır. Ayrıca ticaret teklif eden oyuncunun ırkını her teklif için bir renk koduyla birlikte görebilirsiniz. 1:1 ya da daha iyi ticaret teklifleri yeşil basılır, 1:1'den 1:5'e kadar olan tekliflersarı baasılır ve 1:1.5'un üzerindeki tüm teklifler kırmızı basılır.

09. Bağımsız Natar Köyleri

Bağımsız Natar köyleri başlangıçta harita üzerinde doğru yerde değildir. Bunun yerine yavaş yavaş harita üzerinde kademeli olarak çoğalacaktır.

Onların üretimleri düzenli köylerinki gibidir. Onlar kendi alan ve kaynaklarını arttırmak için yeni binalar inşaa ederler. Onlar da arada bir asker üreteceklerdir. Bağımsız Natar köylerine saldırabilirsiniz.


10. Çeşitli

Cermen ırkı için “yağma bonusu” kaldırıldı. Artık Cermen askerlerinin sığınakları %20 ye kadar yağmalaması mümkün değil.

Bütün Dünya Harikaları köylerinin konumları oyun başladığında haritanın sağ tarafında bulunacaktır.

Natar köylerini içeren tılsımlar.

Dünya harikası köylerinin aksine, Natar köylerinin konumları oyunun başında doğru yerlerde değildir. Köyler bir kaç ay sonra rastgele meydana çıkacaktır.

Gri alana yerleşmek tehlikelidir. Natar ırkı yeni köyleri yıkmak için mancınık ile birkaç saldırı girişiminde bulunacaktır. Eğer köyünüz hala ayakta ise bu saldırılar devam edecektir.

Natar alanında buluna köyler kültür puanı üretemezler.

Bazı yeni ve revize edilmiş görevler.

Göçmenlerin kendi üretim maliyetleri %20 azaltıldı. Yeni maliyetler:

  • Romalı göçmen: 4600 odun, 4200 tuğla, 5800 demir, 4400 tahıl
  • Cermen göçmen: 5800 odun, 4400 tuğla, 4600 demir, 5200 tahıl
  • Galyalı göçmen: 4400 odun, 5600 tuğla, 4200 demir, 3900 tahıl
Her birlik 3 birleşme ve 3 saldırmazlık anlaşması yapabilir.

Birlik yöneticileri için yönetici kulanırlılığı arttırıldı. Hangi birlik üyesinin hangi hakları olduğunu tek bir sayfada grebilirsiniz. Birlik haberleri sayfasında eski haberleri de görebilirsiniz. Bazı ek haberler de birlik haberlerine eklenmiştir.

Yeni para "gümüş"tür. İhaleleri kazanmak için gümüşe ihtiyacınız vardır (başka bir oyuncuya satılan kendi kaynaklarınız için), gümüşe sahip olabilmeniz için maceralara çıkmanız, şefingörevleri tamamlamanız veya 1 altını 100 gümüşle değişebilirsiniz. Ayrıca diğer altın özelliklerini kullanarak 1 altını 200 gümüşe dönüştürebilirsiniz.

Birlik forumunda bir temsilci mesajı oluşturursanız, "mesaj temsilci ismi" ile görünecektir.

"Askeri üs kısıtlaması" Travian 4 te kaldırılmıştır.

 
Geri
Üst