[IKAZ]Hotan icin uygulanabilecek stratejileri paylaşmak istedim.. ama bu son yeniliklerle birlikte tokmakçı dediğimiz olay tarihe karıştı ve 1,5 saat olayı tamamen beni savastan soğuttu.. bu kadar saçma birsey daha önce görmemiştim.. umarım buna bi çözüm getirilir..
[/IKAZ]
hotanı düsürmek cok kolay.. en fazla 30 - 40 dk. sürüyor ele geçirmek.. ama asıl önemli olan onu korumak.. aslında korumak hiçte kolay değil.. cünkü bu yeni sistemde herkes kulelere ve kalbe atak yapabiliyor..
1,5 saat süren zaman zarfında en mantıklısı son 40 dk. kala atack yapmak ve kaleyi almaya calısmaktır..
hotanı aldıktan sonra korumak için neler yapılabilir:
1- taktik : kulelerin korunması..
Kaleyi düsürmek için öncelikle yıkılması gerekir.. bunu da iki sekilde engellemeye çalısabilirsiniz..
a) Rakipleri kulelerin olduğu yere sokmadan kapısma alanını tamamen koridorda yapmaya zorlamak.. bunu da 3 gruba ayrılarak yapıcaksınız.. kulelerin önündeki koridorlara en önde tank.lar onun arkasında buff.er ve wizardları düzenli bir sekilde yerlestirdikten sonra süre kazanmak için rakip oyuncuları burada olayalamak zorundasınız.. sonucta union da bulunan kişilerin yardımıyla da bunu sağlamak daha da kolaylaşır.. ayrıca çit kurmakta aynı sekilde süre kazandıracaktır..
b) Kendi guildinizin ve uniondaki arkadaşların kulelerin cevresine etten duvar örmesini sağlamalısınız.. bu sekilde atack yapmak icin gelicek olan rakip oyuncular önce bu duvarı gecmesi gerekiyor ki kulelere atack yapabilsinler.. bunu da aynı sekilde önde tank.lar sonra buff.lar ve wizardlar seklinde yapılandırmayla, gelen rakip oyuncuları savusturmalısınız..
2- taktik : kalbin korunması..
kalbin korunması hem daha kolay hem daha zordur.. eğer oyuncuları doğru bir sekilde ayarlıyamazsanız cok cabuk gider.. ama siz doğru bir yapılandırmayla rakip oyuncuların önüne çıkarsanız, o zaman tam tersi kulelerden daha rahat korursunuz.. cünkü ikiye bölünme diye bir sey olmuyacak tam tersine bütün oyuncular kalbe gelerek örülen char.dan duvara katkı sağlıyacaktır..
Taktik yine aynı sekilde olucaktır.. önde bulunan buff.lı tank.lar gelen oyuncuları durdurup oyalayacak arkadaki wizardlar icin hedefleri acık ve savunmasız bırakıcaklardır.. bu sekilde wizardların rakip oyuncuları kesmesi daha kolay olacaktır.. aynı sekilde düsük lv.li cleric oyuncularda ara ara tank.ların yanına giderek cleric patlamasını yaparak wizardlara yardım edebilirler.. ayrıca wizardların görünmez gelerek yapacakları ani saldırılarda aynı sekilde sizin zaman kazanmanızı sağlayacaktır..
burada unutulmaması gereken sey; her ölen oyuncu mutlaka ve mutlaka cok hızlı ve seri bir sekilde tekrar canlandırılması ve hemen buff.lanmalıdır.. kücük ve dar bir alanda cok oyuncu ile mücadele edileceği için buff.lara cok büyük işler düsmektedir..
3- taktik : savası tamamen kale dısına tasımak.. Rakip oyuncuların ısınlanma yerlerine 2 veya 3 tane onları karsılaması için pt.leri hazırda bırakırsınız.. bunların arkasında yine sizin pt.lerinizin sigorta görevi görücek olan pt. guruplarıyla savası hotan icine tasımadan sadece ve sadece dısarıda savasıcaksınız..
hotan için unutulmayacak bir sey ise,
- kimse bireysel hareket etmemelidir..
- guild / unionda mutlaka bol miktarda cleric / bard yani buff.er char.ların olmasıdır..
- eğer bir görev verildiyse bu sonuna kadar yapılmalı, kisiler kendi basına hareket etmemelidir..
- pt.ler kesici pt. / oyalıyıcı pt. diye ayrılmalıdır.. buradaki oyalayıcı pt.ler tank.lardır.. wizard.ların daha rahat kesmesi ve ölmelerinin min. inmesi için önden bu tank. char.ların mutlaka kendilerini göstermeleri gerekmektedir..
- her pt.ye min. 1 cleric mutlaka olmadır.. bard char.lar wizard.lar icin büyük önem tasırlar ve her kesici pt.de mutlaka 1 bard gereklidir..
