• Forum vBulletin altyapısından Xenforo altyapısına geçirildi, bu sebeple eski şifreleriniz ile foruma giriş yapamayacaksınız, parolamı unuttum adımından mailiniz ile şifre sıfırlayarak giriş yapabilirsiniz.

    Üyeliklerinde geçerli bir mail adresi olmadığı için sıfırlama yapamayacak kullanıcılar forum kullanıcı adlarını ve yeni şifrelerini yazarak info@maxigame.org adresine şifre sıfırlamak istediklerine dair bir mail göndersinler şifrelerini sıfırlayıp mail adreslerini güncelleyeceğiz. Şifreniz sıfırlandıktan sonra foruma giriş yapıp tekrar istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

Travian Askerler: Kahraman Genel Rehberi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan IMLEGEND
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

IMLEGEND

Aileden
Aktiflik
K.Tarihi
23 Nis 2009
Mesajlar
9,353
Puanı
152
Konum
Damn Of Hell
maxigamebanner1.png

maxayrac3.jpg

Askerler - Kahraman

Genel

Ön Koşullar: kahraman kışlası seviye 1

Kahraman kışlası kurarak seviye bire yükselttiğiniz zaman, istediğiniz türdeki bir askeri kahraman olarak seçebilirsiniz. Kahraman sahibi olabilmek için ahır veya kışla yapılarından bir tanesine sahip olmak zorundasınız.

Kahraman da diğer askerlerde olduğu gibi istenilen köye gönderilebilir. Eğer kahramanınızıkahraman kışlası bulunan diğer bir köyünüze gönderirseniz, gönderdiğiniz köyden tekrar başka bir yere gönderebilirsiniz.

Kahraman eğitimini tamamladıktan sonra beş kategoride gücünü artırabilir. Her kategoride bu değerler seviye 100' e kadar yükseltilebilir. Kahramanın her seviye artışında ek beş puan kazanmaktadır ve bu puanlar diğer kategorilere dağıtılabilir.

  • Saldırı:Bu kategoriye eklenen puanlar, kahrmanın saldırı gücünü yükseltir.
  • Savunma:Bu kategoriye eklenen puanlar ise kahramanın savunma gücünü yükseltir. (Seçilen kahramanın atlı veya yaya olması yapılan saldırılardaki asker tipine göre önemlidir.Yani yaya bir kahraman atlı askerlerin saldırılarında savunmada fazla etki gösteremezler.)
  • Off bonus:Kahraman, diğer askerlerle birlikte saldırıya gönderildiği zaman, her puan için %0.2 oranında saldırı gücü artar (maksimum %20). Bu bonus sadece kahraman diğer askerlerle sefere gönderilirse etkili olur.
  • Def bonus:Her kahraman puanı için bütün askerlerle birlikte savunma puanı %0.2 oranında daha fazladır (maksimum %20). Bu bonus sadece kendi askerleriniz için geçerli olup, köyünüzdeki başkalarına ait askerler için geçerli değildir.
  • Rejenerasyon:Verilen her puan için kahramanın rejenerasyon süresi daha da kısalır.
kahraman kışlası seviye 10'a ulaştığı takdirde bir adet terkedilmiş vadi, seviye 15'te iki ve kahraman kışlası seviye 20' de ise üç terkedilmiş vadiyi fethedebilirsiniz.Terkedilmiş vadiler7x7'lik harita içinde bulunmak zorundadır.

Aşağıdaki örnekte kendi köyünüz siyah renkle ve ele geçirebileceğiniz terkedilmiş vadiler ise kırmızı ile işaretlenmiştir. Bir kahraman ile en fazla üç adet terkedilmiş vadi fethedebilirsiniz.
conq_oases.png


Diğer oyuncular tarafından ele geçirilen terkedilmiş vadileri fethedebilmekte mümkün. Bunun için kahraman kışlanızda yeni bir vadiyi fethedebilecek şartları tamamlıyor olmalısınız. Diğer oyuncular tarafından ele geçirilen vadileri sadece normal saldırı yaparak fethedebilirsiniz. Kahramanı saldırılarda birlikte göndermeyi unutmamalısınız. Eğer saldırdığınız oyuncunun zaten üç vadisi varsa, bu vadiye ilk saldırınızda %100'den %0'a indirebilir ve vadiyi fethedebilirsiniz. Eğer bu oyuncu sadece iki vadiye sahipse 60% oranında ve eğer sadece bir vadiye sahipse sadece %40 oranında azalacaktır.

Yüksek değerler sahip olan askerler (saldırı ve savunma) kahraman olarak, daha düşük değere sahip orandaki askerlerden daha güçlüdür. Bunun karşılığında kahramanın yeniden canlandırılması için süre ve masraflar daha fazladır. Her oyuncu üç kahraman sahibi olabilir ancak aynı anda sadece bir tane kahraman aktif olarak kullanılabilir.

