• Forum vBulletin altyapısından Xenforo altyapısına geçirildi, bu sebeple eski şifreleriniz ile foruma giriş yapamayacaksınız, parolamı unuttum adımından mailiniz ile şifre sıfırlayarak giriş yapabilirsiniz.

    Üyeliklerinde geçerli bir mail adresi olmadığı için sıfırlama yapamayacak kullanıcılar forum kullanıcı adlarını ve yeni şifrelerini yazarak info@maxigame.org adresine şifre sıfırlamak istediklerine dair bir mail göndersinler şifrelerini sıfırlayıp mail adreslerini güncelleyeceğiz. Şifreniz sıfırlandıktan sonra foruma giriş yapıp tekrar istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

C# Silkroad Opcode [Örnek]

WindTalker

Daimi Üye
Aktiflik
K.Tarihi
6 Ara 2009
Mesajlar
58
Puanı
1
[BILGI] İşinize yarar mı bilmiyorum fakat c# nasıl opcode kullanıldığı hakkında örnek olabilir...

Opcode Kodları(0x5000 vs.) Örnektir...
[/BILGI]

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Text;

namespace Silkroad
{
class LoginServerOpcodes
{
public enum SERVER_OPCODES : ushort
{
HANDSHAKE = 0x5000,
BLOWFISH = 0x8000,
AGENT_SERVER = 0x2001,
SERVER_LIST = 0xA101,
PATCH_INFO = 0x600D,
GAME_LOGIN_REPLY = 0xA103,
LOGIN_REPLY = 0xA102
}

public enum CLIENT_OPCODES : ushort
{
HANDSHAKE = 0x5000,
HANDSHAKE_OK = 0x9000,
ACCEPT = 0x6100,
PING = 0x2002,
GAME_LOGIN = 0x6103,
REQUEST_SERVER_LIST = 0x6101,
LOGIN = 0x6102
}

}

class WorldServerOpcodes
{
public enum SERVER_OPCODES
{
SERVER_SINGLEDESPAWN = 0x3016, //OK
SERVER_CHARDATA = 0x3013, //OK
SERVER_MOVE = 0xB021, //OK
SERVER_GROUPSPAWNB = 0x3017, //OK
SERVER_GROUPSPAWNEND = 0x3018, //OK
SERVER_SINGLESPAWN = 0x3015, //OK
SERVER_GROUPESPAWN = 0x3019, //OK
SERVER_CHARACTERINFO = 0x303D, //OK
SERVER_SPEEDUPDATE = 0x30D0, //??
SERVER_CHARACTERLISTING = 0xB007, //OK
SERVER_OBJECTDIE = 0x30BF, //OK
SERVER_ANGLECHANGE = 0xB024, //OK
SERVER_BUFFINFO = 0xB0BD, // OK
SERVER_SKILLADD = 0xB070, // OK
SERVER_SKILLCASTED = 0xB071, //OK
SERVER_BUFFDELL = 0xB072, // OK
SERVER_INVENTORYMOVEMENT = 0xB034, //OK
SERVER_EXPSPUPDATE = 0x3056, //OK
SERVER_LVLUP = 0x3054, //OK
SERVER_STUCK = 0xB023, //OK
SERVER_HPMPUPDATE = 0x3057, //OK
SERVER_OBJECTSELECT = 0xB045, //OK
SERVER_CHAT = 0x3026, //OK
SERVER_CHATCOUNT = 0xB025, //OK
SERVER_NPCSELECT = 0xB046, //OK
SERVER_NPCDESELECT = 0xB04B, //OK
SERVER_CONFIRMSPAWN = 0x3020, //OK
SERVER_INVENTORYUSE = 0xB04C, //OK
SERVER_STUFFUPDATE = 0x304E, //OK
SERVER_PARTYINVITATION = 0x3080, //OK
SERVER_STORAGEITEMS = 0x3049, //OK
SERVER_STORAGEGOLD = 0x3047, //OK
SERVER_STORAGEOK = 0x3048, //OK
SERVER_PARTYMATCHING = 0xB06C, //OK
SERVER_ITEMFIXED = 0xB03E, //OK
SERVER_OBJECTACTION = 0xB074, //OK
SERVER_DURABILITYCHANGE = 0x3052, //OK
SERVER_SKILLUPDATE = 0xB0A1, //OK
SERVER_GUILDINFO = 0x3101, //OK
SERVER_PETINFO = 0x30C8, //OK
SERVER_HORSEACTION = 0xB0CB, //OK
SERVER_PETSTATS = 0x30C9
}

