• Forum vBulletin altyapısından Xenforo altyapısına geçirildi, bu sebeple eski şifreleriniz ile foruma giriş yapamayacaksınız, parolamı unuttum adımından mailiniz ile şifre sıfırlayarak giriş yapabilirsiniz.

    Üyeliklerinde geçerli bir mail adresi olmadığı için sıfırlama yapamayacak kullanıcılar forum kullanıcı adlarını ve yeni şifrelerini yazarak info@maxigame.org adresine şifre sıfırlamak istediklerine dair bir mail göndersinler şifrelerini sıfırlayıp mail adreslerini güncelleyeceğiz. Şifreniz sıfırlandıktan sonra foruma giriş yapıp tekrar istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

Hotan Fw [Taktik]

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Pyrotoxin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Pyrotoxin

Daimi Üye
Aktiflik
K.Tarihi
20 Nis 2009
Mesajlar
97
Puanı
27
Konum
İzmir
Saldirilacak kapi: Orta kapi
Isinlanma: Onemli degil orta kapiya en yakin yerden gecin iceri.

Saldiri Taktigi

Savasta iki koruyucu party olucak party nin kurulus duzeni unuqie kıesme tarzinda olucaktir.

1. party: 1 cleric + 2 bard +2 warrior + 3wizard
2. paryt: 1 cleric + 2 bard +2 warrior + 3wizard
3. party: 2 cleric + 3 warrior + 3 wizard

1. Party Gorev

Saldiri da en onde durup yapilari yikacak birliklerin onunu temizlemek ve onden gelicek karsi saldiralara karsi yapi yikacak birlikleri korumaktir. Bu duzen kalbe kadar ayni sekilde devam edicektir. yapilara karsi saldiracak birliklerin asla ama asla 1. partynin onu gecmemesi gerekir aksi halde dumsan birlikleriyle karsilasabilirsiniz buda istenmeyen sonuclar dogurabilir... Kalbe gelindiginde gorevi kalbe hic bir sekilde yabanci bir birlik sokmamaktir...

2. Party Gorev

Saldiri sirasinda en arkada durarak yapilari yikacak birliklerin arka tarafini korumakla görevlidirler. bU gorevleri kalbe gidene kadar ayni sekilde devam edicektir. Kalbe saldiri yapilcagi zaman gorevi orta koridoru temizleyip orda union icin guvenli bolge olusturmak ve cadirlardan gelen birliklerin duzenli bir sekilde kalbe ulasmalarini saglamaktir... bunun icin surekli orta koridorda gidip gelerek varsa cit veya dusman bunlarin hepsini en kisa surede temizlemektir...

3. Party Gorev

bunu kişileri savaştan once görevlerini soyleyiniz. unioın masteri olarak 3. party yardıma gelin diye union chattan talep geldiğinde savaş sırasında oluşturulacaktır. talep gelemdiği sürece yapı yıkma birlikleriyle aynı görevi sürdüreceklerdir. bu birlik tamamen 1. ve 2. partyleri kurtarma amaclıdır...

Yapi yikacak birlikler

bunlar military enginer ve diger uyelerden olusmalidir ve asla ama asla karsi birliklere saldiri duzenlememelidirler. tek ve nihayi gorevleri en kisa surede yapilari yikmaktir... union masterindan talep gelmedigi surece hic bir uye zerk kullanmiycaktir! talep su sekilde union chat ekranindan bildirilecektir; a guildi zerk kullanin bu talep geldiğinde a guildi o anda yaptıgı tum isleri bırakarak saldiri duzenine gecicek ve bolgede ki tum dusman birliklerine saldiracaktir... zerklerinin bitmesiyle birlikte eski yapi yikma gorevlerine tekrar donuceklerdir...

kisacasi savas duzeni su sekilde olucaktir


savasduzeni.jpg



union bu düzenle siralanip ilerliycektir...

Yetkililerin gorevi

Guild masteri

guildinin party duzenini olustururken elinden geldigi surece her partye 1 warrior ve 3 veya daha fazla clericten olusturmalidir... zerk talep edildiginde warriorlar buff clericlerde buff basma gorevine gecicklerdir...
Yaratiklarinizi kalpte ve kapi onunde acin...

Debutyler

yiktiklari yapilarin onune mutlaka flag acsinlar. her debuty sadece bir bayraktan sorumlu olsun. yani a oyuncusu kırmızı b oyuncusu mavi bayrak acsin...

Onemli notlar...

1. Her oyuncu union masterinin soylediklerini harfiyen uygulamak zorundadir
2. Gorevler eksiksiz ve harfiyen yapilmalidir
3. Koruma partylerinin ozetle tek gorevi karsi birlikleri aci vererek oldurmektir
4. Tum guildler savastan 1 saat once herseyiyle savasa hazir olmalidirilar
5. Union chat ekranini sadece debuty ve guild masterleri konusma amacli kullanicaktir. diger uyelerin kullanmasi yasaktir.
6. Oyuncularin ne olursa olsun savas duzeninden cikmamalari gerekmektedir...
 
Son düzenleme:
Eline sağlık çok güzel ve faydalı bir konu olmuş.
 
yardım ederseniz dahada geliştirebiliriz mesela daha büyük unionalr için onde 2 party arkada 2 party olabilir 5. partyde kale sahibni guildin dogdugu yere gidip onları kesebilir. guild olarak skype yada team speak kulalnılarak daha saglıklı iletişim kullanılabilir olay burda union masterinin sözününü ne kadar dinlendiği ile ilgili^^ a b c kulalnıcısı siz hemen aprty kurup suraya gidin dediğin de hemen o işe kosmalılar. ama malesef bizde abc siz gidin dediğinde b ben party mi bıırakamam orda d gitmeyin benide alıjn felan muahbbeti yapabiliyo buda istenmeyen bos zaman kayıplarına sebep olur. birde union masteri surekli savasla ilgili mesajalri uniondakilere atmali boylese kulalniclar bilgi sahibi olur ^^
 
valla açıkcası söylemesi kolayda savaş ortamı öyle değil işte saldırıları engellemek okadar kolay olsa keşke
 
eline sağlık fırat harika olmuş
bu cumartesi bu plana sadık kalırsak kısa sürede düşürücez kaleyi
 
Bunu Birde hotan kalesinin Harita üzerinde Oynayarak göstermek Lazım. Daha da açıklayıcı ve güzeL olur
 
çinliler oyunda bana göre saldırıdan çok defansı oluşturuyolar + takım arkadaşına yardımcı olamadıgından takım oyununda yeri yok. Bu yüzden çinli karakterlere kale ile ilgili görevler vermek daha mantıklı eu lar rakiple ilgilenir çinliler de kale ile mantık budur
 
alexsander gibi oldu yemin ediyorum :D ama benim aklımdaki şeyi yazmışsın ama guild deki elemanlar bu kadar akıllımı bilemiyorum milletin hiç bişeyden çaktığı yok :D
 
zor mu :D imkansız bu taktikler anca kagıt ustunde işler ellerine sağlık emeğine sağlık gusel bı ıs cıkartmıssın ama bu duzenı hıc bı sekılde kuramassın sawaslarda hayalden ote deıl yanı ;)
 
Geri
Üst