[IKAZ]sonucta bu savas sadece bir guildle olucak bir is değildir.. oyuzden unionuz da bulunan guildleri iyi secmelisiniz.. oyuncuların buildleri ve lv. düzeyleri sizin kaleyi savunmasınızdaki süre olayını ya arttırır ya da azaltır.. [/IKAZ]
[/IKAZ]
hotanı düsürmek cok kolay.. en fazla 30 - 40 dk. sürüyor ele geçirmek.. ama asıl önemli olan onu korumak.. aslında korumak hiçte kolay değil.. cünkü bu yeni sistemde herkes kulelere ve kalbe atak yapabiliyor..
1,5 saat süren zaman zarfında en mantıklısı son 40 dk. kala atack yapmak ve kaleyi almaya calısmaktır..
hotanı aldıktan sonra korumak için neler yapılabilir:
1- taktik : kulelerin korunması..
Kaleyi düsürmek için öncelikle yıkılması gerekir.. bunu da iki sekilde engellemeye çalısabilirsiniz..
a) Rakipleri kulelerin olduğu yere sokmadan kapısma alanını tamamen koridorda yapmaya zorlamak.. bunu da 3 gruba ayrılarak yapıcaksınız.. kulelerin önündeki koridorlara en önde tank.lar onun arkasında buff.er ve wizardları düzenli bir sekilde yerlestirdikten sonra süre kazanmak için rakip oyuncuları burada olayalamak zorundasınız.. sonucta union da bulunan kişilerin yardımıyla da bunu sağlamak daha da kolaylaşır.. ayrıca çit kurmakta aynı sekilde süre kazandıracaktır..
b) Kendi guildinizin ve uniondaki arkadaşların kulelerin cevresine etten duvar örmesini sağlamalısınız.. bu sekilde atack yapmak icin gelicek olan rakip oyuncular önce bu duvarı gecmesi gerekiyor ki kulelere atack yapabilsinler.. bunu da aynı sekilde önde tank.lar sonra buff.lar ve wizardlar seklinde yapılandırmayla, gelen rakip oyuncuları savusturmalısınız..
2- taktik : kalbin korunması..
kalbin korunması hem daha kolay hem daha zordur.. eğer oyuncuları doğru bir sekilde ayarlıyamazsanız cok cabuk gider.. ama siz doğru bir yapılandırmayla rakip oyuncuların önüne çıkarsanız, o zaman tam tersi kulelerden daha rahat korursunuz.. cünkü ikiye bölünme diye bir sey olmuyacak tam tersine bütün oyuncular kalbe gelerek örülen char.dan duvara katkı sağlıyacaktır..
Taktik yine aynı sekilde olucaktır.. önde bulunan buff.lı tank.lar gelen oyuncuları durdurup oyalayacak arkadaki wizardlar icin hedefleri acık ve savunmasız bırakıcaklardır.. bu sekilde wizardların rakip oyuncuları kesmesi daha kolay olacaktır.. aynı sekilde düsük lv.li cleric oyuncularda ara ara tank.ların yanına giderek cleric patlamasını yaparak wizardlara yardım edebilirler.. ayrıca wizardların görünmez gelerek yapacakları ani saldırılarda aynı sekilde sizin zaman kazanmanızı sağlayacaktır..
burada unutulmaması gereken sey; her ölen oyuncu mutlaka ve mutlaka cok hızlı ve seri bir sekilde tekrar canlandırılması ve hemen buff.lanmalıdır.. kücük ve dar bir alanda cok oyuncu ile mücadele edileceği için buff.lara cok büyük işler düsmektedir..
3- taktik : savası tamamen kale dısına tasımak.. Rakip oyuncuların ısınlanma yerlerine 2 veya 3 tane onları karsılaması için pt.leri hazırda bırakırsınız.. bunların arkasında yine sizin pt.lerinizin sigorta görevi görücek olan pt. guruplarıyla savası hotan icine tasımadan sadece ve sadece dısarıda savasıcaksınız..
hotan için unutulmayacak bir sey ise,
- kimse bireysel hareket etmemelidir..
- guild / unionda mutlaka bol miktarda cleric / bard yani buff.er char.ların olmasıdır..
- eğer bir görev verildiyse bu sonuna kadar yapılmalı, kisiler kendi basına hareket etmemelidir..
- pt.ler kesici pt. / oyalıyıcı pt. diye ayrılmalıdır.. buradaki oyalayıcı pt.ler tank.lardır.. wizard.ların daha rahat kesmesi ve ölmelerinin min. inmesi için önden bu tank. char.ların mutlaka kendilerini göstermeleri gerekmektedir..
- her pt.ye min. 1 cleric mutlaka olmadır.. bard char.lar wizard.lar icin büyük önem tasırlar ve her kesici pt.de mutlaka 1 bard gereklidir..
[IKAZ]sonucta bu savas sadece bir guildle olucak bir is değildir.. oyuzden unionuz da bulunan guildleri iyi secmelisiniz.. oyuncuların buildleri ve lv. düzeyleri sizin kaleyi savunmasınızdaki süre olayını ya arttırır ya da azaltır.. [/IKAZ]