Kahraman oluşturucu


Tecrübe

[TABLE="class: grid, width: 700"]
[TR]
[TD="colspan: 10, align: center"]Tecrübe[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Seviye[/TD]
[TD]Öldürülen[/TD]
[TD]Seviye[/TD]
[TD]Öldürülen[/TD]
[TD]Seviye[/TD]
[TD]Öldürülen[/TD]
[TD]Seviye[/TD]
[TD]Öldürülen[/TD]
[TD]Seviye[/TD]
[TD]Öldürülen[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]0.[/TD]
[TD]0[/TD]
[TD]20.[/TD]
[TD]21000[/TD]
[TD]40.[/TD]
[TD]82000[/TD]
[TD]60.[/TD]
[TD]183000[/TD]
[TD]80.[/TD]
[TD]324000[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]1.[/TD]
[TD]100[/TD]
[TD]21.[/TD]
[TD]23100[/TD]
[TD]41.[/TD]
[TD]86100[/TD]
[TD]61.[/TD]
[TD]189100[/TD]
[TD]81.[/TD]
[TD]332100[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]2.[/TD]
[TD]300[/TD]
[TD]22.[/TD]
[TD]25300[/TD]
[TD]42.[/TD]
[TD]90300[/TD]
[TD]62.[/TD]
[TD]195300[/TD]
[TD]82.[/TD]
[TD]340300[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]3.[/TD]
[TD]600[/TD]
[TD]23.[/TD]
[TD]27600[/TD]
[TD]43.[/TD]
[TD]94600[/TD]
[TD]63.[/TD]
[TD]201600[/TD]
[TD]83.[/TD]
[TD]348600[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]4.[/TD]
[TD]1000[/TD]
[TD]24.[/TD]
[TD]30000[/TD]
[TD]44.[/TD]
[TD]99000[/TD]
[TD]64.[/TD]
[TD]208000[/TD]
[TD]84.[/TD]
[TD]357000[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]5.[/TD]
[TD]1500[/TD]
[TD]25.[/TD]
[TD]32500[/TD]
[TD]45.[/TD]
[TD]103500[/TD]
[TD]65.[/TD]
[TD]214500[/TD]
[TD]85.[/TD]
[TD]365500[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]6.[/TD]
[TD]2100[/TD]
[TD]26.[/TD]
[TD]35100[/TD]
[TD]46.[/TD]
[TD]108100[/TD]
[TD]66.[/TD]
[TD]221100[/TD]
[TD]86.[/TD]
[TD]374100[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]7.[/TD]
[TD]2800[/TD]
[TD]27.[/TD]
[TD]37800[/TD]
[TD]47.[/TD]
[TD]112800[/TD]
[TD]67.[/TD]
[TD]227800[/TD]
[TD]87.[/TD]
[TD]382800[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]8.[/TD]
[TD]3600[/TD]
[TD]28.[/TD]
[TD]40600[/TD]
[TD]48.[/TD]
[TD]117600[/TD]
[TD]68.[/TD]
[TD]234600[/TD]
[TD]88.[/TD]
[TD]391600[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]9.[/TD]
[TD]4500[/TD]
[TD]29.[/TD]
[TD]43500[/TD]
[TD]49.[/TD]
[TD]122500[/TD]
[TD]69.[/TD]
[TD]241500[/TD]
[TD]89.[/TD]
[TD]400500[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]10.[/TD]
[TD]5500[/TD]
[TD]30.[/TD]
[TD]46500[/TD]
[TD]50.[/TD]
[TD]127500[/TD]
[TD]70.[/TD]
[TD]248500[/TD]
[TD]90.[/TD]
[TD]409500[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]11.[/TD]
[TD]6600[/TD]
[TD]31.[/TD]
[TD]49600[/TD]
[TD]51.[/TD]
[TD]132600[/TD]
[TD]71.[/TD]
[TD]255600[/TD]
[TD]91.[/TD]
[TD]418600[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]12.[/TD]
[TD]7800[/TD]
[TD]32.[/TD]
[TD]52800[/TD]
[TD]52.[/TD]
[TD]137800[/TD]
[TD]72.[/TD]
[TD]262800[/TD]
[TD]92.[/TD]
[TD]427800[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]13.[/TD]
[TD]9100[/TD]
[TD]33.[/TD]
[TD]56100[/TD]
[TD]53.[/TD]
[TD]143100[/TD]
[TD]73.[/TD]
[TD]270100[/TD]
[TD]93.[/TD]
[TD]437100[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]14.[/TD]
[TD]10500[/TD]
[TD]34.[/TD]
[TD]59500[/TD]
[TD]54.[/TD]
[TD]148500[/TD]
[TD]74.[/TD]
[TD]277500[/TD]
[TD]94.[/TD]
[TD]446500[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]15.[/TD]
[TD]12000[/TD]
[TD]35.[/TD]
[TD]63000[/TD]
[TD]55.[/TD]
[TD]154000[/TD]
[TD]75.[/TD]
[TD]285000[/TD]
[TD]95.[/TD]
[TD]456000[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]16.[/TD]
[TD]13600[/TD]
[TD]36.[/TD]
[TD]66600[/TD]
[TD]56.[/TD]
[TD]159600[/TD]
[TD]76.[/TD]
[TD]292600[/TD]
[TD]96.[/TD]
[TD]465600[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]17.[/TD]
[TD]15300[/TD]
[TD]37.[/TD]
[TD]70300[/TD]
[TD]57.[/TD]
[TD]165300[/TD]
[TD]77.[/TD]
[TD]300300[/TD]
[TD]97.[/TD]
[TD]475300[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]18.[/TD]
[TD]17100[/TD]
[TD]38.[/TD]
[TD]74100[/TD]
[TD]58.[/TD]
[TD]171100[/TD]
[TD]78.[/TD]
[TD]308100[/TD]
[TD]98.[/TD]
[TD]485100[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]19.[/TD]
[TD]19000[/TD]
[TD]39.[/TD]
[TD]78000[/TD]
[TD]59.[/TD]
[TD]177000[/TD]
[TD]79.[/TD]
[TD]316000[/TD]
[TD]99.[/TD]
[TD]495000[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
SSS ve önemli bilgiler

