• Forum vBulletin altyapısından Xenforo altyapısına geçirildi, bu sebeple eski şifreleriniz ile foruma giriş yapamayacaksınız, parolamı unuttum adımından mailiniz ile şifre sıfırlayarak giriş yapabilirsiniz.

    Üyeliklerinde geçerli bir mail adresi olmadığı için sıfırlama yapamayacak kullanıcılar forum kullanıcı adlarını ve yeni şifrelerini yazarak info@maxigame.org adresine şifre sıfırlamak istediklerine dair bir mail göndersinler şifrelerini sıfırlayıp mail adreslerini güncelleyeceğiz. Şifreniz sıfırlandıktan sonra foruma giriş yapıp tekrar istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

WildStar Chief Sarcan'ın İsim Levhası Anatomisi Rehberi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan IMLEGEND
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

IMLEGEND

Aileden
Aktiflik
K.Tarihi
23 Nis 2009
Mesajlar
9,353
Puanı
152
Konum
Damn Of Hell
2hqxusz.jpg


14uf7zb.jpg


İsim levhaları, yakınınızdaki NPClere saldırdığınızda ya da yaklaştığınızda neler ile karşı karşıya kalacağınız hakkında birçok şey söyler. Buna rağmen burada bir çok insan bazı düşmanların ne kadar zor olduğundan yakınıyor, her ne kadar kendilerinden düşük seviyede olsalar da. Hikaye her zaman aynı. Başarız olmalarının nedeni olarak ise sınıflarının zayıf olduğundan, oynaması çok zor olduğundan ve benzeri şeylerden dert yanıyorlar. Gel gör ki çoğu vakada durum, balıklama atlayıp devirmeye hazır olmadıkları şeylere girişmeden evvel bir durup isim levhasının onlara anlatmaya çalıştığı şeylere dikkat etmemelerinden ibaret.

Az bir bilgi ve planlama görevler ve meydan okumalardaki verimliliğinizi oldukça arttıracaktır. Düşmanın seviyesinin, sizin seviyenize göre zorluğunu göstermesinin yanı sıra size vereceği deneyim puanını belirttiğini ve portresinin çevresindeki çerçevenin de öldürülmelerinin ne kadar zor olduğunu gösterdiğini biliyor muydunuz? Şimdi sizi biraz duraklattığıma göre, Wildstar İsim Levhasının Anatomisine detaylı bir şekilde bakalım.

2cqfclg.jpg


Metal Ağız’ın isim levhasına (yukarıda) bakarak levhanın etrafında biraz dolaşalım ve her ögenin neyi göstediğini görelim. Sonrasında her kısıma derinlemesine girip o bölgelerde görebileceğiniz bilinen tüm ikonlara göz atalım.

Uyarılar


Uyarılar size hedefinizle ilgili amaçlarınızı bildirir. Yanda bu kısımda görebileceğiniz ikonlar duruyor. Eğer sağ üst kısımda yeşil bir artı işareti varsa, birden çok uyarı var demektir.

[TABLE="class: grid, width: 825"]
[TR]
[TD]
a08lf4.jpg
[/TD]
[TD]Görev – Bir görevi tamamlamanız için öldürmeniz gereken düşmanlarda gözükür.Meydan Okuma – Bir meydan okumayı tamamlamanız için öldürmeniz gereken düşmanlarda gözükür.
Başarım – Bir başarım (achievement) kazanmanızı sağlayacak düşmanlarda gözükür.
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Buff Bölgesi

Özel Etkiler göstergesi – Bunlar düşmanlarla karşılaşmalarınızı etkileyen ve değiştirebilen buffların göstergeleridir. Chompy’den örnek verirsek;

[TABLE="class: grid, width: 825"]
[TR]
[TD]
2nkpeuh.jpg
[/TD]
[TD]Engorged (Şişmiş) – Chompy her bir Engorged stack’i (yığını) ile daha da güçlenir.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Çerçeve

Portreyi çevreleyen bölge, o düşmanın aynı seviyedeki düşmanlara göre ne kadar zor olduğunu gösterir. Saldırmadan önce dikkat etmeniz gereken ana şey budur. Düşman sizden birkaç seviye daha düşük olsa bile yüksek zorluk göstergesine sahip bir tanesine saldırmak sizin yeri öpmenize neden olacaktır. Tüm çerçeveler düşmanın seviyesine göredir.

[TABLE="class: grid, width: 825"]
[TR]
[TD]
15md255.jpg
[/TD]
[TD]Elit – Çok Güçlüdür fakat sadece Nadir bir düşman ise Üstün rütbesinin yüzgeçlerine de sahip olur.Üstün – Güçlüdür, genelde bir görev ya da Path (Yol) görevi ile alakalıdır. Bazıları özel isimlere sahiptir ve bazıları Nadir özel isimlidir ve eşya düşürür.
Meydan Okuyan – Neredeyse size eşittir.
Piyade – Kolaydır.
Çerez – Sınıflandırmaya bile gerek yok.
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Ad

Adın rengi düşmanın saldırganlığını gösterir.