public enum CLIENT_OPCODES
{
CLIENT_DISCONNECT = 0x7005,//OK
CLIENT_TELEPORT = 0x705A, //OK
CLIENT_GETSTORAGEITEMS = 0x703C, //OK
CLIENT_NPCDESELECT = 0x704B, //OK
CLIENT_CHARACTERLISTING = 0x7007, //OK
CLIENT_INVENTORYUSE = 0x704C, //OK
CLIENT_SELECTCHARACTER = 0x7001, //OK
CLIENT_OBJECTACTION = 0x7074, //OK
CLIENT_NPCSELECT = 0x7046, //OK
CLIENT_OBJECTSELECT = 0x7045, //OK
CLIENT_INVENTORYMOVEMENT = 0x7034, //OK
CLIENT_CONFIRMSPAWN = 0x34C5, //OK
CLIENT_REPAIR = 0x703E, //OK
CLIENT_KILLHORSE = 0x70C6, //OK
CLIENT_PETACTION = 0x70C5, //OK
CLIENT_SITDOWN = 0x704F, //OK
CLIENT_CHAT = 0x7025, //OK
CLIENT_DROPGOLD = 0x7034, //OK
CLIENT_PARTY = 0x3080, //OK
CLIENT_PARTYLEAVE = 0x7061, // OK
CLIENT_MOVEMENT = 0x7021, //OK
CLIENT_JOINPARTY = 0x706D, //OK
CLIENT_ACCEPTDEAD = 0x3053, //OK
CLIENT_ZERK = 0x70A7 // OK

}
}
}
 
Son düzenleme:
[BILGI] İşinize yarar mı bilmiyorum fakat c# nasıl opcode kullanıldığı hakkında örnek olabilir...

Opcode Kodları(0x5000 vs.) Örnektir...
[/BILGI]

Kod:
 using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Text;

namespace Silkroad
{
    class LoginServerOpcodes
    {
        public enum SERVER_OPCODES : ushort
        {
            HANDSHAKE = 0x5000,
            BLOWFISH = 0x8000,
            AGENT_SERVER = 0x2001,
            SERVER_LIST = 0xA101,
            PATCH_INFO = 0x600D,
            GAME_LOGIN_REPLY = 0xA103,
            LOGIN_REPLY = 0xA102
        }

        public enum CLIENT_OPCODES : ushort
        {
            HANDSHAKE = 0x5000,
            HANDSHAKE_OK = 0x9000,
            ACCEPT = 0x6100,
            PING = 0x2002,
            GAME_LOGIN = 0x6103,
            REQUEST_SERVER_LIST = 0x6101,
            LOGIN = 0x6102
        }
        