Koçbaşı, mancınık, göçmen veya kabile reisi kahrman olarak eğitilebilir mi
- Hayır, bu mümkün değil.

Kahramanın taşıma kapasitesi nedir?
- Kahraman kesinlikle hiçbirşey taşımaz.

Kahramanın bir tanesini silebilmek için, üç tane kahramanımın olması şart mı?
-Tek kahramanınız olsa bile bunu silebilirsiniz. Aranan tek şart bu kahramanın ölmüş olmasıdır.

Kahramanlar savaş raporlarında görülebilir mi?
- Evet, raporunuzda kahraman durumunu görebilirsiniz.

Raporda kahramanın hangi özelliği olduğunu görebilir miyim?
- Hayır,bu mümkün değil.

Kahramanın özelliklerini ne kadar yükseltebilirim?
- Her özellik için maksimum seviye 100'dür.

Birden fazla kahraman ile köy savunabilir miyim?
- Evet ama kahramanın def-bonusu sadece hesap sahibinin askerleri için geçerli olur.

Bir kahraman canını ne zaman kaybeder?
- Hemen hemen her zaman temel savunma olan (saray+sur) bir saldırı hasar alması için yeterlidir.

Bir kahraman bir savaşta tek savunma veya tek saldırı olarak kullanılabilir mi?
- Evet, ama tek bir savaşta 90 dan fazla hasar alınca öleceği için bu tavsiye edilmez.

Bir kahramanın tecrübesi nasıl hesaplanır?
- Kahraman savaşa katıldığı savaşta her ölen askerin (tecrübe/exp = ölen askerim bakımı) eklenir. Yeni seviye elde edebilmek için ne kadar deneyim/öldürdüğü asker gerektiğini öğrenmek için yukarıdaki tabloya bakınız.

Kahraman bir savaşta ölürse tecrübesi olur mu?
- Evet, olur.

Savunmada bir kaç kahraman varken tecrübe nasıl bölüştürülür?
- Bu kahramanlar arasında eşit olarak bölüştürülür.
Örneğin: 3 kahraman varsa her birinin alacağı deneyim 1/3 olacaktır.

Zırh dökümhanesi ve silah dökümhanesinde yapılan geliştirmeler kahramanı etkiler mi?
- Hayır, bu geliştirmelerin kahramana hiçbir etkisi yoktur.

Bir vahayı işgale nasıl başlayabilirim?
- Kahraman kışlasının seviye 10 olmalıdır ve her işgal için 10,15 ve 20. seviye olmalıdır.

Tek seferde kaç kahramanınız olabilir?
- Her oyuncunun aktif tek bir kahramanı olabilir. Kahraman ölürse yeniden veya inaktif olan kahramanları yeniden canlandırabilirsiniz.

Kahramanımı diğer köylerimde saldırı için kullanabilir miyim?
- Evet, kahraman kışlası olduğu sürece kahramanınızı diğer köylerinizde de kullanabilirsiniz.

Kahramanı yeniden canlandırırken deneyim ve tecrübe ne olur?
- Yine %100 yaşam puanına sahip kahraman gibi tecrübe ve beceri puanı değişmez, aynı kalır.

Doğa Hayvanları Nasıl Kullanılabilinir?

Kahramanın Kafes donanımıyla yakalamış olduğu doğa hayvanları sadece bir hediyedir.Bu yüzden doğa hayvanlarını köyünüzü savunmaktan başka bir şey için kullanamazsınız.Saldırı yapmak ve destek göndermek gibi.
 
Geri
Üst