[TABLE="class: grid, width: 825"]
[TR]
[TD]Kırmızı[/TD]
[TD="width: 264"]Saldırgan, gördüğünde saldırır[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 83"]Sarı[/TD]
[TD="width: 264"]Nötr, saldırıya uğradığında karşılık verir[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 83"]Yeşil[/TD]
[TD="width: 264"]Dost, saldırılamaz[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Defans

Engelleme Zırhı Göstergesi: Bir CC (Crowd Control – Güruh Kontrolü, yani karakterinizin kontrolünü kaybetmenize neden olan, sizi engelleyen ya da hareketinizi yarıda kesen yetenekler) büyüsünden etkilenmeden önce kaç büyüye karşı koyabileceğiniz. Zamanla tekrar dolar. Hedefiniz Engelleme Zırhı sayacını hedeften Engelleme Zırhı götüren yetenekler kullanarak sıfırlamak. Böylece düşmanın yapacağı özel saldırıları engelleyebilir, kesebilirsiniz.

[TABLE="class: grid, width: 825"]
[TR]
[TD]
2w3rf29.jpg
[/TD]
[TD]Bağışık (İmmun) – Engelleme Zırhı Seviyesi giderilemiyor. Yani engellemeler bu düşmana işlemiyor.Sayaç – Engelleme Zırhını götüren özellikleri kaç defa kullanmanız gerektiğini gösterir.
Kırılmış – Engelleme Zırhı giderilmiş, şimdilik.
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Karşılaşma

Düşmanla savaşmak için önerilen kişi sayısı. Genelde gruplar için 5, küçük raidler için 20 ve büyük raid canavarları için 40’tır.

Sınıf


[TABLE="class: grid, width: 825"]
[TR]
[TD]
2nrgbp4.jpg
[/TD]
[TD]Boksör – Saldırılarında sizi yere düşüren hücum etme (charge) ve tepinme (stomp) gibi CC özellikleri kullanan düşmanlar.Defansif İyileştirici – Arkadaşları için iyileştirici vazifesi gören düşmanlar.
Gardiyan – Yüksek defanslı düşmanlar.
Yakın Hasar Veren (Melee DPS) – Agroyu alan kişiye saldıran ve yakın dövüş mesafesinde duran düşmanlar.
Ofansif İyileştirici – İyileştirici, sağlık çalma özellikleri kazanmak için hasar veren düşmanlar.
Menzilli Hasar Veren (Ranged DPS) – Mesafelerini koruyarak saldıran ve genel olarak menzili dışına çıkmazsanız hareket etmeyen düşmanlar.
Tank – Arkadaşları için tank görevi görüp onların üzerinden agroyu almaya çalışan düşmanlar.
Şehirli – Genel oalrak saldırgan olmayan ve saldırıya uğramadıkça saldırmayan düşmanlar.
Araç – Hasar verilebilen araçlar bu göstergeye sahiptir.
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Seviye

Seviyenin rengi, sizin seviyenize göre olan seviyeyi gösterir, ki bu da düşmanın ne kadar Tecrübe (XP) vereceğini belirtir. İmleci üstüne getirdiğinizde çıkan araç ipucunda (tooltip) relatif seviye aralığının ünvanı da gözükür ve bu ünvanlar zorluğu da belirtir. İşte onlar:

[TABLE="class: grid, width: 825"]
[TR]
[TD]Renk[/TD]
[TD="width: 192"]Relatif Seviye Aralığı[/TD]
[TD="width: 180"]XP Miktarı[/TD]
[TD="width: 144"]Zorluk Seviyesi[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 95"]Mor[/TD]
[TD="width: 192"]+4 seviye ya da daha fazla[/TD]
[TD="width: 180"]Oldukça fazla arttırılmış XP[/TD]
[TD="width: 144"]İmkansız[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 95"]Kırmızı[/TD]
[TD="width: 192"]+3 seviye[/TD]
[TD="width: 180"]Fazla arttırılmış XP[/TD]
[TD="width: 144"]Zor[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 95"]Turuncu[/TD]
[TD="width: 192"]+2 seviye[/TD]
[TD="width: 180"]Arttırılmış XP[/TD]
[TD="width: 144"]Çetin[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 95"]Sarı[/TD]
[TD="width: 192"]+1 seviye[/TD]
[TD="width: 180"]Biraz arttırılmış XP[/TD]
[TD="width: 144"]Makul[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 95"]Beyaz[/TD]
[TD="width: 192"]= Seviye[/TD]
[TD="width: 180"]Standart XP[/TD]
[TD="width: 144"]Ortalama[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 95"]Mavi[/TD]
[TD="width: 192"]-1 seviye[/TD]
[TD="width: 180"]Biraz azaltılmış XP[/TD]
[TD="width: 144"]Kolay[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 95"]Açık Mavi[/TD]
[TD="width: 192"]-2 seviye[/TD]
[TD="width: 180"]Azaltılmış XP[/TD]
[TD="width: 144"]Ufak[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 95"]Yeşil[/TD]
[TD="width: 192"]-3 seviye[/TD]
[TD="width: 180"]Oldukça azaltılmış XP[/TD]
[TD="width: 144"]Aşağılık[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 95"]Gri[/TD]
[TD="width: 192"]-4 seviye ya da daha fazla[/TD]
[TD="width: 180"]Sıfır XP[/TD]
[TD="width: 144"]Ivır zıvır[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Örnekler

[TABLE="width: 825"]
[TR]
[/TR]
[/TABLE]
in4905.jpg
 
Geri
Üst