    }

    class WorldServerOpcodes
    { 
        public enum SERVER_OPCODES
        {
            SERVER_SINGLEDESPAWN = 0x3016, //OK
            SERVER_CHARDATA = 0x3013, //OK
            SERVER_MOVE = 0xB021, //OK
            SERVER_GROUPSPAWNB = 0x3017, //OK
            SERVER_GROUPSPAWNEND = 0x3018, //OK
            SERVER_SINGLESPAWN = 0x3015, //OK
            SERVER_GROUPESPAWN = 0x3019, //OK
            SERVER_CHARACTERINFO = 0x303D, //OK
            SERVER_SPEEDUPDATE = 0x30D0, //??
            SERVER_CHARACTERLISTING = 0xB007, //OK
            SERVER_OBJECTDIE = 0x30BF, //OK
            SERVER_ANGLECHANGE = 0xB024, //OK
            SERVER_BUFFINFO = 0xB0BD, // OK
            SERVER_SKILLADD = 0xB070, // OK
            SERVER_SKILLCASTED = 0xB071, //OK
            SERVER_BUFFDELL = 0xB072, // OK
            SERVER_INVENTORYMOVEMENT = 0xB034, //OK
            SERVER_EXPSPUPDATE = 0x3056, //OK
            SERVER_LVLUP = 0x3054, //OK
            SERVER_STUCK = 0xB023, //OK
            SERVER_HPMPUPDATE = 0x3057,  //OK
            SERVER_OBJECTSELECT = 0xB045, //OK
            SERVER_CHAT = 0x3026, //OK
            SERVER_CHATCOUNT = 0xB025, //OK
            SERVER_NPCSELECT = 0xB046, //OK
            SERVER_NPCDESELECT = 0xB04B, //OK
            SERVER_CONFIRMSPAWN = 0x3020, //OK
            SERVER_INVENTORYUSE = 0xB04C, //OK
            SERVER_STUFFUPDATE = 0x304E, //OK
            SERVER_PARTYINVITATION = 0x3080, //OK
            SERVER_STORAGEITEMS = 0x3049, //OK
            SERVER_STORAGEGOLD = 0x3047, //OK
            SERVER_STORAGEOK = 0x3048, //OK
            SERVER_PARTYMATCHING = 0xB06C, //OK
            SERVER_ITEMFIXED = 0xB03E, //OK
            SERVER_OBJECTACTION = 0xB074, //OK
            SERVER_DURABILITYCHANGE = 0x3052, //OK
            SERVER_SKILLUPDATE = 0xB0A1, //OK
            SERVER_GUILDINFO = 0x3101, //OK
            SERVER_PETINFO = 0x30C8, //OK
            SERVER_HORSEACTION = 0xB0CB, //OK
            SERVER_PETSTATS = 0x30C9
        }

        public enum CLIENT_OPCODES
        {
            CLIENT_DISCONNECT = 0x7005,//OK
            CLIENT_TELEPORT = 0x705A, //OK
            CLIENT_GETSTORAGEITEMS = 0x703C, //OK
            CLIENT_NPCDESELECT = 0x704B, //OK
            CLIENT_CHARACTERLISTING = 0x7007, //OK
            CLIENT_INVENTORYUSE = 0x704C, //OK
            CLIENT_SELECTCHARACTER = 0x7001, //OK
            CLIENT_OBJECTACTION = 0x7074, //OK
            CLIENT_NPCSELECT = 0x7046, //OK
            CLIENT_OBJECTSELECT = 0x7045, //OK
            CLIENT_INVENTORYMOVEMENT = 0x7034, //OK
            CLIENT_CONFIRMSPAWN = 0x34C5, //OK
            CLIENT_REPAIR = 0x703E, //OK
            CLIENT_KILLHORSE = 0x70C6, //OK
            CLIENT_PETACTION = 0x70C5, //OK
            CLIENT_SITDOWN = 0x704F, //OK
            CLIENT_CHAT = 0x7025, //OK
            CLIENT_DROPGOLD = 0x7034, //OK
            CLIENT_PARTY = 0x3080, //OK
            CLIENT_PARTYLEAVE = 0x7061, // OK
            CLIENT_MOVEMENT = 0x7021, //OK
            CLIENT_JOINPARTY = 0x706D, //OK
            CLIENT_ACCEPTDEAD = 0x3053, //OK
            CLIENT_ZERK = 0x70A7 // OK
            
        } 
    }
}

Düzenlersen, herbirini açıklamalarını yazarak başlıklar halinde toparlarsan, sabit yapabilirim.
 
sadece opcode bunlar tek başına bi işe yaramaz yani bişeye yaramıyor bu kodlar kod bile değil yani değişken tanımlamış o kadar
 
Öncelikle merhaba. Kodlar gayet açık ve net zaten ;) Sadece şuan ki Silkroad version'una göre düzenlemek gerek...
Paket değil ki bu versiyona göre düzenleyesin zaten opcode değişmiş ise yeniden bulursun bu kodun faydası olmaz.
 
Öncelikle merhaba. Kodlar gayet açık ve net zaten ;) Sadece şuan ki Silkroad version'una göre düzenlemek gerek...
dedigin bir kere "..kullanımına örnek olabilir"
açık ve net böyle olur ;

1GLAn.png
 
Moderatörün son düzenlenenleri:
Ne işe yarar bu Emulator ? Sanırım anladığım kadarı ile DataBase'ye birşeyler okuyup yazıyor. Şu readerın yanındakiler tablo olmalı.
 

Aslında şu silkroad'ın 2004deki clientine uygun bir emu yapılabilir, hem görsel açıdan güzel bir çok özelliği var, bir kaç kişi yapmış birini denedim bugtan geçilmiyordu diğeride kimde ona bile ulaşamamıştım, sen hangi files için emu yapıyorsun?
 


Aslında şu silkroad'ın 2004deki clientine uygun bir emu yapılabilir, hem görsel açıdan güzel bir çok özelliği var, bir kaç kişi yapmış birini denedim bugtan geçilmiyordu diğeride kimde ona bile ulaşamamıştım, sen hangi files için emu yapıyorsun?
2004 open beta için zaten.
 
Moderatörün son düzenlenenleri:
Peki şu anda hangi aşamaya kadar geldin emuda hmmm denediğim buglu emuda bir çok özellik yoktu kordinat kayması vardı oyunda hareket ettiriyordum karakteri jandanda ise tiger mountine bile gidiyordu bir çok sorun vardı.
 
Moderatörün son düzenlenenleri:


Peki şu anda hangi aşamaya kadar geldin emuda hmmm denediğim buglu emuda bir çok özellik yoktu kordinat kayması vardı oyunda hareket ettiriyordum karakteri jandanda ise tiger mountine bile gidiyordu bir çok sorun vardı.

şu anda skill sistemi, party sistemi, stall sistemi ve küçük sistemler kaldı mesela oturup kalkma vs gibi
 
şu anda skill sistemi, party sistemi, stall sistemi ve küçük sistemler kaldı mesela oturup kalkma vs gibi

Anladım kornat sorununu çözebildin mi peki? aslında emuyu son arabia sistemine kadar yazıcaksın mükemmel olur. acaba bu emuyu yapan ve ulaşamadığım diğer kişi senmisin :P
 


Anladım kornat sorununu çözebildin mi peki? aslında emuyu son arabia sistemine kadar yazıcaksın mükemmel olur. acaba bu emuyu yapan ve ulaşamadığım diğer kişi senmisin :P
o zeteris in projesi üstüne yapmıyorum zeteristen çok önce başladım ayrıca sunshine ve infinity emulatorleri bilirsen onlarda da benim emegim vardı bu 60 cap open beta ile başladıktan sonra zaten client değiştire değiştire ilerletmeyi düşünüyorum oyun açıkken
 
o zeteris in projesi üstüne yapmıyorum zeteristen çok önce başladım ayrıca sunshine ve infinity emulatorleri bilirsen onlarda da benim emegim vardı bu 60 cap open beta ile başladıktan sonra zaten client değiştire değiştire ilerletmeyi düşünüyorum oyun açıkken

Anladım umarım devamını getirirsin, bende hazır fileslerle uğraşacam emu yazmaktan hiç anlamıyorum malesef.
 
Geri
Üst